نمی توان انکار کرد که اینستاگرام یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی است که نه تنها برای تبلیغ مشاغل خانگی و تجارت الکترونیک، موثر است بلکه می تواند یک منبع و ابزار عالی برای پیج های آموزشی نیز باشد. استفاده از نقاط قوت این شبکه اجتماعی مانند طراحی پست اینستا برای روز معلم می تواند کلید تعامل با بچه ها و والدین آنها باشد.

چرا بازاریابی در اینستاگرام برای پیج های آموزشی مهم است؟

محتوای اینستاگرام پر از الهام است. تفاوتی ندارد که یک معلم حرفه ای باشید یا یک معلم خصوصی در هر صورت می توانید در این پلتفرم با اشتراک گذاری عکس و ویدیو یا طراحی پست اینستا برای روز معلم دانش آموزان را به روشی خلاقانه به تعامل وادار کنید. در واقع، مطالعات نشان داده است که اینستاگرام می‌تواند انگیزه دانش‌آموزان برای یادگیری و مشارکت در کلاس را بهبود بخشد.
این واقعیت که امروزه می توان از طریق اکثر دستگاه های تلفن همراه موجود در بازار به این برنامه دسترسی داشت، آن را به گزینه ای مناسب برای والدین و دانش آموزان تبدیل می کند. این برنامه همچنین بسیار کاربر پسند است، بنابراین دانش آموزان و والدین تقریبا به هیچ دانش فنی نیاز ندارند تا بتوانند از آن استفاده کنند.

پیج های آموزشی چگونه می توانند برای تبلیغات از اینستاگرام استفاده کنند؟

ما چند روش موثر برای استفاده از اینستاگرام توسط پیج های آموزشی را فهرست کرده ایم:

از هشتگ ها برای الهام گرفتن استفاده کنید

همانطور که گفته شد، اینستاگرام پر از محتوای آموزشی و الهام بخش است . فقط باید بدانید کجا را جستجو کنید. اگر منبعی برای الهام گرفتن ندارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که هشتگ های پرطرفدار را جستجو کنید.
جستجوی هشتگ ها به نیاز شما یا جایگاه شما بستگی دارد، اگر به دنبال طراحی پست اینستا برای روز معلم هستید می توانید برخی از محبوب ترین هشتگ هایی که امروزه توسط معلمان و دانش آموزان جستجو می شوند را بررسی کنید:
#تبریک_روز_معلم
#بهترین_معلم
#کلاس_درس
#معلمان-برتر
اگر کلمه کلیدی "معلم" را در نوار جستجوی اینستاگرام تایپ کنید، هشتگ های برتر ظاهر می شوند. بر روی هشتگ مورد نظر خود کلیک کنید و صدها هزار پست به شما نمایش داده می شود تا بتوانید از آنها برای طراحی پست اینستا برای روز معلم الهام بگیرید.
کلیک کردن روی هشتگ‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا ایده‌های طرح درس، فعالیت‌های جدید، کارگاه‌های آموزشی برای بچه‌ها، چیدمان‌های سرگرم‌کننده کلاس درس، و خیلی چیزهای دیگر را بیابید!
هنگامی که پست هایی را که دوست دارید پیدا کردید، می توانید روی دکمه نشان کردن در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید.
از طرف دیگر، اگر محتوای مفیدی برای به اشتراک گذاشتن دارید که معلمان یا دانش آموزان دیگر می توانند از آن به عنوان مرجع استفاده کنند، فراموش نکنید که از یک هشتگ برای جستجوی آن استفاده کنید. استفاده از هشتگ در پست تان می تواند به افزایش تعامل کمک کند . 
اگر نمی خواهید از پست های تکراری اینستاگرام به عنوان منبعی برای الهام گرفتن استفاده کنید، بهتر است قالب های آماده ویرایشگر آنلاین دومینگو را بررسی کنید.

بازاریابی برای پیج آموزشی با طراحی پست اینستا برای روز معلم

قالب های آماده پست اینستاگرام در ابزار طراحی آنلاین و رایگان ما به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت یک پست مناسب برای روز معلم طراحی کنید و زمان بیشتری برای تمرکز روی کارهای مهم‌تر داشته باشید.

کار دانش آموزان خود را به نمایش بگذارید

اینستاگرام قبل از هر چیز یک پلتفرم تعاملی برای به اشتراک گذاشتن محتوا است. به عنوان یک معلم، یکی از بهترین روش های تعامل با دانش آموزان، به نمایش گذاشتن کار آنها است.اگر اینستاگرام را به عنوان تابلوی اعلانات دیجیتال دانش آموزان خود در نظر بگیرید می توانید روند پیشرفت دانش آموازان را با انتشار پست های تصویری و آلبومی به نمایش بگذارید.
این محتوا برای والدین نیز مفید است زیرا می توانند پیشرفت فرزند خود را پیگیری کنند و بفهمند که او در مدرسه چه می کند.
همچنین می‌توانید از استوری‌های اینستاگرام برای ایجاد کلاژ از پروژه‌های دانش آموزی یا اشتراک‌گذاری همکاری دانش آموزان در یک پروژه به صورت زنده یا نمایش فعالیت‌ها و رویدادهای کلاس استفاده کنید.

از طراحی پست اینستا برای روز معلم به عنوان یک اعلامیه استفاده کنید

روزهایی که از تراکت ها و یادداشت های چاپی برای دعوت از والدین برای شرکت در جشن های رسمی مدرسه استفاده می شد، گذشته است. در عصر کنونی، می توان بدون استفاده از کاغذ و فقط با یک اعلامیه دیجیتال به روشی مقرون به صرفه تر و سازگارتر والدین را به شرکت در مراسم دعوت کرد.
همچنین در طراحی پست اینستا برای روز معلم می توانید یک نظرسنجی برگزار کنید و والدین را در تصمیم‌گیری مشارکت دهید. به عنوان مثال، آنها می توانند در مورد موضوعات و رویدادهایی که قرار است دانش آموزان در جشن روز معلم ترتیب دهند، نظر بدهند. 
حساب اینستاگرام همچنین می تواند راهی برای والدین باشد تا مستقیماً با شما تماس بگیرند و هر سؤالی در خصوص برگزاری مراسم روز معلم دارند، بپرسند.

ثبت خاطرات با طراحی پست اینستا برای روز معلم

روز معلم یکی از مناسبت هایی است که تصاویر آن می تواند در پیج اینستاگرام جاودانه شود . لحظات بسیار سرگرم کننده و ویژه ای در روز معلم اتفاق می افتد و والدین همیشه برای دیدن آنها حضور ندارند. با طراحی پست اینستا برای روز معلم در مورد فعالیت هایی که در این روز همراه دانش آموزان انجام دادید و اضافه کردن تصاویر آنها به پست می توانید این خاطرات را ثبت کنید. در این پست می توانید پروژه های کلاس درس، آثار هنری یا سرگرمی بچه ها در روز معلم را به نمایش بگذارید.
از طراحی پست اینستا برای روز معلم می توانید برای ثبت رویدادهای خاص و خاطرات سرگرم کننده با خلاقیت بیشتری نسبت به یک پست معمولی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که رویدادهای مهمی را که می خواهید والدین یا معلمان دیگر هنگام بازدید از پروفایل کلاس شما ببینند، در استوری نیز به اشتراک بگذارید و سپس هایلایت کنید.

تعامل با معلمان دیگر با طراحی پست اینستا برای روز معلم

یکی از با ارزش ترین جنبه های اینستاگرام پایگاه کاربری گسترده آن است. با بیش از یک میلیارد کاربر که هر روز رو به افزایش است، باید صدها هزار نفر درست مثل شما وجود داشته باشند. اگر منابع و ایده‌های بیشتری می‌خواهید، یکی از بهترین راه‌ها برای انجام آن، برقراری ارتباط با متخصصان دیگر است.
برای مثال، اگر برای روز معلم، پست طراحی می کنید می‌توانید با استفاده از نوار جستجو یا هشتگ‌ها، پست خود را در دسترس دیگران قرار دهید. همچنین میتوانید با دنبال کردن معلمان دیگر توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید! تصور کنید که با معلمان دیگر از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. می توانید ایده های خود را تبادل کنید و از یکدیگر بیاموزید، این تبادل اطلاعات قبل از ایجاد رسانه های اجتماعی تقریبا غیرممکن بود.

در طراحی پست اینستاگرام یک چالش برای دانش آموزان و والدین مطرح کنید

اگر در طراحی پست اینستا برای روز معلم  فعالیتی را که دانش آموزان باید با همکاری والدین خود انجام دهند، مطرح کنید و از آنها بخواهید نتیجه آن را پست کنند و در آن پست شما را تگ کنند، تعامل فوق العاده ای برقرار خواهید کرد. به عنوان مثال، می‌توانید از والدین بخواهید به دانش آموزان کمک کنند تا از کاری که آنها دوست دارند در روز معلم انجام دهند، ویدئو بگیرند و در پیج خود پست کنند.
همچنین می‌توانید از انها بخواهید که یک نقاشی برای روز معلم بکشند و از آن عکس بگیرند و آن را برای شما ارسال کنند تا در طراحی پست اینستا برای روز معلم از آنها استفاده کنید. سپس از دانش آموزان بخواهید درباره نقاشی یکدیگر نظر بدهند. این نوع پست ها به خلاقیت و شاید توسعه استعداد آنها در نقاشی کمک کند.
این فعالیت ها همچنین می تواند تأثیر بسیار خوبی در آموزش استفاده مسئولانه از رسانه‌های اجتماعی به دانش‌آموزان شما داشته باشد (که هیچ وقت برای آن زود نیست!).

 

بازاریابی برای پیج آموزشی با طراحی پست اینستا برای روز معلم

 

برای تعامل با دانش آموزان در اینستاگرام به چه نکاتی توجه کنیم؟

قرار دادن کودکان در معرض رسانه های اجتماعی در سنین پایین موضوعی حساس است. در نظر گرفتن دستورالعمل های سختگیرانه هنگام جستجو در این پلت فرم و اطمینان از آگاهی والدین و آگاه بودن آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است. اما مزیت آن، آموزش نحوه برقراری ارتباط سالم دانش آموزان با رسانه های اجتماعی است .
اگر می خواهید از اینستاگرام برای برقراری تعامل با دانش آموزان و والدین استفاده کنید، حتما به نکات زیر دقت کنید:

از والدین برای انتشار تصاویر کودکشان اجازه بگیرید

پیش از اینکه شروع به طراحی پست اینستا برای روز معلم با تصاویری از خودتان و دانش آموزان تان کنید، دقت کنید که گذاشتن عکس کودکان خردسال در اینترنت بدون رضایت والدین آنها یک نه بزرگ است. اما اگر حساب شما کاملاً خصوصی است و فقط بین والدین و دانش‌آموزان کلاس به اشتراک گذاشته می‌شود، می‌توانید پس از اینکه با والدین در این خصوص صحبت کردید، عکس های خودتان را همراه با دانش آموزان پست کنید.
برای اطمینان از رضایت والدین، بهتر است از آنها اجازه کتبی بگیرید که انتشار تصاویر فرزندانشان در حساب اینستاگرام کلاس مشکلی ندارد. با توجه به مسائل متعدد پیرامون امنیت کودک ، بهتر است اقدامات احتیاطی لازم را برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی هر دانش آموز انجام دهید.

به دانش آموزان در مورد برقرار ارتباط در رسانه های اجتماعی آموزش دهید

مطمئناً، رسانه‌های اجتماعی می‌توانند مکانی عالی برای یادگیری باشند، اما همچنین می‌توانند مکانی خطرناک برای کودکان باشند. کودکان باید در مورد بایدها و نبایدهای شبکه های اجتماعی حتی در سنین پایین، حتی اگر خودشان از این حساب کاربری استفاده نکنند، بدانند!
به جای اینکه به دانش‌آموزان خود بیاموزید که رسانه‌های اجتماعی چیز بدی هستند و فقط باعث حواس‌پرتی می‌شوند، به آنها نشان دهید که چگونه می‌توان از رسانه‌های اجتماعی هوشمندانه و آگاهانه استفاده کرد . یک تجربه مثبت از اینترنت در ابتدای آشنایی آنها با فضای مجازی ممکن است نحوه استفاده آنها از آن را در آینده شکل دهد.
اینستاگرام دیر یا زود بخشی از زندگی دانش آموزان شما خواهد شد، آموزش استفاده مسئولانه و مطمئن به آنها ضروری است.
اینستاگرام یک ابزار و منبع فوق العاده برای معلمان است. تنها چیزی که برای طراحی پست های مختلف نیاز دارید کمی خلاقیت است و می تواند راهی عالی برای تعامل با دانش آموزان شما نیز باشد! مهم این است که آنچه را که برای شما و کلاستان بهتر است پست کنید.
اگر هنوز کمی مردد هستید، فقط به یاد داشته باشید که رسانه های اجتماعی در حال حاضر بیشترین توجهات را به خود جلب کرده اند و قرار نیست به این زودی ها از دنیای ما خارج شوند پس باید نحوه استفاده درست از آنها را یاد بگیرید و به دانش آموزان نیز یاد بدهید!

کپشن های مناسب برای پست روز معلم اینستاگرام

🌟معلم عزیزم،
ممنون که مثل ستاره قطبی در آسمان راهنمای من بودی!
روز معلم مبارک!! 👩‍🏫
برای جهان، شما ممکن است فقط یک معلم باشید، اما برای دانش آموزان خود یک قهرمان هستید. روز معلم مبارک!!"
بیایید به یاد داشته باشیم: یک کتاب، یک قلم، یک کودک و یک معلم می توانند دنیا را تغییر دهند. - ملاله یوسف زی
"از آموزش و یادگیری را برایم سرگرم کننده کردید متشکرم. روز معلم مبارک!"
شما فقط آموزش نمی دهید، بلکه الهام بخش هستید! روز معلم مبارک."
با وجود اینکه دور هستید، همیشه مانند ستاره قطبی راهنمای من بوده اید. روز معلم مبارک !!”
"از اینکه به تمام سوالات من پاسخ دادید متشکرم. روز معلم مبارک!!"
"برای همیشه از اینکه مشوق من بودید سپاسگزارم. روز معلم مبارک!!"
"از اینکه راهنمای من هستید و درس های زندگی به من می آموزید متشکرم. روز معلم بر همه معلمانم مبارک باد!»
"آموزه های شما همیشه در ذهن من حک خواهد شد. روز معلم مبارک!"
"ممنون که از من یک انسان خوب ساختی. روز معلم مبارک!"

طراحی پست اینستا برای روز معلم با قالب های آماده دومینگو

روز معلم نزدیک است و این بدان معناست که بسیاری از پیج های آموزشی در اینستا در حال برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی خود برای روز معلم هستند. 
روز معلم هر سال در روز 12 اردیبهشت جشن گرفته می شود که روز مهمی برای قدردانی و احترام به معلمانمان است. معلمان نقش مهمی در زندگی ما دارند. آنها با انتقال دانش و آموزش ارزشمند آینده ما را شکل می دهند. روز معلم فرصت عالی برای ابراز عشق و قدردانی از معلمانمان است. در این روز، دانش‌آموزان در سرتاسر ایران برای ابراز قدردانی، نمایش اجرا می کنند و سرود می‌خوانند. آنها همچنین هدایایی را به عنوان تشکر به معلمان خود می دهند. روز معلم روز ویژه ای است که  برای تجلیل از کمک های معلمان به جامعه و نشان دادن اینکه چقدر برای تلاش های آنها ارزش قائل هستیم، در نظر گرفته شده است.
اگر به دنبال بهترین ایده طراحی پست اینستا برای روز معلم هستید، می توانید قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو را برای شروع بررسی کنید!

بازاریابی برای پیج آموزشی با طراحی پست اینستا برای روز معلم

در روز معلم، بسیاری از پیج های آموزشی این مناسبت را با پست ها و پیام های ویژه تبریک می گویند و بسیاری از کسب و کارها نیز برای روز معلم تخفیف‌ها و آفرهای ویژه ای ارائه می‌دهند.
تفاوتی ندارد که شما می خواهید چه نوع پستی برای روز معلم طراحی کنید به هرحال صدها قالب آماده جالب و قابل ویرایش را در ویرایشگر آنلاین دومینگو خواهید یافت که به شما کمک می کند در کوتاهترین زمان ممکن یک پست اینستاگرام جذاب برای تبریک روز معلم طراحی کنید.

بازاریابی برای پیج آموزشی با طراحی پست اینستا برای روز معلم

ما طرح ها و ایده های خلاقانه زیادی را برای تبریک روز معلم در قالب های آماده خود با شما به اشتراک گذاشته ایم. با ثبت نام در نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دومینگو می توانید از این قالب های رایگان برای طراحی پست های جذاب استفاده کنید. همین الان شروع کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین