امروزه اینستاگرام چیزی فراتر از یک شبکه اجتماعی است. این پلتفرم یک بازار مجازی است که در آن کسب وکار ها می توانند با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کرده و برند خود را تبلیغ کنند.بنابراین اگر می‌خواهید در یک موقعیت رقابتی به موفقیت برسید، باید حساب اینستاگرام خود را هوشمندانه مدیریت کنید. هر پستی که طراحی می کنید باید جالب، آموزنده و جذاب باشد. در این مقاله می توانید یاد بگیرید که چگونه طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون را جذاب تر کنید!

پیام های مناسب منتقل کنید

اگر می خواهید پست اینستاگرام تان موردپسند فالوورها باشد، باید به وضوح درک کنید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. شناسایی مخاطبین هدف به شما کمک می کند تا با طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون، پیام های درستی را منتقل کنید و سبک نوشتاری مناسبی داشته باشید.
مخاطبین اصلی پیج گوشی آیفون را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند، پس نیازی نیست حتما لحن رسمی داشته باشید. متن پست های اینستاگرامی شما می تواند شامل عبارات عامیانه،  اصطلاحات رایج بین جوانان و کلمات کوتاه باشد.
حالا بیایید به یک نمونه قالب رایگان که برای طراحی پست اینستاگرام پیج خرید گوشی آیفون در نرم افزار دومینگو در دسترس شما است، نگاهی بیندازیم.

طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون

همانطور که می بینید طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون شامل یک جمله ساده و کلمات کوتاه است که فقط پیام اصلی را منتقل می کند. با این وجود طراحی خاص و تصویر باکیفیت این پست توجه افراد علاقه مند به گوشی های اپل را جلب کرده و برای آنها جذاب است.

به سوالاتی که در ذهن مشتریان تان است، پاسخ دهید 

اگر می خواهید یک پست جذاب بنویسید، باید به سوالاتی که فالوورهایتان دارند پاسخ دهید. وظیفه شما این است که درباره موضوع به طور کامل تحقیق کنید و پاسخ های جامعی را به مخاطبان خود ارائه دهید.
به خاطر داشته باشید که باید از بیان حقایق کلی خودداری کنید زیرا ممکن است ارزش چندانی برای مخاطبین تان نداشته باشد. به جای آن، بهتر است آمار و نمونه های واقعی را به طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون اضافه کنید.
هنگام نوشتن یک پست، به خوانندگان خود نشان دهید که می توانید برای مشکل شان راه حلی ارائه دهید. تمام تلاش خود را بکنید تا توضیح دهید مشکلاتی که با آن روبرو هستند برای شما اهمیت دارد و می توانند برای رفع مشکلات روی کمک شما حساب کنند. در نهایت، می توانید چند توصیه کاربردی به پست اضافه کنید یا مزایای محصول خود بیان کنید.

طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون

مثلا می توانید از چند ایده زیر برای ویرایش این قالب آماده در نرم افزار دومینگو کمک بگیرید: 
1.    به مخاطبین تان درباره دوربین باکیفیت گوشی جدید اپل توضیح دهید و به آنها اطمینان دهید که اگر در استفاده از گزینه های مختلفی که برای عکاسی با گوشی آیفون در اختیار دارند، دچار مشکل شوند می توانند از شما کمک بگیرند. حتی بهتر است کاربردهای چند گزینه موجود در دوربین گوشی آیفون مثل HDR, Focusو غیره را توضیح دهید.
2.    اکثر خریداران گوشی اپل آیفون با ایجاد حساب کاربری در اپ استور و دانلود اپلیکیشن های آن مشکل دارند، شما می توانید به آنها اطمینان دهید که با خرید گوشی از شما یک اکانت به صورت رایگان برایشان ثبت می کنید تا در استفاده از گوشی خود مشکلی نداشته باشند.
3.    بسیاری از اپلیکیشن های گوشی اپل پولی هستند و نوجوانانی که به تازگی شروع به استفاده از اپل کرده اند نمی دانند چگونه باید از گیفت کارت ها برای خرید از اپ استور استفاده کنند. شما می توانید روش استفاده از گیفت کارت را توضیح دهید و همچنین به خریداران اطمینان دهید که برای خرید اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی مورد نیازشان می توانند با شما در ارتباط باشند و راهنمایی بگیرند.

در طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون سوالات سرگرم کننده بپرسید

کاربران شبکه های اجتماعی آماده برقراری ارتباط و تعامل با پیج کسب و کار هایی مانند شما هستند. به همین دلیل، نیازی نیست که برای تعامل بیشتر با مخاطبین تان زیاد تلاش کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سؤالات درست بپرسید و انتشار پست هایی با محتوای بازی های ساده، آزمون ها یا نظرسنجی ها را شروع کنید.
یک ایده ساده اما جالب این است که تصویر چند مدل از گوشی ها، قاب ها یا اپل واچ ها را در طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون به کار ببرید، سپس از فالوورهایتان بخواهید درباره هر کدام نظر دهند یا اگر قبلا از هرکدام استفاده کرده اند، تجربه خود را بیان کنند.
نمونه عالی دیگری از یک  پست تعاملی  این است که یک ویدئو معرفی از یکی از محصولاتتان تهیه کنید و از فالوورها بخواهید حدس بزنند که کدام مدل گوشی اپل یا اپل واچ را معرفی کردید.
همین سوالات ساده، حس کنجکاوی کاربران را برمی انگیزد و آنها را تشویق می کند که تصاویر یا ویدیو پست شما را چند بار تماشا کنند. به این روش ساده، تعداد بازدیدهای ویدیو و تعداد نظرات روی پست تان را دو برابر می کنید.
بنابراین اگر می‌خواهید تعامل با مخاطبین تان را افزایش دهید، باید از فالوورهای خود سؤالات ساده جالبی بپرسید که حتی کودکان 10 ساله نیز می‌توانند به آن‌ها پاسخ دهند. به خاطر داشته باشید که کاربران باید بتوانند با استفاده از کلمات بله/خیر/شاید، اعداد یا ایموجی ها به سوالات شما پاسخ دهند.

به طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون هشتگ های پرطرفدار اضافه کنید

کاربران شبکه های اجتماعی عاشق استفاده از هشتگ های محبوب هستند. و اگر می خواهید محتوای خود را جذاب تر کنید، باید حداقل از ده هشتگ در هر پست استفاده کنید.
به عنوان مثال، اگر می خواهید طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون توسط مخاطبین بیشتری دیده شود، می توانید هشتگ های معروفی مانند #گوشی_اپل، #گوشی_آیفون یا #خرید_گوشی_اپل را انتخاب کنید.
همچنین، اگر نمی توانید هشتگ های مناسب برای توصیف پست ها یا محصولات خود پیدا کنید، می توانید هشتگ های خودتان را ایجاد کنید. به این ترتیب لحن و صدای برند خود را مستند خواهید کرد.

 

طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون

 

نکات و توصیه هایی را برای استفاده از گوشی آیفون به اشتراک بگذارید

اگر به دنبال رشد و توسعه کسب و کارتان هستید، باید در طراحی پست اینستا برای خرید گوشی آیفون خلاق باشید و نکات مفید، ترفند های استفاده از گوشی اپل، دستور العمل ها و توصیه های حرفه ای را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. هرچه محتوای ارزشمندتری تولید کنید، مخاطبان با هزاران لایک و کامنت به شما پاداش بیشتری خواهند داد.
زمانیکه اکانت اینستاگرام پیج های معروف را بررسی کنید، خواهید دید پست هایی که در آنها ترفند ها و دستور العمل های نحوه استفاده از گوشی آیفون آموزش داده شده، چند برابر بیشتر از سایر پست ها لایک دریافت کرده اند. چنین تعاملی نشان دهنده این واقعیت است که اکثر فالوورها از پست‌هایی با عکس‌های معمولی محصول و کپشن های توصیفی کوتاه رد می شوند و به آنها توجه نمی کنند. مشتریان فقط در مورد پست هایی که حاوی اطلاعات ارزشمند باشند، واکنش نشان می دهند.
اگر می خواهید استراتژی بازاریابی محتوای خود را با طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون ارزشمندتر کنید، باید شروع به ساخت پست های طولانی و معنی دار کنید. اگر این کار برای شما بسیار چالش برانگیز است، برخی از ابزارها نیز به عنوان بهترین برنامه های ساخت پست اینستاگرام شناخته می شوند، می توانند به شما کمک کنند. مثلا می توانید از قالب های آماده ویرایشگر آنلاین و رایگان دومینگو کمک بگیرید.

پیشنهاد ویژه و تخفیف در مدت زمان محدود ارائه دهید

اگر می خواهید فروش خود را در اینستاگرام طی مدت کوتاهی افزایش دهید، این نوع پست ها برای شما مناسب است. هنگام نوشتن متن روی عکس گوشی های اپل، باید کلمات مناسب را پیدا کنید تا به دنبال کنندگان خود احساس فوریت و  "ترس از دست دادن فرصت "  (FOMO) را القا کنید. مخاطبین شما باید به این نتیجه برسند که اگر امروز محصول شما را نخرند، در آینده پشیمان خواهند شد.

طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون

در تصویر بالا نمونه ای عالی از تبلیغات در اینستاگرام را مشاهده می کنید. طراحی پست تبلیغاتی اینستا برای پیج خرید گوشی آیفون باید شامل یک تصویر جذاب و یک متن ترغیب کننده باشد.
شما می توانید به مناسب فرارسیدن عید یا نزدیک شدن به روز دختر، فروش ویژه محدود به مدت چند روز بگذارید و روی برخی از محصولات خود تخفیف بدهید. این استراتژی، مشتریان بیشتری را به سمت پیج شما جلب می کند تا خرید خود را قبل از تمام شدن موعد تعیین شده انجام دهند.

از قالب های آماده نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو در طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون استفاده کنید

اگر می خواهید تبلیغات و بازاریابی شما با طراحی پست اینستا برای پیج خرید گوشی آیفون به نتیجه برسد، باید استراتژی محتوای خود را متنوع کنید. به عنوان مثال، می توانید پست های طولانی را با پست های کوتاه و ترفند های استفاده از گوشی آیفون را با سوالات خنده دار ترکیب کنید. سعی کنید بفهمید دنبال کنندگان شما چه می خواهند و پست هایی بسازید که در اینستاگرام برجسته می شوند.
استفاده از نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دومینگو یکی از روش هایی است که به شما کمک میکند پست و استوری های حرفه ای جذابی را در کمتر از چند دقیقه بسازید.

نحوه طراحی پست اینستاگرام در ویرایشگر آنلاین دومینگو

ویرایشگر آنلاین و رایگان دومینگو  را باز کنید و پس از ثبت نام، روی "پست اینستاگرام" کلیک کنید.

طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون

مجموعه قالب های آماده پست اینستا ما را که به صورت حرفه ای برای اینستاگرام طراحی شده اند مرور کنید. هر طرح کاملاً با ابعاد پست اینستاگرام مطابقت دارد. 

طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون

یک قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام پیج خرید گوشی آیفون را انتخاب کنید

طراحی پست اینستاگرام برای پیج خرید گوشی آیفون

طراحی خود را شخصی سازی کنید

وقتی متن را سفارشی می‌کنید، سبک‌ها و رنگ‌های مختلف فونت را انتخاب کنید و چیدمان عناصر را در طرح‌بندی تغییر دهید، هر طرحی را از آن خود کنید. عکس های محصول خود را آپلود کنید یا از کتابخانه گسترده ما برای تصاویر استوک باکیفیت استفاده کنید.

با ویژگی های مختلف بازی کنید

تصاویر خود را با ابزارهای ویرایش عکس و متن ما سفارشی کنید. فیلترها را اضافه کنید و تصاویر خود را بهبود بخشید. همچنین می‌توانید با استیکرها، قاب ها و شکل های مختلف آن را جذاب تر کنید.

پست طراحی شده خود را دانلود کنید

طرح خود را به فرمت  JPG، PNG یا SVG با وضوح بالا دانلود کنید تا در پیج اینستا خود آپلود کنید. 
همین الان طراحی پست اینستا را شروع کنید تا از قافله عقب نمانید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین