نرم افزار طراحی آنلاین برای ساخت پست و استوری‌‌ اینستاگرام دارای ویژگی ها و مزایای جذابی است که می توانید برای تقویت برند یا رونق کسب و کار خود از آن استفاده کنید. یکی از این ویژگی های جذاب، طراحی قالب اینستاگرام است که به شما ایده های مختلفی می دهد تا دنبال کنندگان تان را به راحتی درگیر کنید. 
در برنامه ساخت پست و استوری اینستاگرام می توانید از بین قالب‌های آماده و قابل ویرایش هرکدام را که مناسب برندتان باشد، انتخاب کنید یا از ابتدا شروع به طراحی قالب اینستاگرام کنید. همه این ویژگی ها در نرم افزار طراحی آنلاین، برای مبتدیان ساخته شده است.
اگر نمی دانید چرا استفاده از این قالب های پست و استوری‌‌ آماده برای کسب و کارتان ضروری است، تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا مزایای طراحی قالب اینستاگرام با نرم افزار طراحی آنلاین را با هم مرور کنیم.

 

مزایای طراحی قالب اینستاگرام با نرم افزار طراحی آنلاین

 

طراحی قالب ابنستاگرام خود را به صورت بصری جذب کنید

فید اینستاگرام شما نشان دهنده هویت برندتان است. همانطور که پست‌ها و به‌روزرسانی‌های خود را مدیریت می‌کنید، شخصیت و سبک برند منحصر به فرد تان را آشکار می‌کنید. تفاوتی ندارد بخواهید آخرین رویدادهای کسب و کارتان را به نمایش بگذارید یا کسب و کار رو به رشد تان را در اینستاگرام تبلیغ کنید، شما به پست هایی نیاز دار که مخاطب را تشویق کند آن را لایک کنند یا با دیگران به اشتراک بگذارند.
طراحی قالب اینستاگرام پست و استوری به روشی حرفه ای و جذاب تنها راه برقراری ارتباط با فالوورهایتان است. پس اگر تجربه ای در طراحی ندارید، با کمک قالب های آماده پست و استوری که توسط طراحان برجسته طراحی شده می توانید برندتان را متمایز کنید.

مزایای طراحی قالب اینستاگرام با نرم افزار طراحی آنلاین

با طراحی قالب اینستا می توانید به راحتی برندسازی کنید

فید اینستاگرام خود را با پست‌هایی پر کنید که با هویت برند شما مطابقت دارند با استفاده از برنامه طراحی پست اینستاگرام دومینگو، تبلیغات فروش آنلاین کار سختی نیست. با قالبهای هنری که در کتابخانه طراحی گسترده ما وجود دارد و با استفاده از ابزارهای رایگان ما که امکان شخصی سازی آنها را به شما می دهد، به راحتی می توانید تبلیغات کنید.
آیا می خواهید محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید؟ عکس‌های محصولتان را با استیکرهای زیبا و ابزارهای ویرایش عکس نرم افزار طراحی آنلاین ما بهینه کنید. سپس، پست اینستاگرام سفارشی خود را بدون اینکه زمان زیادی بگذارید، طراحی کنید و در حساب کاربری تان به اشتراک بگذارید.

مزایای طراحی قالب اینستاگرام با نرم افزار طراحی آنلاین

به دنبال کنندگان خود نشان دهید که متعهد به ایجاد یک برند ثابت در اینستاگرام با تولید محتوای ارزشمند و جذاب هستید. برای فید خود با طراحی قالب اینستاگرام آماده یک تم خاص طراحی کنید. حتی اگر تازه کار هستید، باید با اضافه کردن لوگوی اینستاگرام تان شروع کنید و سپس یک قالب پست اینستاگرام با کمک گرفتن از قالب های آماده مربعی ما بسازید. 
با قالب های رایگان و آماده دومینگو که می توانید برای برند تان شخصی سازی کنید، امکان طراحی قالب پست اینستاگرام برای اهداف مختلف وجود دارد. طرح هایی را برای یک پست پیدا کنید تا با فالوورهای وفادارتان ارتباط برقرار کنید، یا یک پست البومی طراحی کنید که راه‌های جدیدی برای لذت بردن از محصولات شما به نمایش می‌گذارد. آنها را به سرعت در ابعاد پست اینستاگرام سفارشی کنید و فوراً به اشتراک بگذارید.
با ابزارهای رایگان ما می توانید به راحتی پست های خلاقانه ایجاد کنید که محصولات و خدمات شما را مورد توجه قرار دهد. پیشنهادهای جدید بدهید، پرفروش ترین محصولات را به نمایش بگذارید، و توضیحات سریعی منتشر کنید که ویژگی های مختلف محصولات تان را نمایش می دهند.

با طراحی قالب اینستاگرام، ویژگی های برند عالی و بی عیب و نقص خود را نشان دهید

برای کاربران اینستاگرام، زیبایی و سرگرم کننده بودن پست و استوری، حرف اول را می زند. بنابراین با توجه به جزئیات کسب و کارتان باید پست های پیج خود را به خوبی به کاربران نمایش بدهید. برند خود را با عناصر طراحی خلاقانه و چشم نواز که می توانید از کتابخانه رسانه ای گسترده نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو  دریافت کنید برجسته کنید.

مزایای طراحی قالب اینستاگرام با نرم افزار طراحی آنلاین

از هزاران تصویر و استیکر رایگان به عنوان نشانه های بصری برای محصولات و خدمات خود استفاده کنید. با آیکون ها، تصاویر و قاب استوری و پست اینستا بازی کنید تا به راحتی پیام تان را به دنبال کنندگان خود منتقل کنید. یادآوری برند را با رنگ بندی های به یاد ماندنی تقویت کنید. همچنین می توانید طراحی پست اینستاگرام خود را با استیکرهای متحرک، افکت های هیجان انگیز و انیمیشن های متنی زنده و پویا کنید.

از نرم افزار طراحی آنلاین استفاده کنید تا پست های خود را به خوبی مدیریت کنید

با برنامه ساخت پست و استوری اینستاگرام، ایده های جدیدی را به دنبال کنندگان خود ارائه دهید. می‌توانید با طراحی پست اینستا را با گوشی iOS یا Android انجام دهید و در هر شرایطی حتی در مسیر جاده یک طراحی هوشمندانه را شروع کنید و آن را در مقصد روی دسکتاپ خود به پایان برسانید. پس از پایان کار، طراحی قالب اینستاگرام خود را دانلود کرده و با بهترین کیفیت به اشتراک بگذارید.
زمانیکه می خواهید پست های خود را مدیریت کنید حتما یک برندینگ ثابت و منحصر به فرد را در طراحی قالب های اینستاگرام خود دنبال کنید. از نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو برای اختصاص دادن فونت ها و طرح های رنگی به انواع مختلف محتوا استفاده کنید. 

سوالات متداول

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

اواسط هفته بهترین زمان برای آپلود پست های اینستاگرام شما در نظر گرفته می شود. بازدید از پست ها از سه شنبه تا پنج شنبه افزایش می یابد و در ساعت 11 صبح چهارشنبه ها به اوج خود می رسد. بقیه روزهای هفته نیز ثبات خوبی دارند. با این حال، ممکن است بخواهید درباره پست کردن در روز جمعه تجدید نظر کنید. معمولاً افراد در این روز کمتر به فکر اسکرول کردن در شبکه هاب اجتماعی هستند.

چگونه با کامپیوتر شخصی در اینستاگرام پست بگذاریم؟

مزیت طراحی قالب اينستا با نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو این است که می توانید همزمان از دسکتاپ یا گوشی موبایل تان به آن دسترسی داشته باشید. به راحتی می توانید با هر دستگاهی طرح های پست اینستاگرام خود را با ابزارهای رایگان ما سفارشی کرده و در اینستاگرام آپلود کنید. 

چگونه به فالوورهای بیشتری دسترسی داشته باشیم؟

افزودن هشتگ می تواند در به حداکثر رساندن دسترسی به پست شما در یک موضوع خاص کمک می کند. همچنین می‌توانید با اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری‌های اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، فالوورهای خود را تحریک کنید. اگر می‌خواهید مخاطب خاصی را هدف قرار دهید، طراحی قالب آماده اینستاگرام را امتحان کنید. به سادگی وارد حساب کاربری تان در دومینگو شوید یکی از قالب ها را انتخاب کرده و آن را برای هدف خود سفارشی کنید.

هر چند وقت یکبار باید در اینستاگرام پست بگذارید؟

بهترین استراتژی با توجه به روند رشد کسب و کار شما تعیین می شود با اینحال معمولا روزی سه استوری و یک پست اینستاگرام می تواند برای شروع نتیجه خوبی دربر داشته باشد.

چگونه چندین عکس در اینستاگرام پست کنیم؟

برای ایجاد یک پست جدید در اینستاگرام روی دکمه + ضربه بزنید. سپس روی نماد "select multiple" ضربه بزنید و عکس های خود را به ترتیب انتخاب کنید. می توانید حداکثر 10 عکس را در یک پست آلبومی آپلود کنید. اگر می خواهید هر عکس ظاهری حرفه ای داشتهوباشد از قالب آماده اینستا کمک بگیرید و یک طرح یکسان را با عکس های متفاوت بسازید. سپس طرح ها را پشت سر هم آپلود کنید.

چگونه می توانم از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار کوچک خود استفاده کنم؟

یک پروفایل تجاری ایجاد کنید و ابتدا بیوگرافی خود را تکمیل کنید. سپس اهداف خود را تعیین کنید - آیا می خواهید آگاهی از برند را ارتقا دهید یا محصولات بیشتری بفروشید؟ شما باید استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را بر اساس اهداف تان پیگیری کنید.

چگونه می توانم فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهم؟

کیفیت را مقدم بر کمیت قرار دهید. مسابقه و چالش اجرا کنید، از هشتگ های مربوطه استفاده کنید، زمان انتشار پست و استوری اینستا را برنامه ریزی کنید و نام کاربری اینستاگرام خود را در کانال های دیگر مانند ایمیل به اشتراک بگذارید تا تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

بازاریابی در اینستاگرام چقدر موفق است؟

اینستاگرام با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال در هر ماه، بهترین بستر برای دستیابی به مخاطبان و گسترش برند شماست. دنیای رسانه های اجتماعی توسط اینستاگرام کنترل می شود. با بیش از 2 میلیارد کاربر در هر ماه، این پلتفرم بهترین مکان برای اشتراک گذاری تصاویر محصولات و خدمات شما است.
هر روز میلیاردها لایک توزیع می شود، بنابراین شما باید تلاش خود را برای دریافت برخی از آنها بکنید.
از یک حساب تجاری استفاده کنید، درباره مخاطبان خود بیاموزید، پروفایل خود را به طور کامل پر کنید و گزینه های افزایش دسترسی مانند استوری های اینستاگرام و ریلز را آزمایش کنید. برندها دریافته‌اند که محتوای ویدیویی کوتاه راهی عالی برای دستیابی به مخاطبانشان است.
با همکاری اینفلوئنسرها و انتشار بنر تبلیغاتی اینستا نیز قطعا می توانید به موفقیت برسید.

چطور پست و استوری تبلیغاتی در اینستاگرام طراحی کنم؟

دومینگو به سادگی به عنوان ابزاری برای ایجاد طرح های برجسته به شما کمک می کند. استفاده از ابزارهای رایگان دومینگو همراه با قالب های پست و استوری آماده، آنقدر تجربه یکپارچه ای است که وقتی برای طراحی از آن استفاده کنید، به راحتی جذب رابط کاربری ساده و ابزارهای ویرایشی قدرتمند و حرفه ای آن می شود.
اگر می خواهید سطح فروش محصولات تان را در پیج اینستاگرامی خود افزایش دهید، از امروز شروع به طراحی قالب آماده اینستاگرام در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین