آیا می‌دانستید که تبلیغات بنری اولین شکل تبلیغات اینترنتی بود؟ اما با ظهور شبکه های اجتماعی جدید مثل اینستاگرام، ایتا و تلگرام امکان تبلیغات در این پلتفرم‌ها نیز فراهم شد. امروزه فرایند طراحی بنر تبلیغاتی کسب و کار نیز باید به سرعت تکامل یابد تا خواسته‌های بازار فعلی را برآورده کند.
اما سوال مهمی که به ذهن مدیر هر کسب و کاری می‌رسد این است که آیا در این زمانه هنوز هم بنر تبلیغاتی یک نوع تبلیغات قدرتمند است؟ آیا نیازها و خواسته های بازار فعلی را برآورده می‌کند؟ 
در این مقاله، ما استدلال می‌کنیم که طراحی بنر تبلیغاتی اگر هوشمندانه استفاده شود، یک شکل قوی از تبلیغات است. یک پیام قدرتمند، یک طراحی خلاقانه و موقعیت عالی در شبکه های اجتماعی مطمئنا به شما کمک می‌کند، تا بازاریابی فوق العاده ای داشته باشید. 
اما چطور باید بنری طراحی کنید که در شبکه های اجتماعی توجه مخاطبین را جلب کند. ساخت بنر تبلیغاتی ایتا چه تفاوتی با طراحی بنر تلگرام یا پست و استوری تبلیغاتی اینستاگرام دارد؟
تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا پاسخ تمام سوالات خود را بگیرید.

 

چطور با طراحی بنر تبلیغاتی کسب و کار، آگاهی از برندتان را افزایش دهید؟

 

موثرترین انواع طراحی بنر تبلیغاتی کسب و کار

یکی از رایج ترین انواع بنر تبلیغاتی، بنرهای وب هستند که به شکل پیام های تبلیغاتی در بالا، پایین یا کنار یک صفحه وب به نمایش گذاشته می‌شوند و هدف اصلی آنها هدایت افراد به صفحه وب مورد نظر است.
این نوع تبلیغات نقش بسزایی در ایجاد  آگاهی از برند دارند . شما می‌توانید با تبلیغات بنری، کاری کنید که مخاطبین به راحتی برند شما را بشناسند و از این طریق محبوبیت خود را در بازار هدف تان افزایش دهید. اگر بخواهید مخاطب خاصی را هدف قرار دهید بهتر است از تبلیغات بنری در پلتفرم های شبکه اجتماعی استفاده کنید تا بتوانید مخاطبین را به انجام یک اقدام خاص مانند ثبت‌نام در خبرنامه/ خرید یک محصول و غیره علاقه مند کنید.
انواع بنر تبلیغاتی می‌توانند یک محصول/خدمات/رویداد جدید را نیز معرفی کنند.
ازطرف دیگر با طراحی بنر تبلیغاتی  کسب و کار در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام یا ایتا می‌توانید با نسل جدید ارتباط برقرار کنید. 
اگر می‌خواهید بنر تبلیغاتی کسب و کارتان در هر پلتفرم بیشترین تاثیر را داشته باشد، نکات زیر را رعایت کنید.

طراحی بنر تلگرام

یک پیام کاملاً تعریف شده داشته باشید. از فضای کوچک بنر استفاده کنید تا پیام خود را قابل توجه و جذاب کنید تا توجه بیننده را به خود جلب کنید.
درک کاملی از مخاطبان خود داشته باشید. سعی کنید به این فکر کنید که می‌خواهید مخاطب ایده آل شما چه کسی باشد و چگونه می‌توانید توجه آنها را به بنر تبلیغاتی تان جلب کنید. 
مشکلات آنها را درک کنید و به راه حل آن مشکلات فکر کنید. از این طریق، سعی کنید پیام مناسبی بسازید که بینندگان شما به آن علاقه نشان دهند.
روی یک مخاطب خاص تمرکز کنید. طراحی بنر تلگرام زمانی بیشترین تاثیر را دارد که آنها را برای مشتریان علاقه مند به نمایش بگذارید. 

ساخت بنر برای کانال ایتا

ساخت بنر برای کانال ایتا در صورت استفاده صحیح می‌تواند بسیار موثر باشد. در بسیاری از موارد، پتانسیل این پلتفرم کمتر از سایر شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام در نظر گرفته می‌شود، درصورتیکه اینطور نیست. ساخت بنر تبلیغاتی ایتا در تقویت آگاهی از برند در بازار تخصصی شما بسیار مؤثر است.
طراحی بنر تبلیغاتی  کسب و کار تنها ابزار برای ارتباط با مشتریان مناسب است. موفقیت پشت آن در داشتن درک خوب از مخاطبان هدف و طراحی پیام مناسب برای آنها نهفته است.
آیا می‌خواهید بنر تبلیغاتی کسب و کار شما در ایتا بین دیگر افراد متمایز باشد؟ اگر واقعاً می‌خواهید بنرتان در دریایی از صدها میلیون بنر بدرخشد، برای ساختن آن به یک بنر ساز حرفه ای نیاز دارید و هیچ نرم افزاری به اندازه  بنر ساز آنلاین دومینگو نمی تواند به شما کمک کند.
دسترسی رایگان به قالب‌های بنر آماده که توسط طراحان گرافیک حرفه‌ای طراحی شده و یک کتابخانه عظیم با بیش از ۱ میلیون عکس و تصویر استوک به شما کمک می‌کند در عرض چند دقیقه یک بنر فراموش نشدنی برای ایتا بسازید که نه تنها توجه مخاطبیت شما را جلب می‌کند، بلکه نام حرفه ای شما را زنده می‌کند.

طراحی بنر تبلیغاتی کسب و کار برای اینستاگرام

از پوشش تبلیغاتی جامعی که اینستاگرام می‌تواند در اختیار شما قرار دهد نهایت استفاده را ببرید. بنر تبلیغاتی کسب و کار خود را با طراحی هوشمندانه و خلاقانه در پست و استوری اینستا منتشر کنید و با استفاده از قالب های آماده بنر تبلیغاتی ما که همگی قابل ویرایش هستند، از این شیوه موثر برای بازاریابی نهایت استفاده را ببرید.
 یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام نه تنها می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند، بلکه می‌تواند آگاهی از برند شما را نیز تقویت کند.
با انتخاب طرح هایی که می‌خواهید برای طراحی پست تبلیغاتی اینستا استفاده کنید، کسب‌وکار آنلاین خود را به یک برند منحصربه‌فرد تبدیل کنید. مجموعه قالب‌های رایگان بنر ساز آنلاین دومینگو هر چیزی را که ممکن است نیاز داشته باشید پوشش می‌دهد، تفاوتی ندارد نیاز به طراحی پست اینستاگرام برای تبلیغات داشته باشید یا استوری اینستا در هر صورت قالب های ما با ابعاد و اندازه‌های مناسب به شما کمک خواهد کرد.
بیایید چند نمونه طراحی بنر تبلیغاتی  کسب و کار که با استفاده از بنر ساز آنلاین دومینگو طراحی شده را بررسی کنیم:

نمونه بنر تبلیغاتی پست اینستاگرام برای پاکسازی پوست

چطور با طراحی بنر تبلیغاتی کسب و کار، آگاهی از برندتان را افزایش دهید؟

بنر تبلیغاتی استوری اینستاگرام برای تولد

چطور با طراحی بنر تبلیغاتی کسب و کار، آگاهی از برندتان را افزایش دهید؟

نمونه بنر تبلیغاتی پست اینستا برای فروش ویژه بهاره

چطور با طراحی بنر تبلیغاتی کسب و کار، آگاهی از برندتان را افزایش دهید؟

بنر تبلیغاتی کسب و کار برای رستوران

چطور با طراحی بنر تبلیغاتی کسب و کار، آگاهی از برندتان را افزایش دهید؟

پس از نهایی کردن تمام جزئیات قالب بنر تبلیغاتی کسب و کار تان، اکنون آماده انتشار آنلاین ان هستید. طرح خود را به صورت یک فایل JPG یا PDF دانلود کنید تا بتوانید به راحتی آن را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

مزایای طراحی بنر تبلیغاتی  کسب و کار با ویرایشگر آنلاین دومینگو

به لطف ابزارهای ویرایش بنر ساز آنلاین دومینگو، شخصی سازی قالب طراحی بنر شما یک فرآیند کاربرپسند است. نام، لوگو و برچسب کسب و کار خود را در قالب های از پیش طراحی شده قرار دهید و از ایجاد تغییراتی در چیدمان آنها لذت ببرید. با استفاده از ویرایشگر کشیدن و رها کردن، تصاویری را از گوشی خود یا کتابخانه رسانه ما به قالب آماده بنر تبلیغاتی اضافه کنید. برای کمک به طراحی بنر خود، بنر ساز آنلاین دومینگو همچنین سایه‌ها و رنگ های مختلفی را که از تصاویر انتخابی شما ایجاد می‌شود را نمایش می‌دهد.
علاوه بر طراحی خلاقانه، ابزارهای بنر ساز آنلاین دومینگو می‌تواند به شما در کاهش هزینه‌ها نیز کمک کنند. طراحی پست و استوری اینستاگرام می‌تواند پروژه سرگرم کننده و در عین حال رایگان شما باشد. 

بهترین تصاویر را انتخاب کنید تا بهترین بنر تبلیغاتی کسب و کار تان را طراحی کنید

تفاوتی ندارد معلم، نویسنده، معمار، بازاریاب یا مهندس باشید، نشان دادن حرفه ای بودن تان با نوع تصویر مناسب مهم است. با بنر ساز آنلاین دومینگو ، طراحی بنر تبلیغاتی کسب و کار باکیفیت آسان است - با بیش از یک میلیون عکس استوک حرفه ای و ابزارهای طراحی، شما حتی نیازی به نگرانی در مورد عکاسی از سوژه مناسب خود یا حتی کیفیت عکس هایی که می‌خواهید برای طراحی بنر یا پست و استوری اینستاگرام تان به کار ببرید، ندارید.
مجموعه گسترده فونت‌ها و ابزارهای طراحی ما را مرور کنید تا یک فونت شیک یا تصویر واضح را بیابید که برندسازی شما را بهبود می‌بخشد. با تعداد زیادی از تصاویر رایگان و استیکرهای ممتاز که کاملا رایگان هستند، طراحی بنر یا پست و استوری اینستاگرام فوق العاده مقرون به صرفه است.

نام تجاری یا لوگوی شرکت خود را اضافه کنید

اگر در حال طراحی بنر تبلیغاتی  کسب و کار یا پست و استوری تبلیغاتی هستید، برندسازی تان بدون اضافه کردن آرم یا تصاویر برندتان موثر نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصاویر شرکت خود را در بنر ساز شگفت انگیز دومینگو آپلود کنید، بکشید و رها کنید.
شما می‌توانید یک بنر چشم نواز در عرض چند دقیقه ایجاد کنید، و از آنجایی که ساخت بنر بسیار سریع است، می‌توانید در ماه چندین بنر تبلیغاتی طراحی کنید یا محصولات جدید خود را معرفی کنید؟ عالی! از ابزارهای برتر دومینگو استفاده کنید و بنری ایجاد کنید که ارزش های برند شما را نیز برجسته کند!

به راحتی بنر تبلیغاتی کسب و کار خود را در حال حرکت ایجاد کنید

طراحی بنر تبلیغاتی به فرمت های مختلف مثل پست اینستاگرام با بنر ساز آنلاین دومینگو بسیار آسان است. ما گرافیک‌ها، تصاویر و فونت‌های زیبایی را در اختیار هر کسی که می‌خواهد طراحی کند، قرار داده‌ایم، و نکته مهم این است که شما اصلاً نیازی به تجربه طراحی ندارید. همچنین مجبور نیستید برنامه های پیچیده ای را نصب کنید که تسلط بر آنها هفته‌ها یا ماه‌ها طول می‌کشد. در عرض چند دقیقه می‌توانید به راحتی بنری ایجاد کنید که حرفه ای و جذاب به نظر جی رسد.
آیا شما فوق العاده مشغول هستید و وقت اضافی ندارید؟ ما کاملا شما را درک می‌کنیم. به همین دلیل است که به کاربران این امکان را داده ایم که در حال حرکت نیز طراحی کنند. شما می‌توانید برنامه بنر ساز آنلاین دومینگو را با گوشی  iPad، iPhone یا Android باز کنید تا در هر کجا که هستید، طرح های خیره کننده ایجاد کنید.

چه چیزی یک بنر وب خوب را می‌سازد؟

یک بنر خوب شامل چند عنصر کلیدی است:
یک تیتر و زیرمتن
یک تصویر یا طرح رنگی چشمگیر
لوگوی شخصی یا تجاری شما
یک فراخوان برای اقدام
مطمئن شوید که تصاویر، رنگ‌ها و نوشته‌های شما با برندتان هماهنگ هستند تا تأثیر ماندگاری داشته باشید.

اندازه یک بنر وب چقدر است؟

هر پلتفرم اندازه خود را برای طراحی بنر دارد. اگر بنر را به صورت پست اینستاگرام طراحی کنید باید نسبت مربعی را در نظر بگیرید اما اگر به صورت استوری اینستا طراحی کنید باید نسبت مستطیلی 16 در 9 عمودی را در نظر بگیرید. با ابزارهای مناسب، می‌توانید اندازه بنر را متناسب با هر پلتفرمی تغییر دهید.

بهترین فرمت فایل برای بنرهای وب چیست؟

انتخاب فرمت فایل مناسب برای بنر وب شما به طراحی آن بستگی دارد. اگر طراحی بنر تبلیغاتی کسب و کار شما حاوی تصاویر بدون عکس است، از PNG استفاده کنید. اگر بنر شما شامل عکس است، یک فایل JPG بهترین نتیجه را دارد. برای بنرهای متحرک معمولاً فرمت GIF استفاده می‌شود.

کارایی آن را چگونه می‌سنجید؟

رایج‌ترین روش برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات بنری، اندازه‌گیری تعداد کلیک‌ها روی بنر است. با این حال، تعداد کلیک‌ها شاخص کافی برای اثربخشی بنر تبلیغاتی نیست. البته حتی اگر کلیک زیادی روی بنرها نشود بازهم آنها می‌توانند در افزایش شناخت برند موثر باشند. به همین علت برخی از برندها روی نرخ ایمپرشن برای ارزیابی بنر تمرکز می‌کنند. تعداد ایمپرشن به تعداد افرادی که بنر شما را دیده‌اند اشاره دارد که می‌تواند شاخص خوبی برای ارزیابی آگاهی از برند باشد. در بیشتر موارد، تعیین دقیق موثر بودن یک بنر دشوار است، زیرا نمی توانید دقیقاً بگویید که مشتریان چگونه با بنر درگیر شده اند و چه تأثیری بر روی آنها داشته است. 
در هر صورت، تبلیغات بنری که به عنوان تبلیغات نمایشی نیز شناخته می‌شود به دلیل ویژگی بصری خود منحصر به فرد و قدرتمند هستند. بنابراین، با طراحی مناسب، افزودن لوگو ویک پیام قوی، تبلیغات بنری می‌تواند بیشترین تاثیر را در افزایش آگاهی از برندتان داشته باشد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین