آیا اطلاعات شما برای ساخت بنر برای کانال ایتا کم است و می‌خواهید بدانید چطور برای کانال ایتا بنر تبلیغاتی بسازید؟ آیا به دنبال تبلیغاتی جامع و موثر برای کانال ایتای خود هستید؟ آیا میدانستید ساخت بنر تبلیغاتی ایتا با قالب های آماده بنر تبلیغاتی دومینگو بسیار راحت و سریع است؟
برنامه طراحی آنلاین دومینگو با بهترین طراحان همکاری می‌کند تا قالب های آماده را براساس ترندهای روز مورد استفاده در شبکه های اجتماعی طراحی کرده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند. مطرح شدن برند و محصول شما هدف ماست پس برای آموزش ساخت بنر تبلیغاتی برای کانال ایتا تا انتهای اسن مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با پیام رسان ایرانی ایتا

این پلتفرم ایرانی به نام ایتا در سال 1396 در نسخه بتا(آزمایشی) برای یک گروه از اشخاص در دسترس قرار گرفت تا ایرادات آن رفع و در دسترس عموم قرار گیرد‌.
این اتفاق یک سال بعد از رفع چند نقص کوچک رخ داد و در دسترس عموم قرار گرفت و در سال 1401 به بالاترین نرخ نصب و استفاده از این اپلیکیشن صد درصد ایرانی با قابلیت های ویژه و به روز قرار گرفت.
این پیام رسان ایرانی علاوه بر امکان ساخت بنر برای کانال ایتا، امکانات زیر را دارا بوده که عامل داشتن طرفداران وآمار نصب بسیار بالای آن شده است:
•    نصب آسان و سریع. 
•    استفاده ار فضای ابری برای ذخیره اطلاعات کاربران.
•    داشتن نسخه ویندوز و لینوکس و موبایل و مک بوک و امکان ورود همزمان کاربر به اکانت خود.
•    امکان ساخت گروه و یا ابر گروه یعنی گروه هایی دارای 500 عضو و بیشتر.
•    داشتن فروشگاه و امکان تبلیغات آسان و زودبازده با ساخت بنر برای کانال ایتا.
•    ارسال آسان سریع فایل های حاوی دیتا و فایل های صوتی و تصویری.
•    سرچ و پیدا کردن کاربران بدون داشتن شماره همراه از طریق نام کاربری.
•    بدون نیاز به فیلترشکن.
•    پیوستن به گروه فقط با داشتن لینک گروه مدنظر.
•    امنیت بالای آن.
•    دارا بودن درگاه پرداخت برای انتقال و جابجایی آسان وجه.
•    تبلیغات ویژه از طریق# هشتگ گذاری.

 

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی برای کانال ایتا

 

کانال های ایتا و مزایای ساخت بنر برای کانال ایتا

پی ریزی و برنامه ریزی این اپ بر اساس مقاصد آموزشی و پرورشی و از اصلی ترین اهداف ساخت آن به جهت رشد کسب و کارهای اینترنتی در داخل کشور بوده است.
زیرا با رشد و ترقی جامعه کنونی ما جای خالی این مدل نرم افزار به طور محسوسی احساس میشد تا اینکه به دست مهندسان برنامه نویس توانمند کشورمان این اتفاق بزرگ رقم خورد.
به همین علت بزرگترین قابلیت آن، امکان ساختن ابر گروه می‌توان اشاره کرد که در آن افراد می‌توانند گروه هایی با 500عضو یا بیشتر داشته باشند که به منظور اهداف زیر می‌توان از آن استفاده کرد:
•    آموزش به افراد بیشتر که بدون محدودیت عضو، ارسال و انتقال سریع دیتا مابین اعضا بوده است. 
•    ساخت بنر تبلیغاتی در ایتا و گسترش فروشگاه های مجازی و گروه های تبلیغاتی برای عرضه محصولات و خدمات وطنی میتوان با ساخت بنر برای کانال ایتا کسب درآمد چشمگیری داشت.

تاریخچه تبلیغات در شبکه های اجتماعی

میتوان گفت تاریخچه تبلیغات مربوط به دوره ایی برمیگردد که انسانها مبادله کالا به کالا انجام میدادند. 
زیرا از آن زمان تا به امروز انسانها با به وجود آمدن احساس نیاز به آن کالا یا خدمت مورد نظر و کسب اطلاعات کافی از محصول یا خدمت قابل ارائه اقدام به تهیه میکردند.
حال امروزه شکل تبلیغات و شیوه جذب مردم بسیار تغییر نموده در دنیای امروز تبلیغات بر بستر وب یا ساخت بنر برای شبکه های اجتماعی مثل ساخت بنر برای کانال ایتا رایج شده است.
به خاطر سلیقه های متفاوت و روبه پیشرفت بودن هر لحظه اجتماع و سیاست گذاری های متفاوت، تبلیغات و شیوه های مختلف بازاریابی به علم و روشی نوین در زمینه خود تبدیل شده است. 
بنابراین، برای همگام شدن با بازاریابی نوین و داشتن تبلیغات زود بازده تاثیرگذار، که راهی باشد برای سریعتر شناخته شدن شما، می‌توان از تبلیغات در شبکه های اجتماعی استفاده کرد.
یکی از بهترین روش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی، ساخت بنر تبلیغاتی ایتا یا طراحی پست و استوری تبلیغاتی اینستاگرام است. 
برای اینکه با این روش های تبلیغاتی بتوانید در زمان کم محصول یا خدمات خود را در سطح خیلی وسیعی ارائه دهید تا به سود آوردی برسید، راهنمایی زیر را مطالعه کنید:
•    در گام اول نیاز به شناخت بازار هدف خود هستید که شناسایی کنید محصول یا خدمات شما برای کدام دسته از افراد جامعه مناسب است خانم‌ها یا آقایان.
•    مناسب چه رنج سنی است بزرگسالان یا کودکان یا نوجوانان. 
•    مرحله بعد شناخت و یافتن یک نوع از مدل های تبلیغات است، فیزیکی یا واقعیت مجازی.
•    کدام نوع تبلیغ طراحی پوستر یا بنر یا آگهی تلویزیونی یا تبلیغات به صورت گسترده در پلتفرم هایی مانند کانال های ایتا، اینستاگرام.
•    برگزاری کمپ های تبلیغاتی در سطح شهر و یا ارائه و نمایش محصول به اقشار مختلف مردم است .
ولی امروزه با درنظر گرفتن سلیقه افراد واقشارمختلف ساخت بنر برای کانال ایتا جزو تبلیغات 
زود بازده و پر مخاطب است.

چطور بنر بسازیم؟

در فرهنگ لغت بنر به معنای پرچم و شعار سرصفحه است.
حال در علم تبلیغات به معنای طرحیست گرافیکی که برای معرفی محصول، لوگو یا شعار تبلیغاتی برند یا افراد که با علم گرافیک مزین و تلفیق شده است و تاثیری مستقیم و جامع و کامل بر روی اشخاص مختلف در هر رده سنی و شغلی می‌گذارد. 
موفق ترین بنر تبلیغاتی رایگان، طرحی است که با رعایت تمام اصول تبلیغات، گرافیک، برندسازی و مقداری روانشناسی این الگوریتم را به ثمر رساند.
حال این بنر را میتوان به دو صورت پارچه ایی که شیوه سنتی آن است به کاربرد یا به صورت دیجیتال مجازی مانند ساخت بنر برای کانال ایتا.
که نوع دیجیتالی آن روی بورس بوده و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. از مزایا و قابلیت های بسیار زیاد این روش تبلیغاتی می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:
•    دسترسی آسان 
•    تنوع در طرح 
•    نداشتن محدودیت در اجرا 
این طراحی تا جایی پیشرفت که عاملی شد تا برنامه نویسان هم دست به کار شده و برای در دسترس بودن بیشتر، اپلیکیشن های طراحی بنر یا بنرساز آنلاین را طراحی کنند. 

معرفی اپلیکیشن های مناسب برای ساخت بنر برای کانال ایتا

از اپلیکیشن های ساخت بنر برای کانال ایتا برای طراحی آسان و اصولی می‌توان به:
این شات Inshot
جنریتور Banner Generator
پیکس آرت Picsart
ادوب فتوشاپ adobe photoshop
ادوب ایلاستور Adobe Illustrator
ادوب انیمیت Adobe Animate 
Cover Photo Maker
تمامی اپلیکیشن های نام برده شده برای سهولت در دسترسی حاوی لینک مستقیم دانلود از گوگل پلی استور می‌باشند.
اما اگر به دنبال یک نرم افزار رایگان هستید که نیازی به نصب روی گوشی نداشته باشد و امکان ساخت بنر برای کانال ایتا را در هر دستگاهی با قالب های آماده برای شما فراهم کند، می‌توانید از بنرساز آنلاین دومینگو استفاده کنید.

نکات مهم در ساخت بنر حرفه ایی برای کانال ایتا

حال به مهمترین نکته یعنی ساخت بنری حرفه ای و کاملا اصولی می‌رسیم با رعایت تمامی نکات عنوان شده در موارد زیر می‌توانید ساخت بنر را شروع کنید:
•    یکی از نکات کلیدی در ساخت بنر ابعاد آن است زیرا برای دیدن تصویر یا انیمیشن باید ابعاد استاندارد بنر رعایت شود. مثلا ابعاد استوری اینستاگرام، 9 به 16 است پس برای نمایش بنر تبلیغاتی به صورت استوری اینستا باید این اندازه را رعایت کنید. البته اگر از قالب های آماده استوری اینستا در استوری ساز آنلاین دومینگو استفاده کنید، نیازی نیست نگران ابعاد بنرتان باشید چون تمام قالب‌ها براساس ابعاد استاندارد طراحی شده اند.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی برای کانال ایتا

•    استفاده از رنگ مناسب برای مثال در طراحی و ساخت بنر برای کانال ایتا برای رستوران‌ها از رنگ مناسب قرمز استفاده می‌کنند زیرا این رنگ محرک اشتها بوده وشاد است یا برای شرکت های ارائه دهنده خدمات پاکسازی پوست از رنگ سبز که نماد پاکی و طراوت است استفاده می‌کنند. 

نمونه بنر تبلیغاتی برای رستوران

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی برای کانال ایتا

نمونه بنر تبلیغاتی برای پاکسازی پوست

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی برای کانال ایتا

•    استفاده از حاشیه یا قاب بنر مثل قاب استوری در طراحی استوری تبلیغاتی اینستاگرام که بسیار تاثیرگذار است.
•    فونت تاثیر بسزایی در بنر ما میتواند داشته باشد زیرا انتخاب فونتی خوانا وسبک میتواند نظر خواننده را جلب نمایید با در نظر گرفتن این نکته که سایز فونت باید کمتر از 10 باشد.
•    متعادل نویسی یکی از فنون مهم تبلیغات و ساخت بنر است که شما مجاز نمی باشد بیشتر از چهار خط مطلب داشته باشید.
•    تصاویر متحرک و انیمیشن‌ها در ساخت بنر برای کانال ایتا بسیار جذاب است این قابلیت جدید که به تازگی برای بنرها به کار برده می‌شود نظر طیف خاصی را جلب نموده است علی الخصوص در زمینه پوشاک و اسباب بازی برای کودکان.

نمونه بنرتبلیغاتی برای تبلیغ اسباب بازی کودکان

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی برای کانال ایتا

•    البته با ذکر این مطلب که شما برای ساخت بنر برای کانال ایتا حداکثر 150 کیلوبایت مجاز به بارگذاری انیمیشن در کانال های ایتا هستید.
•    گذاشتن دکمه یا لینک سایت یا کانال خود داخل بنر و لینک دادن آن به صفحه محصولات سایت برای دسترسی و خرید آسان برای مشتری یا بیننده بنر. 
•    استفاده از عکس های با کیفیت و نزدیک به واقعیت تا بیننده از کیفیت عکس ترغیب به خرید شود بهتر است عکس طبیعی باشد تا فرد از خرید و مقایسه عکس و محصول دچار عدم اعتماد به ما و حس نارضایتی در مشتری نگردد تا به مشتری وفادار تبدیل گردد.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی برای کانال ایتا با بنرساز انلاین دومینگو

ساخت بنر در بنر ساز آنلاین دومینگو در سه مرحله ساده زیر امکان پذیر است:

1- در سایت دومینگو به رایگان ثبت نام کنید و واردحساب کاربری خود شوید. سپس گزینه پست اینستاگرام را انتخاب کنید چون بهترین ابعاد برای ساخت بنر کانال ایتا، سایز مربعی است.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی برای کانال ایتا

2- در پنل سمت راست موضوع و رنگ مورد نظرتان را فیلتر کنید یا صفحه را اسکرول کنید تا قالب موردپسندتان را پیدا کنید.
3- با کلیک روی قالب، وارد ویرایشگر دومینگو شوید و از ابزارهای رایگان برای ساخت بنر کانال ایتا استفاده کنید.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی برای کانال ایتا

زمانیکه طراحی شما کامل شد می‌توانید بنر را دانلود کرده و در پیان رسان ایتا منتشر کنید.

بهترین روش های بازاریابی و اموزش ساخت بنر در ایتا

اول باید گفت شما باید اشراف کامل به مجموعه ایی از علم بازاریابی و فروش مذاکره و طراحی و گرافیک و نویسندگی داشته باشید. 
دوم باید راجع به خدمات یا محصول خود اطلاعات دقیق و توضیحاتی کامل بر پایه حقیقت به مشتری ارائه دهید.
از کیفیت خدمات یا محصول خود اطمینان حاصل نمایید.
با توجه به محصول و با ساخت بنر برای کانال ایتا با گروه های تبلیغاتی دیگر تبادل تبلیغ کنید یعنی بنری که تهیه کردید همراه با لینک گذاری که انجام داده اید به ادمین گروه های دیگر داده و بالعکس، این کار را برای بیشتر دیده شدن انجام دهید.
راه دیگر ساخت بنر در ایتا برای شما استفاده از هشتگ گذاری است که با انجام یک سرچ کوچک در ایتا هشتگ هایی که بیشترین استفاده را داشتن را به شما نشان داده و شما هم استفاده کنید تا با سرچ کردن کاربران بنر تبلیغاتی و کانالتان در ایتا دیده شود.
بزرگترین مزیت آیا داشتن کانال های تبلیغاتی است که شما در هنگام به عضویت درآمدن به این برنامه برایتان نمایش داده می‌شود که میتوانید مبلغی خیلی کم پرداخت کرده و از این قابلیت تبلیغ که بسیار زود بازده است استفاده نمایید.

جمع بندی

به شما دوست عزیز توصیه می‌شود که چنانچه خلاق هستید برای ورود به بازار کسب و کار اینترنتی و دنیای تجارت زودتر دست به کارشوید. زیرا وقت طلاست و بهتر است آن را بیهوده هدر ندهید. برای بهتر دیده شدن باید هرچه زودتر از تبلیغات بنری، طراحی بنر تلگرام، ساخت پست و استوری تبلیغاتی اینستاگرام و یا ساخت بنر برای کانال ایتا و سایر شبکه های اجتماعی استفاده کنید.
اگر قصد طراحی استوری تبلیغاتی اینستاگرام یا ساخت بنر برای کانال ایتا را دارید میتوانید به راحتی در سایت دومینگو ثبت نام کنید و با استفاده از قالب های آماده و ابزارهای ویرایشی رایگان، خلاقیت خود را به کار بگیرید تا بنری جذاب و حرفه ای بسازید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین