اگر در حوزه بازاریابی دیجیتال و طراحی سایت فعالیت می‌کنید مطمئنا می‌دانید که انتشار محتوا در رسانه‌های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام بسیار مهم است. اما سوال مهمتر این است که در طراحی پست اینستا برای پیج طراحی سایت چه محتوایی باید منتشر شود؟
اگر یک فریلنسر طراح سایت هستید یا قصد دارید برای اژانس بازاریابی دیجیتال خود در اینستاگرام تبلیغات کنید، ایده های زیر به شما کمک می‌کند محتوایی در پیج خود منتشر کنید که علاوه بر جذب مخاطبین بیشتر به افزایش درامد شما نیز کمک کند. 

 

۱۸ ایده طراحی پست اینستا برای پیج طراحی سایت

 

چگونه برای پیج طراحی سایت در اینستا، پست طراحی کنیم؟

به طور کلی هر پیج فروشگاهی در اینستا باید محتوایی را که مشتریان بالقوه خود را درگیر می‌کند، منتشر کند. حضور فعال در اینستاگرام از دو جهت به طراحان سایت سود می‌رساند. اول اینکه مشتریان بالقوه بیشتری را به سمت آنها جذب می‌کند و دوم اینکه اعتبار و تصویر برند آنها را بهبود می‌بخشد.
 پیج های طراحی سایت می‌توانند مطالبی را در مورد خدماتی که ارائه می‌دهند و نحوه انجام آنها منتشر کنند.
استفاده از نمونه کارها در طراحی پست اینستا باعث می‌شود که اعتبار این پیج‌ها در نظر مخاطبانشان تثبیت شود. در این پیج‌ها همچنین می‌توان مطالبی را در مورد اینکه چرا طراحی سایت مهم است و چگونه می‌تواند به نفع مشتریان باشد، پست کرد.
از دیگر پست های اینستاگرامی جذاب که به افزایش درآمد طراحان سایت کمک می‌کند، می‌توان به محتواهای تبلیغاتی اشاره کرد. 
در ادامه چند ایده دیگر برای طراحی پست اینستا که به افزایش اعتبار پیج طراحی سایت کمک می‌کند، معرفی می‌کنیم: 

1. نمونه کارهای قبلی خود را در طراحی پست اینستا به کار ببرید

مشتریان جدید از اینکه راه حل شما را برای به نتیجه رساندن یک پروژه طراحی سایت ببینند، خوشحال می‌شوند. بنابراین، می‌توانید تصاویری از نمونه کارهای طراحی سایتی که برای مشتریان خود انجام دادید را در پست های اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
در این پست‌ها بهتر است درباره اینکه درخواست مشتری دقیقا چه بوده و شما چطور با طراحی سایت نیاز آنها را برطرف کردید، توضیحات کاملی بدهید. این توضیحات به افزایش اعتبار شما کمک می‌کند.

2. در طراحی پست اینستا درباره ترندهای جدید در طراحی سایت صحبت کنید

در پست های اینستاگرامی می‌توانید ترند‌ها یا موضوعات جدید در زمینه طراحی سایت را به مشتریان معرفی کنید. به عنوان مثال، می‌توانید توضیح دهید که استفاده از کدام تم‌ها رو به افزایش است. این نوع پست های آموزشی به مشتریان نشان می‌دهد که شما کاملا به کار خود وارد هستید.

3. پست های آموزشی طراحی کنید 

در طراحی پست های آموزشی باید مراحل عملی را در مورد نحوه انجام طراحی سایت به اشتراک بگذارید. می‌توانید یکی از نمونه کارهای خود را مثال بزنید و نحوه طراحی سایت را با 4 تا 5 تصویر به اشتراک بگذارید. البته شما قرار نیست همه فوت و فن های طراحی سایت را در یک پست آموزش بدهید شما فقط باید به مخاطبین نشان دهید که کاملا به کار مسلط هستید.

۱۸ ایده طراحی پست اینستا برای پیج طراحی سایت

هرچه بیشتر به مخاطبان خود آموزش دهید، ارتباطات بهتری با آنها برقرار خواهید کرد.

4. محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

اگر فالوورهای شما درباره کاری که انجام دادید کامنتی را در پست شما به اشتراک گذاشتند می‌توانید از آن اسکرین شات بگیرید و در طراحی پست اینستا مورد استفاده قرار دهید. تگ کردن مخاطبین روی این نوع پست‌ها، دیگر فالوورها را تشویق می‌کند تا نظرات هوشمندانه ای را روی پست های شما بگذارند.
همچنین می‌توانید از سوالاتی که مخاطبین در نظرات مطرح کرده اند نیز اسکرین شات گرفته و در پست های بعدی خود به آنها پاسخ دهید. این کار نشان می‌دهد که شما به مخاطبان خود توجه می‌کنید و برای آنها ارزش قائل هستید.

5. مزایای طراحی سایت توسط برندتان را با مخاطبین به اشتراک بگذارید 

اگر برند معتبر و مشهوری دارید، می‌توانید در پست های اینستاگرامی به آن افتخار کنید.از اینکه به مخاطبین نشان دهید اگر طراحی سایت شان را به شما بسپارند چه مزایایی بدست خواهند آورد، نترسید. شما می‌توانید چندین پست طراحی کنید و به مشتریان بالقوه تان گوشزد کنید که چرا طراحی سایت توسط شما به نفع آنها است و طراحان شما چگونه می‌توانند به آنها کمک کنند که بیشترین بهره را ببرند.

6. از دستاوردهای خود برای طراحی پست اینستا استفاده کنید 

اگر گواهینامه جدیدی دریافت کردید یا یکی از طراحان سایت معروف به تیم شما پیوسته است، باید چنین دستاوردهایی را بدون هیچ تاخیری در پست های اینستاگرامی به اشتراک بگذارید. طراحی پست اینستا با این ایده‌ها به افزایش اعتبار پیج شما کمک می‌کند.

7. پست های نظرسنجی و پرسش و پاسخ را در اینستاگرام فراموش نکنید

یکی از روش های برقراری ارتباط با فالوورها انتشار پست های نظرسنجی یا پرسش و پاسخ است.
به عنوان مثال، می‌توانید در یک نظرسنجی در مورد مشکلاتی که کسب‌وکارهای کوچک با آن مواجهند، سوالی بپرسید. پس از نظرسنجی، باید راه حلی را که به حل مشکل مشتریان تان کمک می‌کند، ارائه دهید.

8. پست های تبلیغاتی طراحی کنید

ساده ترین راه برای جذب فالوورهای بیشتر طراحی پست تبلیغاتی اینستاگرام است. این نوع پست‌ها معمولا خدمات شما را با تخفیف ویژه به مشتریان پیشنهاد می‌دهند. با ارائه چنین پیشنهادهایی، مشتریان بالقوه را ترغیب می‌کنید که سریعتر سفارش خود را ثبت کنند تا از تخفیف بهره مند شوند.

9. نظرات مشتریان را درباره برندتان به اشتراک بگذارید 

هر زمان که مشتریان نظری درباره برندتان می‌دهند (حتی در ایمیل یا چت واتساپ)، آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا نشان دهید که خدمات فوق العاده ای ارائه می‌دهید. 
به اشتراک گذاری نظرات و کامنت‌ها با مخاطبان، پیج شما را قابل اعتماد و معتبر نشان می‌دهد. همچنین، اگر بتوانید یک قالب مشابه را برای پست های مربوط به نظر مشتریان طراحی کنید، تأثیرگذارتر خواهد بود.
قالب آماده زیر که امکان دانلود رایگان آن در نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو وجود دارد می‌توانید ایده مناسبی برای طراحی پست اینستاگرام و به اشتراک گذاری نظر مخاطبین باشد

۱۸ ایده طراحی پست اینستا برای پیج طراحی سایت

10. از نقل قول های مشهور برای طراحی پست اینستا استفاده کنید

می‌توانید نقل قول های مشهور در زمینه طراحی سایت یا بازازیابی دیجیتال را در پست های اینستاگرام به اشتراک بگذارید. چنین پست هایی بسیاری از مخاطبین را ترغیب می‌کند که از خدمات شما به نفع خود استفاده کنند.

11. آمارهای جالب را در زمینه طراحی سایت به اشتراک بگذارید

آمارهای مربوط به دیجیتال مارکتینگ همیشه می‌توانند برای مخاطبین حالب باشند. بیشتر آمارها در حوزه بازاریابی دیجیتال نشان دهنده هزاران یا حتی میلیون‌ها تاثیر قابل توجه روی مخاطبین هدف هستند . شما می‌توانید این آمار را با طراحی پست های اینستاگرام جذاب به اشتراک بگذارید تا ثابت کنید بازاریابی دیجیتال و به خصوص طراحی سایت در دنیای دیجیتال امروزی برای تمام کسب و کارها مهم است. به عنوان مثال، می‌توانید آمار مربوط به میانگین بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل در سال گذشته یا تعداد کاربران فعال در یک پلتفرم خاص را به اشتراک بگذارید.

12. طراحان سایت شرکت خود را معرفی کنید

یکی از ایده های جذاب برای پیج طراحی سایت این است که در پست های مشابه رزومه طراحان سایت خود را به اشتراک بگذارید. اگر فریلنسر هستید یا شرکت کوچکی دارید که تعداد طراحان سایت تان کم است، می‌توانید ایده‌های خلاقانه، علایق و پروژه‌هایی که خودتان یا طراحان سایت روی آن‌ها کار می‌کنند را به اشتراک بگذارید.

13. از طراحی پست اینستا تعاملی کمک بگیرید

لزومی ندارد که برای تبلیغ در اینستاگرام هزینه زیادی پرداخت کنید. شما می‌توانید پست های تعاملی اینستاگرام  را با استفاده از قالب های آماده دومینگو بسازید و آن‌ها را در فید پیج طراحی سایت به اشتراک بگذارید. پس از انتشار این پست‌ها باید از فالوورهای خود بخواهید که پست شما را به اشتراک بگذارند یا در مورد آن نظر بدهند، و در ازای این کار به آنها هدیه رایگان یا تخفیف در ارائه خدمات بدهید. این یک راه اثبات شده برای افزایش تعامل است.
همچنین می‌توانید از فالوورها بخواهید در یکی از پست های خودشان شما را تگ کنند و به قید قرعه از بین مخاطبینی که شما را تگ کرده اند به یک یا چند نفر جایزه بدهید . این کار به برند شما کمک می‌کند تا چشم های بیشتری را به خود جلب کند و می‌تواند حضور برند شما را در طولانی مدت بهبود بخشد.

14. پست های طنز و خنده دار در پیج طراحی سایت خود منتشر کنید

پست های طنز و خنده دار باعث افزایش تعامل می‌شود. اصلی ترین ویژگی طراحی پست اینستا، سرگرم کننده بودن آن است که می‌تواند به پیج طراحی سایت شما کمک کنند تا به مخاطبین بیشتری دست پیدا کند.
پست های طنز بیشترین احتمال را برای وایرال شدن دارند و بنابراین توجه زیادی را به برند شما جلب می‌کنند، پس چرا از آنها استفاده نکنید؟

15. از تصاویر رویدادها برای طراحی پست اینستا استفاده کنید

اگر شرکت شما میزبان رویداد خاصی است حتما تصاویر مرتبط با آن را در پیج اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این کار برند شما را انسانی کرده و کاربران نوعی رابطه شخصی با برند شما ایجاد می‌کنند.

16. از قالب های آماده نرم افزار ویرایش آنلاین و رایگان دومینگو برای طراحی پست اینستا کمک بگیرید

با استفاده از قالب های آماده برنامه طراحی پست اینستا دومینگو می‌توانید در مدت زمان کوتاهی، پست های خود را طراحی کرده و در پیج بازاریابی دیجیتال و طراحی سایت به اشتراک بگذارید.

۱۸ ایده طراحی پست اینستا برای پیج طراحی سایت

17. برای استخدام طراحان جدید پست منتشر کنید

آیا شرکت شما نیاز به استخدام یک طراح سایت جدید دارد؟ شما می‌توانید آگهی استخدام را در قالب یک پست اینستا به اشتراک بگذارید. این نوع پست نه تنها موجب ارتباط بهتر بین شما و مخاطبان تان می‌شود و بلکه حس اعتماد در مخاطبین تان ایجاد کرده و حتی می‌تواند به شما کمک کند که یک فرد مناسب را برای کار خود استخدام کنید.
این نوع پست‌ها می‌توانند به افزایش مشارکت فالوور‌ها با پیج شما نیز کمک کند.

18. برای مشکلات طراحی سایت راه حل های مناسب ارائه کنید

صدها دلیل برای انتشار منظم محتوا در پیج بازاریابی دیجیتال و طراحی سایت وجود دارد. اما، منتشر کردن محتوای آموزنده و ارزشمند، می‌تواند به شما کمک کند تا تعداد زیادی فالوور جذب کنید.
فقط کافی است مشکل رایجی را که بسیاری از مخاطبین با آن مواجه هستند پیدا کنید سپس یک پست ساده برای راهنمایی آنها و ارائه راه حل طراحی و منتشر کنید.

چه محتوایی را در طراحی پست اینستا به کار نبریم؟

طراحی پست اینستا به معنای انتشار هر گونه محتوایی در این پلتفرم نیست. هرچند می‌توانید یک پست حاوی متن، تصویر، ویدئو یا ترکیبی از این موارد را منتشر کنید و از آن برای جلب توجه مخاطبین استفاده نمایید، اما باید دقت کنید که محتوای تمام پست های شما باید به کسب و کار تان مرتبط باشد.
طراحی پست اینستا به صورت منظم و انتشار آن در پیج بازاریابی دیجیتال و طراحی سایت به دو دلیل کاملاً ضروری است. دلیل اول این است مخاطبین به سرعت برندهایی را که حضور فعالی در این پلتفرم ندارند، فراموش می‌کنند اما وقتی به طور منظم، پست منتشر می‌کنید، مطمئن می‌شوید که در ذهن مخاطبان خود باقی می‌مانید .
دلیل دوم این است که اینستاگرام نیز مانند هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری به پیج هایی که به طور مرتب پست می‌گذارند، پاداش می‌دهد در واقع دسترسی مخاطبین را به پیج شما افزایش می‌دهد.
اما باید دقت کنید که محتوای گمراه‌کننده، غیرواقعی، اصلاح نشده، و بی‌ربط را هرگز نباید در پیج خود منتشر کنید.
جدای از آن، باید در نظر داشته باشید که پیج طراحی سایت یا بازاریابی دیجیتال، یک پیج شخصی نیست. بنابراین، هنگام طراحی پست اینستا ، مطمئن شوید که هویت برندتان را نشان می‌دهد نه دیدگاه شخصی شما را.

بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

تعیین بهترین زمان برای انتشار در اینستاگرام دشوار است، اما به طور کلی، پست های منتشر شده در اواسط هفته بیشتر مورد توجه مخاطبین قرار می‌گیرند. از آنجایی که مخاطبان پیج بازاریابی دیجیتال یا طراحی سایت، معمولا افرادی هستند که خودشان نیز کسب و کار مشخصی دارند بهتر است زمانی پست های خودرا منتشر کنید که مخاطبین تان در حال رفت و آمد صبحگاهی، درحال خوردن ناهار یا عصرانه هستند.
اما این قانون سرانگشتی فقط برای مبتدیان خوب است. هنگامی که مخاطبین خود را پیدا کردید، می‌توانید ارسال پست در زمان های مختلف را بررسی کنید تا ببینید چه زمانی مخاطب خاص شما آنلاین می‌شود.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین