اگر می‌خواهید همیشه ایده های ناب و جدید برای طراحی پست و استوری اینستاگرام داشته باشید، دنبال کردن بهترین پیج های لباس مردانه اینستاگرام و پیج اینفلوئنسرهایی که در زمینه مد و فشن تبلیغ می‌کنند، بسیار مهم است. 
صرف نظر از اینکه چه احساسی نسبت به برندهای مشهور یا اینفلوئنسرها دارید، واقعیت این است که "هر دوی آنها" تأثیر قابل توجهی در دنیای مدرن دارند. اما نکته مهم این است که بدانید کدام یک را باید دنبال کنید.
ما دردسر شما را کم کردیم و برای اینکه بتوانید پیج هایی را دنبال کنید که ایده های متنوع و خلاقانه ای در اختیار شما قرار دهند، پیج صدها برند مد و زیبایی را بررسی کردیم و بهترین شان را انتخاب کردیم.
پس بدون حاشیه به بررسی بهترین پیج های لباس مردانه اینستاگرام می‌پردازیم:

apetogentleman از بهترین پیج های لباس مردانه اینستاگرام برای انتشار محتوای به روز

apetogentleman پیج اینستاگرام خود را شبیه به یک مجله سنتی مخصوص مردان طراحی کرده که به سبکی ماندگار و در عین حال مدرن، آقایان را در  انتخاب استایل هوشمندانه و لاکچری راهنمایی می‌کند. 
به گفته ادمین پیج apetogentleman : "ماموریت ما تولید محتوای ارزشمندی است که به تصمیم خرید مشتری کمک می‌کند. ما ویژگی های جالب هر کالای جدید را برجسته می‌کنیم و با تصاویر باکیفیت و کاربردی این ویژگی‌ها را نمایش می‌دهیم."
با فالو کردن این پیج می‌توانید برای تبلیغ محصولات جدید خود ایده های فوق العاده ای را بدست بیاورید.
@apetogentleman

fredrikrisvik بهترین اینفلوئنسر لباس مردانه اینستا

فردریک ریسویک یک اینفلوئنسر نروژی است که با سبکی مینیمالیسم، پست های جذابی را در زمینه مد و فشن طراحی می‌کند و با کنار هم قرار دادن عکس های باکیفیت فید بسیار زیبایی ایجاد کرده است. اینستاگرام او که مرتباً به روز می‌شود، فالورهای بسیار زیادی دارد که از سبک لباس پوشیدن او پیروی می‌کنند. به همین علت است که برخی از برندهای معروف با این اینفلوئنسر برای تبلیغ لباس هایشان همکاری می‌کنند. یکی از ایده های جالب فردریک برای عکاسی از لباس هایی که پوشیده، سواری بر روی اسکیت‌بردش است.
@fredrikrisvik

garconjon از بهترین پیج های لباس مردانه اینستاگرام برای ایده عکاسی

گارکون جان (نام واقعی جاناتان دانیل پریس) به عنوان عکاس/وبلاگر مورد علاقه لباس مردانه، حرفه ای موفق را ایجاد کرده است.با توجه به سوژه استایل مردانه و مهارت در استفاده از دوربین، پیج او بسیار محبوب شده و برندهای برجسته در صنعت مد و برخی از بزرگترین مارک های لباس مردانه برای تبلیغ محصولات شان با او همکاری می‌کنند . اگر به عکس های جالب و گاهی اوقات عجیب و غیر متعارف با لباس های مد روز علاقه دارید، ارزش آن را دارد که روی دکمه دنبال کردن ضربه بزنید.
@garconjon

thesartorialist بهترین پیج برای استایل های شیک مردانه

وقتی اسکات شومان شروع به گرفتن عکس از لباس هایی کرد که در نیویورک توجه او را جلب کرد و عکس های خود را به همراه نظراتش به صورت آنلاین آپلود کرد، نمی دانست که ایده او برای عکاسی از لباس مردانه باعث می‌شود به یکی از بهترین پیج های لباس مردانه اینستاگرام تبدیل شود. 
 The Sartorialist راه ورود به دنیای مردان خوش لباس است و می‌تواند منبع مفیدی برای الهام گرفتن شما و طراحی پست و استوری جذاب اینستا در حوزه مد و فشن باشد. 
@thesartorialist

thedropdate از بهترین پیج های لباس مردانه اینستاگرام برای کفش های کتانی

آیا به دنبال راهی برای جذب فالوور بیشتر در پیج فروش کفش کتانی خود هستید اما نمی دانید با چه ایده هایی پست بگذارید تا توجه مخاطبین را به جلب کنید؟ به شما پیشنهاد می‌کنم حتما پیج thedropdate را دنبال کنید. این اکانت با محوریت کفش‌های کتانی بهترین‌ها را در دنیای کفش به نمایش می‌گذارد و فالوورها را درگیر می‌کند که چه کفش‌هایی و چه زمانی عرضه می‌شوند. این اطلاعات حیاتی برای صاحبان فروشگاه های کفش ورزشی معمولی است. اما برای مشتریانی که به دنبال خرید جدیدترین و به روز ترین کفش های کتانی از برندهای مشهور هستند، جالب و هیجان انگیز است. شما هم می‌توانید با ایده گرفتن از پست های اینستاگرام پیج thedropdate محتوای ارزشمندی که برای کاربر مفید باشد، تولید کنید.
@thedropdate

thepacman82 بهترین برای لباس های مردانه غیررسمی

حتی شیک ترین آقایان هم گاهی در لباس پوشیدن، گیر می‌کنند. همه ما آن روزهایی را تجربه کرده‌ایم که صبح کمد لباس را باز می‌کنیم، به لباس های آن خیره می‌شویم و نمی توانیم تصمیم بگیریم که کدام لباس را بپوشیم. خوشبختانه، اکانت فیل کوهن در اینستاگرام اینجاست تا به شما کمک کند.
 کوهن در کنار هم قرار دادن لباس هایی که هر روز آنها را می‌پوشید و تکراری هستند، استاد است. او لباس‌ها را به سبکی نسبتاً مدرن روی زمین می‌چیند و در ست کردن لباس‌ها با هم مهارت واقعی دارد. 
عکس های که او از کنار هم قرار دادن لباس‌ها می‌گیرد و در پیش به اشتراک می‌گذارد، الهام‌بخش اکثر فالوورهایش برای پوشیدن لباس‌های غیررسمی است و پست و استوری های او در اینستاگرام تقریبا توسط هر مردی که به سبک لباس پوشیدن مدرن علاقه دارد، مورد استقبال قرار می‌گیرد.
@thepacman82

menwithclass از بهترین پیج های کت و شلوار مردانه اینستاگرام

یکی از مشکلات رایج آقایان هنگام لباس پوشیدن، انتخاب کت و شلوار مناسب است.  حتی آنهایی که می‌دانند چگونه اسپرت و غیررسمی لباس بپوشند، ممکن است در پوشیدن کت و شلوار به مشکل بربخورند. 
طراحی پست اینستاگرام در این پیج با هدف کمک به مردان برای انتخاب بهترین کت و شلوار انجام می‌گیرد.
اکانت Men With Class به عنوان یکی از بهترین پیج های لباس مردانه اینستاگرام مجموعه (تقریبا) بی‌پایانی از تصاویر مردان را با کت و شلوارهایی از سبک های مختلف را با فالوررهایش به اشتراک می‌گذارد و هر روز پست های جدیدی با همین مضمون در آن آپلود می‌شود.
بنابراین، اگر می‌خواهید فالوورهایتان را راهنمایی کنید تا بهترین کت و شلواری كه نیاز دارند را از شما خرید کنند، فالو کردن این پیج، می‌تواند منبع خلاقانه ای برای طراحی پست و استوری اینستا باشد که به دنبال آن بوده‌اید.
@menwithclass

basementapproved از بهترین پیج های لباس اسپرت مردانه اینستاگرام

کار این پیج ابتدا به عنوان یک گروه خرید و فروش لباس های اسپرت مردانه در فیس بوک شروع شد، اما به تدریج به یکی از الهام بخش ترین منابع مد در اینترنت تبدیل شد. به طور طبیعی، این اکانت آنچنان رشد کرده که تقریبا هر فروشگاه آنلاینی که به تولید و خرید و فروش لباس مردانه مشغول است، از تبلیغات در این پیج استقبال می‌کند. 
ادمین این پیج در فید اینستاگرام آن هر تصویری که با موضوع  بهترین لباس های اسپرت مردانه مرتبط باشد را منتشر می‌کند و همه آنها را در یک تم مناسب به نمایش می‌گذارد.
@basementapproved

jaadiee از بهترین پیج های لباس مردانه اینستاگرام برای سالمندان

در حدود سن ۵۰ سالگی ، کم کم به این سوال فکر می‌کنیم که آیا برای پوشیدن برخی لباس‌ها خیلی پیر شده‌ایم و آیا نقطه پایانی برای پوشیدن برخی از لباس‌های مردانه مثل کلاه لبه دار ، هودی ، تی شرت و ... وجود دارد؟
 اگر شما هم چنین احساسی دارید، حتما باید بهترین پیج های لباس مردانه اینستا که مخصوص لباس پوشیدن سالمندان است دنبال کنید.
 jaadiee یک عکاس مد است و الهام‌بخش او کسی نیست جز پدربزرگ خودش.
 پدربزرگش که البته کمی هم به پوشیدن لباس‌های اسپرت تمایل دارد به شما یادآوری می‌کند که هرچقدر هم که احساس می‌کنید پیر هستید بازهم می‌توانید خوش تیپ و خوش استایل باشید.
 برخی از عکس های این پبج واقعا سرگرم کننده و جذاب هستند، پس اگر برای طراحی پست اینستاگرامی به دنبال ایده های جالب و تا حدی طنز هستید می‌توانید روی این پیج حساب کنید.
@jaadiee

 

بهترین پیج های لباس مردانه اینستاگرام

 

نایجل کابورن بهترین پیج لباس محلی اینستاگرام

نایجل کابورن یکی دیگر از اینفلوئنسرهای مد است که علاقه مندان به سبک لباس پوشیدن محلی و سنتی آن را دنبال می‌کنند.
 تمام پست های اینستاگرام او بر اساس علاقه به لباس های قومیت های مختلف، لباس های محلی و لباس های خاص مثل لباس مشاغل نظامی و ارتشی بنا شده است. 
او برای طراحی پست اینستاگرام نه تنها از لباس‌های کمیابی که در کمد شخصی اش دارد استفاده می‌کنند بلکه با رفتن به مغازه‌ها و فروشگاه های لباس مختلف در سراسر جهان، عجیب و غریب و شگفت‌انگیز ترین سبک های لباس پوشیدن را با فالوورهایش به اشتراک می‌گذارد تا کمی لبخند به لب آنها بنشاند.
اگر شما هم پیج فروش لباس های محلی و سنتی دارید، می‌توانید از پست و استوری این پیج برای طراحی محتوای خود الهام بگیرید.
@nigel_cabourn

واچفرد بهترین پیج اینستا برای ساعت های لوکس قدیمی

اگر از طرفداران ساعت‌های قدیمی (مخصوصاً کرنوگراف‌های قدیمی) هستید، بدون شک Watchfred مورد علاقه‌ی شما خواهد بود. در پیج فرد اطلاعات زیادی درباره خود او وجود ندارد، فقط می‌دانیم که او صاحب یکی از رشک برانگیزترین مجموعه ساعت های دهه 1960 و 1070 است که تا به حال دیده ایم.او از این کلکسیون ساعتی که دارد برای طراحی پست های فید اینستاگرام خود استفاده می‌کند و در کنار آن مد جدید لباس مردانه را که با استایل ساعت هایش هماهنگ می‌شوند، را نیز به نمایش می‌گذارد.
@watchfred

affordablewristtime بهترین پیج برای ساعت های ارزان

اگر، مخاطبین هدف پیج شما کسانی هستند که نمی توانند هزینه های چند میلیونی برای خرید ساعت های اصل صرف کنند، بهتر است از پست های اینستاگرام پیج Affordablewristtime الهام بگیرید. در این پیج، بهترین ساعت های مقرون به صرفه موجود در تصاویری باکیفیت و چشمگیر به نمایش گذاشته شده است. این ساعت‌ها که در آنها از جواهرات اتومی شرکت هایی مانند سیکو، همیلتون و سیتیزن استفاده شده در استایل مردانه بسیار شیک و زیبا به نظر می‌رسند.
@affordablewristtime

tkmaxxhunting از بهترین پیج های کفش چرم مردانه در اینستا

پیج tkmaxxhuntingایده بسیار جالبی را برای طراحی پست های خود به کار برده است. او در واقع از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می‌کند تا فروشگاه های لباس را در هر نقطه از کشور به فالوورهایش معرفی کند. رویکردی که به کار می‌برد این است که از فالوورهایش می‌خواهد زمانیکه برای خرید به یک فروشگاه لباس می‌روند، از خریدشان در فروشگاه عکس بگیرند و آن را پسج شان منتشر کرده و او را تگ کنند. سپس محتوای آنها مجددا در این پیچ با فالوورها شیر می‌شود و تگ مکان نیز روی آن زده می‌شود تا افرادی که در نزدیکی فروشگاه هستند بتوانند از آن خرید کنند.
@tkmaxxhunting

Joeottaway بهترین پیج اینستاگرام برای مردان شیک پوش

پیروی از مد روز و داشتن استایل شیک و لاکچری یکی از دلایلی است که کاربران بهترین پیج های لباس مردانه در اینستا را فالو می‌کنند. بنابراین اگر واقعاً می‌خواهید تعداد فالوورهای پیج تان را ارتقا دهید، چرا مستقیماً یک پیج مرجع را فالو نکنید؟ جو اوتاوی یک استایلیست و مشاور طراحی لباس مردانه است که به بسیاری از برندهای مشهور پیشنهاد برای طراحی لباس می‌دهد. نیازی به گفتن نیست که خود او طرز لباس پوشیدن بسیار خاصی دارد و به همین دلیل فالوورهایش از تصاویری که او با لباس هایی که خودش طراحی کرده می‌گذارد، استقبال می‌کنند. در پیج او انواع مدل های لباس مردانه از کاملا اسپرت گرفته تا لباس های محلی و حتی کت و شلوار رسمی را پیدا خواهید کرد و می‌توانید از آنها برای طراحی پست و استوری پیج تان الهام بگیرید.
@joeottaway

Diet prada بهترین پیج لباس مردانه مد روز

diet_prada با تقریباً 2 میلیون فالوور، یکی از بهترین پیج های لباس مردانه است که با پخش لباس های مد روز، نامی برای خود دست و پا کرده است. این پیج طراحانی که طرح لباس‌ها را از برندهای مشهور کپی می‌کردند با هم مقایسه می‌کرد و عکس‌های آنها را کنار هم قرار می‌داد. از این پیج می‌توانید برای طراحی پست هایی که در آن چند تیپ لباس را با هم مقایسه می‌کنید، الهام بگیرید.
@diet_prada

Permanentstylelondon بهترین پیج ست لباس مردانه در اینستاگرام

Permanent Style که توسط سایمون کرامپتون، روزنامه‌نگار مالی و علاقه‌مند به پوشاک مردانه اداره می‌شود، منبع ارزشمندی برای ست کردن کت و شلوار است. حساب کاربری او مملو از ایده‌هایی برای ست کردن انواع لباس مردانه، نکاتی برای خرید لباس و پست های طنز سرگرم کننده است. اگر به دنبال طراحی پست های سرگرم کننده هستید، در این پیج می‌توانید ایده های فوق العاده برای شروع پیدا کنید.
@permanentstylelondon

بهترین ویرایشگر آنلاین برای طراحی پست اینستاگرام

ما سعی کردیم بهترین پیج های لباس مردانه اینستا را با شما به اشتراک بگذاریم تا بتوانید از آنها برای طراحی پست و استوری های خود الهام بگیرید. اما اگر نیاز به طرح های بیشتری برای ایده گرفتن دارید می‌توانید از قالب های آماده پست اینستاگرام دومینگو کمک بگیرید. 
در این ویرایشگر آنلاین علاوه بر قالب های آماده، ابزارهای بسیار حرفه ای و یک کتابخانه عکس بزرگ در اختیار شما قرار گرفته که می‌توانید از آنها برای ساخت پست های حرفه ای و استوری های به یاد ماندنی استفاده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین