اگر شما یکی از ۱.۳۸۶ میلیارد کاربر فعال اینستاگرام هستید، می‌دانید که این شبکه اجتماعی به عنوان یک پلتفرم بازاریابی چقدر قدرتمند است. این پلتفرم، بستری عالی برای تبلیغ پیج فروش کفش اسپرت، ارتباط با مشتریان و دستیابی به مشتریان جدید با طراحی پست اینستا است. همان کاری که تمام برندهای معروف مثل آدیداس و نایک انجام می‌دهند.
در این مقاله ایده‌ها و نکات شگفت انگیزی برای بازاریابی فروش کفش در اینستاگرام را با شما به اشتراک می‌گذاریم که می‌توانید از آنها کمک بگیرید. قالب های آماده ما به شما کمک می‌کند که با طراحی پست اینستا برای بازاریابی پیج فروش کفش اسپرت خود فالوورهای بیشتری داشته باشید ، با آنها تعامل برقرار کنید و فروش پیج تان را از طریق اینستاگرام افزایش دهید.

 

طراحی پست اینستا برای بازاریابی پیج فروش کفش اسپرت

 

طراحی پست برگزاری مسابقه در اینستاگرام

یکی از بهترین راه‌ها برای بازاریابی کسب و کارتان در اینستاگرام، برگزاری مسابقات است. تفاوتی ندارد به دنبال جذب فالوورهای بیشتر، یا فروش محصولات بیشتر باشید، برگزاری مسابقه بهترین راه برای دستیابی به این اهداف است.
اگر از کاربران مشتاق این پلتفرم هستید، می‌دانید که اکثر برندها، با برگزاری مسابقه، قرعه کشی و دادن هدایا، تعامل با مخاطبین را افزایش داده و توانسته اند فروش بیشتری را تجربه کنند.
فراموش نکنید که قبل از شروع مسابقه یا قرعه کشی باید با طراحی پست اینستا برای بازاریابی که حاوی اطلاعاتی در مورد مسابقه، جایزه و نحوه شرکت در مسابقه است، فالوورهایتان را ترغیب به شرکت در آن کنید.
پست‌ها یا استوری‌های اینستاگرام را طوری برنامه‌ریزی کنید تا فالوورها با یک فراخوان برای اقدام به شرکت در مسابقه تشویق شوند. 
برای طراحی پست اینستا در زمینه مسابقه یا قرعه کشی می‌توانید از چند ایده زیر کمک بگیرید:

1. قرعه کشی براساس هشتگ

از شرکت‌کنندگان بخواهید پست هایی را با هشتگ انتخابی شما در اینستاگرام منتشر کنند. شما نیز می‌توانید این پست‌ها را در پیج خود مجددا منتشر کنید تا سایر فالوورها به پست های منتشر شده رأی دهند و هر پستی که کامنت و لایک بیشتری دریافت کرد، برنده مسابقه خواهد بود.

۲. قرعه کشی براساس تگ کردن پیج شما

روند برگزاری این قرعه کشی کمی متفاوت است. در این روش شما باید از فالوورهایتان بخواهید در پیج خود، عکس هایی ازخودشان با کفش هایی که از شما خریداری کرده اند به اشتراک بگذارند و شما را تگ کنند. بین فالوورهایی که این کار را انجام دادند قرعه کشی کنید و به برنده جایزه بدهید.

طراحی پست اینستا برای بازاریابی تبلیغات

پست های تبلیغاتی از دیگر روش های بازاریابی برای افزایش درامد پیج فروش کفش اسپرت هستند. از روش های مختلفی می‌توان برای تبلیغ در اینستا استفاده کرد که بهترین آنها عبارتند از:

معرفی کفش های جدید در پست های اینستاگرام

یکی از ساده‌ترین راه‌هایی که می‌توانید برای فروش کفش اسپرت از طریق اینستاگرام به کار ببرید، طراحی پست اینستا برای بازاریابی و تبلیغات محصولات جدید است. اگر سایت یا فروشگاه اینترنتی دارید می‌توانید این پست‌ها را به صفحه سایت لینک بدهید.
برای طراحی این پست‌ها باید یک (یا چند عکس) از کفش های اسپرت جدید را به قالب های آماده نرم افزار دومینگو اضافه کرده و توضیحات یا کال تو اکشن مناسب را به پست اضافه کنید تا مشتریان خود را به خرید ترغیب کنید!
اگر می‌خواهید شانس خود را در فروش به حداکثر برسانید، بهتر است پیشنهاد ویژه یا تخفیف با زمان محدود را نیز به تبلیغات خود اضافه کنید. با این کار مشتریان را وادار می‌کنید که خرید خود را همین امروز انجام دهند نه بعداً، این مدل تبلیغات، راهی موثر برای افزایش نرخ تبدیل پیج فروش کفش اسپرت شما است. 
یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک تبلیغ موفق، قالب یا تمی است که برای طراحی پست اینستا از آن استفاده می‌کنید. اگر از قالب های آماده برای طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو استفاده کنید که برای تبلیغات پیج فروش کفش اسپرت بهینه‌سازی شده، می‌توانید به راحتی مخاطبین هدف خود را تحت تاثیر قرار دهید. این استراتژی بازاریابی اینستاگرام می‌تواند به شما در افزایش فروش کمک کند.

طراحی پست های تبلیغاتی اینستا با پیشنهاد تخفیف و فروش ویژه

اینستاگرام می‌تواند یک پلتفرم نسبتا منفعل باشد زیرا مخاطبین فیدهای خود را بدون اینکه قصد خرید داشته باشند مرور می‌کنند و معمولاً این کار را انجام می‌دهند تا از جدیدترین اخبار مطلع شوند یا اوقات فراغت خود را بگذرانند.
اگر می‌خواهید فروش کفش های اسپرت خود را از طریق طراحی پست اینستا برای بازاریابی افزایش دهید، مهم است که دنبال‌کنندگان را با محتوایی جذب کنید که آنها را به مشتریان فعال تبدیل کند، نه پیمایشگرهای غیرفعال.
به طور کلی، مردم هنگامی که با پست های جذاب مربوط به تبلیغ هر محصولی مواجه می‌شوند، به تبلیغات واکنش خوبی نشان می‌دهند. بنابراین، توصیه می‌کنیم پیشنهادات ویژه، حراج‌ها و تخفیفات مناسبتی را با یک عکس از محصول به نمایش بگذارید و متنی مناسبی (چه روی عکس یا در کپشن) به طراحی پست اینستا اضافه کنید که پیشنهاد یا کد کوپن تخفیف به آن مربوط می‌شود.
بهترین استراتژی بازاریابی اینستاگرام طراحی پست فروش ویژه و تخفیف‌ها در مناسبت های مختلف است، مثلا تبلیغ حراج فروش کفش اسپرت برای روز پدر یا روز دانشجو باعث می‌شود تبلیغات شما موثرتر واقع شود و به شما کمک کند تا در این مناسبت های خاص فروش بیشتری را تجربه کنید.
اگر به دنبال رشد حساب اینستاگرام خود هستید، می‌توانید به مشتریان فعلی خود پیشنهاد دهید که اگر پیج شما را به فرد جدیدی معرفی کنند تا شما را فالو کنند به آنها ۱۰ درصد تخفیف می‌دهید. این روش، یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام عالی برای مشاغل خانگی است.

طراحی پست اینستا برای بازاریابی پیج فروش کفش اسپرت

پیشنهاد هدیه در استوری اینستاگرام

همه فروشندگان می‌دانند که مشتریان، هدایای رایگان را دوست دارند. با پیشنهاد هدایا در استوری تبلیغاتی اینستاگرام یا هدیه دادن محصولات یا کوپن‌ها به مشتریان، شما هم می‌توانید از این مزیت استفاده کنید. بهترین استراتژی برای هدایای استوری اینستاگرام این است که مخاطبین را وادار کنید تا با استفاده از یک هشتگ خاص، پستی را منتشر کنند سپس پست های آنها را مجدداً در استوری اینستاگرام پیج خود منتشر کنید. این یک راه عالی برای جذب فالوورها، جمع آوری برخی از محتوای تولید شده توسط کاربر و گسترش آگاهی از برند با ایجاد ارتباط با فالوورهای تان است.

طراحی پست اینستا با محتوای خلاقانه

بازاریابی اینستاگرام در ساده ترین حالت خود شامل طراحی پست اینستا با موضوع تبلیغ محصولات است اما این استراتژی را نباید ساده گرفت!
برای طراحی پست اینستا باید عکاسی عالی از محصولات را با نوشتن یک کپشن جذاب ترکیب کنید که می‌تواند به شما در موفقیت در بازاریابی اینستاگرام کمک کند. یکی از استراتژی های رایج در اینستاگرام این است که به صورت متناوب، عکس‌های محصولات خود را با اطلاعات اضافی در کپشن پست کنید. در هر صورت، سعی کنید مزایای خرید محصولی که تبلیغ می‌کنید را برجسته کنید، قیمت آن را ذکر کنید و نحوه خرید را برای مشتری توضیح دهید.
اگرچه طراحی پست اینستا با عکس‌های محصول فوق‌العاده هستند، اما یکی از راه‌هایی که می‌توانید بیشتربا فالوورهایتان ارتباط برقرار کنید، نشان دادن کاربرد آنها در زندگی روزمره است. پست کردن تصاویری از افرادی که از کفش های اسپرت شما در موقعیت های مختلف مثل پیاده روی، کوهنوردی، رفتن به سر کار یا مدرسه و غیره استفاده می‌کنند، ارتباط فالوورهای شما با عکس را آسان تر می‌کند و آنها را در جایگاه "من می‌توانم مثل این شخص باشم" قرار می‌دهد.
استفاده از قالب های رایگان برای طراحی پست اینستا به شما امکان می‌دهد تا جذاب ترین شکل محتوای تبلیغاتی را طراحی کنید، اما بازاریابی اینستاگرام خود را فقط به عکس محدود نکنید شما می‌توانید از پست و استوری تبلیغاتی متحرک و ویدئوها نیز برای بازاریابی در اینستاگرام کمک بگیرید.

کامنت، لایک و نظرات مشتریان را به اشتراک بگذارید

تبلیغاتی که فقط توسط خودتان در پیج فروش کفش اسپرت منتشر می‌شود تا به فالوورهای اثبات کند که محصولات شما عالی هستند و ارزش خرید دارند به اندازه پیشنهاد یا توصیه یک مشتری که قبلا محصولات شما را خریداری کرده و رضایت خود را از آنها بیان می‌کند، موثر نیست. اگر توصیه‌ها، نظرات و کامنت های مشتریان را جمع‌آوری کنید یا استوری که برای تشکر از باکیفیت بودن محصول شما منتشر شده را مجددا در پیج فروش کفش اسپرت در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، خواهید دید که به سرعت تعداد فالوورهای شما افزایش پیدا می‌کند و قطعا فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد.

از استوری و لایو اینستاگرام کمک بگیرید

استوری های اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتوای تبلیغاتی شما شگفت انگیز عمل می‌کنند. به روز رسانی استوری های پیج فروش کفش اسپرت به صورت منظم (حداقل یک بار در روز) یک راه عالی برای درگیر نگه داشتن دنبال کنندگان است. استوری‌ها در بالای فیدهای خبری دنبال کنندگان شما قرار دارند، بنابراین راه آسانی است که مخاطبین را وادار کنید محتوایی را که منتشر می‌کنید، مشاهده کنند. اگر اخیراً عکس یا ویدیوی جدیدی پست کرده‌اید، از استوری کردن برای هدایت مخاطبین به سمت آن استفاده کنید. از طرف دیگر، Instagram Live یک راه عالی برای کشف پایگاه هواداران است و یک راه عالی برای تعامل با فالوورهای تان در سطح شخصی تر فراهم می‌آورد.
لایو اینستاگرام می‌تواند چند فرمت مختلف داشته باشد از جمله: 
جلسه پرسش و پاسخ درباره محصول
معرفی محصول 
و غیره
 در هر صورت، اگر می‌خواهید لایو اینستاگرام موفقی داشته باشید باید مطمئن شوید که زمان آن را از قبل به خوبی اعلام کرده اید. می‌توانید با طراحی پست اینستا برای بازاریابی اعلام زمان لایو مخاطبین تان را ترغیب کنید که به ویدئوی زنده شما بپیوندند.
در نهایت، به خاطر داشته باشید که باید به نوعی برای لایو اینستا خود یک هدف داشته باشید – خواه این باشد که مردم را وادار به بازدید از وب سایت تان، شرکت در مسابقه یا خرید یک محصول کنید.

Reels اینستاگرام را جدی بگیرید

چرا انتشار Reels در اینستاگرام اینقدر مهم است؟ اول از همه، این نوع محتوا به کسب و کار شما شانس بسیار بیشتری برای وایرال شدن می‌دهد و بهترین راه برای شکست دادن الگوریتم اینستاگرام و ترند کردن محتوای شما است. اگر در ایجاد Reels مهارت داشته باشید، می‌توانید به مخاطبان بسیار بیشتری دسترسی پیدا کنید.
دلیل دیگر برای پست کردن Reels این است که آنها سرگرم کننده هستند. مخاطبان اینستاگرام شما عاشق تماشای ویدیو هستند و این ویدیوهای کوتاه فوق العاده جذاب می‌باشند. به همین دلیل است که آنها به بخش اصلی محتوای اینستاگرام تبدیل شده اند.
بنابراین، Reels را فراموش نکنید و به طور منظم آنها را پست کنید. تبدیل Reels به یک ویژگی معمولی در پیج اینستاگرام فروش کفش اسپرت علاوه بر طراحی پست اینستا برای بازاریابی به شما کمک می‌کند تا مخاطبان خود را به میزان زیادی افزایش دهید.

طراحی پست اینستا برای بازاریابی اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام یکی از بهترین راه‌ها برای دستیابی به مخاطبان بیشتر است. اگر می‌خواهید به بازار هدف خود دسترسی آسان داشته باشید، به یکی از چهره های تأثیرگذار اینستاگرام در صنعت خود دسترسی داشته باشید و از آنها بخواهید که یک پست حمایت شده از شما را طراحی و منتشر کنند. اینفلوئنسر کسب و کار یا محصول شما را برجسته می‌کند و دنبال کنندگان خود را به وب سایت یا فروشگاه شما هدایت می‌کند.
به دنبال اینفلوئنسر با بیشترین فالوور نباشید، در عوض، به دنبال فردی باشید که ارتباط واقعی با فالوورهای خود برقرار کرده و نفوذ اجتماعی زیادی داشته باشد. به یاد داشته باشید که این شخص نشان‌دهنده برند شما در رسانه‌های اجتماعی است، پس عاقلانه انتخاب کنید! فقط با تأثیرگذارانی ارتباط برقرار کنید که ارزش‌هایشان با ارزش‌های شما همخوانی دارد.
روند اصلی که اخیراً شاهد آن بوده ایم، ظهور میکرو اینفلوئنسرها است. میکرو اینفلوئنسرها تاثیرگذارانی هستند که فالوورهای کمتر اما جایگاه بسیار خوبی دارند. با کار با یک میکرو اینفلوئنسر، برندها معمولاً تعامل بهتر و تبلیغ معتبرتری را برای کاربران مناسب اینستاگرام به دست می‌آورند.

از قالب های آماده دومینگو برای طراحی پست اینستا پیج فروش کفش اسپرت استفاده کنید

اگر یک حساب تجاری یا سازنده و یک فروشگاه آنلاین دارید، می‌توانید از قالب های آماده برنامه طراحی پست اینستا دومینگو برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد محصولات تان را در پیج فروش کفش اسپرت معرفی کرده و پیشنهادات ویژه ارائه دهید تا مشتریان تان را ترغیب به خرید بیشتر کنید.
می‌توانید پیج فروش کفش اسپرت خود را با یک تم خاص و یک نوع قالب سفارشی کنید. همچنین می‌توانید برای معرفی محصولات جدید در فروشگاه اینستاگرامی تان از قالب های آماده استفاده کنید و آنها را با ابزارهای رایگان این نرم افزار ویرایش کنید.

طراحی پست اینستا برای بازاریابی پیج فروش کفش اسپرت

اگر محصولی دارید که می‌خواهید برای افزایش فروش، آن را تبلیغ کنید، قالب های آماده دومینگو امکان طراحی پست اینستا برای بازاریابی را در کمتر از چند دقیقه به شما می‌دهند.
انتشار پست های تبلیغاتی اینستاگرام می‌تواند راهی عالی برای افزایش فروش و دستیابی به مشتریان جدید باشد. اگر می‌خواهید از این فرصت استثنایی استفاده کنید، ثبت نام رایگان در نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو را از دست ندهید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین