بنر تبلیغاتی تصویری است که برای تبلیغ یک محصول یا خدمات در یک وب سایت یا به صورت پست و استوری تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، ایتا یا تلگرام استفاده می شود. آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی معمولا برای رایج ترین نوع تبلیغات بنری که یک تصویر مستطیل شکل است و در بالا یا پایین یک صفحه وب قرار می گیرد، ارائه می شود. تبلیغات بنری معمولاً بین 468×60 تا 728×90 پیکسل هستند.
با اینحال، دومینگو یک ابزار طراحی آنلاین رایگان است که به شما امکان می دهد برای وب سایت، اینستاگرام، کارت ویزیت، تراکت و هر نوع محتوای تبلیغاتی که نیاز دارید، تبلیغات بنری طراحی کنید. می توانید از دومینگو برای ایجاد یک بنر تبلیغاتی از ابتدا استفاده کنید، یا می توانید تصویر خود را آپلود کرده و با استفاده از ابزار های رایگان این نرم افزار، قالب های آماده  آن را ویرایش کنید.

 

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

 

نکات مهم برای شروع ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

نرم افزار طراحی پست اینستاگرام یک ابزار عالی برای ایجاد تبلیغات بنری است، اما مواردی وجود دارد که باید قبل از استفاده از آن آگاه باشید.
1.    اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع، ایده واضحی از اینکه می خواهید بنر تبلیغاتی شما چگونه باشد دارید. آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی بسیار راحت است اما اگر ایده مناسبی نداشته باشید ممکن است نتوانید مطابق هدفتان بنر بسازید.
2.    توجه داشته باشید که قالب های نرم افزار طراحی بنر اینستاگرام همیشه کامل نیستند. گاهی اوقات ممکن است با هدف تبلیغات شما همخوانی نداشته باشند یا کمبودهایی داشته باشند. اگر در مورد تبلیغات بنری خود حساس هستید، شاد لازم باشد آنها را از ابتدا بسازید.
3.    برای اینکه مطمئن شوید که بنر تبلیغاتی خود را در اندازه صحیح ساخته ایدباید در نرم افزار طراحی آنلاین گزینه درست را انتخاب کنید. البته دومینگو از نظر اندازه انعطاف پذیری زیادی ارائه می دهد، و می توانید هر نوع بنری را در هر اندازه ای با آن طراحی کنید اما اگر ابعاد استاندارد پست و استوری اینستاگرام را نمی توانید بهتر است از ابتدا یکی از قالب های آماده مربوط به آنها را ویرایش کنید.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو 

ساخت یک بنر تبلیغاتی در دومینگو نسبت به طراحی پست اینستاگرام با فتوشاپ آسان است و تنها چند دقیقه طول می کشد. ابتدا باید برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید. پس از ورود به سیستم، روی "بنر تبلیغاتی" کلیک کنید البته می توانید  "پست اینستاگرام یا استوری اینستاگرام" را نیز از لیست گزینه ها انتخاب کنید.
سپس می توانید از بین قالب های مختلف انتخاب کنید یا می توانید از ابتدا شروع کنید و طرح خود را ایجاد کنید. هنگامی که یک قالب را انتخاب کردید یا از ابتدا شروع کردید، می توانید متن، تصاویر و اشکال را به تبلیغات بنری خود اضافه کنید. همچنین می توانید رنگ پس زمینه را تغییر دهید یا تصویر پس زمینه خود را آپلود کنید.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

وقتی کارتان تمام شد، روی دکمه «دانلود» کلیک کنید تا بنر تبلیغاتی خود را به صورت فایل PNG دانلود کنید. سپس می توانید فایل را در وب سایت یا وبلاگ خود آپلود کنید و شروع به تبلیغ محصول یا خدمات خود کنید!
حتی اگر هیچ تجربه و دانشی در زمینه طراحی ندارید می توانید تبلیغات بنری را در نرم افزار طراحی پست اینستاگرام بسازید! بنرساز دومینگو، یک ابزار طراحی آنلاین رایگان است که طراحی پست و استوری تبلیغاتی و بنر وبسایت را برای شما راحت می کند. از این بنرساز آنلاین می توانید مثل نرم افزار طراحی پست اینستاگرام vsco برای ساخت هر نوع تبلیغات مجازی استفاده کنید.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی برای فروش محصول با گوشی

تبلیغات بنری یک راه عالی برای تبلیغ برند یا محصول شما است و نرم افزار طراحی بنر دومینگو ابزاری عالی برای ایجاد آنهاست! با استفاده از ابزارهای طراحی آسان این نرم افزار، می توانید تبلیغات بنری حرفه ای را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید، حتی اگر قبلاً هیچ محتوایی طراحی نکرده باشید. دو راه برای ایجاد تبلیغات بنری در دومینگو وجود دارد: استفاده از قالب های آماده پست و استوری یا بنر تبلیغاتی یا شروع از ابتدا.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

ساخت بنر تبلیغاتی برای فروش محصول بسیار آسان است! به سادگی وارد حساب کاربریتان در سایت شوید و یکی از گزینه های زیر را برای شروع طراحی انتخاب کنید:
•    پست اینستاگرام 
•    استوری اینستاگرام 
•    کارت ویزیت
•    لوگو
•    تراکت
•    بنر تبلیغاتی 
حالا، می توانید یکی از قالب های آماده را انتخاب کرده و تبلیغات خود را بسازید. اما قبل از شروع طراحی بنر تبلیغاتی باید به چند نکته توجه داشته باشید:
ابزارهای متنوعی در صفحه طراحی و ویرایش دومینگو در اختیار شما قرار گرفته که با استفاده از آنها می توانید قالب آماده پستوو استوری اینستا را به دلخواه اود ویرایش کنید. از جمله:
آپلود تصویر
تغییر فونت
ویرایش تصویر
افزودن قاب استوری و پست
اضافه کردن متن به عکس
اضافه کردن استیکر

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

‌دومینگو یک ابزار عالی برای ایجاد محتوای بصری است، اما مثل ساخت بنر با اینشات نمی توانید با استفاده از آن، پست و استوری متحرک یا کلیپ آنلاین طراحی کنید.
با اینحال، ابزار طراحی گرافیک دومینگو کاملا کاربرپسند است و شما می توانید از آن برای ایجاد طرح های بنر تبلیغاتی فروش محصول پثل نمونه بنر تبلیغاتی زیر استفاده کنید. همچنین می توانید به راحتی تصاویر، متن و لوگو خود را برای ایجاد یک بنر حرفه ای به قالب های آماده پست و استوری اینستاگرام آن اضافه کنید.

نمونه بنر تبلیغاتی کسب و کار برای فروش محصول

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی چه کاربردی دارد؟

بنر یک نمایش گرافیکی از برند شما است که معمولا در بالای وب سایت شما نمایش داده می شود. از بنرها می توان برای انتقال اطلاعات مهم در مورد کسب و کار شما مانند بیانیه ماموریت یا اطلاعات تماس استفاده کرد. همچنین می توانید از بنرها برای نمایش محصولات یا خدمات خود استفاده کنید.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی پست اینستاگرام با گوشی

در نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دومینگو به راحتی می توانید تبلیغات خود را ایجاد کنید! این برنامه تحت وب قالب های آماده و ابزارهایی را در اختیار شما می گذارد تا به صورت رایگان با گوشی موبایل تان چه اندروید و چه آیفون، بنر تبلیغاتی بسازید و در چند مرحله ساده آن را سفارشی سازی کنید.
برای شروع، باید یک طرح جدید ایجاد کنید یا یکی از قالبهای آماده پست اینستاگرام را انتخاب کنید.
راه های زیادی برای ساخت بنر در نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دومینگو  وجود دارد. با این حال، ساده ترین روش این است که ابتدا یک حساب کاربری رایگان در با ثبت نام در سایت بسازید.
سپس یک قالب پست تبلیغاتی را انتخاب کنید
دارایی های برند تان مثل لوگو، تصویر یا شعار تبلیغاتی را به قالب اضافه کنید
تبلیغ خود را ویرایش کنید
پست آماده شده را ذخیره و در اینستاگرام منتشر کنید. 

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی برای چه کسانی مفید است؟

وبلاگ نویسان
عکاسان
فریلنسرها
بازاریابان حرفه ای
صاحبان کسب و کار کوچک و بزرگ یا مشاغل خانگی
فروشگاه های تجارت الکترونیک و آنلاین
طراحان حرفه ای

مزایای ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو

ایجاد و سفارشی سازی انواع بنرهای تبلیغاتی در بنرساز آنلاین دومینگو بسیار احت و سریع است. علاوه بر این قالب هایی با طراحی زیبا و میلیون ها عکس، نماد و تصویر در این برنامه وجود دارد که به شما امکان می دهد بنرهای خود را طراحی کرده و به راحتی دانلود یا منتشر کنید.
از دیگر مزایای ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی، تبلیغات قدرتمند ایجاد کنید

با نرم افزار طراحی رایگان دومینگو، ساخت تبلیغات پویا و چشمگیر برای اینستاگرام، یوتیوب، گوگل ادز، فیسبوک، توییتر و حتی بنرهای چاپی بسیار احت است. بنر ساز آنلاین ساده ترین راه برای راه اندازی هر کمپین تبلیغاتی است.

با بنر ساز آنلاین به سرعت تبلیغات مقرون به صرفه و در عین حال زیبا ایجاد کنید

با استفاده از ابزارهای رایگان نرم افزار ساخت بنر می توانید در کمتر از چند دقیقه بنر تبلیغاتی با ظاهری حرفه ای تولید کنید. بنر ساز آنلاین دارای ابزارهای طراحی مبتدی پسند و قالب های تبلیغاتی قدرتمند است. دیگر نیازی به استوری بوردهای شلوغ ندارید. یک قالب را انتخاب کنید، سفارشی کنید، سپس منتشر کنید. بهتر از همه اینکه بنر ساز دومینگو رایگان است و امکان تولید تبلیغات زیبا با صرفه جویی در بودجه بازاریابی شما وجود دارد.
در برنامه ساخت بنر می توانید به راحتی لوگوها، رنگ های برند و سایر علائم بصری را به قالب خود اضافه کنید. فونت ها و عناصر طراحی گرافیکی را سفارشی کنید تا هویت برند شما را تداعی کند. طرحی بسازید که کاربران را از پیمایش باز دارد و آنها را به سمت کلیک روی لینک سایت شما هدایت کنر.  نرم افزار طراحی پست و استوری اینستا برای مشاغل بزرگ و کوچک عالی است زیرا با آن می توانید محتوای تبلیغاتی ایجاد کنید که مشتریان بیشتری را برای رشد کسب و کارتان جذب می کند.

با قالب های بنر تبلیغاتی آماده، طراح خودتان باشید

قالبهای از پیش ساخته شده برای انواع تبلیغات و صنایع مختلف در بنر ساز آنلاین وجود دارد. در این نرم افزارها، یک طرح آماده برای هر نوع برند وجود دارد و می توانید برای هر نوع تبلیغاتی از آنها استفاده کنید. با قالبهای آماده، ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی، بسیار راحت می شود و اصلا نیازی به طراحی از صفر ندارید. این قالب ها برای کاربردهای رایج آماده استفاده هستند که برخی از آنها را با هم می بینیم:

قالب آماده تبلیغ محصولات جدید

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

قالب آماده بنر تبلیغاتی فروش فصلی

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

قالب آماده استوری تبلیغاتی رویدادهای برند

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

قالب آماده پست تبلیغاتی تخفیف ویژه

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

ویرایش این قالب ها در بنرساز آنلاین دومینگو به راحتی امکان پذیر است. در این نرم افزار تحت وب، می توانید هزاران عنصر طراحی را برای سفارشی کردن قالب خود مرور کنید. با استفاده از استیکر ها و قاب استوری و پست متنوع و صدها تصویر جذاب، کاربران را تشویق کنید اقدام مورد نظر شما را انجام دهند. از آنجایی که می توانید همه اینها را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید، زمان طراحی بسیار کوتاه است و می توانید به جدول زمانی بازاریابی خود پایبند باشید.
با اینحال، اگر به یک تبلیغ ویدئویی در رسانه های اجتماعی نیاز دارید، می توانید ساخت بنر با اینشات را امتحان کنید.

با آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی تصویر برند خود را ثابت نگه دارید

بنر ساز آنلاین با قالب های آماده و ابزارهای رایگان ویرایشی، کار شما را آسان می کند. بعلاوه شما45 می توانید دارایی های برند مانند لوگوها و شعارها را آپلود کرده و در بنر تبلیغاتی خود قرار دهید. با استفاده از ابزار انتخاب رنگ، رنگ‌های رسمی برند خود و کدهای هگز را به راحتی اضافه کنید. از فونت های آشنا و سایر نشانه های بصری استفاده کنید. اگر سفیر برند دارید، می توانید به سرعت عکس های آنها را به قالب اضافه کنید.
به علاوه، می‌توانید با استفاده از داشبورد طراحی  نرم افزار ساخت بنر به تمام طرح های قبلی دسترسی داشته باشید و از یک قالب که رنگ و فونت برندتان را در آن تنظیم کردید برای طراحی بنرهای تبلیغاتی جدید استفاده کنید.

در همه شبکه های اجتماعی تبلیغات کنید

با قالب های بنر آماده و ابزارهای بنر ساز آنلاین می توانید برای کمپین های تبلیغاتی خود در YouTube، TikTok، Snapchat، Twitter و موارد دیگر هرنوع بنری طراحی کنید. هنگامی که یک تبلیغ در فیس بوک ایجاد می کنید، می توانید آن را برای اینستاگرام نیز دوباره طراحی کنید. هر جا که مشتریان شما را ببینند، یک تجربه برند یکپارچه ایجاد خواهید کرد. 
 طرح‌های شما در حساب کاربریتان ذخیره می شود، بنابراین می‌توانید هر زمان که بخواهید بازگردید و آنها را ویرایش کنید تا برای کمپین های جدید آماده شوند. بنرساز دومینگو به شما امکان می دهد تبلیغات خود را رایگان طراحی کنید و همه آنها را در یک مکان ذخیره کنید.

سوالات متداول

یک تبلیغ خوب و موثر چیست؟

برای اینکه یک تبلیغ موثر باشد، باید دارای ارزش پیشنهادی واضح و فراخوانی برای اقدام باشد. پیشنهاد ارزش این است که چرا مشتری باید شما را انتخاب کند (مثلاً ارسال رایگان). از سوی دیگر، تماس برای اقدام به مشتری می گوید که چه کاری انجام دهد (مثلاً همین الان سفارش دهید). مطمئن شوید که پیوندها به صفحه فرود مناسب نیز منتهی می شوند.

چگونه بنر تبلیغاتی اینستاگرام را تاثیرگذارتر کنیم؟

برای ایجاد یک تبلیغ موثر در اینستاگرام از قابلیت های هدف گذاری غنی آن بهره ببرید. مشتریان خود را گروه بندی کنید، سپس تبلیغات مختلفی ایجاد کنید که هر گروه را هدف قرار می دهد. اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما بسیار مرتبط و متناسب با بخش مخاطبان است.

چگونه در اینستاگرام محصول مان را تبلیغ کنیم؟

از سازنده تبلیغات ما برای ایجاد سریع پست البومی اینستاگرام استفاده کنید. یک قالب آماده پست اینستاگرام را انتخاب کنید و آن را سفارشی کنید. مطمئن شوید که همه اسلایدها دارای یک پالت رنگ، تایپوگرافی و تصاویر ثابت هستند. از اولین اسلایدها برای جلب توجه استفاده کنید. چند اسلاید بعدی را به ارائه راه حل و نمایش نتایج اختصاص دهید. در نهایت، در پایان یک فراخوان قوی برای اقدام قرار دهید.
برای ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی آماده اید؟ کارتان را با ثبت نام رایگان در دومینگو شروع کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین