طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه می‌تواند فرصتی استثنائی را در اختیار شما قرار دهد تا درآمد خود را در این فصل چندین برابر کنید. اما اگر پست‌های اینستاگرام شما ظاهر جذابی نداشته باشند، در فید مخاطبین نادیده گرفته می‌شوند. در این مقاله بهترین نکات طراحی پست اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم تا به شما کمک کند نسبت به پیج سایر رقبا برجسته شوید.
طی سال های گذشته پلتفرم های بیشتری به سمت تولید محتوای بصری حرکت کرده اند و طراحی پست اینستا اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. مطمئناً، محتوایی که تولید می‌کنید اهمیت فوق العاده ای دارد و اگر پست‌های شما از نظر بصری جذابیتی نداشته باشند یا اصول طراحی را در آن رعایت نکرده باشید، توجه مخاطبین را نیز جلب نمی کند.
مشکل بسیاری از مدیران پیج های فروشگاهی این است که تجربه ای در طراحی رسمی ندارند و از انجاییکه یک کسب و کار کوچک خانگی هستند، نمی توانند هزینه هنگفتی برای طراحی پست های تبلیغاتی اینستا بپردازند. 
اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، نگران نباشید. با استفاده از قالب های آماده و ابزارهای رایگان نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو می‌توانید به راحتی پست های حزفه ای برای پیج خود طراحی کنید. اما پیش از اینکه به بررسی ایده های مناسب مربوط به طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه بپردازیم، بیایید درباره تبلیغات در شبکه های اجتماعی اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

 

10 ترفند طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه

 

تبلیغات در شبکه های اجتماعی چیست؟

تبلیغات در شبکه های اجتماعی به معنای طراحی محتوای تبلیغاتی در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، فیس بوک، تیک تاک، توییتر و غیره است. این محتواها می‌تواند شامل پست، استوری، تصاویر پروفایل، گرافیک‌ها و سایر تصاویر برای کمک به حمایت از استراتژی محتوای شما باشد .
تبلیغات در رسانه های اجتماعی مهم است زیرا به ایجاد شناخت از برند کمک می‌کند و به زیبایی کلی صفحه یا پروفایل شما می‌افزاید. همچنین می‌توان از آن برای برجسته کردن پست‌ها در یک فید شلوغ یا جلب توجه فالوورهای بالقوه استفاده کرد.
به عنوان مثال، یک پیج آژانس مسافرتی ممکن است از ترکیبی از عکس‌های باکیفیت طبیعت و گرافیک حرفه‌ای که دارای رنگ‌های برجسته هستند در طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه استفاده کند. اما یک کافی شاپ ممکن است به تصاویری روشن و رنگارنگ مانند دونات های پاستلی یا کیک های کوچک با تایپوگرافی خلاقانه تکیه کند.

10 نکته مهم طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه 

هنگام طراحی پست اینستاگرام برای فروش زمستانه، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

1. از تصاویر باکیفیت استفاده کنید و یک پست بصری جذاب بسازید

تصاویر عالی و باکیفیت بهترین استراتژی است که از طراحی یک پست حرفه ای پشتیبانی می‌کند. اما در طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه نباید بدون هدف باشید. تصاویری که به کار می‌برید باید روایتگر داستان برند شما باشد و زمان بندی و سایر عناصر استراتژیک در طراحی پست شما رعایت شده باشد تا یک پست هنری طراحی کنید که توجه مخاطبین را جلب کند.
هر پیج اینستاگرام دارای هویت برند و زبان بصری خاصی است. هرچند برخی از رقبای شما ممکن است نسبت به سایرین تسلط بیشتری به تبلیغات در اینستاگرام داشته باشد اما شما هم با کمی تلاش و کمک گرفتن از ابزارهای رایگان و قالب های آماده نرم افزار دومینگو می‌توانید به اندازه آنها حرفه ای به نظر برسید. 
هر استراتژی تبلیغاتی برای طراحی پست اینستا باید شامل موارد زیر باشد:
تشخیص مخاطب هدف. شما باید در مورد علایق مخاطبان خود تحقیقات کاملی انجام دهید و به این فکر کنید که چه نوع محتوایی را دوست دارند ببینند.
تعیین هویت برند. محتوا، پالت های رنگی و سایر تصاویری که به طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه اضافه می‌کنید باید به شکل گیری هویت برند شما کمک کنند.

10 ترفند طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه

زمان سنجی. مطمئن شوید که در زمان مناسب، پست های تبلیغاتی را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. آیا در تعطیلات خاصی به محتوای بصری بیشتری نیاز دارید؟ برنامه ریزی انتشار پست تبلیغاتی از قبل به شما کمک می‌کند تقویم طراحی و انتشار پست خود را بهتر مدیریت کنید.

2. اصول طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه را بدانید

چه اصولی، طراحی پست برای اینستاگرام را حرفه ای می‌کند؟ اگر نمی توانید به این سوال پاسخ دهید، بهتر است کمی مطالعه کنید.
مطمئنا، فقط یک روش برای طراحی پست تبلیغاتی وجود ندارد. اما، چند روش اساسی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:
موضوع مشخصی داشته باشید. معمولاً بهتر است یک نقطه کانونی در تصویر خود در نظر بگیرید.
قانون یک سوم را به خاطر بسپارید. به جز برخی استثناها، بهتر است سوژه خود را کاملاً در مرکز پست قرار ندهید.
از نور طبیعی استفاده کنید. اگر تصویر شما خیلی تاریک باشد، به سختی دیده می‌شود اما تصاویر مورد استفاده در طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه را بیش از حد نورانی نکنید.
مطمئن شوید که کنتراست کافی وجود دارد. کنتراست تعادل را ایجاد می‌کند، خواندن آن آسان تر است، در محیط های سیاه و سفید بهتر عمل می‌کند و در دسترس تر است.
درباره چرخه رنگ اطلاعات بیشتری کسب کنید و برای طراحی پست های اینستاگرام، رنگ های مکمل را انتخاب کنید. 
طراحی پست های خود را ساده نگه دارید و مطمئن شوید که تصویر شما به راحتی قابل درک است.
پست های اینستاگرامی خود را بیش از حد ویرایش نکنید و در برابر وسوسه استفاده از همه امکانات نرم افزار طراحی رایگان دومینگو مقاومت کنید. درست است که تمام آیکون‌ها، اشکال، فیلترها، قاب‌ها و سایر امکانات این برنامه کاملا رایگان است اما دلیلی ندارد از همه آنها در یک پست استفاده کنید.

3. از ابزارها و قالب های رایگان نرم افزار دومینگو در طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه بهره ببرید

اگر بودجه شما محدود است یا به چند ابزار رایگان نیاز دارید، تا طرح های بی نظیری برای پست های تبلیغاتی فروش زمستانه خلق کنید، شک نکنید که نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو بهترین انتخاب شما است. 
در این نرم افزار تحت وب، صدها تصویر رایگان در کتابخانه موجود است و امکان اضافه کردن قاب‌ها، آیکون‌ها، اشکال و بسیاری از محتواهای دیگر به پست های اینستاگرام وجود دارد.

۴. از ایده فروش ویژه و تخفیف در پست های فروش زمستانه استفاده کنید 

یکی از بهترین استراتژی های طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه، به کارگیری ایده فروش ویژه و تخفیف است. 
در این پست های تبلیغاتی باید یک آفر هیجان انگیز به مشتری پیشنهاد دهید تا او را ترغیب کنید خرید خود را از پیج شما انجام دهد. 

10 ترفند طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه

به عنوان مثال، قالب آماده زیر که امکان ویرایش آن در نرم افزار طراحی پست اینستا وجود دارد، می‌تواند ایده مناسبی برای طراحی پست های فروش ویژه به شما بدهد.

10 ترفند طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه

در این مدل پست‌ها می‌توانید یک تصویر یا ویدئو از محصولی که شامل آفر ویژه می‌شود به محتوا اضافه کنید و یک متن مناسب برای ترغیب مشتری بنویسید. مهمترین نکته نمایش میزان تخفیف به شیوه ای خلاقانه در پست اینستاگرام است که در این طراحی به زیبایی نمایش داده شده است. 

5. اندازه تصاویر را متناسب با سایر عناصر طراحی در نظر بگیرید

هر پلتفرمی مشخصات خاص خود را دارد و شما باید محتوای خود را بر اساس آن تنظیم کنید. در راهنمای جامع برای اندازه عکس و ابعاد پست اینستا در سال 2022 می‌توانید اطلاعات کاملی در این خصوص دریافت کنید. 
به طور کلی ابتدا باید تصمیم بگیرید که قصد انتشار استوری را دارید یا پست. استوری های اینستاگرام دارای ابعاد عمودی هستند درحالیکه طراحی پست اینستا باید مربعی باشد.
همچنین برای بهینه سازی اندازه تصاویر، همه دستگاه‌ها را در نظر بگیرید. استوری‌ها و سایر محتوای عمودی بسته به دستگاه مورد استفاده متفاوت نمایش داده می‌شوند. تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید تا ببینید مخاطبان شما از چه دستگاه هایی استفاده می‌کنند. 
به پیکسل‌ها توجه کنید. نکته طلایی این است که اطلاعات مهم پست و استوری را در 250-310 پیکسل بالا و پایین محتوا قرار ندهید.
حتما قبل از ارسال محتوا، پیش نمایش آن را ببینید و چندین فیلتر را امتحان کنید تا تصویری که منتشر می‌کنید بهترین افکت را داشته باشد.

6. در انتخاب متن خوش سلیقه عمل کنید

تفاوتی ندارد قصد طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه را با اضافه کردن تصاویر محصولات، نقل قول مشتریان، یا متن های تبلیغاتی دارید، توجه داشته باشید که تعداد کلمات کمتر، همیشه بهتر است.
متن در طراحی رسانه های اجتماعی باید همیشه پررنگ، خوانا، ساده و مختصر باشد. اطمینان حاصل کنید که کنتراست کافی بین متن و پس زمینه وجود دارد تا قابل خواندن باشد. دستورالعمل‌های دسترسی به محتوای وب (WCGA) استفاده از کنتراست 4.5 تا 1 را توصیه می‌کند. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، از قالب های آماده نرم افزار طراحی پست اینستا دومینگو کمک بگیرید و بدون تغییر رنگ فونت، متن دلخواه تان را بنویسید و پست را منتشر کنید.
در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام قرار دادن متن در تصاویر باید به خاطر داشته باشید:
غلط املایی و دستور زبان را سه بار بررسی کنید. ابزارهایی مانند Grammarly و Google Docs می‌توانند این کار را آسان کنند.
نوع فونت را هوشمندانه انتخاب کنید. فونت می‌تواند بر روی لحن و خوانایی تأثیر بگذارد.
فونت‌ها را با دقت ترکیب کنید. اگر نیاز به ترکیب چند فونت دارید، یک فونت سریف را با یک sans serif به کار ببرید.
در انتخاب رنگ نوشته‌ها دقت کنید. از ترکیب رنگ سبز و قرمز یا آبی و زرد برای نوشته هایتان خودداری کنید. طبق استاندارد  WCAG، خواندن آنها دشوارتر است.
از کلمات تک استفاده نکنید.
برای ساخت پست و استوری متحرک می‌توانید از اضافه کردن انیمیشن به حروف یا متن پست کمک بگیرید.

10 ترفند طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه

7. بازخورد مخاطبین را تجزیه و تحلیل کنید

هنگام طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه، باید تا حد امکان نظرات و بازخورد مخاطبین را در نظر بگیرید. زمانیکه مشتریان متوجه شوند که شما به نظرات آنها اهمیت می‌دهید، به پست های شما واکنش بیشتری نشان داده و با آن درگیر می‌شوند.  

8. انواع مختلفی از محتوا را در طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه به کار ببرید

محتوایی که برای جلب توجه مخاطبین منتشر می‌کنید باید متنوع باشد زیرا تمام مخاطبان به یک نوع محتوا واکنش نشان نمی دهند. 
محتواهای متنوعی که می‌توانید در طراحی پست های اینستا به کار ببرید شامل پست های نقل قول، پست های قرعه کشی، پست های ویدئویی یا متحرک، پست های فروش ویژه، پست های اسلایدشو و بسیاری از انواع دیگر می‌شود که نمونه های مختلف آن را می‌توانید در قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو مشاهده کنید. 

9. پست های اینستاگرامی را طبق الگوریتم های اینستا بهینه کنید

پست های اینستا باید براساس الگوریتم های اینستا بهینه شوند. مهمترین نکته برای بهینه سازی طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه استفاده از هشتگ های مناسب است.
به عنوان مثال، اگر در حال طراحی پست اینستاگرامی برای پیج فروش لباس هستید، می‌توانید از هشتگ هایی مانند "مد"، "سبک" و "لباس" در کپشن استفاده کنید. 

10 ترفند طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه

10. در طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه خلاق باشید

پست های خلاقانه همیشه توسط مشتریان با لایک، نظرات، اشتراک گذاری و فروش بیشتر همراه هستند و برای جذب فالوورهای جدید نیز قدرت زیادی دارند.
آیا در طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه با ایده های خلاقانه مشکل دارید؟ بهترین روش برای ایده گرفتن، استفاده از قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو است.
اگر به دنبال ابزاری برای ساخت پست حرفه ای اینستا هستید، از نرم افزار دومینگو کمک بگیرید. با رابط کاربری بسیار ساده این اپلیکیشن تحت وب می‌توانید پست هایی با کیفیت بالا را در عرض چند دقیقه خلق کنید. از بین هزاران قالب آماده انتخاب کنید، یا با یک بوم خالی شروع کنید تا پست هایی را طراحی کنید که با افزایش آگاهی از برند شما کمک میکند.
 بیایید نگاهی به ابزارهایی بیندازیم که می‌توانید از آنها برای خلق پست های جذاب استفاده کنید.

کتابخانه عکس های رایگان دومینگو

کتابخانه عکس های برنامه طراحی پست اینستاگرام دومینگو دارای صدها تصویر متنوع و جذاب است که به شما کمک می‌کند به سرعت تصاویری خیره کننده را به محتوای خود اضافه کنید و در زمان طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه صرفه جویی کنید.

امکان افزودن اشکال، قاب‌ها، آیکون‌ها و غیره

نرم افزار دومینگو تمام ابزارهای مورد نیاز شما برای طراحی پست حرفه ای را تحت پوشش قرار داده است. شما می‌توانید از آیکون‌ها، نمادها، اشکال، فریم‌ها و سایر امکانات موجود در نرم افزار کمک بگیرید تا پست موردنظرتان را در کوتاهترین زمان ممکن طراحی کنید.

قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو

صدها قالب آماده در برنامه طراحی پست اینستاگرام دومینگو در دسترس شما قرار دارد که می‌توانید به صورت رایگان آنها را به ویرایشگر نرم افزار وارد کرده و تمام اجزا آن را ویرایش کنید تا با برندتان همخوانی داشته باشد. امکان تغییر رنگ، فونت، اندازه و چیدمان تمام عناصر موجود در قالب‌ها برای شما وجود دارد.
شما حتی می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را آپلود کرده و عناصر مختلفی مانند آیکون، شکل و غیره را به قالب‌ها اضافه کنید.

چه نکاتی باعث طراحی پست های اینستاگرام حرفه ای می‌شود؟

طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه درصورتی حرفه ای طراحی شده که از نظر بصری جذاب و چشم نواز باشد و در عین حال پیامی واضح را نیز منتقل کند. درک پیامی که از طریق پست اینستا منتقل می‌شود باید آسان باشد و برای پلتفرمی که در آن پست می‌گذارید، بهینه سازی شود. طرح‌های رسانه‌های اجتماعی شما نیز باید از سبک برند شما پیروی کنند تا بینندگان بتوانند بلافاصله آن‌ها را متعلق به شما یا کسب‌وکارتان بدانند.

چرا طراحی پست های تبلیغاتی برای اینستاگرام مهم است؟

طراحی پست تبلیغاتی مهم است زیرا به ایجاد هویت بصری و پیام رسانی ثابت برای برند شما کمک می‌کند. همچنین می‌تواند به شما کمک کند از رقبا متمایز شوید و تعامل با پست های خود را افزایش دهید. یک استراتژی بازاریابی خوب برای طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه همچنین می‌تواند به در ایجاد اعتماد و وفاداری فالوورهایتان و همچنین افزایش دسترسی و دیده شدن آنلاین شما کمک کند.

انواع مختلف طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه چیست؟

انواع مختلف پست های اینستاگرام می‌تواند شامل نمایش تصاویر اسلایدشو، تولید محتوای ویدیویی، طراحی پست قرعه کشی، اشتراک گذاری نقل قول و بسیاری از موارد دیگر باشد. همچنین می‌تواند شامل انتشار محتوای تبلیغاتی مانند فروش ویژه، آفر تخفیف یا پیشنهاد هدایا شود. 

چگونه یک پست برای افزایش فروش زمستانه آماده کنم؟

اگر به دنبال طراحی پست اینستا برای فروش زمستانه هستید که شما را از سایر رقبا متمایز کند، محتوای خود را در نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو ایجاد کنید. همین امروز رایگان ثبت نام کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین