آیا نتایج ضعیفی از تبلیغات اینستاگرام برای پیج فروش لپ تاپ دریافت می‌کنید؟ آیا برای طراحی پست اینستا تبلیغاتی که مخاطبان هدف تان را درگیر کند، ایده ای ندارید؟
در این مقاله، یاد خواهید گرفت که چگونه پست های تبلیغاتی اینستاگرام را طراحی کنید که منجر به فروش بیشتر شود. ما همچنین نکات و ترفندهایی را برای افزایش تعامل با مخاطبین با شما به اشتراک می‌گذاریم و برنامه کاربردی و رایگان دومینگو را برای طراحی پست اینستا برای تبلیغات با استفاده از قالب های آماده و ابزارهای ویرایش حرفه‌ای آن به شما معرفی می‌کنیم.

 

9 ایده طراحی پست اینستا برای تبلیغات پیج فروش لپ تاپ

 

نکات و ترفند های تبلیغات در اینستاگرام برای پیج فروش لپ تاپ

اگر می‌خواهید فروش موفقی را در اینستاگرام تجربه کنید علاوه بر طراحی پست های تبلیغاتی جذاب باید نکات و ترفندهای خاصی را نیز رعایت کنید که موجب جلب توجه بیشتر مخاطبین شما می‌شود. برخی از این ترفندها عبارتند از:

به طور منظم و در زمان مناسب، پست منتشر کنید

بازاریابی در اینستاگرام در صورتیکه از ابزارهای مناسبی مانند قالب های آماده نرم افزار طراحی پست اینستا دومینگو استفاده نکنید می‌تواند بسیار وقت گیر باشد. گرفتن عکس‌های عالی، ویرایش آن‌ها و نوشتن کپشن های هوشمندانه زمان زیادی می‌برد. اما با استفاده از یک برنامه آنلاین و رایگان ویرایش و طراحی  می‌توانید تا حد زیادی در زمان طراحی پست اینستا برای تبلیغات خود صرفه جویی کنید و به طور منظم در پیج فروش لپ تاپ خود پست بگذارید تا توجه مخاطبین بیشتری را به خود جلب کنید.

از هشتگ های مرتبط با محصولات خود در طراحی پست اینستا برای تبلیغات استفاده کنید

هشتگ‌ها نقش مهمی در بازاریابی اینستاگرام ایفا می‌کنند. اگرچه آنها برای دستیابی مستقیم به بازار هدف شما ایجاد نشده اند زیرا کاربران به ندرت هشتگ‌های خاصی را مرور کنند، مگر اینکه خودشان یک پیج فروشگاهی داشته باشند یا یک اینفلوئنسر باشند. با اینحال، استفاده از هشتگ‌های مناسب می‌تواند به افزایش تعامل با پست‌های شما کمک کند، و احتمال اینکه پست های شما در فیدهای فالوورهای شما یا در فیدهای اکسپلور مشتریان بالقوه بیشتری نشان داده شود را افزایش می‌دهد.
دو نوع هشتگ با بهترین عملکرد برای کسب و کارهای کوچک وجود دارد، هشتگ های خاص که فقط توسط مخاطبین هدف جستجو می‌شود مثل #لپتاپ_اداری، #لپتاپ_دانشجویی یا #لپتاپ_گیمینگ و هشتگ های مرتبط با برند یا مارک لپ تاپ مثل #لپتاپ_لنوو، #لپتاپ_ایسوس و ... . با بررسی پست‌های سایر کسب و کارها در حوزه فروش لوازم صوتی و تصویری می‌توانید هشتگ‌های مرتبط با محصول تان را از پیج رقبا یا اینفلوئنسرها در این حوزه پیدا کنید.

از کپشن های کوتاه استفاده کنید

شاید کپشن های طولانی تر در طراحی پست اینستا برای تبلیغات جذابیت بیشتری برای فالوورهای جدید داشته باشد، اما برای هر نوع تبلیغ یا مخاطب هدفی ضروری نیست. در واقع، وقتی برای مخاطبان علاقه مند به خرد لپ تاپ بازاریابی می‌کنید، کپشن های کوتاه و مختصر بهتر عمل می‌کند .
به عبارت دیگر، زمانی که با کاربران اینستاگرامی که از قبل به برند شما اعتماد دارند و نوع محصولاتی را که ارائه می‌دهید می‌شناسند، صحبت می‌کنید، می‌توانید کپشن را بسیار ساده بنویسید. در این مرحله از قیف فروش، لازم نیست برند خود را معرفی کنید یا توضیحات تکمیلی بدهید. در عوض، می‌توانید با طراحی پست اینستا تبلیغاتی با یک کپشن مختصر، تبدیل‌های بیشتری دریافت کنید.
به عنوان مثال، در قالب آماده زیر که امکان دانلود و ویرایش آن در برنامه طراحی پست اینستا دومینگو وجود دارد از یک تصویر جذاب از محصول و یک متن ساده استفاده شده تا مشتریان بالقوه را راضی نگه دارد. 

9 ایده طراحی پست اینستا برای تبلیغات پیج فروش لپ تاپ

در طراحی پست اینستا برای تبلیغات از ارائه آمارهای جالب استفاده کنید

اگر نوشتن کپشن هوشمندانه برای مخاطب هدف یا پیشنهاد ویژه ای که ارائه می‌دهید، منطقی نیست، ارائه آمارهای جالب می‌تواند به همان اندازه در دریافت تبدیل مؤثر باشد. تنها نکته طراحی پست اینستا با آمارهای جالب، یافتن اطلاعات مناسب برای تبلیغات اینستاگرام مرتبط با پیج شماست. وقتی می‌خواهید فوراً توجه مخاطبین را به خود جلب کنید و به طور مؤثر عمل کنید، اعداد و ارقام می‌توانند بسیار مؤثر باشند. به این دلیل که اعداد:
اطلاعات را به سرعت منتقل می‌کنند
اندازه و مقیاس را کاملاً شفاف نشان می‌دهند
بین متن های طولانی کاملا برجسته و مشخص هستند
در اکثر موارد، اعداد و ارقام می‌توانند تاثیری بیشتر از جلب توجه و برانگیختن علاقه مشتریان داشته باشند. اگر آنها با مدارک مستند ارائه شوند می‌توانند اعتبار کسب و کار شما را نیز افزایش دهند. به طور طبیعی، هنگامی که مشتریان بالقوه شواهدی را مشاهده می‌کنند که مشتریان و شرکت های دیگر از محصولات شما استفاده می‌کنند، به احتمال زیاد به کسب و کار شما نیز اعتماد خواهند کرد.
با افزایش اعتبار برند، اعتماد مشتریان نیز به چند روش مختلف به برند شما بیشتر می‌شود که در نهایت روی عوامل مهمی که منجر به افزایش فروش شما می‌شود تاثیر گذار خواهد بود، از جمله:
تعداد مشتریان و شرکت هایی که لپ تاپ های شما را خریداری می‌کنند
مجموع درآمدی که از فروش لپ تاپ خواهید داشت
تعاملاتی که با مخاطبین داشته اید مانند پیام دادن یا کامنت گذاشتن

مزایای خرید لپ تام از فروشگاه اینترنتی خود را در طراحی پست اینستا بیان کنید

فروش لپ تاپ هایی که در حراج یا پیشنهاد تخفیف قرار می‌گیرند با توجه به اینکه ارزش بالایی برای خرید دارند، نسبتاً آسان است. از این گذشته، طراحی پست اینستا برای تبلیغات با عنوان فروش ویژه به وضوح نشان دهنده ارزش بالای خرید محصول است به خصوص درصورتیکه قیمت اصلی و فروش را با هم مقایسه کنید.
اما اگر لپ تاپ های جدید داشته باشید که امکان حراج گذاشتن آنها وجود نداشته باشد و علاوه بر این قیمت آنها نیز بالا باشد، تمرکز بر مزایا می‌تواند به شما کمک کند تا یک پیشنهاد قانع‌کننده برای طراحی پست اینستا داشته باشید. به خصوص اگر بتوانید مشتریان بالقوه را قانع کنید که لپ تاپ های شما به خوبی می‌تواند نیازهای آنها را براورده کند.
به خاطر داشته باشید که مزایا با ویژگی‌ها متفاوت است. ویژگی‌ها توضیح می‌دهند که یک محصول چه امکانات و قابلیت هایی دارد، در حالی که مزایا نشان می‌دهد که چرا خرید یک محصول ارزشمند است و چطور می‌تواند به رفع نیازهای مشتری کمک کند.
قالب آماده زیر می‌تواند برای طراحی پست اینستاگرام مخصوص لپ تاپ های جدید و ارایه مزایای آنها به مشتری مناسب باشد. برای ویرایش این قالب می‌توانید به صورت رایگان در نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو ثبت نام کرده و از ابزارهای حرفه ای آن استفاده کنید.

9 ایده طراحی پست اینستا برای تبلیغات پیج فروش لپ تاپ

یک انگیزه مقاومت ناپذیر برای خرید لپ تام از پیج اینستاگرام خودتان به مشتری ارائه دهید

استراتژی های بازاریابی مختلفی را می‌توانید برای ایجاد انگیزه در مشتریان و ترغیب آنها به خرید لپ تاپ از پیج خودتان به کار ببرید. به عنوان مثال، از طراحی پست اینستاگرام برای تبلیغات در طی یک دوره زمانی محدود، ارائه تخفیف ویژه، اعتبار برای مشتریان جدید، یا تخفیف برای مشتریان بازگشتی، می‌توانید استفاده کنید.
برای به حداکثر رساندن تبدیل از تبلیغات اینستاگرام، پیشنهاد خود را در کپشن به طور کامل توضیح دهید. با تکرار پیشنهاد ویژه در مناسبت های مختلف، می‌توانید از تمام فرصت های موجود برای ترغیب مشتریان به خرید لپ تاپ استفاده کنید.
در ادامه بهترین روش های طراحی پست اینستا برای تبلیغات فروش پیج لپ تاپ را با هم مرور می‌کنیم:

پیشنهاد هدیه در طراحی پست اینستا برای تبلیغات

برگزاری مسابقه و پیشنهاد هدیه یکی از بهترین روش های بازاریابی و تبلیغات برای طراحی پست اینستاگرام است. برگزاری مسابقه و درخواست از مخاطبین برای انتشار پست با یک هشتگ خاص یا تگ کردن پیج شما در پست های مرتبط نه تنها موجب می‌شود تعامل با فالوورهایتان را افزایش دهید بلکه مخاطبین آنها را ترغیب می‌کند که برای دریافت هدایای بعدی پیج شما را فالوو کنند!

پیشنهاد تخفیف

ارائه کوپن و تخفیف، روش مناسبی برای جلب توجه دنبال کنندگان شما هستند. گهگاه می‌توانید یک استوری تبلیغاتی اینستاگرام متحرک را با کد تخفیف (یا قیمت حراجی برای یک محصول خاص) منتشر کنید. برای افزایش فوریت، پیشنهادی در زمان محدود ارائه دهید و سپس از طریق طراحی پست اینستا نحوه استفاده از تخفیف یا پیشنهاد ویژه را اطلاع رسانی کنید. 

9 ایده طراحی پست اینستا برای تبلیغات پیج فروش لپ تاپ

طراحی پست اینستا تبلیغاتی برای مناسبت های خاص

لزوماً نمی‌توانید انتظار داشته باشید که مشتریان بالقوه در اولین باری که درباره برند شما پستی را می‌بینند یا یکی از تبلیغات شما را مشاهده می‌کنند، اقدام به خرید کنند. در بیشتر موارد، شما باید بیش از یک بار با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید و قبل از تبدیل آنها به مشتریان واقعی، چندین روش برقراری ارتباط را امتحان کنید.
با طراحی پست اینستا برای تبلیغات در مناسبت های خاص، بازاریابی محصولات نسبتا آسان است. 
اما اگر بخواهید روند فروش لپ تاپ های خود را تسریع کنید و مشتریان بالقوه را تشویق کنید که سریعتر خرید کنند، چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ با ایجاد حس فوریت، می‌توانید مخاطبان خود را ترغیب کنید که در مدت زمان کوتاهی اقدام به خرید کنند تا بتوانند از تخفیفات یا پیشنهادات ویژه بهره ببرند.
وقتی محدودیت‌های زمانی را به طراحی پست اینستا برای تبلیغات اضافه می‌کنید، در واقع از مخاطبان می‌خواهید از فرصتی که برای خرید با قیمت ویژه دارند در مدت زمان محدودی استفاده کنند، در غیراینصورت با امکان استفاده از آن فرصت را از دست می‌دهند.

به روش های مختلف با مشتریان تعامل داشته باشید

برقراری ارتباط با مشتریان و ایجاد تعامل بیشتر منجر به افزایش فروش پیج شما خواهد شد. تقریبا تمام روش‌ها و استراتژی هایی که تاکنون مطرح کردیم می‌تواند در افزایش تعامل شما با مشتریان موثر باشد، اما روش های دیگری نیز وجود دارد که تاثیر بیشتری در برقرار تعامل با مشتریان خواهند داشت. برخی از این روش‌ها عبارتند از:

طراحی پست اینستا برای نظر سنجی

طراحی پست اینستاگرام برای نظر سنجی تا حد زیادی می‌تواند مخاطبانی را که قصد خرید لپ تاپ دارند، تشویق کند تا از پیج شما خرید خود را انجام دهند. با پرداختن به مشکلات رایج مخاطب هدف خود، می‌توانید نشان دهید که چالش های آنها را درک می‌کنید، درنتیجه آنها مطمئن می‌شوند که می‌توانند به راه حل های شما اعتماد کنند.
شما می‌توانید با پرسیدن یک سوال متداول در طراحی پست اینستا برای تبلیغات، نظرسنجی را شروع کنید. مثلا «چطور بهترین لپ تاپ را با قیمت مناسب برای انجام کارهای اداری انتخاب می‌کنید؟» این سوال می‌تواند برای بسیاری از مدیران شرکت‌ها و ادارات مسئله ساز باشد. پس از اینکه چند کامنت و نظر را درباره این سوال دریافت کردید نوبت شما است که با ارائه یک راه حل جامع برخی از بهترین لپ تاپ های اود را که مزایای ویژه ای برای کاربرد در ادارات و شرکت‌ها دارند با دلایل منطقی معرفی کنید.
 در طراحی پست اینستا برای نظرسنجی باید به محصولاتی که می‌توانند نیازهای مشتریان احتمالی را برآورده کنند بپردازید و آنها را برجسته کنید.
در هر پست نظر سنجی روی یک ویژگی یا مزیت خاص تمرکز کنید. ایده های مربوط به ساخت چنین پست هایی بدون محدودیت هستند. شما می‌توانید روی پرسش درباره انواع مختلف مشکلاتی که مشتریان در خرید لپ تاپ با آن مواجهند، تمرکز کنید و پاسخ سوال را نیز به طور کامل و جامع بدهید.

کامنت گذاشتن روی پست های مخاطبین

به عنوان یک روش بازاریابی دیگر که روی تعامل بیشتر با مخاطبین تمرکز دارد می‌توانید با کامنت گذاشتن روی پست‌های دیگر پیج های مرتبط با محصول/برندتان، مقداری ترافیک را به پیج فروش لپ تاپ خود هدایت کنید.
پست‌ها را با استفاده از هشتگ هایی که برای طراحی پست وینستا انتخاب کرده اید پیدا کنید و چند نظر اینجا و آنجا بگذارید. کامنت گذاشتن می‌تواند به شما کمک کند تا با مشتریان بالقوه در حوزه کاری خود ارتباط برقرار کنید و کمی آگاهی از برندتان را افزایش دهید

پاسخ دادن به نظرات

ممکن است فکر کنید پاسخ دادن به نظرات و کامنت‌ها برای بازاریابی اینستاگرام بی‌معنی است، اما اشتباه می‌کنید! هرچند اگر پست‌های شما صدها یا هزاران نظر دریافت کند، این استراتژی به طور کامل امکان‌پذیر نیست اما برای یک کسب‌وکار کوچک که به دنبال افزایش فالوورهای خود و جذب مشتریان بیشتر است، پاسخ دادن به هر نظر (واقعی) که دریافت می‌کنید راهی عالی برای ایجاد ارتباط شخصی با مخاطبین کنونی و مشتریان بالقوه است. 
نحوه پاسخ دادن به کامنت‌ها چندان مهم نیست می‌تواند جمله ای مانند «خوشحالم که دوستش دارید» یا «امیدوارم به زودی شما را ببینم»، باشد. در هر صورت پاسخ دادن به نظرات باعث می‌شود مخاطبین شما احساس شخصی‌تری پیدا کنند و ارتباط بهتری با برند شما برقرار کنند.

پاسخ دادن به سوالات متداول مشتریان

در طراحی پست اینستا برای تبلیغات خود، می‌توانید شگفت‌انگیزترین پیشنهاد را ارائه دهید یا از مزایای باورنکردنی محصولات تان نام ببرید. اما برای هر پیشنهادی، مخاطبین سوالات تکراری و مشابهی را از شما می‌پرسند و با وجودیکه چندین بار به آن سوالات پاسخ دادید، ناچارید مجددا با انتشار پست یا استوری یا پاسخ دادن به نظرات، به این سوالات پاسخ داده و نگرانی مشتریان را برطرف کنید. 
به هر حال، اگر می‌خواهید مشتریان بالقوه را جذب کنید، باید نشان دهید که نگرانی‌های آنها را درک می‌کنید. در ادامه چند ایده برای طراحی پست اینستا و پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان به شما می‌دهیم:
به عنوان راهنمای خرید محصول، ممکن است لازم باشد توضیح دهید که مشتریان احتمالی نیازی به ارائه جزئیات کارت اعتباری ندارند.
برای دریافت مشاوره های رایگان، ممکن است بیان این نکته مفید باشد که شما در هر ساعت از شبانه رور در دسترس هستد و مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرند.
اگر راهنمای نصب و راه اندازی لپ تاپ های خود را پیشنهاد می‌کنید، ممکن است بخواهید بیان کنید که دانلود آن برای مشتریان احتمالی کاملا رایگان است.

طراحی پست اینستا برای پیج فروش لپ تاپ با قالب های آماده دومینگو

از برجسته کردن راه‌حل‌ها گرفته تا ارائه مشوق‌ها و طراحی پست اینستا تبلیغاتی، راه‌های زیادی برای جلب توجه مخاطبان و جذب بیشتر آنها وجود دارد. اگر می‌خواهید تاکتیک های مختلف را در مدت زمان کوتاهی امتحان کنید و استراتژی هایی را بیابید که واقعاً روی مخاطبان شما تاثیر می‌گذارند تا بتوانید اهداف بازاریابی اینستاگرام خود را برآورده کنید یا از آنها فراتر بروید، از قالب های آماده نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دومینگو استفاده کنید.

9 ایده طراحی پست اینستا برای تبلیغات پیج فروش لپ تاپ

این قالب های آماده امکان طراحی پست اینستا برای تبلیغات را در کمتر از چند دقیقه به شما می‌دهند و شما می‌توانید هر روز پست های جدید را در فید خود منتشر کنید که مخاطبین را تحت تاثیر قرار میدهد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین