استوری‌های اینستاگرام که در آگوست ۲۰۱۶ معرفی شدند، ویدیوها یا عکس‌های کوتاهی هستند که در استوری پیج تان منتشر می‌کنید. رایج ترین سوالی که قبل از دانلود قالب استوری اینستاگرام مطرح می‌شود این است که هر استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما 15 ثانیه برای پخش محتوای ویدیویی و 7 ثانیه برای تصاویر فرصت دارید.
این استوری‌ها شبیه به محتوای سایر شبکه های اجتماعی (به ویژه اسنپ چت) هستند، درنتیجه بعد از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند، مگر اینکه آنها را در قسمت هایلایت خود ذخیره کنید.

چرا انتشار بنر تبلیغاتی کسب و کار در اینستاگرام؟

بر اساس آمارهای منتشر شده، اینستاگرام در آوریل 2023 حداقل 1.628 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد.
داده های اخیر نیز نشان می‌دهد که تعداد مخاطبان آنها در سال گذشته 12.2 درصد افزایش یافته است. بنابراین، با دانلود قالب استوری اینستاگرام و تبلیغ در این پلتفرم اکنون می‌توانید به ۱۷۶ میلیون کاربر بیشتر از سال گذشته دسترسی داشته باشید!
اما این برای برند شما چه معنایی دارد؟
به غیر از یک امکان شگفت انگیز برای دستیابی به مخاطبان بسیار زیاد، اینستاگرام یک جنبه منفی نیز دارد - اشباع بیش از حد. درواقع بسیاری از کسب و کارها شروع به طراحی پست و استوری تبلیغاتی در اینستا کرده اند بنابراین، شما باید از انواع ترفندها برای حضور در فید مخاطب هدف خود استفاده کنید.
یکی از راه‌های انجام این کار دانلود قالب استوری اینستاگرام و انتشار محتوای جذاب و سرگرم کننده در Reels و Carousels است.
شما می‌توانید با اضافه کردن تصاویر باکیفیت که واقعاً توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند، مخاطبانی را که استوری های برند شما را مشاهده می‌کنند، جذب کنید. با این حال، رقابت شدید است، بنابراین برای برجسته شدن باید تلاش جدی برای طراحی استوری اینستا انجام دهید.
اینجاست که دانلود قالب استوری اینستاگرام در استوری ساز آنلاین دومینگو می‌تواند به شما کمک کند تا بدرخشید و کارآمدتر باشید.
با قابلیت کشیدن و رها کردن عناصر برای ویرایش قالب‌ها، دومینگو راهی فوق‌العاده برای اطمینان از این استکه همیشه محتوای با کیفیت بالا و مارک را در پیج خود منتشر می‌کنید.

 

مزایای دانلود قالب آماده استوری اینستاگرام برای ساخت بنر تبلیغاتی کسب و کار

 

نحوه آپلود استوری اینستاگرام

آپلود استوری اینستاگرام ساده است، به سادگی وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید یا اگر هنوز یک حساب اینستاگرام ندارید، یک حساب کاربری ایجاد کنید.
پس از ورود به اپلیکیشن، می‌توانید با کشیدن انگشت خود به سمت راست در حین مرور فید یا ضربه زدن روی عکس پروفایل تان، شروع به آپلود استوری در نمایه اینستاگرام خود کنید.
اگر از قالب های آماده برای ساخت استوری استفاده نکردید، به سادگی می‌توانید یک عکس بگیرید یا روی دکمه دایره برای ضبط یک ویدیو ضربه بزنید.
در نهایت، برای انتشار روی «Sent to» و سپس «Your story» کلیک کنید. ...کارتان تمام شد! استوری در پروفایل شما آپلود شده است.
می‌توانید با مراجعه به پروفایل خود استوری را دوباره بررسی کنید. اگر یک حلقه رنگی در اطراف تصویر استوری وجود دارد، به این معنی است که یکی از استوری های شما در حال پخش زنده است.

چطور توجه مخاطبین را به استوری اینستا جلب کنیم؟

انتشار استوری در اینستا به نظر ساده می‌رسد، اما اگر واقعا می‌خواهید توجه مخاطبین تان را جلب کنید، باید این نکات را مستقیماً از اینستاگرام دنبال کنید:
برای افزایش دسترسی، مکان و هشتگ مناسب اضافه کنید.
از استیکرها، گیف‌ها و شکلک‌ها استفاده کنید تا تصاویر و ویدیوهای خود را زنده کنید.
با تایپ @ و انتخاب نام کاربری حساب دیگری را منشن کنید.
ویژگی های سرگرم کننده مانند بومرنگ را برای ساخت ویدیوهای جذاب آزمایش کنید.
پس از ایجاد یک استوری، با کشیدن انگشت به چپ، فیلترها را به عکس‌ها و ویدیوهای خود اضافه کنید.
با ضربه زدن روی "Music" و جستجوی آهنگ، موسیقی را به استوری های خود اضافه کنید. (فقط در آیفون موجود است.)
با دانلود قالب استوری اینستاگرام، انتشار استوری‌ها را برنامه ریزی کنید

چرا باید از قالب های استوری اینستاگرام استفاده کنید؟

اگر آماده اید که از استوری‌ها برای افزایش فروش کسب و کار خود در اینستاگرام استفاده کنید، دانلود قالب استوری اینستاگرام نه تنها در زمان شما صرفه جویی می‌کند، بلکه مطمئن خواهید شد که هیچ اشتباهی در طراحی و به خصوص ابعاد استوری وجود ندارد. 
طراحی استوری اینستا بدون هیچگونه تجربه و دانشی در طراحی می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد! بنابراین استفاده از یک برنامه مفید مانند استوری ساز آنلاین دومینگو برای ساخت تمام استوری های شما یک ابزار فوق العاده است.
دومینگو به جز اینکه امکان دانلود قالب استوری اینستاگرام را به شما می‌دهد دارای یک ویرایشگر داخلی است که به شما کمک می‌کند هر عنصری را داخل قالب ویرایش کنید.
بعلاوه دلایل دیگری نیز وجود دارد که موجب می‌شود از قالب استوری اینستا استفاده کنید:

1. قالب‌ها در زمان شما صرفه جویی زیادی می‌کنند

آیا می‌دانستید که 30 درصد از مدیران کسب و کارها به دلیل کمبود وقت نمی توانند آنطوکه دوست دارند برای کسب و کارشان تبلیغات و بازاریابی کنند؟ داده‌هایی که از گزارش Emma به دست می‌آیند ، ثابت می‌کند که زمان مانع بزرگی برسر راه مدیران فروشگاه های آنلاین است.
خوشبختانه، دانلود قالب استوری اینستاگرام آماده به شما کمک می‌کند از این مانع عبور کنید.
زمانیکه از قالب استوری آماده کمک می‌گیرید، هر بار که می‌خواهید در استوری‌های خود محتوایی منتشر کنید، از ابتدا شروع نمی‌کنید بلکه به یک طراحی حرفه ای برای شروع دسترسی دارید.
با استفاده از یک قالب ساده استوری اینستاگرام، فقط نیاز دارید که چند فیلد جزئی را ویرایش کنید. مثلا عکس محصولتان را در قالب استوری قرار داده یا یک شعار تبلیغاتی بنویسید که چند دقیقه بیشتر وقت شما را نمی گیرد.

2. قالب‌ها باعث می‌شوند هویت برند شما ثابت بماند

دانلود قالب استوری اینستاگرام به شما امکان برندسازی در این پلتفرم را می‌دهد. دیگر مجبور نیستید عناصر هویت برندتان مثل رنگ، فونت یا لوگو را به طراحی پست اینستا محدود کنید. می‌توانید شروع به استفاده از دارایی های برند تان در استوری های اینستاگرام خود کنید تا به طور کلی یک برند قوی و به یاد ماندنی بسازید.
طبق گزارش برندسازی Lucidpress ، «کسب‌وکارهایی که برندسازی را به درستی انجام می‌دهند، به‌طور میانگین ۲۳ درصد افزایش درآمد دارند ».
اگر از قبل تمام عناصر مربوط به هویت برندتان مثل آرم، فونت و رنگ را دی یک قالب استوری اینستا طراحیوووذخیره کرده باشید، به راحتی می‌توانید از آن به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.

3. قالب‌ها می‌توانند به افزایش آگاهی از برند کمک کنند

با برندسازی از طریق قالب‌های استوری اینستاگرام می‌توانید موجب افزایش آگاهی از برند شوید.
چرا؟ پاسخ ساده است: افرادی که برای اولین بار از پروفایل شما بازدید می‌کنند، شما را می‌شناسند و برند شما را در جای دیگری مثلا کانال های بازاریابی دیگر مانند ایمیل یا تبلیغات فیس بوک می‌شناسند که بسیار عالی است.
به‌علاوه، اگر وقت خالی دارید تا قالب‌های استوری اینستاگرام خود را با هشتگ‌ها، مکان‌ها و سایر استیکرها جذاب کنید، این شانس را دارید که از طریق پلتفرم اینستاگرام آگاهی از برند خود را افزایش دهید.

قالب استوری اینستاگرام آماده چه ویژگی هایی دارد؟

حالا بیایید ببینیم قالب آماده استوری اینستا چه ویژگی هایی دارد و چگونه می‌توانید استوری هایی بسازید که آگاهی از برندتان را افزایش دهید؟ البته ممکن است لازم باشد برای هر نوع محتوایی که در پیج اینستاگرام خود منتشر می‌کنید، قالب های مختلفی ایجاد کنید، مانند:
•    اطلاع رسانی در مورد پست های وبلاگ جدید
•    معرفی محصول
•    آیا می‌دانستید
•    استوری تبلیغاتی 
اگر ایده ای برای طراحی پست یا استوری اینستا برای این موضوعات ندارید نگران نباشید میتوانید از قالب های آماده پست و استوری دومینگو استفاده کنید. زمانیکه می‌خواهید این قالب‌ها را با هویت برند خود هماهنگ کنید بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید:

1. استفاده از رنگ‌ها و فونت های یکسان

آیا می‌دانستید که 95 درصد از برند های برتر دنیا تنها از یک یا دو رنگ استفاده می‌کنند؟
به همین دلیل است که انتخاب چند رنگ محدود از بین رنگ های مختلف و برندسازی با آنها اهمیت زیادی دارد. اگر می‌خواهید پست و استوری های پیج تان هماهنگی کاملی با هویت برندتان داشته باشند باید رنگ‌ها و فونت های یکسانی را در آنها استفاده کنید.
همچنین اگر برای برند خود یک لوگو طراحی کرده اید حتما باید از لوگو برندتان در قالب های آماده پست و استوری اینستا استفاده کنید.
چند نمونه از استوری های هماهنگ را که قالب های آماده آنها در استوری ساز آنلاین دومینگو در اختیار شما است، با هم مرور می‌کنیم:

دانلود قالب آماده استوری برای لوازم آرایشی

مزایای دانلود قالب آماده استوری اینستاگرام برای ساخت بنر تبلیغاتی کسب و کار

همانطور که می‌بینید می‌توانید با کمی خلاقیت از رنگ های مشابه در استوری های اینستا استفاده کنید تا مشتریان تان شما را با این رنگ‌ها بشناسند. این قدرت رنگ‌ها در بازاریابی است شما همین مفهوم را می‌توانید در مورد فونت‌ها نیز به کار ببرید.
اگرچه فونت‌ها و سبک متن به اندازه رنگ روی ذهن مخاطب تاثیر نمی گذارند، اما استفاده از متن یکسان در هر قالب استوری اینستاگرام موجب می‌شود مخاطبین به راحتی استوری های برند شما را تشخیص دهند که برای افزایش آگاهی از برند باورنکردنی است.

2. دنبال کردن یک طرح مشابه

شما می‌خواهید مردم استوری های اینستاگرام شما را ببینند و بلافاصله بدانند که برند شما آنها را طراحی کرده، درست است؟
یک راه حل ساده برای آن وجود دارد. باید از یک طرح‌بندی مشابه در تمام قالب‌های استوری اینستاگرام خود استفاده کنید، مثلا:
نشان دادن لوگوی برند شما در پایین هر تصویر
نوشتن عنوان‌ها به صورت مورب
اضافه کردن یک قاب استوری به هر تصویر 
اضافه کردن یک متن با فونت دست نویس
مثلا به استوری های زیر نگاهی بیندازید که در همه آنها از تم سبز با قاب استوری دایره ای استفاده شده است:

مزایای دانلود قالب آماده استوری اینستاگرام برای ساخت بنر تبلیغاتی کسب و کار

شما هم به راحتی می‌توانید با دانلود قالب استوری اینستاگرام از برنامه طراحی دومینگو شروع به برندسازی کنید. 

3. اضافه کردن عناصر تکمیلی، مانند برچسب برای جذب مخاطب

زمانی که در حال ساخت قالب‌ها ی استوری خود هستید، عاقلانه است که فضایی را برای استیکرهای اینستاگرام اختصاص دهید.
این استیکر که می‌توانید قبل از انتشار استوری در پروفایل خود به استوری هایتان اضافه کنید، عبارتند از:
•    مکان‌ها
•    هشتگ‌ها
•    منشن‌ها
•    GIF‌ها
•    باکس پرسش و پاسخ
•    نظرسنجی‌ها

اما چرا این برچسب‌ها اینقدر خوب کار می‌کنند؟

برچسب‌ها، محتوای شما را تعاملی تر می‌کنند. مخاطبان شما برای استفاده کامل از محتوای شما باید کاری انجام دهند مثل ارسال یک سوال یا ضربه زدن روی یک گزینه.
و از آنجایی که محتوای تعاملی 2 برابر بیشتر از محتوای غیرتعاملی مخاطبین را جذب می‌کنند، از نتیجه انتشار این نوع استوری‌ها راضی خواهید بود.

مزایای دانلود قالب آماده استوری اینستاگرام برای ساخت بنر تبلیغاتی کسب و کار

از آنجایی که احتمال درگیر شدن با استوری های مسابقه ای بسیار بیشتر است، با دانلود قالب استوری اینستاگرام پرسش و پاسخ از نرم افزار دومینگو می‌توانید این محتواهای تعاملی را به راحتی در پیج خود منتشر کنید.

آیا می‌توانم قالب استوری خودم را بسازم؟

اگر دوست ندارید یک قالب آماده پست و استوری پرکاربرد را سفارشی کنید، می‌توانید از ابزارهایی مانند Adobe Spark ، Photoshop یا ویرایشگر آنلاین دومینگو استفاده کنید که به شما این امکان را می‌دهند تا قالب های استوری اینستاگرام تان را از ابتدا بسازید.
مزیت استفاده از استوری ساز دومینگو این است که شما به دانش طراحی گرافیک زیادی نیاز ندارید.
اما هر برنامه‌ای را که انتخاب می‌کنید، به یاد داشته باشید که ابعاد استوری اینستاگرام x19801080 پیکسل است و نسبت آن نیز 16:9 (عمودی) است.
با رعایت اندازه استوری اینستاگرم می‌توانید مطمئن باشید که هر قالب استوری وقتی در پروفایل تان منتشر می‌شود، عالی به نظر می‌رسد.

۱۰ قالب قابل دانلود استوری اینستاگرام برای شروع

حالا اگر ترجیح می‌دهید با دانلود قالب استوری اینستاگرام اماده شروع به برندسازی کنید می‌توانید از صدها قالب آماده موجود در دومینگو استفاده کنید که براساس موضوع دسته بندی شده اند. در ادامه چند مورد از آنها را با هم مرور می‌کنیم:

تبلیغ کفش در اینستاگرام

مزایای دانلود قالب آماده استوری اینستاگرام برای ساخت بنر تبلیغاتی کسب و کار

بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی

مزایای دانلود قالب آماده استوری اینستاگرام برای ساخت بنر تبلیغاتی کسب و کار

استوری پاکسازی پوست

مزایای دانلود قالب آماده استوری اینستاگرام برای ساخت بنر تبلیغاتی کسب و کار

بنر تبلیغاتی فیشیال پوست

مزایای دانلود قالب آماده استوری اینستاگرام برای ساخت بنر تبلیغاتی کسب و کار

تبلیغ غذای بیرون بر

مزایای دانلود قالب آماده استوری اینستاگرام برای ساخت بنر تبلیغاتی کسب و کار

بنر تبلیغاتی کاشت ناخن

مزایای دانلود قالب آماده استوری اینستاگرام برای ساخت بنر تبلیغاتی کسب و کار

بنر ناخن کار

مزایای دانلود قالب آماده استوری اینستاگرام برای ساخت بنر تبلیغاتی کسب و کار

نمونه بنر تبلیغاتی مغازه

مزایای دانلود قالب آماده استوری اینستاگرام برای ساخت بنر تبلیغاتی کسب و کار

طراحی قالب استوری تولد

مزایای دانلود قالب آماده استوری اینستاگرام برای ساخت بنر تبلیغاتی کسب و کار

ساخت بنر تسلیت آنلاین رایگان

مزایای دانلود قالب آماده استوری اینستاگرام برای ساخت بنر تبلیغاتی کسب و کار

جمع بندی

اکنون به طور کامل می‌دانید که چرا باید از دانلود قالب استوری اینستاگرام، برای برندسازی خود استفاده کنید، پس وقت آن است که دست به کار شوید و شروع به ساخت قالب خود کنید!
شما می‌توانید هم از قالب هایی که در نرم افزار دومینگو طراحی شده استفاده کنید و هم خودتان با استفاده از ابزارهای رایگان این ویرایشگر آنلاین شروع به ساخت استوری کنید، اما به یاد داشته باشید که هر قالب را از نظر رنگ‌ها، فونت‌ها و لوگوهایی که استفاده می‌کنید هماهنگ طراحی کنید.
دومینگو ابزار مفیدی است که می‌تواند قالب های آماده متنوعی را در اختیار شما قرار دهد تا به شما کمک کند برای طراحی پست و استوری اینستا در زمان خود صرفه جویی کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین