خیلی وقت نیست که اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم محبوب بین نسل جدید جا افتاده اما در همین مدت محدود آنقدر طرفدار پیدا کرده که طراحی پست و استوری اینستا در همه مناسب‌ها به خصوص جشن تولد از نان شب هم واجب تر شده. اگر شما هم تولدتان نزدیک است یا می‌خواهید تولد یکی از دوستان و نزدیکان تان را تبریک بگویید حتما به دنبال ایده استوری تولد دراینستاگرام هستید. در این مقاله، به شما کمک می‌کنیم تا با ابزار حرفه ای آنلاین دومینگو، یک استوری تولد اینستاگرام فوق العاده جذاب بسازید. 

 

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

 

چگونه یک استوری خلاقانه برای تولد اینستاگرام بسازیم؟

از بین همه ویژگی‌های اینستاگرام، استوری‌ها بهترین ایده برای تبریک جشن تولد بهترین دوستان تان هستند. با استفاده از این ویژگی، تصاویر شما به اثری هنری تبدیل می‌شوند تا عزیزترین فرد زندگیتان را با آن خوشحال کنید.
استوری تولد اینستاگرام را هم می‌توانید مانند کارت پستال آنلاین با طرح‌ها و متن های مختلف سفارشی کنید تا نشان بدهید که یک شخص چقدر برای شما اهمیت دارد. البته فقط استوری‌ها نیستند که می‌توانید برای تبریک تولد از آنها استفاده کنید، طراحی پست اینستاگرام که با عکس‌های خنده دار و کپشن های پر از آرزوهای خوب نوشته شده می‌تواند ایده خوبی برای تبریک تولد باشد. 
ایده های خلاقانه تری هم می‌توانید برای طراحی پست و استوری تولد اینستاگرام به کار ببرید. مثلا تصاویری از سرگرمی‌ها و علایق دوست تان پیدا کنید و یک پست آلبومی یا استوری متحرک بسازید . برای تکمیل استوری اینستاگرام می‌توانید متن رنگارنگی با یک پیام تبریک و یک آهنگ اضافه کنید. 
اگر به ایده استوری تولد بیشتری برای اینستا نیاز دارید، می‌توانید از ایده های خلاقانه زیر کمک بگیرید. این ایده‌ها فقط منحصر به ساخت استوری نیستند برای تبریک تولد با طراحی پست اینستا هم می‌توانید از آنها استفاده کنید. 

طراحی استوری تبریک تولد برای اینستاگرام 

با اینکه استوری اینستاگرام جدیدا به این برنامه اضافه شده اما آنقدر هیجان انگیز است که بیشتر از پست های اینستا طرفدار پیدا کرده. همه ما وقتی یک استوری تبریک تولد می‌بینیم سریع هیجان زده می‌شویم و با چند ایموجی و متن جذاب به آن پاسخ می‌دهیم!
ساخت استوری در خود برنامه اینستاگرم کار سختی نیست. اگر چند عکس جالب از دوستان تان داشته باشید می‌توانید با اضافه کردن چند استیکر و نوشتن یک متن تبریک تولد، استوری جالبی بسازید که دوستتان را خوشحال کند.
اما اگر به دنبال ایده استوری تولد خلاقانه تری هستید می‌توانید روی طرح های زیبا و جذاب دومینگو حساب کنید.
در برنامه طراحی آنلاین دومینگو، چندین قالب آماده برای طراحی پست و استوری اینستاگرام با شما به اشتراک گذاشتیم که به راحتی می‌توانید آنها را طبق سلیقه خودتان ویرایش کنید.
چند نمونه از این طرح‌ها را در تصاویر زیر می‌بینید.

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

با ثبت نام رایگان در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو می‌توانید به تمام این قالب‌ها دسترسی داشته باشید و آنها را به دلخواه خودتان با افزودن عکس های واقعی یا استیکرهای جذاب دیگر سفارشی کنید.

طراحی استوری دعوت به جشن تولد در اینستاگرام

یک ایده تولد اینستاگرام می‌تواند دعوت از دوستان تان برای شرکت در جشن تولدتان باشد. برای طراحی این پست یا استوری اینستا بهتر است یک عکس از گالری موبایل خود انتخاب کنید و از آن به عنوان پس زمینه استفاده کنید.
البته از یک رنگ شاد هم می‌توانید در پس زمینه استفاده کنید و شکل‌هایی را به عکس خود اضافه کنید یا طرح‌های پیچیده‌ای بسازید که می‌تواند در قاب هایی به شکل قلب، ستاره، دایره یا هر شکل دیگری قرار گرفته باشد.
برای اینکه خلاقیت بیشتری در طراحی پست تولد اینستاگرام به خرج دهید یا ایده استوری اینستاگرام خلاقانه تری داشته باشید باید به جزییات بیشتر اهمیت بدهید!
 مثلا به قالب آماده استوری تولد زیر توجه کنید. یک عکس همراه با یک متن برای دعوت به جشن تولد در آن می‌بینید. اما استیکرهایی که در بالا قرار گرفته و یک مهر هپی بیرتدی این استوری را متمایز و جذاب کرده است.

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

این قالب آماده استوری اینستا را می‌توانید در ویرایشگر آنلاین دومینگو برای خودتان سفارشی کنید.

طراحی استوری تولد با طرح کلاژ در اینستاگرام

آیا می‌خواهید خاطرات جشن تولد خود را به روشی جالب حفظ کنید؟ یک کلاژ عکس بهترین ایده استوری تولد اینستاگرام است!
کولاژ عکس های تولد یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن لحظات به یاد ماندنی با بهترین دوستتان است.  تنها کاری که باید انجام دهید این است که قالب مناسب را برای طراحی پست اینستاگرام خود در نرم افزار طراحی پست و استوری دومینگو پیدا کنید سپس روی ویرایش قالب کلیک کنید. هر قالب استوری اینستاگرام دارای نسبت ابعاد 9:16 است، بنابراین طراحی شما کاملاً برای پلتفرم اینستاگرام، سایز شده و نیازی به تغییر سایز ندارد.
البته به جز استوری های جذاب، قالب های آماده برای طراحی پست تولد اینستا هم در دومینگو وجود دارد که یک نمونه از آن را در تصویر زیر می‌بینید.

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

چندین قالب آماده پست تولد اینستا در دومینگو وجود دارد که به شما امکان می‌دهد چندین عکس را  در یک پست یا استوری ادغام کنید. همچنین می‌توانید یک متن بنویسید و استیکر یا شکلک های دیگر را به آن اضافه کنید. ایجاد یک کولاژ  بهترین راه برای حفظ و به اشتراک گذاشتن خاطرات شماست!
پس از انتخاب قالب، ابزار ویرایشگر دومینگو را با قالب انتخاب شده روی بوم خواهید دید. شما به راحتی می‌توانید عکس های مورد نظرتان را از گوشی موبایل یا از هر پوشه ای که روی کامپیوتر یا لپ تاپ تان ذخیره کردید در این نرم افزار آپلود کنید تا کلاژ مورد نطرتان را بسازید.
حالا وقت تزیین قالب است! برای تغییر رنگ پس‌زمینه، بوم را انتخاب کنید و از مجموعه رنگ های موجود، رنگ مورد نظرتان را اضافه کنید.

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

حتی می‌توانید از یک عکس به عنوان پس‌زمینه استفاده کنید. در گالری تصاویر دومینگو، عکس های متنوعی برای دعوت به جشن تولد وجود دارد که می‌توانند ایده استوری تولد اینستاگرام شما را تکمیل کنند.
برای افزودن استیکرهای جالب یا تیکت های سرگرم کننده به پست یا استوری خود، روی شکلک کلیک کنید ، سپس از میان شکلک های موجود، موارد مورد علاقه تان به طرح اضافه کنید. مجموعه ای از اشکال مختلف نیز در نرم افزار ویرایش آنلاین دومینگو وجود دارد که یک راه مفید برای ارائه ایده استوری تولد است که دوست شما مطمئنا با دیدن آنها شگفت زده می‌شود.
خلاقیت تان محدودیتی ندارد. بازهم می‌توانید به ویرایش پست و استوری تولد ادامه دهید تا زمانی که برای تولد دوستتان ارزشمند باشد. می‌توانید از ابزار متن در نوار ابزار برای افزودن یک پیام شیرین، افزودن فیلترها و شکلک‌ها و حتی افزودن آهنگ مورد علاقه‌شان استفاده کنید. برای احساسی کردن استوری تولد اینستا می‌توانید یک پیام صوتی ضبط کنید! فقط به یاد داشته باشید که استوری اینستاگرام 15 ثانیه است. پس پیام تبریک را خیلی طولانی نکنید.

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

ایده استوری اینستاگرام تولدت مبارک برای کودکان

تولد فرزندتان را جشن می‌گیرید؟ این قالب استوری تولد زیبا در دومینگو انتخاب ایده آلی است. عکس فرزندتان را به این قالب اضافه کنید، یک پیام دوست‌داشتنی بنویسید و چند برچسب زیبا اضافه کنید تا شخصی‌تر شود. این یک راه عالی برای جشن تولد فرزندتان است و به فالوورهای شما فرصتی برای مشاهده رشد فرزندتان می‌دهد.

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

قالب استوری اینستاگرام تولدت مبارک برای کودکان
این قالب را می‌توانید در نرم افزار طراحی پست و استوری اینستاگرام دومینگو ویرایش کنید

ایده استوری اینستاگرام برای تولد دوستان

با طراحی یک استوری جذاب برای تولد دوستتان در اینستاگرام، به نزدیکترین دوستان خود بگویید که چقدر برای شما مهم و خاص هستند. یک عکس از خودتان دو نفر به ایده استوری تولد اینستا اضافه کنید، و یک توضیح برای تبریک تولد بهترین دوستتان بنویسید. 
اگر از قالب های آماده ویرایشگر آنلاین دومینگو استفاده کنید می‌توانید رنگ پس‌زمینه را تغییر دهید ، فونت‌های متن را تنظیم کنید، و موارد دیگر را برای منحصربه‌فردتر کردن این استوری تولد ویرایش کنید.

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

قالب استوری تولد اینستاگرام برای دوستان
این قالب را می‌توانید با ابزارهای دومینگو ویرایش کنید

ایده استوری اینستاگرام تولد برای حیوانات خانگی

حیوانات خانگی ما بخشی از خانواده و بهترین دوستان ما هستند. آنها نیز شایسته جشن تولد هستند! از ایده استوری تولد می‌توانید برای جشن تولد حیوان خانگی خود استفاده کنید و آن را با فالوورهایتان به اشتراک بگذارید.
ایده استوری تولد اینستاگرام را می‌توانید برای سگ خانگی، گربه، خرگوش، موش، طوطی، لاک پشت و غیره استفاده کنیو. برای مثال، می‌توانید یک عکس خنده دار از حیوان خانگی خود یا تصویری از حیوان خانگی تان در زمانی که آنها کوچک بودند قرار دهید.
همچنین ایده خوبی است که دوست داشتنی ترین ویژگی حیوان خانگی خود را به اشتراک بگذارید، چیزی که حیوان خانگی شما را به بهترین حیوان خانگی در جهان تبدیل می‌کند، یا داستانی در مورد نحوه ورود حیوان خانگی به زندگی تان که می‌تواند یک راه عالی برای طراحی پست تولد اینستا و اشتراک گذاری آن با فالوورهای و ایجاد مکالمات جالب در کامنت‌ها باشد.

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

قالب استوری اینستاگرام تولد برای حیوانات خانگی
این قالب را نیز می‌توانید مثل موارد قبلی در دومینگو ویرایش کنید

ایده تولد استوری اینستاگرام برای اعضای خانواده

اضافه کردن عکسی از گذشته یا خاطرات شاد بهترین ایده استوری تولد اعضای خانواده است. به این ترتیب شما داستان آنها را تعریف می‌کنید و همچنین می‌توانید صمیمیت رابطه خود را با آنها نشان دهید.
قالب آماده زیر به شما امکان می‌دهد یک عکس به همراه متن به استی اضافه کنید و با افزودن برچسب ، قاب عکس و موارد دیگر، آن را شخصی‌تر کنید .

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

قالب تولد استوری اینستاگرام برای اعضای خانواده
این قالب را با ابزارهای رایگان دومینگو ویرایش کنید

ایده استوری اینستاگرام برای تولد دوست پسر

با استفاده از این قالب تولد دوست پسر خود را با یک استوری ویژه اینستا فقط برای او جشن بگیرید. عکس مورد علاقه خود را از او و همچنین یک پیام کوتاه و تاثیرگذار برای ابراز عشق خود به او اضافه کنید. ممکن است بگویید: «تولدت مبارک عزیزم! تو عشق زندگی من هستی و از داشتن تو در زندگی ام سپاسگزارم.» او مطمئناً آن را دوست خواهد داشت!

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

قالب استوری اینستاگرام برای تولد دوست پسر
این قالب را ویرایش کنید

ایده استوری اینستاگرام تولد برای دوست دختر

ایده استوری تولد عاشقانه اینستاگرام برای جشن تولد دوست دخترتان عالی است! فراموش نکنید که استوری شما حتما باید دارای طرح رنگی شاد با پس زمینه رنگی باشد.
قالب آماده زیر در عین سادگی بسیار عاشقانه است. می‌توانید با استفاده از برچسب‌ها، قاب عکس، شکلک‌های زیبا و موارد دیگر، آن را منحصربه‌فردتر کنید. از آن استفاده کنید تا به دوست دخترتان بفهمانید که چقدر برای شما خاص است!

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

قالب استوری اینستاگرام تولد برای دوست دختر
این قالب را ویرایش کنید

البته اگر به دنبال ایده استوری تولد با یک عکس جذاب هستید می‌توانید از این قالب استوری اینستاگرام تولدت مبارک زیبا برای هر کسی که عاشق رنگ صورتی و همه چیز دخترانه دیگری است، استفاده کنید. 
یک عکس آپلود کنید، سپس چند برچسب و متن جالب با تم تولد اضافه کنید و همه چیز آماده است! یک استوری کامل برای تبریک تولد در اینستاگرام که مطمئناً لایک‌ها و کامنت های زیادی دریافت می‌کند.

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

قالب استوری اینستاگرام تولدت مبارک 
این قالب را ویرایش کنید

ایده استوری اینستاگرام شمارش معکوس تولد

شمارش معکوس تولد یک راه سرگرم کننده برای هیجان زده کردن دوستان و دنبال کنندگان شما برای روز تولد خودتان است. می‌توانید از قالب زیر برای طراحی یک استوری تولد جذاب در اینستا استفاده کنید، که هرکدام با متن کوتاهی روز تولد شما را روز شماری می‌کنند. با شمارش معکوس تولد، دوستان و دنبال کنندگان شما دقیقاً می‌دانند که چه زمانی باید منتظر پست بعدی شما باشند.

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

قالب استوری اینستاگرام شمارش معکوس تولد
این قالب را ویرایش کنید

چگونه یک پست یا استوری تولد اینستاگرام با نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو بسازیم؟

در این عصر دیجیتال، ابزارهای آنلاین بسیار مفیدی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ایجاد سریع استوری تولد منحصر به فرد برای اینستاگرام استفاده کنید. در این پست، یک ابزار آنلاین به نام استوری ساز دومینگو را به اشتراک می‌گذاریم .
این ویرایشگر همه‌کاره با ویژگی‌های ویرایش آسان و ابزارهای طراحی حرفه ای به شما کمک می‌کند در عرض چند دقیقه ایده استوری تولد خود را به یک طرح جذاب تبدیل کنید.
استفاده از ویرایشگر آنلاین دومینگو بسیار آسان است و برای طراحی پست و استکری اینستاگرام با آن، نیازی به هیچ تجربه ای در ویرایش عکس ندارید. بهتر از همه این است که با هزاران قالب آماده که صدها ایده استوری تولد اینستاگرام با سبک های مختلف در آن دید می‌شود، کار شما را راحت کرده. فرقی ندارد به دنبال ساخت پست تولد زیبا یا خنده دار باشید، استوری ساز اینستاگرام دومینگو برای شما یک ایده منحصر به فرد دارد. 

1. نرم افزار دومینگو را باز کنید

برای شرو در سایت دومینگو ثبت نام کنید و روی «شروع» در صفحه اصلی کلیک کنید.

2. یک قالب استوری تولد اینستاگرام را انتخاب کنید

گزینه استوری اینستاگرام را انتخاب کنید و "تولد" را در کادر جستجو تایپ کنید تا همه ایده های استوری تولد اینستاگرام را ببینید. این قالب‌ها توسط طراحان حرفه ای طراحی شده اند و 100% قابل تنظیم هستند. برای شروع سفارشی سازی یکی را که دوست دارید انتخاب کنید.

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

استوری تولد اینستاگرام را با استفاده از استوری ساز آنلاین رایگان دومینگو ویرایش کنید.

3. به سلیقه خود سفارشی کنید

قالب استوری تولدت مبارک اینستاگرام را سفارشی کنید تا متعلق به خودتان باشد. عکس و متن خود را اضافه کنید تا پست یا استوری تان شخصی تر و معنادارتر شود. در این نرم افزار یک کتابخانه از استیکرها، عکس‌های استوک، آیکون‌ها و فیلترها برای زیباتر کردن پست و استوری شما وجود دارد.

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

علاوه بر این، مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش عکس مثل برش و تغییر اندازه، افزودن قاب به عکس‌ها و موارد دیگر وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ویرایش عکس‌های خود استفاده کنید.
تنها با چند کلیک ساده، می‌توانید یک ایده استوری تولد بی نظیر در اینستاگرام طراحی کنید که مطمئناً دوستان و خانواده تان را شگفت زده خواهد کرد.

4. استوری تولد اینستاگرام خود را دانلود کنید

وقتی از ظاهر استوری تولد اینستاگرام خود راضی هستید، می‌توانید روی دکمه دانلود کلیک کنید تا آن را در رایانه خود ذخیره کنید یا در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. خودشه!

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

جمع بندی

تولد فقط یک بار در سال است، پس آن را خاص کنید! از این 10 ایده استوری تولد اینستاگرام استفاده کنید تا یک استوری فراموش نشدنی تولد اینستاگرام بسازید که دوستان و دنبال کنندگان شما آن را دوست خواهند داشت!

۱۰ ایده استوری تولد خلاقانه برای اینستاگرام

اگر کمی خلاق باشید، از طراحی پست و استوری در ویرایشگر آنلاین دومینگو لذت خواهد برد! حتما ما را در اینستاگرام تگ کنید تا ببینیم شما چه می‌سازید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین