اگر به دنبال راهکارهایی برای افزایش فروش کسب و کارتان در اینستاگرام هستید حتما می دانید که با وجود یک میلیارد کاربر فعال در این شبکه اجتماعی، چه طیف وسیعی از مشتریان بالقوه در آن وجود دارد. اما آیا تماشاچیان بی‌تحرک که منفعلانه در پیج شما حضور دارند می توانند تاثیری در افزایش درآمد شما داشته باشند؟ مطمئنا هدف شما از تبلیغاتی که با طراحی پست اینستا برای روز جهانی مرد انجام می دهید، جلب توجه مخاطبین فعال است.
شما به مخاطبینی نیاز دارید که:
روی پست های شما کامنت بگذارند، لایک کنند و آن را به اشتراک بگذارند.
از محتوای شما استقبال کنند و به شما حس هدفمند بودن بدهند.
تبدیل به سرنخ و مشتری شوند.
به شما کمک کنند تا فالوورهای فعال بیشتری داشته باشید.
اگر فالوورهای ارگانیک را از روش های اصولی مثل طراحی پست اینستا برای روز جهانی مرد بدست بیاورید، می توانید انتظار داشته باشید که برای شما فعالیت کنند.

 

چگونه با طراحی پست اینستا برای روز جهانی مرد فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آوریم؟

 

چگونه فالوور اینستاگرام بیشتری داشته باشیم؟

نکات زیادی وجود دارد که برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام باید به آن توجه کنید. اگر پروفایل خود را بهینه کردید و پیج تان آماده شده است، زمان آن رسیده که افراد بیشتری را به سمت آن جذب کنید.  تنها راه جذب فالوور ارگانیک، طراحی پست و استوری اینستاگرام خلاقانه و جذاب است.
با انتشار محتوا در مناسب های خاص مثل طراحی پست اینستا در روز جهانی مرد می توانید این جذابیت را برای فالوورها ایجاد کنید. 
علاوه براین شما باید از هر فرصتی به نفع خود استفاده کنید، پس توصیه های زیر را جدی بگیرید: 

از تمام ویژگی های اینستاگرام برای جذب فالوور استفاده کنید

یکی از مواردی که اینستاگرام را از دیگر پلتفرم های رسانه اجتماعی محبوب متمایز می کند ، فرمت های متفاوت محتوای آن است. امکان انتشار محتوا با فرمت های متفاوت از پست و استوری‌‌ گرفته تا ریلز و ویدئوهای ای جی تی وی، فرصت های بیشماری برای کسب و کارها ایجاد کرده تا توجه کاربر را جلب کنند.
طراحی پست اینستا برای روز جهانی مرد و سایر مناسبت ها تنها یکی از روش های است که به شما امکان می دهد جنبه های مختلف برند خود را به فالوورها نشان دهید. بنابراین به جز طراحی پست، سعی کنید از مزایای زیر نیز در اینستاگرام استفاده کنید:
طراحی پست تبلیغاتی: استفاده از عکس ها و فیلم ها با بهترین کیفیت برای طراحی پست و انتشار در پیج اینفلوئنسرها
طراحی استوری اینستاگرام: محتوای کوتاه مدت، سرگرم کننده و طنز
ریلز Reels: ویدیوهایی با ایده‌های خلاقانه برای سرگرم کردن مخاطب
لایو اینستا: ویدیوهای زنده، عالی برای آموزش و وبینار .
هر چه یک فرد بتواند با جنبه های بیشتری از کسب و کار شما آشنا شود، احتمال بیشتری دارد که به شما علاقه مند شود و شما را دنبال کند. مطمئن نیستید با همه آن فرمت ها چه کار کنید؟ در اینجا می توانید ایده های بیشتری در مورد اینکه چه چیزی در اینستاگرام پست کنید دریافت کنید.

محتوای عالی را به طور مداوم منتشر کنید

تولید محتوای باکیفیت در تمام استراتژی های بازاریابی شما که در شبکه های اجتماعی مختلف انجام می دهید - نه فقط اینستاگرام مهم است. البته بخش تولید محتوای باکیفیت معمولا مورد توجه قرار می گیرد، اما بخش هماهنگ بودن اغلب نادیده گرفته می شود. با طراحی پست اینستا برای روز جهانی مرد می توانید کاری کنید که مخاطبین، پیج شما را دنبال کنند، اما اکنون که در کانون توجه آنها هستید و آنها به طور منظم محتوای شما را می بینند، چه کاری باید انجام دهید که پیج شما را ترک نکنند؟
 مطمئنا اگر نتوانید روندی که در ابتدا آنها را به پیج شما آورده ادامه دهید، آنفالو خواهید شد. پس باید بدانید، چه نکاتی باعث ایجاد محتوای عالی در اینستاگرام می شود؟
مفید بودن: محتوای مفید محتوایی است که با حوزه کاری شما و نیازهای مخاطبان تان مرتبط باشد. طراحی پست اینستاگرام با ارائه نکات، حقایق، اخبار، ایده ها و آموزش های مختلف همان تولید محتوای مفید است.
خلاقانه بودن: محتوا خلاقانه با روشی سرگرم کننده از ارزش ها، سبک زندگی و شخصیت برند شما صحبت می کند.
تعاملی بودن: تعاملی بودن، پست های شما را سرگرم کننده می کند! شما می تواند با برگزاری نظرسنجی، پرسش و پاسخ، مسابقه و قرعه کشی، محتوای قابل اشتراک گذاری تولید کنید.
سرگرم کننده بودن: محتواهایی مثل طراحی پست اینستا برای روز جهانی مرد جلب توجه می کند اما مخاطبین را حفظ نمی کند. شما باید از طراحی جذاب، انیمیشن، طنز، ویدئو و اسلاید شو برای جفظ مخاطبین در پیج تان استفاده کنید.

روی سرگرم کننده بودن محتوای پست اینستاگرام تمرکز کنید

عامل سرگرمی به طور قابل توجهی در طراحی پست اینستا برای روز جهانی مرد مهم است. تابستان گذشته، زمانی که اینستاگرام نحوه عملکرد الگوریتم خود را فاش کرد ، اعلام کرد که تمرکز خود را روی محتوای «تمام صفحه، همه‌جانبه، سرگرم‌کننده، و مطابق با سایز گوشی های هوشمند» قرار داده است. محتوای سرگرم کننده نباید حتما یک ویدئوی اکشن یا خنده دار باشد. فقط باید جالب، خلاقانه، اصلی و واضح باشد. 

سئوی اینستاگرام را فراموش نکنید

سئو فقط به این معنی نیست که جستجوگران بیشتری در گوگل به وب سایت شما هدایت شوند. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نیز موتورهای جستجو دارند و ویژگی جستجوی اینستاگرام اکنون از جستجوهای منظم کلمات کلیدی پشتیبانی می‌کند - نه فقط جستجوی پیج یا هشتگ. این امر سئو اینستاگرام را بیش از پیش مهم کرده است ، بنابراین مطمئن شوید که:
کلمات کلیدی را در شرح و بیوگرافی خود هدف قرار دهید
موقعیت مکانی خود را به اینستاگرام اضافه کنید
متن جایگزین را به تصاویر اضافه کنید

چگونه با طراحی پست اینستا برای روز جهانی مرد فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آوریم؟

حساب خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید

یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ اکانت اینستاگرام ، تبلیغ متقابل است. علاوه بر اینکه با طراحی پست اینستا برای روز جهانی مرد و انتشار آن در پیج اینفلوئنسرها می توانید تبلیغ کنید، باید لینک شبکه های اجتماعی خود را در فوتر وب سایت، قالب های ایمیل و امضاها قرار دهید. آدرس پیج اینستا را روی کارت ویزیت چاپ کنید و آن را در یک قاب زیبا در دفتر خود قرار دهید. به بازدیدکنندگان صفحه فیس بوک خود بگویید چگونه می توانند شما را در اینستا پیدا کنند. هشتگ مارک خود را نیز در رسیدها، در تبلیغات چاپی و در رویدادهای مربوطه تبلیغ کنید.
تصور نکنید که مردم بدون تبلیغات، اکانت اینستاگرام یا هشتگ شما را پیدا می کنند. شما باید آنها را به سمت پیج تان هدایت کنید.

برای پست اینستاگرام روز جهانی مرد، کپشن خوب بنویسید

تصویر ممکن است نقطه کانونی یک پست باشد، اما کپشن اینستاگرام شما گاهی اوقات می تواند تاثیر بیشتری روی دنبال کنندگان بالقوه تان بگذارد. شاید بپرسید چه نکاتی یک کپشن را قابل توجه می کند؟ مهمترین نکته کپی نبودن و اصالت متن کپشن است. به جز این مورد شما باید مطمئن شوید که کپشن پست هایتان، حداقل چند ویژگی زیر را داشته باشد:
بذله گویی
شوخ طبعی
الهام بخش
داستان های پرمعنا
ارتباط پذیری
داستان سرایی

کمپین تبلیغاتی یا فروش ویژه را در طراحی پست اینستا برای روز جهانی مرد اجرا کنید

پست های تبلیغاتی تقریبا اصلی ترین راه برای جذب فالوورهای اینستاگرام هستند. برای ساخت پست تبلیغاتی می توان از ایده های مختلفی استفاده کرد. 
اول از همه، چه کسی هدایای رایگان یا جوایز را دوست ندارد؟ بهترین ایده برای طراحی پست اینستا برای روز جهانی مرد، پیشنهاد هدایای ویژه در صورت خرید است. دوم، برگزاری یک قرعه کشی که به شرط فالو کردن پیج شما یا تگ کردن یک دوست باشد، می تواند دیگران را ترغیب به دنبال کردن پیج شما کند. فقط مطمئن شوید که جایزه ای خاص برای مشتریان ایده آل تان پیشنهاد می دهید که برای آنها جذاب است. روش سوم، پیشنهاد تخفیف است. زمانیکه مشتریان بدانند که با خرید یک کالا می توانند از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوند، مطمئنا از پیشنهاد شما استقبال می کنند.

با فالوورها صمیمی شوید

استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما باید به دنبال جذب فالوور از طریق محتوایی باشد که نه تنها با مشتریان ایده آل شما، بلکه کل مخاطبین هدفتان ارتباط برقرار کند. 
مردم بلافاصله به سمت چیزهایی جذب می‌شوند که با آن‌ها آشنا هستند و دوست دارند بخش‌هایی از هویت خود را به صورت آنلاین مشاهده کنند. 
برای اینکه چنین حسی در آنها ایجاد کنید می توانید:
عکس‌ها و ویدیوهایی را که در آن مکان‌های دیدنی و محلی وجود دارد، منتشر کنید.
اخبار و توصیه های تخصصی را به اشتراک بگذارید.
در رویدادهای محلی شرکت کنید و پس از انتشار تصاویری از آنها، محل برگزاری رویداد را تگ کنید.

چگونه از طریق هشتگ ها در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشیم؟

هشتگ‌ها در اینستاگرام اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند. آنها اطلاعات ارائه می دهند، طنز اضافه می کنند، پست ها را دسته بندی می کنند و محتوایی ایجاد می کنند که می تواند کاربران را به پست مورد نظرشان هدایت کند. 
اما برای اینکه هشتگ ها پست شما را به مخاطبین هدفتان نمایش دهند باید نکات زیر را  رعایت کنید: 

ترکیبی از انواع هشتگ ها را استفاده کنید

هشتگ در اینستاگرام مانند کلمات کلیدی در گوگل است. آنها می توانند کوتاه یا دم بلند، با حجم زیاد یا کم، مبتنی بر مکان یا جهانی باشند و می توانند اهداف متفاوتی را دنبال کنند. 
مثلا پس برای انتشار پست اینستا در روز جهانی مرد می توانید از هشتگ های زیر استفاده کنید:
گسترده: #روزمرد
دم بلند: #تبریک_روز_جهانی_مرد
محلی: #روز_مرد_ایران
هدفمند: #تخفیف_ویژه_روز_مرد
پرطرفدار: #هدیه_ روز_مرد
برند: #ایران_جامه
هشتگ های واقعا خاص مانند کلمات کلیدی دم بلندی هستند که هدف بیشتری دارند و به شما کمک می کنند افراد مناسب را پیدا کنید، اما هشتگ های پرمخاطب می توانند پست شما را به طور کلی در دسترس مخاطبین بیشتری قرار دهند. برای افزایش فالوورهای خود در پلتفرمی به بزرگی اینستاگرام به ترکیبی از آنها نیاز دارید.

هشتگ ها را هدفمند انتخاب کنید

با این توضیحات، احتمالا تصمیم گرفتید فهرست طولانی از هشتگ‌ها را در پایین پست‌های خود قرار دهید، اما دقت کنید که این هشتگ ها باید هدفی را دنبال کنند، دلیلی ندارد که همه پست‌های شما این هشتگ ها را داشته باشند چون شما نمی خواهید فالوورهایتان از دیدن آنها خسته شوند و فکر کنند مستأصل هستید. 
پس باید در مورد انتخاب هشتگ های تان هدفمند عمل کنید، تعداد هشتگ ها را در هر پست تغییر دهید و با آنها سرگرم شوید. برخی از هشتگ ها صرفاً برای زیبایی یا برای طنز یا معرفی برند به پست اضافه می شوند. برخی دیگر، ربطی به برند شما ندارند و فقط سرگرم کننده هستند.

یک هشتگ جذاب یا کاربردی برای برند خود در همه پست ها داشته باشید

بسیاری از کسب و کارها، نام برند خود را به صورت هشتگ به انتهای هر پست اضافه می کنند. اما این کار نمی تواند هدف شما را که دسترسی به فالوورهای بیشتر است، براورده کند. چون برند شما آنقدر شناخته شده نیست که توسط کاربران سرچ شود. پس، بهتر است یک هشتگ مرتبط و کاربردی پسدا کنید که بتوانید در همه پست ها آن را اضافه کنید. مثلا اگر اکسسوری مردانه می فروشید می توانید از هشتگ هایی مثل #عطرمردانه استفاده کنید.

تبلیغات در اینستاگرام با طراحی پست اینستا برای روز جهانی مرد 

تبلیغات در اینستاگرام می تواند دسترسی ارگانیک را افزایش دهد. اما خیلی هیجان زده نشوید، پست های تبلیغاتی فقط توجه 9 درصد از فالوور های شما را جلب می کند.
اما پست های تبلیغاتی، تنها روش تبلیغ در اینستاگرام نیست بلکه روش های دیگری نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد توجه هزاران کاربر مرتبط را جلب کنید. 
ویژگی هایی مثل دکمه CTA یا لینک در بیوگرافی می تواند به شما کمک کند که برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر تبلیغ کنید، اما بیایید با روش های دیگری که می تواند نتایج بسیار بهتری برای جذب فالوور در اینستاگرام داشته باشد آشنا شویم.

تبلیغ در پیج اینفلوئنسرها 

همه ما می دانیم که انتشار پست در پیج اینفلوئنسر می تواند برای شما تعداد فالوورهای زیادی کسب کند، اما این یک شبه اتفاق نمی افتد. اینفلوئنسر مارکتینگ یک استراتژی دقیق است که برای موفقیت در آن باید نکات زیر را در نظر بگیرید:
تحقیق کنید. فهرستی از اینفلوئنسرهایی را تهیه کنید که واقع بینانه ترین و مرتبط ترین فالوورها را با مخاطبین هدف شما دارند.
یک میکرواینفلوئنسر انتخاب کنید. اینفلوئنسرهایی که فالوورهای کمتری دارند، بهتر می توانند هدف شما را از تبلیغات براورده کنند.
زمانیکه یکی از اینفلوئنسرها را انتخاب کردید، می توانید به مدت یک یا دو هفته پست های آنها را دنبال کنید، کامنت های فالوورهایشان را بخوانید و بیشتر با آنها آشنا شوید. 

چگونه با طراحی پست اینستا برای روز جهانی مرد فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آوریم؟

اگر مطمئن شدید که طراحی پست اینستا برای روز جهانی مرد می تواند برای مخاطبین جذاب باشد، شانس شما برای جذب فالوور بیشتر می شود.

تبلیغ با محتوای تولید شده توسط کاربر

هر چقدر هم که یک کسب و کار معتبر باشد، محتوای تبلیغاتی که خود برند تولید می کند، هرگز به اندازه محتوایی که مشتریانش تولید کنند، قدرتمند نخواهد بود. محتوای تولید شده توسط کاربر را می توانید به صورت پست یا استوری مجددا بازنشر کنید.
زمانیکه کاربران، UGC را در حساب شما ببیند، اعتبار برندتان افزایش می یابد و شانس شما برای به دست آوردن فالوورهای ارگانیک بسیار بیشتر می شود. 
زمانیکه می خواهید محتوای تولید شده توسط کاربر را منتشر کنید، حتما یک هشتگ مارک دار جالب برای استفاده از آن در نظر بگیرید.
با یک عکس سرگرم کننده، محتوای تولید شده توسط کاربر را دوباره ارسال کنید. 
قرعه کشی برگزار کنید و از فالوورهایتان بخواهید عکسی از خودشان با استفاده از محصول یا خدمات شما ارسال کنند.

تبلیغ با طراحی پست و استوری تبلیغاتی

اینستاگرام مجموعه‌ای از فیلترها، استیکرها، تمبرها و جلوه‌های ویژه را ارائه می‌کند تا تصاویر شما بهترین ظاهر را داشته باشند، اما ابزارهای طراحی و ویرایش خارجی می‌توانند به شما در دستیابی به ظاهر منحصربه‌فردی که می‌خواهید کمک کنند.

چگونه با طراحی پست اینستا برای روز جهانی مرد فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آوریم؟

به‌علاوه، می‌توانید برای اطمینان از سازگاری و ایجاد محتوای عالی‌تر به شکل کارآمد، از قالب های آماده دومینگو استفاده کنید. 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین