تولد یک روز بسیار خاص برای هر شخصی است! چه یک بچه کوچک باشد و چه یک فرد مسن، در این روز، تلفن آن شخص مملو از پیام های متنی شاد و مثبت می‌شود. در دنیای امروز، تبریک تولد فقط به پیامک‌ها ختم نمی شود. کلمات مثبت و محبت آمیز می‌تواند ایده استوری تولد اینستا باشد. اگر دوست یا عزیزی دارید که پیجی در اینستاگرام دارد، می‌توانید با انتشار یک استوری آنلاین در اینستاگرام برایش آرزوی شادی و خوشحالی کنید!
از میان محتواهایی که می‌توانید در اینستاگرام منتشر کنید، ایده استوری تولد بدون شک بهتر و شخصی‌تر است زیرا به شما امکان می‌دهد دوست تان را دقیقاً در همان استوری تگ کنید. اگر ایده خلاقانه ای داشته باشید دوستتان حتما استوری شما را در پیج خودش بازنشر می‌کند تا پیام تبریکی که دریافت کرده را برای دیگر فالوورهایش به نمایش بگذارد.
می‌دانم که در چه فکری هستید!
شما یک طراح نیستید و نمی خواهید مدت زمان زیادی را برای طراحی ایده استوری تولد اینستا صرف کنید. خوب. نگران نباشید! ما به شما کمک می‌کنیم که خیلی ساده و سریع یک استوری زیبا و جذاب برای تبریک تولد طراحی کنید.
ما می‌دانیم که شما زمان کافی برای ارائه یک ایده جدید یا یادگیری یک ابزار طراحی پیچیده ندارید، به همین دلیل است که ما تمام کارهای سخت را برای شما انجام دادیم و قالب های آماده متعددی را در نرم افزارمان قرار دادیم که می‌توانید آنها را به دلخواه خودتان ویرایش کنید.
در این مقاله 10 ایده ساده اما خلاقانه نیز برای استوری تولد اینستا با شما به اشتراک می‌گذاریم که می‌توانید امتحان کنید. 

 

10 ایده فوق العاده خلاقانه برای استوری تولد اینستا

 

ایده 1: استوری تولد غافلگیر کننده

آیا می‌خواهید دوست خود را با یک پیام دعوت به کافی شاپ و یک عکس از خودش غافلگیر کنید؟ پس این ایده استوری تولد اینستا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. در این قالب، می‌توانید با اضافه کردن متن به عکس دعوت به کافی شاپ، عکس‌ها و سایر ویژگی‌ها را سفارشی کنید. 

10 ایده فوق العاده خلاقانه برای استوری تولد اینستا

ایده 2: تبریک تولد با یک ویدئو!

مطمئنا دوست شما از یک ویدئوی اختصاصی که در آن جمعی از دوستانش تولد او را تبریک گفته اند بیشتر از یک عکس ساده هیجان زده خواهد شد. اینطور نیست؟
اگر این ایده تولد اینستا به نظر شما فوق العاده است می‌توانید با این ایده جالب دوست تان را شگفت‌زده کنید و حتی ممکن است دیگران هم از شما تقلید کنند.

ایده 3: ساخت استوری تولد با چندین عکس دونفره

آیا می‌خواهید دوستتان را با چند عکس دو نفره که از زمان های قدیم گرفته شده و نشانه دوستی ماندگار شما است خوشحال کنید؟ پس، ایده استوری تولد اینستا با چند عکس دو نفره بسازید و عکس‌ها را در قاب های عجیب و غریب یا باکلاس و شیک نرم افزار ما قرار دهید. 
برای ساخت استوری انلاین که چند عکس داشته باشد می‌توانید هر یک از قالب های آماده استوری را در نرم افزار ما انتخاب کنید. سپس از نوار ابزار وارد گزینه عکس شده و روی آپلود عکس کلیک کنید.

10 ایده فوق العاده خلاقانه برای استوری تولد اینستا

در این قسمت می‌توانید هر تعداد عکس که بخواهید به استوری اضافه کنید.
حالا روی هر عکس کلیک کنید و با انتخاب گزینه فریم، یک قاب جالب را انتخاب کنید.

10 ایده فوق العاده خلاقانه برای استوری تولد اینستا

ایده استوری تولد اینستا شما آماده است. اگر دوست دارید با اضافه کردن متن به عکس، پیام تبریک را تغییر دهید. اما واقعا نیازی به این کار نیست. ما از قبل متن را برای شما نوشته ایم.

ایده 4: استوری تولد کلاژ

ساخت استوری کلاژ هم در نرم افزار ما به سادگی ایده قبلی است. فقط باید یک قالب رنگی زیبا انتخاب کنید و آن را به چند بخش تقسیم کنید. برای هر بخش یک عکس آپلود کنید و به هر عکس یک فریم اختصاص دهید.
تمام قالب های موجود در برنامه ما برای ساخت استوری تولد اینستا با ایده کلاژ قابل تنظیم هستند. 
مثلا می‌توانید 3 قاب درهم زیر را با عکس هایی که مخصوص شما و دوستتان هستند پر کنید. ما مطمئن هستیم که با این ایده، روز آنها را شاد تر خواهید کرد.

10 ایده فوق العاده خلاقانه برای استوری تولد اینستا

ایده 5: تبریک ساده تولد در استوری آنلاین

اگر به دنبال ایده ای ساده و بکر هستید، یک قالب ساده استوری تولد انتخاب کنید و برای تبریک تولد بهترین دوستتان آن را ویرایش کنید. اگر به دنبال یک قالب سریع برای سفارشی کردن هستید، به قسمت استوری اینستاگرام بروید و موضوع تولد را فیلتر کنید. صدها قالب آماده منتظر کلیک کردن شما است.

10 ایده فوق العاده خلاقانه برای استوری تولد اینستا

ایده 6: ایده استوری تولد اینستا با یک متن زیبا

در این ایده تبریک تولد، نیازی به اضافه کردن عکس ندارید. فقط باید در نوشتن یک متن جذاب خلاقیت به خرج دهید و چندین خط را با متن های احساسی به قالب اضافه کنید.

10 ایده فوق العاده خلاقانه برای استوری تولد اینستا

ایده 7: قاب عکس داستان تولد

اگر به دنبال یک ایده استوری تولد اینستا ساده با قاب عکس تولد هستید، قالب زیر برای شما مناسب است. این قالب به شما امکان می‌دهد یک عکس را به همراه متن و سایر عناصر به آن اضافه کنید. می‌توانید با افزودن قاب عکس های دیگر، موسیقی، صحنه‌های متعدد و موارد دیگر، آن را شخصی‌تر کنید.

10 ایده فوق العاده خلاقانه برای استوری تولد اینستا

ایده 8: استوری برای تبریک تولد دوست صمیمی

تبریک تولد دوست صمیمی تان با یک استوری اینستاگرام ساده هم می‌تواند او را خوشحال کند. قالب زیر رویکردی ساده دارد اما شما می‌توانید چند عکس به آن اضافه کنید یا استیکرهای مختلف را امتحان کنید تا استوری شما به یک سورپرایز تولد کامل برای دوست تان تبدیل شود.

10 ایده فوق العاده خلاقانه برای استوری تولد اینستا

ایده 9: داستان خلاقانه تولد

آیا به دنبال ایده استوری تولد اینستا هستید که مدرن و خلاقانه باشد؟ پس قالب تولد استوری خلاقانه زیر قطعاً یک ایده متمایز است که به شما امکان می‌دهد در یک طرح مدرن، عکسی از خودتان را اضافه کنید و متن را نیز سفارشی کنید تا آن را متعلق به خودتان کنید.

10 ایده فوق العاده خلاقانه برای استوری تولد اینستا

ایده 10: ایده استوری تولد اینستا رنگارنگ

اگر به دنبال یک قالب رنگارنگ برای استوری تولد هستید، قالب زیر انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این قالب همه ویژگی های مورد نیاز شما را دارد، از رنگ های شاد گرفته تا استیکرهای جذاب. با اینحال می‌توانید رنگ، متن، استیکرها و عکس را به دلخواه ویرایش کنید.

10 ایده فوق العاده خلاقانه برای استوری تولد اینستا

نحوه افزایش تعامل در استوری اینستاگرام

ساخت استوری تولد سرگرم کننده تر از آنچیزی است که فکرش را می‌کنید. جدای از عکس های چشم نواز و ویدیوهای سرگرم کننده، می‌توانید با عناصر تعاملی مانند استیکرها، با مخاطبین تان ارتباط برقرار کنید. برای استفاده از استیکرها، روی نماد استیکر (نماد شکلک مربعی) در گوشه سمت راست بالای برد استوری اینستاگرام ضربه بزنید تا استیکرهایی که می‌توانید به استوری خود اضافه کنید را ببینید:

10 ایده فوق العاده خلاقانه برای استوری تولد اینستا

اگر تابحال از این استیکرها استفاده نکردید پیشنهاد می‌کنم هرکدام را یکبار امتحان کنید تا ببینید چه کارایی دارند. 
چند دقیقه وقت گذراندن با این استیکر واقعا جالب و سرگرم کننده است.

اضافه کردن گیف به استوری اینستاگرام

در سال 2018، اینستاگرام با GIPHY شروع به ایجاد کتابخانه ای از GIF‌ها کرد که برای بهتر دیده شدن در استوری های اینستاگرام طراحی شده اند. برای افزودن GIF به استوری اینستاگرام خود، روی نماد استیکر ضربه بزنید و سپس GIF را انتخاب کنید. یک نوار جستجو ظاهر می‌شود که در آن می‌توانید هر GIF را از کتابخانه گسترده GIF جستجو کنید.

اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام

به لطف مشارکت فیس‌بوک با شرکت های ساخت موسیقی بزرگ در این زمینه، اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می‌دهد موسیقی یا آهنگ را به استوری‌های اینستاگرام خود اضافه کنند، با آهنگ‌هایی مانند برونو مارس، کالوین هریس، اد شیران و غیره. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این ویژگی فقط در برخی کشورها در دسترس است.
برای اضافه کردن موسیقی به ایده استوری تولد اینستا، استیکر Music را انتخاب کنید. از آنجا می‌توانید آهنگ‌ها را بر اساس نام، حالت یا ژانر جستجو کنید. همچنین می‌توانید روی دکمه پخش در مقابل هر آهنگ ضربه بزنید تا قبل از افزودن آن به استوری، به آن گوش دهید.
هنگامی که آهنگی را انتخاب کردید، از نوار لغزنده استفاده کنید تا آهنگ را به جلو یا عقب برگردانید و دقیقاً قسمتی را انتخاب کنید که مطابق با استوری تولد انلاین شما باشد. سپس روی Done ضربه بزنید. فراموش نکنید که یک استیکر یا GIF «پخش موزیک» را اضافه کنید، تا بینندگان استوری شما چیزی را از دست ندهند.

بهترین استوری ساز آنلاین برای طراحی استوری تولد

استوری اینستاگرام نام در عصر رسانه های اجتماعی، بهترین راه برای دیده شدن (و شنیده شدن) است. در این مقاله، نحوه طراحی استوری تولد اینستاگرام را بیان کردیم و نکاتی را که به راحت تر شدن کار طراحی شما کمک می‌کند، آموزش دادیم.
حالا وقت آن رسیده که با بهترین استوری ساز آنلاین برای طراحی استوری تولد آشنا شوید. استوری ساز آنلاین دومنیگو ساده ترین ابزار طراحی در جهان است. بهترین ویژگی این نرم افزار، رایگان بودن آن است. امروز با دومینگو می‌توانید استوری های زیبا و جذاب اینستاگرام را برای دعوت به تولد خودتان یا تبریک گفتن تولد دوستتان ایجاد کنید.
با ثبت نام در سایت دومینگو می‌توانید با ایجاد یک حساب کاربری رایگان شروع کنید. 
پس از ثبت نام، تنها کاری که باید برای پیاده سازی ایده استوری تولد اینستا انجام دهید این است که مراحل ساده زیر را طی کنید:
1-    گزینه استوری اینستاگرام را انتخاب کنید

10 ایده فوق العاده خلاقانه برای استوری تولد اینستا

2-    در قسمت موضوعات، کلمه "تولد" را سرچ کنید و آن را فعال کنید

10 ایده فوق العاده خلاقانه برای استوری تولد اینستا

3-    یکی از قالب های تولد را از لیست قالب های آماده استوری اینستا انتخاب کنید و روی گزینه ویرایش قالب کلیک کنید.

10 ایده فوق العاده خلاقانه برای استوری تولد اینستا

4-    پس از کلیک بر روی لینک ویرایش، قالبی که انتخاب کرده‌اید به صورت پروژه در صفحه جدید باز می‌شود و می‌توانید با اضافه کردن متن به عکس، تصاویر و شکلک‌ها و سایر عناصر موجود به سرعت آن را متعلق به خود کنید.

10 ایده فوق العاده خلاقانه برای استوری تولد اینستا

با استفاده از یک برنامه قدرتمند مانند دومینگو، ایده های بسیار بیشتری وجود دارد که می‌توانید به تنهایی از آنها برای طراحی استوری تولد استفاده کنید. 
اگر می‌خواهید به جای استوری از ابزارهای آنلاین برای طراحی پست تولد استفاده کنید می‌توانید مقاله " 24 برنامه برای طراحی پست اینستاگرام حرفه ای" را بخوانید.
امیدواریم این ایده‌های استوری تولد اینستاگرام به شما کمک کند لبخندی بر لبان دوستان خود بیافزایید.  
آیا ایده جالب دیگری برای داستان تولد دارید که بتوان با ابزارهای آنلاین ما ساخت؟ لطفا در نظرات به ما اطلاع دهید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین