اگر به بازاریابی در اینستاگرام فکر می کنید، مهم است به یاد داشته باشید که اینستاگرام تقریبا شبیه یک مجله دیجیتال است. هنگامی که مردم از فید شما بازدید می کنند، اگر طراحی و محتوای پست و استوری تان توجه آنها را جلب کند، در پیج شما می مانند و به بررسی محتواهایی که تولید کردید می پردازند. به همین دلیل است که یادگیری نکاتی که طراحی پست اینستاگرام برای محصولات چرم را جذاب تر کند برای جذب فالوور هایتان بسیار مهم است.
هنگامی که یک پیج با پست های خلاقانه دارید که هم از لحاظ ظاهری جذاب است و هم بر اساس علایق و ارزش های مخاطب شما طراحی شده قطعا پاداش شما افزایش فالوورها و بیشتر شدن تعامل مخاطبین خواهد بود.
در این مقاله قصد دارم 8 نکته مهم که به بهبود طراحی پست اینستا برای محصولات چرم کمک می کند و منجر به جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام می شود را با شما به اشتراک بگذارم.

1. از طرح های جذاب استفاده کنید و به چیدمان پست ها در پیج تان توجه کنید

اینستاگرام یک پلت فرم بصری است بنابراین، برای جذب فالوور، حتما باید زیبایی ظاهری فید خود را حفظ کنید.
استفاده از یک چیدمان شبکه ای ساده به شما این امکان را می دهد که به طور منظم و به صورت هدفمند پست های خود را منتشر کنید و در عین حال ظاهری منسجم و جذاب داشته باشید.
به عنوان مثال، طرح شطرنجی یک طرح شبکه ای محبوب است که به راحتی ایجاد می شود. این چیدمان انتخاب عکس‌هایتان را برای طراحی پست اینستاگرام محصولات چرم ساده می‌کند و پست‌های شما همیشه منظم به نظر می رسند.
 برای حفظ انسجام طرح شطرنجی در فید اینستاگرام باید یکی درمیان از طرحی متفاوت استفاده کنید. برای مثال، در پست های فرد از عکس‌های روشن و در پست های زوج از عکس های تیره استفاده کنید یا پس‌زمینه‌های رنگی و سفید، را در نظر بگیرید. همچنین می توانید با طراحی پست اینستاگرام برای محصولات چرم از دو نوع محتوای عکس‌ و متن استفاده کنید و یکی در میان آنها را منتشر کنید.
محبوب ترین روش برای چیدمان شطرنجی، همین روش است که معمولا پیج های فروش محصول از عکس های معرفی محصول در پست های فرد و از نقل قول ها یا رضایت مشتری در پست های زوج استفاده می کنند. چیدمان شطرنجی ساده‌ترین و آسان‌ترین راه برای سازگاری با طراحی یک فید اینستاگرام خیره‌کننده است و البته ایجاد یک فید خیره کننده یکی از عوامل اصلی در جذب فالوور اینستا است.
نکته حرفه ای: برای ایجاد یک فید اینستاگرام جذاب که فالوورهای جدیدی را جذب می کند، فقط چیدمان مهم نیست. کیفیت عکس هایی که پست می کنید مهم است. اگر یک عکاس حرفه‌ای نیستید، می توانید از یک منبع عکس باکیفیت در بهترین نرم افزارهای طراحی پست اینستاگرام کمک بگیرید.

طراحی پست اینستاگرام برای محصولات چرم

2. طراحی پست اینستا برای محصولات چرم را طبق سلیقه مخاطبین هدفتان انجام دهید

برای جذب فالوور مناسب در اینستاگرام، باید مخاطبان خود را بشناسید. اطلاعات مربوط به مخاطبان ایده‌آل تان به شما کمک می‌کند بفهمید که چه نوع پست هایی در اینستاگرام واقعاً آنها را جذب می کند، چه محتوایی را دوست دارند ببینند و به طور کلی چگونه با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.
به عنوان مثال، اگر سعی می‌کنید بیشتر «کیف و کفش چرم زنانه» را تبلیغ کنید، بهتر است از رنگ‌های روشن، مینیمالیستی و الهام‌بخش استفاده کنید.
در طراحی پست اینستا برای محصولات چرم، به خاطر داشته باشید که فالوورهای ایده آل شما بیشتر جذب فضایی می شوند که برای آنها آشناست و می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.
شناخت مخاطبانتان به شما کمک می‌کند بفهمید کدام ارزش‌ها را برجسته کنید، کدام عناصر ظاهری را حفظ کنید و چه محتوایی را بیشتر منتشر کنید.
تحقیق درباره نوع محتوایی که مخاطبین تان دوست داشته باشند به بازگرداندن فالوورهای شما و همچنین انتشار پست هایی که مناسب مخاطبان شما باشد و بازدید از فید اینستاگرام تان بهبود ببخشد، کمک می کند. شناخت مخاطبانتان همچنین به شما کمک می‌کند تا نوع عکس‌هایی را که باید در فید اینستاگرام تان بگنجانید، پیدا کنید.
نکته حرفه ای: اغلب اوقات خودتان را هم می توانید مشتری ایده آل پیج تان فرض کنید. اگر این مورد برای شما هم صادق است، ممکن است طراحی پست اینستاگرام برای محصولات چرم و جذب فالوور برای تعامل برقرار کردن با آن آسان‌تر باشد، فقط باید به این فکر کنید که چه نوع پست هایی برای خودتان جذاب تر است و با تأمل روی محتوایی که سایر اکانت‌ها پست می‌کنند و شما مدتی را صزف نگاه کردن به آنها می کنید می توانید برای طراحی پست های خود ایده بگیرید. 
اما اگر بازهم نتوانستید ایده مناسبی پیدا کنید، قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو بهترین انتخاب شما خواهد بود

طراحی پست اینستاگرام برای محصولات چرم

3. محتوای ارزشمند و مخاطب پسند تولید کنید

بهترین روش برای جذب فالوور در اینستاگرام این است که محتوای عالی و ارزشمند به مخاطبان خود ارائه دهید. محتوای عالی شامل عکس های باکیفیت  و متن های جالب و سرگرم کننده می شود.
عکس هایی که در طراحی پست اینستا برای محصولات چرم به کار می برید باید ویژگی های زیر را داشته باشد:
کیفیت بالا
منسجم بودن
مرتبط بودن
در حالی که متن های شما باید این ویژگی ها را دارا باشند:
درگیر کننده
سرگرم کننده
آموزشی
دانستن اینکه مخاطبان شما چه کسانی هستند به شما کمک می کند محتوای عالی برای فید اینستاگرام خود تولید کنید. آپلود محتوای عالی که از نظر ظاهری مورد پسند مخاطبین باشد، از یک طرح شبکه ای جذاب پیروی کند و با مخاطبان شما مرتبط باشد، به افزایش تعامل با فالوورهایتان کمک می‌کند.
زمانیکه می خواهید تصمیم بگیرید چه نوع محتوایی را پست کنید، به ارزشی که در نظر مشتری ایده آل تان دارد توجه کنید. سعی کنید پیامی را که برایتان مهم است، برجسته کنید و یک طرح کلی پست داشته باشید که برای انتخاب عکس‌ها و متن ها و حفظ یک تم منسجم در فیدتان به شما کمک کند.
نکته حرفه ای: هنگام نوشتن متن، روی این موضوع تمرکز کنید که چگونه می توانید مخاطبان خود را ترغیب کنید تا با شما ارتباط برقرار کنند. چند ایده جالب می تواند شامل موارد زیر باشد:
نظر آنها را بپرسید، یک نظرسنجی کوچک برگزار کنید یا از آنها بخواهید که بازخورد خود را در مورد یک موضوع بحث برانگیز در نظرات بیان کنند.
تجربه یکی از مشتریان تان را از خرید بیان کنید.
اتفاق جالبی که به تازگی برای خودتان حین آماده کردن سفارش مشتریان افتاده تعریف کنید.
مناسبت های مختلف را تبریک بگویید.
درباره نحوه استفاده از محصولات چرم یا نگهداری از آنها نکات آموزشی را به اشتراک بگذارید.

 

طراحی پست اینستاگرام برای محصولات چرم

 

4. فید خود را به صورت ویترینی برای معرفی محصولات چرم در نظر بگیرید

به عنوان یک پیج فروشگاهی در اینستا، می توانید از این مزیت اینستاگرام که یک پلت فرم کاملا بصری است که در آن تصاویر و ویدیوها در جایگاه بالاتری نسبت به محتوای متنی قرار می گیرند، به نفع خود استفاده کنید. 
شما می توانید از تصاویر بهترین محصولات چرم خود استفاده کنید و آنها را به صورت منحصربفرد به نمایش بگذارید. 
برای عکاسی از محصولات تان چند نکته زیر را در نظر بگیرید:
سعی کنید در نور طبیعی عکاسی کنید تا تصاویر محصولاتتان کیفیت بالاتری داشته باشد
به جای یک عکس ساده که فقط محصولتان را نمایش می دهد، کاربرد آن را در زندگی روزمره نشان دهید. مثلا اگر کیف چرم می فروشید، تصویری از یک کارمند که با کیف چرم در حال رفتن به سر کار است بیشتر توسط مخاطبین استقبال می شود تا عکسی که صرفا یک کیف چرم در آن دیده می شود.

5. محتوای ارزشمند و آموزنده تولید کنید

مشخص است که شما نمی توانید فقط تصاویر و محتوای مربوط به محصولات چرم را در فید خود تبلیغ کنید.  بلکه باید محتوای متنوعی تولید کنید که نشان دهد در زمینه کاری خود متخصص هستید.
ما در سال 2021 هستیم و فروش از طریق تاکتیک های تبلیغاتی یکی از بدترین راه ها برای بازاریابی محصولات شما است. 
شما باید از روش های دیگر در مشتریان اعتماد ایجاد کنید و آنها را مجبور کنید از شما خرید کنند. 
هنگامی که شروع به تولید محتوای ارزشمند کردید، مشتریان شروع به دنبال کردن شما می کنند زیرا به عنوان یک مرجع و راه حلی برای نیازهای خود به شما اطمینان پیدا خواهند کرد.
برخی از بهترین ایده هایی که می توانید در طراحی پست اینستا برای محصولات چرم استفاده کنید عبارتند از:
مخاطبان خود را درک کنید، محتوایی ایجاد کنید که به سوالات آنها پاسخ دهند
چهره برند خود را نشان دهید و محتوایی تولید کنید که به ایجاد اعتماد و انسانی کردن برند شما کمک کند .
از استوری ها برای ارائه پیشنهادات فروش خود، صحبت در مورد نظر مشتریان و نحوه فرآیند خرید استفاده کنید.
از طریق ویژگی های مختلف اینستاگرام به افراد در مورد محصولات خود آموزش دهید.
هر چقدر پست های ارزشمندتری تهیه کنید، افراد بیشتری به شما اعتماد خواهند کرد. درنتیجه، کار آنها به عنوان مشتری بسیار آسان تر خواهد شد.

6. در طراحی پست اینستا برای محصولا ت چرم از هشتگ های مناسب استفاده کنید

هشتگ ها یک جنبه مهم از بازاریابی اینستاگرام هستند و می توانند دسترسی شما را به این پلتفرم به طور قابل توجهی افزایش دهند. 
استفاده از  مجموعه ای مناسب از هشتگ ها  می تواند شما را در دید مخاطبان هدف قرار دهد و چشمان بیشتری را به سمت پروفایل تان جذب کند. 
در طراحی پست اینستا برای محصولات چرم ضروری است که اطمینان حاصل کنید که با محتوای مناسب در زمان مناسب به افراد مناسب دسترسی دارید.
با این حال، با توجه به اینکه افراد زیادی در تلاش برای فعالیت در اینستاگرام و ایجاد محتوای مشابه هستند، پیدا کردن هشتگ های مناسب کار آسانی نیست. 
به طور کلی برای ایجاد یک استراتژی قوی که بتواند دسترسی به پست های شما را تقویت کند، بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید:
حداقل سه سری متشکل از 30 هشتگ ایجاد کنید و از آنها یکی در میان استفاده کنید تا ببینید کدامیک بهتر جواب می دهد.
سعی کنید از هشتگ هایی استفاده کنید که مربوط به محصولات چرم، محتواهای آموزشی، مکان و مشتریان بالقوه شما باشد. با انجام این کار، به کاربران ویژه ای که می توانند با محتوای شما ارتباط برقرار کنند و مشتریان بالقوه ای که می توانند از پیج شما خرید کنند، دسترسی پیدا می کنید.
برای پیدا کردن هشتگ های مناسب حتما تحقیق کنید و پیج های رقیب را بررسی کنید.

7. در طراحی پست اینستا برای محصولات چرم از تبلیغات و فروش ویژه استفاده کنید 

در حالی که داشتن یک استراتژی تولید محتوا و هشتگ قوی برای جذب فالوور عالی است، شما همچنان باید با مشتریان بالقوه خود تعامل داشته باشید و درگیر شوید. 
اگر می‌خواهید در مقابل مخاطبان خودی نشان دهید و مطمئن شوید که از شما خرید می کنند باید به هر نحوی آنها را ترغیب کنید.
برای جذب مشتریان باید تا حد امکان خاص باشید تا آنها را برای خرید محصولات تان ترغیب کنید.
یکی از بهترین روش ها برای ترغیب مشتریان، طراحی پست های تبلیغاتی و فروش ویژه به خصوص در مناسبت هایی مثل روز پدر یا نزدیک عید است.

طراحی پست اینستاگرام برای محصولات چرم

8. از قالب های آماده دومینگو برای طراحی پست اینستا برای محصولات چرم استفاده کنید

استفاده از منبع با کیفیتی مثل قالب های آماده ویرایشگر آنلاین دومینگو به شما کمک می‌کند یک فید اینستاگرام خیره‌کننده طراحی کنید، فالوورهای جدید جذب کنید و پیج اینستاگرام خود را سریع‌تر رشد دهید.
در این نرم افزار برای طراحی پست اینستا به بیش از 8000 عکس استوک واقعی و باکیفیت دسترسی دارید که مورد توجه مخاطبان هدف ایده آل شما قرار خواهد گرفت.

طراحی پست اینستاگرام برای محصولات چرم

با استفاده از ابزارهای رایگان این نرم افزار، می توانید پست هایی طراحی کنید که به مشتریان بالقوه خود نزدیک تر شوید، با آنها رابطه برقرار کنید و آنها را به مشتریان وفادار برندتان تبدیل کنید. 
اگر برای طراحی با قالب های دومینگو آماده اید، همین الان در نرم افزار ما ثبت نام کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین