آیا می‌خواهید با طراحی بنر و پوستر سفارشی نسبت به رقبای خود متمایز شوید اما مهارت طراحی ندارید؟ مشکلی نیست. بنر ساز ما با یک رابط کاربری ساده به شما کمک می‌کند به راحتی محتوایی را که می‌خواهید تولید کنید. دومینگو، بهترین سایت برای طراحی پوستر و بنر تبلیغاتی با کیفیت بالا است که امکان ساخت پوستر را در عرض چند دقیقه برای شما فراهم می‌کند.
سایت طراحی پوستر دومینگو دارای صدها قالب آماده است که توسط تیم طراحان حرفه ای ما طراحی شده است. این قالب های آماده بنر تبلیغاتی میانبر شما برای طراحی بنر حرفه ای در عرض چند دقیقه هستند.

 

بهترین سایت برای طراحی پوستر و بنر تبلیغاتی

 

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

اگر می‌خواهید کار با بنر ساز آنلاین دومینگو  را با گوشی خود شروع کنید، ابتدا در سایت طراحی پوستر ما ثبت نام  کرده و وارد نرم افزار شوید. سپس از گزینه های موجود، نوع بنر تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.

بهترین سایت برای طراحی پوستر و بنر تبلیغاتی

در سایت طراحی پوستر یک قالب را انتخاب کنید

در ادامه آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی می‌توانید قالب های آماده طراحی بنر را براساس موضوع یا رنگ فیلتر کنید. تفاوتی ندارد بخواهید برای فروش خانه، جشن تولد، شرکت، دعوت به وبینار، حراج فصلی، افتتاحیه بزرگ، اعلام برنامه های آموزشی یا هر موضوع دیگری بنر طراحی کنید. ما برای هر موضوعی یک قالب طراحی کردیم تا برای سفارشی سازی بنر تبلیغاتی روی آن کلیک کنید.

طراحی پوستر خود را شخصی سازی کنید

پس از اینکه یک قالب در بهترین سایت برای طراحی پوستر انتخاب کردید می‌توانید طرح بنر را در سایت طراحی پوستر باز کنید و با چیدمان مجدد عناصر روی صفحه، انتخاب یک طرح رنگی یا پس زمینه جدید و امتحان کردن فونت‌ها و ترکیب رنگ های مختلف، پوستر خود را سفارشی کنید.

بهترین سایت برای طراحی پوستر و بنر تبلیغاتی

با ابزار های طراحی رایگان بهترین سایت برای طراحی پوستر خلاقیت بیشتری به خرج دهید

با افزودن عناصر طراحی بیشتر به پوستر خود در سایت طراحی بنر رایگان ما واقعاً می‌توانید آن را متمایز کنید. میلیون‌ها تصویر، عکس، استیکر، نمادها و برچسب‌های و ممتاز را مرور کنید و با فیلترها، قاب‌ها و اشکال بازی کنید تا بهترین طراحی بنر ممکن را خلق کنید.

طراحی بنر خود را ذخیره کنید

ذخیره کردن پوسترها با کیفیت بالا از طریق بنر ساز آنلاین دومینگو رایگان است شما می‌توانید در این نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی طرح خود را به صورت فایل PDF، JPG یا PNG ذخیره کنید.

مزایای سایت طراحی بنر رایگان

بنر ساز آنلاین دومینگو یک پلتفرم آنلاین رایگان است که به شما امکان می‌دهد بدون هیچ گونه مهارت طراحی گرافیکی طرح های شگفت انگیزی ایجاد کنید. همه قالب های موجود در کتابخانه این نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی را می‌توانید هر چند بار که دوست دارید به صورت رایگان ویرایش کنید.
برای استفاده از بنر ساز آنلاین دومینگو در گوشی موبایل تان نیازی به دانلود یا نصب هیچ اپلیکیشنی نیست. برای شروع به سادگی به سایت طراحی پوستر دومینگو بروید و یک حساب کاربری آنلاین ایجاد کنید. از طرف دیگر، می‌توانید بنر ساز آنلاین دومینگو را بر روی دستگاه‌های iPhone، iPad و Android خود به‌صورت رایگان استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد طرح‌هایی را در خانه، محل کار یا در حال حرکت ایجاد کنید!
آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی در این برنامه بسیار راحت و آسان است و نیاز به دانش خاصی ندارد. هر کسی که بتواند با گوشی هوشمند کار کند به سادگی می‌تواند طراحی بنر را در سایت طراحی بنر رایگان دومینگو شروع کند.
از دیگر مزایای این سایت طراحی پوستر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

همه تصاویری که به آن نیاز دارید، در سایت طراحی پوستر دومینگو رایگان است

بنر ساز آنلاین دومینگو مملو از تمام تصاویری است که برای برجسته کردن پوستر خود نیاز دارید. کتابخانه ما دارای بیش از 2 میلیون عکس، نماد و تصویر است — یا می‌توانید عکس خود را در چند ثانیه آپلود کنید.

بهترین سایت برای طراحی پوستر و بنر تبلیغاتی

در سایت طراحی پوستر دومینگو می‌توانید پوسترهای سفارشی بدون نیاز به مهارت طراحی بسازید

پوسترساز آنلاین ما به شما قدرت طراحی عالی را بدون دردسر نرم افزار طراحی پیچیده یا هزینه یک طراح حرفه ای می‌دهد.
در عرض چند ثانیه می‌توانید شروع به طراحی بنر کنید. برای کار با این برنامه به هیچ نرم افزاری برای دانلود نیاز ندارید و هیچ مهارت جدیدی نیز وجود ندارد که بخواهید یاد بگیرید. به سادگی یک قالب پوستر انتخاب کنید، سپس جزئیات مورد نظرتان را به آن اضافه کنید. وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید پوستر سفارشی خود را چاپ کنید، طرح خود را دانلود کنید یا به اشتراک بگذارید.

دارایی های برند خود را در سایت طراحی پوستر دومینگو آپلود کنید

شما برای ساخت هویت برند کسب‌وکارتان سخت کار کرده‌اید و بنرساز آنلاین دومینگو اینجاست تا به شما کمک کند داستان برند خود را به دنیا منتقل کنید. تصاویر و لوگوهای خود را آپلود کنید سپس به راحتی آنها را در هر قالب بنری بکشید و رها کنید. می‌توانید با پیدا کردن رنگ های برند خود در ویرایشگر بهترین سایت برای طراحی پوستر و استفاده از آنها در هر یک از طرح های خود، بنر خود را بیشتر سفارشی کنید.

در بهترین سایت برای طراحی پوستر بنرهای کامل با وضوح بالا طراحی کنید

فرقی ندارد بخواهید بنر تبلیغاتی را برای استوری اینستاگرام بسازید یا پست اینستاگرام. شاید بخواهد برای کانال ایتا یک پوستر بسازید یا طراحی بنر تلگرام را امتحان کنید. با  بنر ساز آنلاین دومینگو، حتی می‌توانید بنر وب خود را برای هر پلتفرمی مرور و سفارشی کنید و فوراً گرافیک های با وضوح بالا را در هر فرمتی JPEG، PNG، PDF،  دانلود کنید.

بهترین سایت برای طراحی پوستر و بنر تبلیغاتی

طراحی پوستر برای استارتاپ‌ها متناسب با هر بودجه

اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و تجربه طراحی گرافیکی ندارید از طرفی بودجه بازاریابی هنگفتی هم ندارید که برای طراحی بنر توسط گرافیست حرفه ای خرج کنید. اصلا نگران نباشید، بنرساز آنلاین  دومینگو، طراحی بنر عالی را در عرض چند دقیقه آسان می‌کند. برای کشف صدها قالب بنر آماده که توسط طراحان حرفه‌ای ایجاد شده به صفحه اصلی بنر ساز آنلاین دومینگو بروید. استفاده از آنها رایگان است، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصاویر، فونت‌ها و رنگ هایی را که دوست دارید سفارشی کنید تا یک بنر باورنکردنی ایجاد کنید که مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار دهد.

تصاویر سفارشی یا عکاسی با کیفیت بالا

با آپلود تصاویر خود بهترین سایت برای طراحی پوستر، پروژه های هنری و محصولات فوق العاده خود را به نمایش بگذارید. آپلود هر تعداد عکس که دوست دارید رایگان است. اگر می‌خواهید از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید، کتابخانه ما با بیش از 1 میلیون تصویر، گرافیک و عکس باکیفیت بالا دارد که می‌توانید آنها را بررسی کنید. بسیاری از این‌ها رایگان هستند، در حالی که بقیه با قیمت بسیار رقابتی ارائه می‌شوند.

در بهترین سایت برای طراحی پوستر بنر خود را هر چند بار که دوست دارید سفارشی کنید

لازم نیست هر بار که یک بنر جدید در بنر ساز آنلاین دومینگو ایجاد می‌کنید، از ابتدا شروع کنید. هر بار که یک طرح ایجاد می‌کنید، در حساب کاربری شما ذخیره می‌شود. برای ایجاد یک بنر جدید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصاویر جدید را بکشید و رها کنید و متن را تغییر دهید. به همین راحتی! و اگر می‌خواهید کسب و کار تان را بیشتر توسعه دهید، ما تمام انواع طراحی‌هایی که برای تبلیغ کسب‌ و کارتان در اینستاگرام نیاز دارید، آماده کرده ایم. پست اینستاگرام، استوری اینستاگرام، کارت ویزیت، پوسترهای سفارشی و طرح های زیبای دیگر همگی در سایت طراحی پوستر ما برای کمک به شما آماده شده است.

به صدها نوع فونت و تایپوگرافی دسترسی پیدا کنید

طراحی عالی به معنای توجه به جزئیات است، و خوشبختانه ما با ساخت قالب های آماده بنر تبلیغاتی که ویرایش آن ساده و سریع است از شما حمایت می‌کنیم. طراحان ما کار سختی را انجام داده اند و مهارت خود را برای ایجاد صدها قالب آماده به کار برده اند حالا نوبت شما است که فونت مناسب برندتان را از بین صدها فونت فارسی موجود در این نرم افزار انتخاب کنید تا یک پوستر شگفت انگیز ایجاد کنید.
برای افزودن عناوین، زیرنویس‌ها یا هر چیزی که نیاز دارید، روی زبانه «متن» در نوار ابزار کناری در سایت طراحی پوستر ما کلیک کنید. یکی از فونت های موجود را انتخاب کرده و آن را به هر نحوی که می‌خواهید ویرایش کنید.

بهترین سایت برای طراحی پوستر و بنر تبلیغاتی

اندازه استاندارد پوستر چقدر است؟

ابعاد طراحی بنر به پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنید بستگی دارد. مثلا سایز بنری که به شکل پست اینستاگرام طراحی شده باید دارای نسبت ۱ به ۱ باشد. درصورتیکه سایز استوری اینستاگرام ۱۶ در ۹ است و برای طراحی بنر تبلیغاتی به صورت استوری حتما باید این ابعاد رعایت شود. اگر از قالب های آماده بنر تبلیغاتی دومینگو استفاده کنید دیگر نیازی نیست نگران ابعاد بنر باشید. طراحان ما سایز‌ها را دقیقا متناسب با هر پلتفرم طراحی کرده اند. 

طراحی بنر باید شامل چه مواردی باشد؟

یک پوستر می‌تواند شامل هر محتوایی باشد که شما می‌خواهید مخاطبین تان با آن درگیر شوند، اما بیشتر آنها برای اهداف تبلیغاتی طراحی می‌شود. مثلا اگر می‌خواهید اطلاعاتی در مورد یک رویداد مانند تاریخ، زمان و محل برگزاری یک وبینار به آنها بدهید نیز به طراحی بنر نیاز دارید. اما اگر قصد تبلیغ محصولتان را دارید قطعا نیاز به یک تصویر چشم نواز برای جلب توجه افراد و فونت‌ها و رنگ های متناسب با برند تان خواهید داشت.

چگونه می‌توانم پوستر خود را برجسته کنم؟

پوستر خود را با گرافیک زیاد یا متن زیاد شلوغ نکنید. به یاد ماندنی ترین پوسترها ساده و واضح با فضای سفید، تصاویر دلپذیر و دکمه فراخوان برای اقدام هستند. فقط جزئیاتی را درج کنید که واقعاً نیاز دارید مردم ببینند. هدف اصلی، برانگیختن علاقه آنهاست.

بهترین سایت برای طراحی پوستر و نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

بنرهای آنلاین معمولا اولین محتوایی هستند که مخاطبان شما از طریق آن با شما آشنا می‌شوند، بنابراین مهم است که اولین تاثیر ماندگار را داشته باشید. با هزاران قالب آماده شیک در ابعاد از پیش تعیین شده، 2 میلیون تصویر بدون حق امتیاز، و عملکردهای آسان کشیدن و رها کردن، طراحی یک بنر آنلاین سفارشی با سازنده بنر ما آسان و به صرفه است. 
ما برای هر نیازی، قالب های بنر آماده داریم از تبلیغ برای کلینیک زیبایی گرفته تا طراحی پست اینستا برای فروش ویژه می‌توانید هر محتوایی را در نرم افزار آنلاین ما بسازید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین