تبلیغات بنری یکی از پرطرفدارترین روش های بازاریابی در وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام هستند. طراحی بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی نیز بسته به اینکه برای کدام پلتفرم مورد استفاده قرار می گیرد، دارای ابعاد و اندازه های متفاوتی است. 
بنر وب سایت می تواند به صورت عمودی یا افقی طراحی شود. درحالیکه بنر تبلیغاتی در اینستاگرام به دو صورت پست تبلیغاتی در اندازه مربعی با نسبت ۱:۱ یا استوری تبلیغاتی در اندازه مستطیلی با نسبت ۱۶:۹ طراحی می شود. تبلیغات بنری به جای متن بیشتر حاوی تصویر است و یک شکل محبوب از تبلیغات آنلاین به شمار می آید.
هدف از طراحی بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی، تبلیغ یک برند و/یا جذب بازدیدکنندگان و فالوور است.

تاریخچه بنر تبلیغاتی

تبلیغات بنری اولین شکل تبلیغات اختصاصی اینترنتی بود که در سال 1994 معرفی شدند.
روی اولین بنر تبلیغاتی که در سال 1994 در وب سایت wired.com که در آن زمان HotWired نامیده می شد، منتشر شد نوشته شده بود "آیا تا به حال روی ماوس خود کلیک کرده اید؟ این کار را انجام دهید". این تبلیغ، کاربر را به کمپین AT&T می فرستاد.
امروزه، بنرهای تبلیغاتی، دیگر فقط مربوط به وب سایت ها نیستند بلکه در پلتفرم های دیگر مانند فیس بوک و اینستاگرام نیز راه یافته اند. آمارها نشان داده است که فیس بوک تقریباً 42.5٪ از هزینه های تبلیغات بنری آنلاین در آمریکا را در سال 2022 به خود اختصاص داده است.
اما روند تبلیغات آنلاین در حوزه لوازم آرایشی بیشتر در پلتفرم اینستاگرام طرفدار دارد. رشد هزینه‌های تبلیغات دیجیتال (شامل تبلیغات بنری، ویدئویی، پست و استوری اینستاگرام و تبلیغات در وب سایت ها و پیج اینفلوئنسرها) از سال 2020 تا 2022، تقریبا ۳ برابر شده است.  31.5٪ از کل هزینه های تبلیغات آنلاین صرف تبلیغات دیجیتال می شود که بیشتر به تبلیغات بنری اختصاص دارد.

 

راهنمای طراحی بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی | دانلود و ویرایش قالب های بنر آماده

 

چرا طراحی بنر تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی برای پیج های لوازم آرایشی مهم است؟

از رسانه های اجتماعی می توان برای تبلیغ محصولات لوازم آرایشی به روش های مختلفی استفاده کرد. برندها می توانند از پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، فیس بوک، تیک تاک و یوتیوب برای نمایش ویژگی ها و مزایای محصول، تولید ویدیوهای آموزشی، ایجاد محتوای جذاب و تعامل با مشتریان استفاده کنند. علاوه بر این، می توان با اینفلوئنسرها همکاری تا بنر تبلیغاتی به دست مخاطبان وسیع تری برسد و به فروش بیشتر یک محصول کمک کند. 
بسیاری از برندهای لوازم آرایشی از رسانه های اجتماعی برای برگزاری مسابقات و انتشار بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی با پیشنهادات ویژه استفاده می کنند که می تواند راهی عالی برای ایجاد علاقه بین مخاطبین و تعامل با آنها باشد. 

کدام شبکه اجتماعی برای تبلیغ لوازم آرایشی بهتر است؟

در حال حاضر بهترین پلتفرم برای محصولات آرایشی و بهداشتی اینستاگرام است. اینستاگرام یک پلت فرم بصری است که آن را برای نمایش محصولات ارایشی و بهداشتی و تعامل با مشتریان بالقوه ایده آل می کند. علاوه بر این، اینستاگرام ویژگی‌های مختلفی مانند استوری، ریلز، هشتگ‌ها و اینفلوئنسر مارکتینگ را ارائه می‌کند که می‌توان از آنها در بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی استفاده کرد. 
بررسی تعداد فالوورهای بیش از 80 برند لوازم آرایشی نشان داده که اینستاگرام محبوب‌ترین پلتفرم نسبت به فیس‌بوک و حتی TikTok است. انتظار می رود که این روند در سال های آینده با سرعت بیشتری رشد کند و اینستاگرام به یک پلتفرم بازاریابی موثر برای تمام برندهای فروش لوازم ارایشی تبدیل شود.
نقریبا تمام برندهای مشهور لوازم آرایشی یک پیج در اینستا دارند و به جز فروشگاه های حضوری که همگی محصولات خود را در پیج اینستاگرام شان تبلیغ می کنند، بسیاری از مشاغل خانگی وابسته به این حوزه از بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی در اینستا برای افزایش فروش خود استفاده می کنند.
تبلیغ در این پلتفرم می تواند به صورت طراحی پست اینستاگرام یا طراحی استوری اینستا باشد. در هر صورت شما می توانید از این محتواها برای تبلیغ محصول یا برند خود استفاده کنید.

برندهای لوازم آرایشی چگونه از بنر تبلیغاتی در اینستاگرام استفاده می کنند؟

پیج های لوازم آرایشی می توانند از اینفلوئنسرها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و افزایش آگاهی از محصول استفاده کنند. اینفلوئنسرها معمولاً بر اساس محبوبیت، مخاطبان آنها و توانایی آنها در برقراری ارتباط واقعی با پیام یک برند انتخاب می شوند. برندها ممکن است برای انتشار بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی، پست بررسی‌ محصولات و پست های آموزشی یا تبلیغات توسط سفیر برند با اینفلوئنسرها همکاری کنند. اینفلوئنسر مارکتینگ به طور گسترده ای در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی محبوبیت پیدا کرده، زیرا به برندها اجازه می‌دهد به مخاطبان بیشتری دست یابند.

ویژگی های یک بنر تبلیغاتی خوب چیست؟

یک بنر تبلیغاتی حرفه ای باید طبق اصول اساسی طراحی شود تا بتواند توجه مخاطبین را جلب کند. اگر خودتان قصد طراحی با بنر ساز آنلاین را دارید، حتما دقت کنید که بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی ویژگی های زیر را داشته باشد:
یک تیتر و عنوان 
یک تصویر یا طرح چشمگیر
لوگو یا نام برندتان
فراخوان برای اقدام CTA
علاوه بر اینکه تمام این عناصر باید در بنر وجود داشته باشند، نحوه چیدمان، هماهنگ بودن آنها با هم و رنگ این عناصر از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین، برای طراحی حرفه ای بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی باید مطمئن شوید که تصاویر، رنگ‌ها و نوشته‌های شما کاملا خوانا هستند تا تأثیر ماندگاری داشته باشید.

اندازه بنر تبلیغاتی چقدر است؟

اندازه بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی در هر پلتفرم متفاوت است. مثلا اگر قصد طراحی پست تبلیغاتی اینستاگرام را دارید باید از نسبت تصویر ۱ به ۱ یا مربعی استفاده کنید درحالیکه برای ساخت استوری تبلیغاتی نیاز به محتوایی با نسبت ۱۶ به ۹ عمودی دارید. 
بهترین راه برای اطمینان از اینکه ابعاد بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی دقیقا مطابق با پلتفرم مورد نظر شما است، استفاده از قالب های آماده بنر ساز آنلاین است.

بهترین فرمت برای دانلود بنر تبلیغاتی چیست؟

انتخاب فرمت فایل مناسب برای بنر تبلیغاتی شما به طراحی آن بستگی دارد. اگر بنر شما چندین تصویر از محصولات لوازم ارایشی تان را شامل می شود بهتر است از فرمت PNG استفاده کنید. اما اگر بنر تان فقط یک عکس دارد، دانلود فایل JPG بهترین نتیجه را دارد. برای بنرهای متحرک نیز معمولاً فرمت GIF بیشترین کاربرد را دارد.

بهترین سایت طراحی پوستر و بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی

برند خود را با قالب های آماده بنرساز آنلاین رایگان دومینگو در مرکز دید همه قرار دهید و با چند کلیک به تبلیغات برند لوازم آرایشی تان در شبکه های اجتماعی خود ظاهری شیک و حرفه ای ببخشید.
ساخت بنر آنلاین با دومینگو آسان است. چه بخواهید از پست اینستاگرام به عنوان بنر تبلیغاتی استفاده کنید یا یک استوری تبلیغاتی طراحی کنید، ویرایشگر کشیدن و رها کردن ما به شما امکان می‌دهد هزاران قالب بنر رایگان را مطابق با هویت بصری برند خود سفارشی کنید.
در این بنر ساز آنلاین می توانید طرح‌بندی، رنگ‌ها و فونت را انتخاب کنید و تصاویر را به قالب های از پیش تعیین شده برای هر پلت فرم آنلاین، اضافه کنید تا بنرهای عالی و حرفه ای بسازید.

نحوه ساخت بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی با ویرایشگر آنلاین دومینگو

برای شروع طراحی بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی، وارد سایت دومینگو شوید و به صورت رایگان "ثبت نام" کنید. پس از ورود به نرم افزار، همانطور که در تصویر زیر می بینید گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

راهنمای طراحی بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی | دانلود و ویرایش قالب های بنر آماده

اگر می خواهید بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی را برای سایت طراحی کنید رو گزینه بنرهای تبلیغاتی کلیک کنید.
برای فیلتر کردن قالب های بنر آماده ای که در حوزه لوازم آرایشی طراحی شده اند، روی آیکون فیلتر کلیک کنید و کلمه آرایشی را جستجو نمایید:

راهنمای طراحی بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی | دانلود و ویرایش قالب های بنر آماده

طیف گسترده ای از قالب های آماده را مشاهده می کنید که در سبک ها و تم های مختلف طراحی شده اند. برای تکمیل طراحی، روی قالب مورد نظرتان کلیک کرده و شروع به ویرایش کنید.

راهنمای طراحی بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی | دانلود و ویرایش قالب های بنر آماده

حالا که قالب مناسب را پیدا کردید، بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی را می توانید در عرض چند دقیقه سفارشی کنید. با چند کلیک می توانید متن را ویرایش کنید، فونت ها را عوض کنید و ترکیب رنگ های مختلف را برای طراحی یک بنر فوق العاده امتحان کنید.

راهنمای طراحی بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی | دانلود و ویرایش قالب های بنر آماده

با ابزارهای طراحی رایگان دومینگو می توانید کاملا خلاق باشید. شما تمام ابزارهای مورد نیاز برای ساخت یک بنر عالی را در این بنر ساز آنلاین پیدا خواهید کرد. تصاویر، ایکون ها، نمادها، تیکت ها، فونت‌ها، اشکال، خطوط، نمودارها و موارد دیگر را به قالب خود اضافه کنید. 
پس از اینکه طراحی تان را به پایان رساندید می توانید بنر را دانلود کنید و در پلتفرم مورد نظرتان به اشتراک بگذارید.
در نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو، امکان دانلود فایل به صورت یک فایل PDF، JPG یا PNG وجود دارد که آماده چاپ یا اشتراک گذاری آنلاین است.

مزایای طراحی بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی با بنر ساز آنلاین دومینگو

طراحی بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی با بنر ساز آنلاین دومینگو نه تنها ساده و سریع انجام می گیرد بلکه حتی برای افراد مبتدی که هیچگونه تجربه ای در طراحی ندارند، یک فرایند سرگرم کننده است.
در بنر ساز آنلاین دومینگو می توانید:

تصاویر، لوگو یا هر محتوای دیگری که مربتط با برند لوازم آرایشی تان باشد را آپلود کنید

شما برای راه اندازی کسب و کار تان سخت کار کرده اید، و حالا زمان آن رسیده که با تبلیغات موثر، مشتریان وفاداری برای خود پیدا کنید. نگران نباشید بنرساز آنلاین دومینگو اینجاست تا به شما کمک کند داستان برند تان را به دنیا نشان دهید. تصاویر و لوگوهای خود را آپلود کنید سپس به راحتی آنها را در هر قالب آماده ای بکشید و رها کنید. می توانید با پیدا کردن رنگ های برند تان در ویرایشگر و استفاده از آنها در هر یک از طرح های آماده، بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی را بیشتر سفارشی کنید.

بنرهای کاملا حرفه ای بسازید 

تفاوتی ندارد بخواهید یک استوری تبلیغاتی طراحی کنید یا یک پست تبلیغاتی بسازید. در بنرساز دومینگو، صدها قالب آماده با اندازه استاندارد وجود دارد که فقط نیاز به ویرایش جزئی دارد تا به عنوان بنر تبلیغاتی لوازم  آرایشی برای شما کاربرد داشته باشد. شما حتی می توانید قالب های آماده بنر وب سایت را برای هر پلتفرمی سفارشی کنید و فوراً گرافیک های با وضوح بالا را در هر فرمتی  JPEG ، PNG ، PDF ،  دانلود کنید.

بازاریابی در اینستاگرام را آسان و مقرون به صرفه انجام دهید

بنر آنلاین اولین محتوایی است که مخاطب روی آن کلیک می کند تا وارد پیج کسب و کار شما شود. بنابراین مهم است که اولین تاثیر را ماندگار به جا بگذارید. با هزاران قالب آماده بنر شیک در ابعاد از پیش تعیین شده، 2 میلیون تصویر بدون حق امتیاز، و عملکردهای آسان کشیدن و رها کردن، طراحی یک بنر آنلاین سفارشی با سازنده بنر ما آسان و به صرفه است. هنگامی که بنری را ایجاد کردید که از آن راضی هستید، به راحتی می توانید سایز بنر خود را با چند کلیک برای سایر پلتفرم های آنلاین مثل طراحی بنر تبلیغاتی در ایتا یا طراحی بنر تبلیغاتی تلگرام تغییر دهید.

راهنمای طراحی بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی | دانلود و ویرایش قالب های بنر آماده

از صدها قالب آماده برای طراحی سریع و آسان استفاده کنید

اگر  ایده ای برای طراحی بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی ندارید، به راحتی می توانید از قالب های آماده بنر ساز دومینگو در طراحی بنر خود ایده بگیرید. 
ابزارهای رایگان این بنرساز به شما امکان می دهد رنگ ها را ویرایش کنید، عکس اضافه کنید، شکلک انتخاب کنید یا حتی تیکت پیشنهاد ویژه را در بنر تبلیغاتی قرار دهید.
طراحی بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی با بنر ساز آنلاین دومینگو بسیار راحت و آسان است. این نرم افزار فرآیند طولانی و خسته کننده ساحت بنر در نرم افزارهای طراحی حرفه ای مثل فتوشاپ را به یک فرایند سرگرم کننده تبدیل کرده است.
شما هم می توانید با ابزار فوق العاده کاربرپسند دومینگو، طراح خودتان باشید. برای ثبت نام رایگان کلیک کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین