تبلیغ کفش در اینستاگرام به این علت که از طریق Insights می‌توانید آمارهایی مانند ایمپرشن، میزان تعامل با پست و استوری تبلیغاتی و موارد دیگر را بررسی کنید، برای فروشگاه های آنلاین بسیار کارامد است.
در اینستا حتی می‌توانید اطلاعات کاملی درباره فالوورها را که شامل جزئیات سن، جنسیت، مکان و زمان اوج فعالیت آن‌ها است، را مشاهده کنید.
علاوه بر این، می‌توانید اطلاعات دقیقی در مورد پست های منتشر شده در هفته مانند تعداد ایمپرشن هایی که در آن بازه زمانی دریافت کرده اید و لیستی از محبوب ترین پست هایتان را نیز ببینید.
این داده‌ها که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند برای برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی و تبلیغ کفش در اینستاگرام بسیار مهم هستند زیرا به شما این امکان را می‌دهند تا نحوه تعامل مخاطبین با مطالب تان را مشخص کنید.

 

نحوه تبلیغ فروشگاه کفش در اینستاگرام

 

آیا تبلیغ کفش در اینستاگرام به تنهایی باعث افزایش فروش محصولات می‌شود؟

اینستاگرام یک پلتفرم فوق العاده برای تبلیغ محصول است. علاوه بر این، اگر به خوبی از تمام امکاناتی که دارد استفاده کنید، مشتریان نه تنها از تبلیغات شما خسته نمی شوند بلکه به آنها علاقه نشان می‌دهند.
استفاده از پست‌های تبلیغاتی، یک روش آسان برای تبلیغ کفش در اینستا و ایجاد شور و شوق برای خرید است.
در ادامه قالب پست تبلیغاتی اینستا برای تبلیغ کفش را می‌بینید که با نمایش تصاویر برخی از جدیدترین کفش های موجود در فروشگاه که حراج گذاشته شده اند، وعده تخفیف 30 درصدی را به مشتری می‌دهند.

نحوه تبلیغ فروشگاه کفش در اینستاگرام

این نوع پست‌ها معمولا صدها لایک می‌گیرند که در صنعت تبلیغات به عنوان تبلیغات موثر است شناخته می‌شوند. با مشاهده این تبلیغات، مشتریان ترغیب می‌شوند تا به سایت مراجعه کنند و قیمت‌ها را با تخفیف و تصویر محصول مقایسه کنند.
تقریباً هر کسب و کاری می‌تواند از این مدل پست تبلیغاتی بهره مند شود.
وقتی محصولاتی را که مشتریان به آنها علاقه مند هستند تبلیغ می‌کنید بدون اینکه آنها را برای انجام این کار تحت فشار قرار دهید، تمایل بیشتری به خرید و سفارش محصول پیدا می‌کنند.
حتی اگر مخاطبین تان خرید نکنند، باز هم با لایک کردن پست شما، گذاشتن نظر یا اشتراک گذاری پست با یک دوست، با آن تعامل برقرار می‌کنند.

برای تبلیغ کفش محتواهای متنوع طراحی کنید

طراحی پست و استوری در اینستاگرام در حال حاضر به طور گسترده برای تبلیغ کفش استفاده می‌شود. این پلتفرم به برندها امکان می‌دهد تا به روش های کاملاً جدیدی به مشتریان خود دسترسی پیدا کنند. با انتشار پست و استوری تبلیغاتی اینستا نه تنها به مخاطبینی که حساب شما را دنبال می‌کردند، ارتباط برقرار می‌کنید، بلکه می‌توانید مخاطبینی را که در پیج اینفلوئنسرها هستند با هشتگ های خاصی را دنبال می‌کنند نیز هدف قرار دهید.
اگر تبلیغ کفش در اینستاگرام که به مخاطبین نشان می‌دهید، جذاب باشد، می‌توانید آنها را تشویق کنید، اقدامی را که مورد نظر شما است انجام دهند.
پست های موفق در اینستا می‌توانند به عنوان بنر تبلیغاتی در بین مشتریان بالقوه منتشر شوند.
برای افزایش تعامل، می‌توانید چندین پست را به طور همزمان برای مخاطبان مختلف منتشر کنید. به یاد داشته باشید که می‌توانید انواع مختلفی از تبلیغات را بارگذاری کنید، از جمله 
• عکس 
• ویدیوها 
• ریلز 
• تبلیغات چرخ فلکی/پویا 
• استوری

از استوری اینستاگرام استفاده کنید

اگر می‌خواهید سرنخ ایجاد کنید، استوری‌های اینستاگرام می‌توانند برای شما مفید باشند.
استوری های اینستاگرام در قالب "نمایش اسلاید" ارائه می‌شوند که آنها را از پست های استاندارد اینستاگرام متمایز می‌کند.
استوری‌ها را می‌توان در هایلایت ذخیره کرد و بعداً دوباره از آنها استفاده کرد، در غیر اینصورت فقط برای 24 ساعت فعال هستند.
استوری های اینستاگرام به جای اینکه در فید قرار بگیرند، در بخش کوچکی بالای صفحه نمایش داده می‌شوند.
وقتی کاربر روی عکس شما در بالا کلیک می‌کند، پنجره ای ظاهر می‌شود که استوری شما را باز می‌کند.
استوری های اینستاگرام مزایای بسیاری را برای تبلیغ کفش در اینستاگرام فراهم می‌کند. استوری‌ها در بالای صفحه فالوورها دیده می‌شوند و مخاطبین به طور مرتب به آن نگاه می‌کنند.
محتواهای بسیار متنوع و تعاملی می‌توانند توسط برندها از طریق استوری منتشر شوند.
برای طراحی استوری تعاملی اینستاگرام لازم نیست نگران انتشار محتوایی باشید که با تم صفحه اینستاگرام شما هماهنگ باشد.
علاوه بر این، امکان ارسال انواع محتوا از تصاویر گرفته تا فیلم‌های کوتاه، ویدئوها، فیلم‌های زنده، ریلز و بومرنگ‌ها به عنوان استوری تبلیغاتی وجود دارد. می‌توانید با استفاده از برنامه هایی مانند از قالب های آماده استوری اینستا استفاده کنید و بنر تبلیغاتی خود را بسازید.

نحوه تبلیغ فروشگاه کفش در اینستاگرام

در استوری ساز دومینگو می‌توانید از مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش رایگان برای بهبود استوری تبلیغاتی که یک نمونه از آن را برای تبلیغ کفش در اینستاگرام می‌بینید، استفاده کنید.

نحوه تبلیغ فروشگاه کفش در اینستاگرام

شما می‌توانید بی نهایت استوری در هر روز آپلود کنید و این ابزار برای همه مشاغل در سراسر جهان قابل دسترسی است.
فقط برنامه موبایل اینستاگرام امکان دسترسی به استوری‌ها را ارائه می‌دهد که بسته به تنظیمات حریم خصوصی صفحه ای که در حال مشاهده آن هستید، می‌توان آنها را به صورت پیام مستقیم به اشتراک گذاشت.
با این حال، از آنجاییکه اکثر کاربران اینستاگرام از طریق تلفن هوشمند به این اپلیکیشن دسترسی دارند، این مسئله جای نگرانی ندارد.

با برند یا اینفلوئنسر دیگری همکاری کنید

اگر با برند یا اینفلوئنسر دیگری همکاری می‌کنید، نتیجه فوق العاده ای می‌گیرید زیرا می‌توانید به فالورهای زیادی دسترسی داشته باشید.
اگر یک قالب آماده پست یا استوری اینستاگرام داشته باشید می‌توانید با استفاده از عکس‌ها یا ویدئوها، محتوایی سرگرم کننده و چشم نواز طراحی کنید که توجه فالورها را جلب می‌کند.
اگر با اینفلوئنسرهای اینستاگرام که قبلاً موفق بوده اند همکاری نکرده اید، تعداد انگشت شماری را شناسایی کرده و برای آنها ایمیل ارسال کنید.
سریعترین رویکرد برای تماس با مشتریان بالقوه در اینستاگرام از طریق اینفلوئنسرهایی است که قبلاً مخاطبان و فالوورهای قابل توجهی جذب کرده اند.
تعداد زیادی از مصرف کنندگان بر اساس آنچه در فیدهای افراد با نفوذی که دنبال می‌کنند، می‌بینند تصمیمات به خرید کالا یا خدمات می‌گیرند چون حرف آنها را باور می‌کنند.
با توجه به اینکه اینستا محبوب ترین پلتفرم برای نمایش کمپین های اینفلوئنسر است، اینفلوئنسر مارکتینگ در استراتژی تبلیغ کفش در اینستاگرام شما شانس خوبی برای موثر بودن دارد.

از محتوای تولید شده توسط کاربر UGC استفاده کنید

آیا شگفت انگیز نیست که بتوانید بدون هیچ تلاشی محتوای عالی برای فید اینستاگرام خود تولید کنید؟
از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر این امکان برای شما وجود دارد.
شما می‌توانید از مخاطبان خود برای تولید مطالب مفید برای خودتان استفاده کنید، از آنجایی که مطالب واقعی و غیرقابل پیش بینی است، احتمالاً دنبال کنندگان شما بیشتر از مطالبی که خودتان منتشر می‌کنند، از ان استقبال می‌کنند.
شاید تعجب کنید که چگونه می‌توانید کاربران خود را تشویق کنید تا محتوای جالبی تولید کنند که بتوانید آن را در پیج خود به اشتراک بگذارید.
در واقع، این کار بسیار آسان است. احتمالاً مخاطبان شما نیز مانند خودتان می‌خواهند فالوورهای خود را گسترش دهند.
اگر فقط به آنها اطلاع دهید که اگر عکسی با محصولاتتان بگیرند و در پیجشان منتشر کنند آنها را در پست خود تگ خواهید کرد، احتمال بیشتری دارد که به طور مداوم محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارند.
این مدل پست های تبلیغاتی هم به نفع شما و هم به نفع مشتریانتان است.
شما حتی می‌توانید برای تبلیغ کفش در اینستاگرام، یک مسابقه هفتگی در نظر بگیرید یا ایده هایی مشابه را امتحان کنید و از اینکه طرفدارانتان چقدر مشتاق تعامل با شما خواهند بود شگفت زده شوید.

در انتخاب تصاویر محصولات در بنر تبلیغاتی دقت کنید

همیشه هنگام انتخاب تصاویری که می‌خواهید پست کنید مراقب باشید. اگرچه ممکن است چالش برانگیز باشد، سعی کنید موارد زیر را هنگام انتخاب عکس برای تبلیغ کفش در اینستاگرام در نظر داشته باشید:
1. آیا تصویر با تصویر برندی که قبلا ایجاد کرده اید یا در تلاش برای ایجاد آن هستید مطابقت دارد؟ یا در تقابل با آن است؟
2. آیا تصویر برای بینندگان و دنبال کنندگانی که در حال حاضر دارید مناسب است؟
هنگامی که یک کسب و کار را مدیریت می‌کنید، باید مطمئن شوید که هر پستی که می‌گذارید با لحن برند شما (و مخاطبان) سازگار باشد. 
فالوورهایی که یک عکس تولید شده توسط کاربر را با فالوورهای قابل توجهی به اشتراک می‌گذارند، بدون شک کنجکاو هستند که صفحه شما را نیز بررسی کنند.
مثلا به قالب بنر آماده زیر که به صورت پست اینستاگرام طراحی شده و عالی، گیرا و متمایز به نظر می‌رسد، نگاه کنید.

نحوه تبلیغ فروشگاه کفش در اینستاگرام

تصاویری مانند این را انتخاب کنید که با موفقیت لحن برند شما را تداعی کند.
با توجه به این موضوع، سعی کنید چیزی را که بیش از حد تعصب آمیز است، پست نکنید. همه چیز را تغییر دهید و ببینید که چگونه تعامل و تعداد فالوورهای شما افزایش می‌یابد.
همچنین به انتخاب هشتگی فکر کنید که کمک می‌کند برند شما را تبلیغ شود و کاربران اینستاگرام را به تعامل بیشتر با آن دعوت کند.

یک هشتگ با برند مشارکتی ایجاد کنید

هشتگ های تعاملی روشی عالی برای دستیابی به مشارکت فوری هستند.
ساختن هشتگی که مشتریان (و سایر کاربران) بتوانند از آن استفاده کنند، عملاً یک تبلیغ رایگان برای کسب و کار شما است.
هر بار که شخصی از هشتگ در یک پست عکس استفاده می‌کند، کسب و کار شما را به فالوورهای خود معرفی می‌کند.

 در زمان مناسب پست کنید (اما از ارسال بیش از حد خودداری کنید)

اشتراک گذاری بیش از حد در اینستاگرام بدون شک فالوورهای فعلی شما را خسته می‌کند.
اگر تنها چیزی که از شما در فیدشان می‌بینند پست و استوری تبلیغاتی باشد، احتمالاً در اسرع وقت شما را آنفالو می‌کنند.
ارسال پست در شلوغ ترین روزها و ساعاتی که فالوورهای شما آنلاین هستند یکی از بهترین راهبردها برای رسیدن به این هدف است.
به گزارش Later پنج شنبه یا جمعه بهترین روزها برای تبلیغ کفش در اینستاگرام هستند، در حالی که دوشنبه بعدازظهر و عصر سه شنبه بدترین روزها هستند.
آنها دریافتند که با توجه به منطقه زمانی شما، ساعات بهینه روز برای انتشار بین 5 صبح تا 6 صبح است.
این زمان‌ها مربوط به زمانی است که افراد برای کار یا سفر به محل کار آماده می‌شوند (و شبکه‌های اجتماعی را بررسی می‌کنند).
دومین زمان پرطرفدار برای ارسال پست، حدود ساعت 12:00 ظهر یا کمی دیرتر است، زیرا این زمانی است که بیشتر افراد در زمانی که باید استراحت کنند، در اینستاگرام اسکرول می‌کنند.
روزها و زمان‌های بهینه برای پست کردن می‌تواند بر اساس جمعیت‌شناسی هدف شما کمی متفاوت باشد، زیرا Instagram Insights به شما امکان می‌دهد ببینید چه زمانی دنبال‌کنندگانتان بیشتر فعال هستند.
علاوه بر این، طبق تحقیقات انجام گرفته، شما نباید بیش از دو بار در روز پست کنید.
اگر وسوسه می‌شوید عکس‌های بیشتری را آپلود کنید، از استوری تبلیغاتی اینستاگرام یا پست گذاشتن در پیج اینفلوئنسرها کمک بگیرید.

 اطمینان حاصل کنید که معیارهای صحیح اینستاگرام را زیر نظر دارید

اگر نمی دانید عملکرد صفحه و پست های شما چقدر است، نمی توانید عملکرد اینستاگرام خود را به حداکثر برسانید.
هنگامی که نتایج قابل اندازه گیری داشته باشید، می‌توانید دقیقاً مشخص کنید که چه چیزی مؤثر است و چه چیزی مؤثر نیست.
با توجه به سرعت رشد فالوور شروع کنید.
با نظارت بر نرخ رشد فالوورها، می‌توانید بفهمید که نوع محتوایی که به اشتراک می‌گذارید (یا تعداد دفعاتی که پست می‌کنید) روی فالوورها تأثیر می‌گذارد.
در مرحله بعد نرخ تعامل را اندازه گیری کنید. لایک و کامنت های مربوط به تبلیغ کفش در اینستا را بررسی کنید.
برای به دست آوردن تصویری جامع از نحوه عملکرد پیج خود، باید میانگین درصد مشارکت کل دنبال کنندگان خود و همچنین میانگین نرخ تعامل هر پست را مشخص کنید.
اگر تعداد دنبال کنندگان کمی دارید، نرخ تعامل شما باید بالاتر باشد. بر اساس تعداد فالوورهایی که دارید، از فرمول زیر استفاده کنید:
نرخ تعامل به صورت (لایک + کامنت) / کل فالوورها 
ردیابی نرخ کلیک سایت یا فروشگاه آنلاین تان آخرین مرحله است.
اگر بیو اینستاگرام شما از قبل لینکی به وب سایت تان ندارد، فوراً یک لینک اضافه کنید.
در مرحله بعد، تعداد افرادی که روی URL شما کلیک می‌کنند را بشمارید.
Conversion XL تخمین می‌زند که CTR در اینستاگرام به طور متوسط 0.94٪ است.
هر چه استراتژی های بازاریابی اینستاگرام شما در بین مخاطبان تان موفق تر باشد، CTR شما بالاتر می‌رود. اگر این میزان کم است، سعی کنید استراتژی خود را برای تبلیغ کفش در اینستاگرام موثرتر کنید.

از طراحی پست با قالب های آماده بنر تبلیغاتی برای تبلیغ فروشگاه کفش در اینستاگرام استفاده کنید

با طراحی پست اینستاگرام مانند قالب اماده بنر تبلیغاتی زیر می‌توانید توجه هزاران خریدار بالقوه (و دنبال کنندگان جدید) را به خود جلب کنید.

نحوه تبلیغ فروشگاه کفش در اینستاگرام

پست های تبلیغاتی با تخفیف ویژه بیشترین جذابیت را برای مصرف کنندگان دارد.
بنابراین با طراحی پست هایی مثل قالب اماده بالا می‌توانید مشتریان را به خرید کفش های خود متقاعد کنید.
در بنرساز آنلاین دومینگو می‌توانید صدها قالب آماده پست و استوری اینستاگرام را ویرایش کنید و در کمتر از چند دقیقه برای تبلیغ کفش در اینستاگرام یک محتوای جذاب و حرفه ای بسازید. همین الان شروع کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین