برنامه ساخت بنر تبلیغاتی یک نرم افزار طراحی آنلاین است که در آن می توانید قالب های آماده پست و استوری‌‌ اینستاگرام یا بنر سایت را با ایده های مختلف دانلود کنید و با استفاده از ابزارهای ویرایشی رایگان به دلخواه خودتان سفارشی کنید تا برای تبلیغ محصولات و خدماتتان در پلتفرم های مختلف از آنها استفاده کنید.
با قالب های آماده بنر ساز رایگان می‌توانید از روش‌های مختلف برای به اشتراک گذاشتن توصیه‌ها و اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در مورد آموزش طراحی گرافیک است، می توانید یک قالب پست اینستا با موضوع طراحی گرافیکی را انتخاب کنید و سپس چند نکته یا عکس به آن اضافه کنید. حتی می توانید یک قالب استوری، یا یک بنر تبلیغاتی سایت انتخاب کنید و متن و تصاویرتان را به آن بیفزایید.
در تبلیغات بنری، می توانید به جای اینکه از کاربران بخواهید به سایت شما مراجعه کنند، از آنها بخواهید که خدماتی را از شما خریداری کنند. مثلا به عنوان یک استاد زبان، شاید خدمات مشاوره یا تدریس خصوصی ارائه دهید یا یک دوره آموزشی برگزار کنید. شما می توانید مخاطبین را ترغیب کنید که برای شرکت در دوره آموزشی تان ثبت نام کنند یا خیلی ساده از آنها بخواهید که پست آموزشی شما را ذخیره کنند (تعامل برقرار کنند!)
با این حال، به خاطر داشته باشید که اکثر کاربران، پست و استوری تبلیغاتی که صرفا فروش یک محصول یا خدمات را تبلیغ می کنند، دوست ندارند. بنابراین توصیه من این است که CTA های خود را (Call to Action) متنوع در نظر بگیرید. 
اگر می خواهید با ایده های خلاقانه برای کار با برنامه ساخت بنر تبلیغاتی آشنا شوید، به خواندن ادامه دهید!

 

چطور از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی برای بازاریابی در اینستا استفاده کنیم؟

 

از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی برای تبلیغ نمونه کارهای خود استفاده کنید (اگر هنرمند هستید)

در قالب پست اینستاگرام زیر از بنرساز آنلاین برای ساخت یک بنر تبلیغاتی استودیوی عکاسی و طراحی استفاده شده که در آن تصاویری از نمونه کار عکاسی را به اشتراک می گذارد. شما نیز می توانید تصاویری از نمونه کار های خود را که در آتلیه عکاسی گرفته اید، به اشتراک بگذارید. قالب های آماده بنر تبلیغاتی دومینگو یک راه عالی برای نشان دادن خلاقیت شما در عکاسی به مخاطبین است.

چطور از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی برای بازاریابی در اینستا استفاده کنیم؟

حتی اگر یک فریلنسر هستید، می توانید با اشتراک گذاری عکس های خلاقانه خود از یک موضوع خاص به صورت آلبومی فکر کنید. این ممکن است به مشتریان بالقوه کمک کند تا سبک عکاسی شما را بهتر درک کند و آنها را ترغیب کند تا با شما کار کنند.
هنگام نمایش آثار خود، سعی کنید به روش های خلاقانه برای ارائه آنچه خلق می کنید فکر کنید. برای الهام و ایده گرفتن می توانید پیج سایر عکاسان را در اینستاگرام دنبال کنید (البته از آنها تقلید نکنید، بلکه از آنها برای ایجاد انگیزه استفاده کنید.)

قالب های پست اینستاگرام برای پیج عکاسی

 قالب های بنرساز دومینگو بهترین ایده ها را برای تبلیغ محصولات و خدمات تان در اینستاگرام در اختیار شما می گذارد.

نظرات مشتریان تان را به اشتراک بگذارید

نظر مشتریان، روشی عالی برای به اشتراک گذاشتن اعتبار اجتماعی و کیفیت کار یا محصولات شما هستند. از خریداران و مشتریان خود بخواهید بازخورد صادقانه خود را با شما به اشتراک بگذارند و سپس از آنها در قالب های آماده بهترین برنامه ساخت بنر اندروید استفاده کنید تا برای شبکه های اجتماعی پست و استوری تبلیغاتی بسازید!

نمونه قالب پست اینستاگرام رضایت مشتری

چطور از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی برای بازاریابی در اینستا استفاده کنیم؟

از قالب های بنر ساز حرفه ای برای ارائه اطلاعات تخصصی استفاده کنید

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی دارای قالب های آماده ای است که برای به اشتراک گذاری آخرین پست وبلاگ تان یا نکات و ترفندهایی برای استفاده از محصول یا راهنمای خرید محصول فوق العاده است. 
با استفاده از قالب های آماده "آیا می دانستید" می توانید چند مورد از نکات برجسته پست خود را به اشتراک بگذارید تا مخاطبان خود را برای کلیک کردن به وب سایت تان ترغیب کنید. البته همچنان می توانید محتوای خود را تغییر دهید، چند هفته صبر کنید و سپس دوباره همان نکات برجسته را بازنشر کنید. 
برای تغییر محتوا در اینستاگرام نکات زیر را در نظر بگیرید:
اگر در حال استفاده مجدد از محتوا برای یک پست وبلاگ هستید، می توانید اولین بار چند نکته برجسته از یک پست جدید را به اشتراک بگذارید و سپس چند هفته یا حتی چند ماه بعد تمام نکات اصلی پست را برجسته کنید.
هنگام به اشتراک گذاری نکات و ترفندها، می توانید چند مورد از آنها را در یک پست به اشتراک بگذارید و از مخاطبین بخواهید پست های بعدی را دنبال کنند تا ترفندهای بعدی را به آنها آموزش دهید.
می توانید نکات یا ترفندهای برجسته یکسانی را در انواع مختلف محتوا به اشتراک بگذارید: یک پست تک صفحه ای، یک پست آلبومی، پست مبتنی بر متن، پست ویدئویی (به جای تایپ کردن محتوای خود، سعی کنید ویدیویی کاربردی ضبط کنید.)
هر محتوا را با فاصله چند هفته یا چند ماه به اشتراک بگذارید، اما از انواع مختلف دعوت به اقدام یا CTA استفاده کنید.
در نهایت مطمئن شوید که تصاویری متفاوت برای هر محتوا استفاده می کنید.

با برنامه متحرک سازی عکس، پست های ویدیویی ایجاد کنید

شما می توانید از کلیپ ساز انلاین برای ساخت بنر استفاده کنید. ویدیوها نه تنها در استوری های اینستا بلکه در فید تان نیز با استقبال خوبی مواجه خواهد شد. می‌توانید از خودتان در حال مشاوره دادن ویدیو ضبط کنید، از پشت صحنه کار یا فرآیند تولید یک محصول یا نحوه استفاده از آن ویدیو تهیه کنید و غیره.

از قالب نقل قول در برنامه ساخت بنر کمک بگیرید

مهم نیست در چه جایگاهی هستید، همیشه می توانید از یک نقل قول خوب استفاده کنید.

قالب آماده دومینگو برای نقل قول

چطور از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی برای بازاریابی در اینستا استفاده کنیم؟

قالب های نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی دومینگو برای به اشتراک گذاری نقل قول های کوتاه مناسب است. 

بهترین استراتژی برای طراحی پست اینستاگرام با برنامه ساخت بنر تبلیغاتی

به اشتراک گذاری پست در اینستاگرام آسان است اما برای طراحی پست اینستا حرفه ای باید به یک استراتژی مناسب فکر کنید. تا اینجا با راه های مختلفی آشنا شدید و متوجه شد که می توانید پست هایی طراحی کنید که در آن نکات تخصصی را به اشتراک می گذارید، لیست محصولات جدید را اضافه می کنید، تصاویر یا ویدئوها را با متن ترکیب می کنید تا کلیپ های سرگرم کننده بسازید یا با نوشتن یک نقل قول نسبت به رقبا برجسته شوید. به طور کلی، بهترین استراتژی برای طراحی پست اینستاگرام، ساده نگه داشتن آن است. اما چند نکته وجود دارد که برای ساخت پست اینستا در نرم افزار طراحی بنر استفاده کنید:

از رنگ ها یا فونت های زیاد در یک پست استفاده نکنید.

هنگام طراحی پست با برنامه ساخت بنر تبلیغاتی مطمئن شوید که کل متن قابل خواندن است. برخی از طراحان مبتدی، پست هایی در اینستاگرام منتشر می کنند که دارای متن های ریز است که شما به سختی می توانید آنها را بخوانید! اگر متن بنر بسیار ریز باشد، بیننده به راحتی پست شما را نادیده می گیرد.
پس، اندازه فونت را در تمام پست های تان تقریبا یکسان و خوانا نگه دارید. اگر شکل یا تصویری دارید که در وسط پست شما قرار دارد، مطمئن شوید که متن تان در مرکز قرار دارند و اگر یک پاراگراف در وسط نوشتید، عناصر را در سمت چپ یا راست قرار دهید تا متن تان خوانا باقی بماند.

اگر پست های چند صفحه ای یا چرخ فلکی دارید، سبک خود را در تمام صفحات/تصاویر ثابت نگه دارید.

می توانید فقط از یک تصویر معمولی به صورت یک پست کامل یا یک پست متنی استفاده کنید. اما اگر احساس خلاقیت بیشتری می کنید، تصویر و متن یا ویدئو را با هم ترکیب کنید! اما مراقب باشید زیاده روی نکنید. هنگام ساخت پست در نرم افزار طراحی پوستر آنلاین طراحی های ساده و واضح، نکات کلیدی هستند.
هنگام درخواست از مخاطبان خود برای انجام کاری از نشانه های بصری استفاده کنید. برای مثال، فلش‌ها زمانی عالی عمل می‌کنند که می‌خواهید مخاطبانتان روی یک پیام خاص تمرکز کنند.

از دعوت به اقدام یا CTA مناسب استفاده کنید.

حالا بیایید در مورد CTA صحبت کنیم. وقتی صحبت از CTA به میان می آید، به یاد داشته باشید که نباید همیشه فراخوان را برای مشتریان بالقوه خود بنویسید. اگر محصول یا خدماتی را می فروشید می توانید از مخاطبین دعوت کنید تا برای  دریافت اطلاعات تخصصی تر به سایت تان مراجعه کنند. به مخاطبان خود ارزش بدهید، در نهایت از شما خرید خواهند کرد. با این اوصاف، چند راهکار وجود دارد که می توانید از مخاطبان خود بخواهید که اقدامی انجام دهند، و همچنین برخی از بهترین شیوه ها را برای ترغیب کردن انها به کار بگیرید.
می توانید از مخاطبان خود بخواهید که یک محصول یا خدمات شما را بررسی کنند یا حتی یک پست وبلاگ را در سایت شما بخوانند. اما اینها اقدامات زمان‌بری برای مخاطبان تان هستند، بنابراین از آنها کم استفاده کنید. سعی نکنید یک محصول یا خدمات را چند بار در ماه بفروشید. اگر تمایل دارید زیاد پست بگذارید یا فقط چند بار در هفته پست می گذارید، تبلیغات تان را با فاصله منتشر کنید.
هنگامی که مردم با محتوای شما در اینستاگرام درگیر می شوند، الگوریتم مورد توجه قرار می گیرد. اما سطوح مختلفی از تعامل وجود دارد. برای مثال، وقتی شخصی پست شما را ذخیره می‌کند، «بهتر» از زمانی است که مثلاً شخصی پست شما را «لایک» کند. و فراخوان برای اقدام از نظر تعامل می تواند دسترسی به پست تبلیغاتی شما را افزایش دهد. به عنوان مثال، اگر نکات و ترفندهایی را به اشتراک می گذارید، همیشه از مخاطبان خود بخواهید که پست را برای بعداً «ذخیره» کنند. 
می‌توانید در پستی که با برنامه ساخت بنر تبلیغاتی طراحی می کنید یک سؤال مطرح کنید، و سپس از مخاطبین بخواهید که پاسخی را در بخش نظرات به اشتراک بگذارند.
می توانید به افراد یادآوری کنید که پست های شما را لایک کنند.
در هر پستی که به اشتراک می گذارید CTA نگذارید. بهترین کار این است که از مخاطبان خود بخواهید هر چند روز یک بار اقدامی انجام دهند.
چند CTA مختلف را در یک پست قرار ندهید فقط از یک نوع CTA در یک پست استفاده کنید.

محتوای مفید و ارزشمند تولید کنید

همانطور که قبلاً بارها گفته ام، هدف یک حساب کاربری اینستاگرام هرگز نباید هدایت ترافیک به وبلاگ یا وب سایت شما باشد. بلکه با انتشار محتوای جذاب، این کار به طور خودکار اتفاق می‌افتد.
 در اینستاگرام، باید روی مفید بودن و ارائه ارزش تمرکز کنید و پست و استوری را با به اشتراک گذاری عکس های زیبا جذاب و سرگرم کننده کنید.
بسیاری از صاحبان مشاغل در اینستاگرام حرفه ای نیستند، به همین علت می توانند از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی برای تولید محتواهای ارزشمند استفاده کنند. برای اینکه مطمئن شوید محتوایی را به اشتراک می‌گذارید که باعث شود مردم بخواهند شما را دنبال کنند، اطلاعات تخصصی مفید را به اشتراک بگذارید تا کاربران مطمئن شوند که برایشان ارزش قائلید.

استفاده از بنر ساز دومینگو را شروع کنید!

امیدواریم این ایده ها در مورد نحوه شروع استفاده از برنامه یاخت بنر تبلیغاتی به عنوان راهی برای رشد کسب و کارتان مفید واقع شود. شما می توانید برای افزایش ترافیک، جذب مشتریان بالقوه با برقراری تعامل با مخاطبین، همین امروز شروع به طراحی پست و استوری در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو کنید. 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین