بازاریابی رسانه های اجتماعی یک فرصت عالی برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است تا با مخاطبینی که به آنها خدمت می‌کنند، تعامل برقرار کنند. اما بسیاری از بیمارستان‌ها از اینستاگرام به عنوان پلتفرمی برای بازاریابی و تبلیغات استفاده نمی کنند. در این مقاله می‌خواهیم ببینیم طراحی پست اینستا برای روز پرستار چه کمکی به تبلیغ بیمارستان‌ها مراکز درمانی می‌کند.
پیش از اینکه به مزایای طراحی پست تبلیغاتی بپردازیم، بهتر است بدانید که اینستاگرام ممکن است یکی از بهترین ابزارهایی باشد که بیمارستان‌ها برای برقراری ارتباط با جمعیت جوان تر و مبارزه با این تصور که بیمارستان‌ها فقط برای افراد مسن تر هستند، در اختیار دارند.
به همین دلیل است که طراحی پست اینستا برای روز پرستار میتواند در جذب مراجعین بیشتر موثر باشد.

 

تبلیغ و بازاریابی برای  بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با طراحی پست اینستا برای روز پرستار 

 

چرا تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام برای بیمارستان‌ها مهم است؟

اینستاگرام دارای 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان است که 35 درصد از کل جوانان را شامل می‌شود. 34 درصد از جوانان و نوجوانان بین 15 تا 35 سال روزانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند و 72 درصد از آنها برای پیدا کردن هر نوع کالا یا خدماتی که به آن نیاز دارند، در اینستا جستجو می‌کنند.
این آمارها به وضوح نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید توجه مخاطبین نسل جدید را به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها جلب کنید، بهتر است یک پیج فعال در اینستا داشته باشید.
در واقع نسل جدید حتی برای یافتن اطلاعاتی درباره سلامت و بهداشت خود نیز در رسانه های اجتماعی مثل اینستاگرام سرچ می‌کند پس روش های تبلیغاتی مثل طراحی پست اینستا برای روز پرستار نیز برای بیمارستان‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند
در دنیای دیجیتال امروزی، بازاریابی اینستاگرام صحبت برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به یک تکنیک موثر تبدیل شده که حتی بیشتر از روش های سنتی تاثیر گذار است. در عصری که نسل جدید تصمیم گیرندگان نهایی برای خود و خانواده هایشان هستند، تحت تاثیر قرار دادن جوانان و نوجوانان باید در صدر لیست بازاریابی و تبلیغات شما قرار گیرد. 
علاوه بر این، طراحی پست اینستا برای مراکز درمانی می‌تواند مزایای زیر را داشته باشد:

1. آموزش به بیماران

متأسفانه، اطلاعات غلط زیادی در اینترنت وجود دارد که می‌تواند به ویژه در مورد درمان و مشکلات پزشکی به ضرر بیماران باشد. اینستاگرام مکانی محبوب برای یافتن پاسخ سوالات بیماران است اما «پاسخ‌ها» همیشه علمی و درست نیستند.
پزشکان و مراکز درمانی با ایجاد یک حساب کاربری و طراحی پست فرصت مناسبی برای مبارزه با این مشکل دارند و در عین حال می‌توانند برای جلب توجه بیماران تبلیغات نیز انجام دهید. با ایجاد محتوای باکیفیت و معتبر و به اشتراک گذاری آن در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، می‌توانید به بیماران بالقوه جدید دسترسی پیدا کنید و در عین حال به آموزش عموم مردم در مورد مسائل مهم سلامت کمک کنید.
البته نمی توانید انتظار داشته باشید که فقط با طراحی پست اینستا برای روز پرستار بتوانید به مخاطبین زیادی دسترسی داشته باشید. برای رسیدن به این هدف باید به طور مداوم پست و استوری بگذارید و کم کم فالوورهای واقعی جذب کنید که در صورت نیاز برای درمان به بیمارستان شما مراجعه کنند.

2. استخدام بهترین‌ها

یکی از ویژگی های جالب اینستاگرام این است که می‌توانید از آن برای استخدام پزشکان و پرستاران حرفه ای و متخصص استفاده کنید. با طراحی پست اینستا برای روز پرستار و اضافه کردن یک اطلاعیه در خصوص نیاز به پرستاران جدید خواهید دید که صدها رزومه برای شما ارسال می‌شود که می‌توانید از بین آنها، پرستاران دلسوز و مجرب را استخدام کنید.

3. جذب کردن بیماران جدید

واقعیت این است که بیماران پست های شما را به صورت ارگانیک نمی بینند مگر اینکه تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشید و این فالوورها لزوماً بیماران واجد شرایطی نیستند که آماده رزرو نوبت باشند.
خوشبختانه، طراحی پست اینستا برای روز پرستار به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبان خود را با کمی دقت هدف قرار دهید. شما می‌توانید مخاطبان خاص خود را بر اساس سن، مکان، علایق و موارد دیگر انتخاب کنید و پست و استوری هایی بسازید که متناسب با نیازهای آنها باشد.
تبلیغات اینستاگرام در مقایسه با بسیاری از پلتفرم های دیگر بسیار مقرون به صرفه است و آن را به مکانی ایده آل برای جذب مخاطبین هدف تبدیل می‌کند. با استراتژی درست و کمی پشتکار، می‌توانید بیماران جدید را جذب کنید و در عین حال پیام مثبت آموزش بهداشت را به بیماران و جامعه خود منتقل کنید.

ایده های عالی برای پست های اینستاگرام بیمارستان

ایده های بسیار متنوعی وجود دارد که می‌توانید برای طراحی پست روز پرستار در اینستاگرام مورد استفاده قرار دهید، بیایید چند نمونه از آنها را به شما معرفی کنیم.

آموزش و اطلاع رسانی جامعه

امروزه، مردم به دنبال توصیه‌های بهداشتی از منابع مختلف هستند : رسانه‌های اجتماعی، هشتگ‌ها، انجمن‌ها، وب‌سایت‌ها و موارد دیگر. با توجه به اینکه اطلاعات نادرست زیادی وجود دارد، و یکی از راه‌هایی که بیمارستان‌ها می‌توانند به صورت آنلاین و در جامعه خود تفاوت ایجاد کنند، طراحی پست و استوری اینستاگرام با توصیه‌های بهداشتی با کیفیت و درست است و اطلاع رسانی به بیماران در رسانه‌های اجتماعی است.
 قالب های پست اینستاگرام دومینگو به شما کمک میکنند که این اطلاع رسانی را راحت تر انجام دهید. اگر از قالب آماه زیر در طراحی پست اینستا برای روز پرستار استفاده کنید به راحتی می‌توانید اطلاعات زیادی را در کپشن با مخاطبین تان به اشتراک بگذارید.

تبلیغ و بازاریابی برای  بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با طراحی پست اینستا برای روز پرستار 

داستان هایی از رضایتنمندی بیمار

بیمارستان‌ها تأثیر زیادی بر زندگی بیماران خود می‌گذارند و به اشتراک گذاری تجربه ای که بیماران از درمان خود داشته اند می‌تواند راهی عالی برای نشان دادن تأثیر پرستاران و پزشکان شما بر جامعه باشد. 
این نوع پست‌ها توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید از تصویر بیماران در کنار پرستاران بیمارستان تان در طراحی پست اینستا برای روز پرستار استفاده کنید و چند جمله از زبان بیمار نیز در کپشن بنویسید و از پرستاران بیمارستان قدردانی کنید.

معرفی پزشکان و پرستاران

اعتماد بین بیمار و کادر درمانی برای یک رابطه موفق و طولانی مدت بسیار مهم است. ما تحقیقاتی را خودمان انجام داده‌ایم که این موضوع را منعکس می‌کند، بیمارانی که با آنها مصاحبه کرده‌ایم به ما تاکید کردند که اگر پزشکان و پرستاران یک بیمارستان را بشناسند بیشتر به آنها اعتماد می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، استفاده از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی درباره پزشکان، پرستاران و کادر درمانی راهی عالی برای جلب اعتماد بیماران است.
برای معرفی کادر درمانی می‌توانید از طراحی پست اینستا برای روز پرستار کمک بگیرید و علاوه بر قدردانی از پرستاران و پزشکان بیمارستان تان، تصویری از آنها را منتشر کرده و هرکدام را تگ کنید.

تبلیغ و بازاریابی برای  بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با طراحی پست اینستا برای روز پرستار 

اضافه کردن هشتگ #روز_پرستار

هشتگ‌ها یک راه عالی برای دسته بندی پست های  اینستا هستند و دسترسی به مخاطبین را برای شما ساده تر می‌کنند. با استفاده از هشتگ های پربازدید مثل #روز_پرستار و طراحی پست اینستا برای روز پرستار می‌توانید مخاطبان را درگیر پست خود کنید.

طراحی پست اینستا برای روز پرستار با همکاری اینفلوئنسر

در گذشته، اینفلوئنسر مارکتینگ به معنای جذب ستاره‌های بزرگ یا ورزشکاران مشهور برای تبلیغ کسب‌وکار، محصول، رویداد و غیره بود. در حالی که برخی برندها و بیمارستان‌ها هنوز این کار را انجام می‌دهند، با ظهور رسانه‌های اجتماعی، گزینه‌های بسیار بیشتری وجود دارد. اکنون میکرو اینفلوئنسرهایی در اینستا فعال اند که هزاران دنبال کننده دارند.
این اینفلوئنسرها شروع به معرفی پزشکان و پرستاران در اینستاگرام کرده اند که درنتیجه فرصتی را برای همکاری در زمینه سلامت روان، سلامت جسمانی، گروه های حمایت از بیماری های خاص و غیره بوجود آورده اند. بنابراین، شما نیز می‌توانید با طراحی پست اینستا برای روز پرستار، از اینفلوئنسرها برای معرفی بیمارستان، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی خود کمک بگیرید.

تبلیغ و بازاریابی برای  بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با طراحی پست اینستا برای روز پرستار 

دعوت به رویدادهای خاص در روز پرستار

یکی از ایده های جذابی که به جلب توجه بیماران و افزایش مراجعه آنها به بیمارستان شما کمک می‌کند، دعوت به رویدادهای خاص با طراحی پست اینستا برای روز پرستار است. مثلا اگر به مناسبت روز پرستار، خدمات رایگانی از جمله تست قند خون در بیمارستان خود ارائه می‌دهید می‌توانید با طراحی یک پست این رویداد را اطلاع رسانی کنید. به این ترتیب بسیاری از بیماران برای استفاده از این خدمات رایگان به بیمارستان شما مراجعه می‌کنند و احتمالا پس از مشاهده رفتار صمیمانه پرستاران و امکانات و تجهیزات پیشرفته مرکز درمانی شما، ترغیب شوند که برای درمان سایر بیماری هایشان نیز به بیمارستان شما مراجعه کنند.

طراحی استوری اینستاگرام برای روز پرستار

اسنپ چت مبتکر «استوری» در شبکه های اجتماعی بود - یک فید بصری که در آن می‌توانید عکس‌ها یا ویدیوهایی را برای فالوورهای خود پست کنید تا در یک دوره 24 ساعته مشاهده کنند. اینستاگرام نیز به نوبه خود در نسخه جدید امکان انتشار استوری را برای کاربرانش فراهم کرد که با استقبال بی نظیری از طرف آنها مواجه شد.
طراحی استوری اینستاگرام برای روز پرستار می‌تواند فرصتی عالی برای به اشتراک گذاشتن نکات بهداشتی یا تصاویر و ویدئوهایی از زحماتی که این پرستاران مهربان می‌کشند، باشد. 
اگر ایده ای برای طراحی استوری اینستا ندارید می‌توانید از قالب های آماده استوری اینستاگرام دومینگو استفاده کنید.

تبلیغ و بازاریابی برای  بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با طراحی پست اینستا برای روز پرستار 

بیمارستان‌ها همچنین می‌توانند ویدئوها، مصاحبه‌ها و محتواهای طولانی‌تری را از طریق IGTV، در پست های اینستاگرم خود به اشتراک بگذارند.

نکات طراحی پست اینستا برای روز پرستار

اکنون که مزایای تبلیغات در اینستاگرام را می‌دانید می‌توانید نوع محتوایی که به شما کمک می‌کند مخاطبین هدفتان را جذب کنید، انتخاب کنید و با استفاده از قالب های پست و استوری آماده شروع به طراحی کنید.
اما اگر می‌خواهید طرح های شما موفقیت آمیز باشند، نکات زیر را در نظر بگیرید:

از تصاویر جذاب استفاده کنید

اول از همه، باید به یاد داشته باشید که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است که تصاویر در آن حرف اول را می‌زنند. بنابراین، پست‌های شما باید دارای تصاویر یا ویدیو باکیفیت باشند تا توجه افراد را به خود جلب کنند.

تبلیغ و بازاریابی برای  بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با طراحی پست اینستا برای روز پرستار 

#از هشتگ استفاده کنید

برای افزایش تعامل با پست هایتان باید از هشتگ استفاده کنید! طبق گزارش TrackMaven، اینستاگرام از این نظر منحصربه‌فرد است یعنی هرچه از هشتگ‌های بیشتری استفاده کنید، تعامل بیشتری دریافت می‌کنید بنابراین برای تشویق به تعامل و دستیابی به مخاطبان جدید، وقت بگذارید و تحقیقی در مورد هشتگ انجام دهید و حتماً به طراحی پست اینستا برای روز پرستار چندین هشتگ مرتبط اضافه کنید.

مخاطب خود را درگیر کنید

شما باید برای موفقیت در اینستاگرام، به طور فعال دنبال‌کنندگان بیشتری را جذب کنید، اما این تلاش‌ها در اینستاگرام به دلیل نرخ‌های تعامل بالاتر بسیار تاثیرگذار است. بنابراین مخاطبان را در پست های خود ترغیب به تعامل کنید! مثلا در طراحی پست اینستا برای روز پرستار، سوال بپرسید، مخاطبین را تشویق کنید تا  در استوری های خود، پست شما را به اشتراک بگذارند، آنها را به تگ کردن افراد یا استفاده از هشتگ های خاص و غیره تشویق کنید و هنگامی که آنها کامنت می‌گذارند یا شما را در یک پست تگ می‌کنند، به آنها پاسخ دهید! کامنت‌ها را به یک گفتگو تبدیل کنید و با مخاطبین ارتباط برقرار کنید.

از محتوای بیماران تان استفاده کنید

اینستاگرام یک پلت فرم منحصر به فرد با نقاط قوت فوق العاده است، اگر محتوا را مطابق با نقاط قوت اینستاگرام تهیه کنید، مثلا یک پست قرعه کشی منتشر کنید و از تصویری قوی و چندین هشتگ مرتبط استفاده نمایید می‌توانید بیماران را ترغیب کنید که درباره شما پست بگذارند. اگر آنها شما را در یک پست تگ کنند می‌توانید مجددا آن پست را در پیج خود بازنشر کنید و از این فرصت برای بهتر دیده شدن استفاده کنید.

به دنبال ابزار طراحی آنلاین برای طراحی پست اینستا هستید؟

برنامه طراحی آنلاین و رایگان دومینگو کار شما را برای طراحر هر نوع پست یا استوری اینستاگرام راحت کرده است. با صدها قالب آماده پست اینستا و ابزارهای ویرایشی حرفه ای، فقط چند کلیک با طراحی ایده آل خود فاصله دارید.

تبلیغ و بازاریابی برای  بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با طراحی پست اینستا برای روز پرستار 

همین الان رایگان ثبت نام کنید و شروع به طراحی کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین