بنرهای تبلیغاتی یکی از محبوب ترین ابزارهایی هستند که مشاغل آنلاین از آنها برای تبلیغ استفاده می‌کنند. این نوع تبلیغ به جذب بازدیدکنندگان و ایجاد شناخت و آگاهی از برند کمک می‌کند. بسیاری از کسب و کارهای خانگی و استارتاپ‌ها از برنامه ساخت بنر برای طراحی انواع پست و استوری تبلیغاتی و بنر سایت استفاده می‌کنند تا هزینه های بازاریابی شان را به حداقل برسانند.

بنر آنلاین چیست؟

بنرهای تبلیغاتی آنلاین که به صورت بنر سایت یا پست و استوری اینستا و سایر شبکه های اجتماعی منتشر می‌شود، نوعی تبلیغات آنلاین ارزان و حتی رایگان است. هر بنر که به راحتی توسط برنامه ساخت بنر ایجاد می‌شود شامل یک متن نوشته شده و یک عنصر بصری، مانند یک طرح یا عکس سفارشی است. برخی از بنرها شامل لینک هایی نیز هستند و در آنها عناصر یا استیکرهایی نیز به کار می‌رود. مثلا بیننده ممکن است به جای دیدن متن لبنک، تصاویر یا انیمیشن خاصی را بینید. بازدیدکنندگان روی تصویر یا دکمه کال تو اکشن بنر تبلیغاتی کلیک می‌کنند تا از صفحه فرود مربوطه، وب سایت یا سایر صفحات آنلاین بازدید کنند.
بر خلاف تبلیغات متنی، بنرهای تبلیغاتی در نتایج جستجوگوکل ظاهر نمی شوند. در عوض می‌توانید آنها را در وب‌سایت‌هایی با نمایشگرهای تعاملی و شبکه های اجتماعی که برای جذب بازدیدکنندگان استفاده می‌شوند، پیدا کنید. بسیاری از آنها در برنامه ساخت بنر تبلیغاتی بر اساس بنرهای سنتی که در دنیا می‌بینید، مانند بیلبوردها یا فروشگاه‌ها، طراحی می‌شوند. بنرهای تبلیغاتی، بینندگان را در مورد تغییرات یک کسب و کار، محصولات جدید، یا هر اطلاعات مهم دیگری که مدیر فکر می‌کند مخاطبان هدفش باید بدانند، آگاه می‌کند.

 

چه نوع بنرهای را می‌توان با برنامه ساخت بنر طراحی کرد؟

 

انواع بنرها 

طراحان تبلیغات بنری را هم بر اساس محتوا و هم از نظر ساختار تعریف می‌کنند. برخی از رایج ترین انواع بنر که می‌توان با بنر ساز رایگان ساخت، عبارتند از:

ساخت بنر متحرک یا گیف با بنرساز آنلاین

بنرهای متحرک یا GIF تبلیغاتی پویا و چشم نواز هستند که انیمیشن در طراحی آنها گنجانده شده است. با بهترین برنامه ساخت بنر اندروید می‌توان بر روی دستگاه های تلفن همراه این نوع پوسترها را طراحی کرد چون حجم فایل کمتری برای سرعت بخشیدن به زمان بارگذاری صفحه دارند. هر بنر تبلیغاتی متحرک ممکن است حاوی چندین انیمیشن یا اسلاید باشد. نمایش بنرهای GIF  نیازی به پلاگین خاصی ندارد زیرا در قالب فایل GIF ذخیره می‌شوند.

طراحی بنر تسلیت با بنرساز

بنر تسلیت به بینندگان اطلاعاتی درباره روز و ساعت مجلس ختم یا چهلم، می‌دهند. در این بنرها، پیام‌ها تسلیت و تصویر مرحوم نیز گنجانده می‌شود.
چند نمونه بنر تسلیت و پوستر ترحیم را که به صورت قالب آماده پست و استوری در برنامه ساخت بنر دومینگو طراحی شده، در ادامه می‌بینید:

چه نوع بنرهای را می‌توان با برنامه ساخت بنر طراحی کرد؟

امکان ویرایش این قالب های آماده در نرم افزار طراحی آنلاین ما به صورت رایگان با ابزارهای ویرایشی حرفه ای وجود دارد.

چه نوع بنرهای را می‌توان با برنامه ساخت بنر طراحی کرد؟

ساخت بنر تقدیر با بنر ساز حرفه ای

برخی از شرکت‌ها از تبلیغات بنری برای تشکر از زحمات، خدمات یا تعهدات کارمندان یا شرکایشان استفاده می‌کنند. همچنین می‌توانید از این نوع بنر برای معرفی اعضای تیم یا اشتراک‌گذاری اخبار در مورد پاداش هایی که کسب و کار شما به کارمندان ممتاز داده، استفاده کنید. این نوع تبلیغات برای تأکید بر تصویر و شناخت برند به خوبی کار می‌کند.

چه نوع بنرهای را می‌توان با برنامه ساخت بنر طراحی کرد؟

طراحی بنر افتتاحیه با برنامه ساخت بنر

اگر میزبان رویدادی مانند افتتاحیه یا وبینار به صورت آنلاین یا آفلاین هستید و در تلاش برای ایجاد علاقه  هستید تا افراد بیشتری در این رویداد شرکت کنند، این بنرهای نمایشی مفید هستند. اگر این بنرها را به صورت استور یاینستا بسازید می‌توانید یک لینک به صفحه فرود در آن قرار دهید تا کاربران اطلاعات بیشتری مانند زمان‌بندی، نحوه شرکت و فرم‌های ثبت‌نام را در آن بیابند. برای تصاویر و متن این نوع تبلیغات، لوگوی شرکت خود، تصویر پس‌زمینه مربوط به رویداد و جزئیات اولیه مانند نام، زمان، تاریخ و مکان را در نظر بگیرید.

چه نوع بنرهای را می‌توان با برنامه ساخت بنر طراحی کرد؟

برای رویدادهایی مانند افتتاحیه یک فروشگاه جدید، بازگشایی یک مکان قدیمی، تغییر ساعت کاری، به روز رسانی اطلاعات تماس، یا حتی استخدام کارمندان جدید می‌توانید از این نوع بنر نمایشی استفاده کنید که چند نمونه از آنها را در ادامه می‌بینید:

طراحی بنر مناسبتی با نرم افزار طراحی بنر

طراحی بنری مناسبتی یکی از بهترین روش های بازاریابی است که می‌توانید با ارائه تخفیف ویژه و پیشنهاد هدیه در آن مناسبت، مشتریان را ترغیب به خرید کنید.
در برنامه ساخت بنر دومینگو، چندین قالب پست و استوری اینستاگرام برای مناسبت های مختلف مثل روز مادر، روز پدر، ولنتاین، شب یلدا، بلک فرایدی و غیره طراحی شده که می‌توانید آنها را براساس نیازتان سفارشی کنید.
چند نمونه بنر تبلیغاتی کسب و کار برای مناسبت های مختلف را در ادامه می‌بینید:

چه نوع بنرهای را می‌توان با برنامه ساخت بنر طراحی کرد؟

در برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو می‌توانید تمامی این قالب های آماده را ویرایش کرده وبرای تبلیغات برند خود سفارشی سازی کنید.

ساخت پوستر تعاملی با نرم افزار طراحی پوستر آنلاین

بنرهای تعاملی حتی فراتر از بنرهای متحرک و GIF ، کاربران را وادار به تعامل با تبلیغات شما می‌کنند. آنها ممکن است شامل عناصری مانند دمو بازی‌ها یا تریلرهای رویدادها باشند. سایر انواع تبلیغات بنر تعاملی ممکن است به بینندگان این امکان را بدهد که به یک نظرسنجی پاسخ دهند یا فرم تماس را برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرکت پر کنند.
استیکرهای موجود در ویرایشگر اپلیکیشن اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تا استوری های تعاملی بسیار خلاقانه ای بسازید. شما می‌توانید ایتدا از یک برنانه ساخت بنر برای طراحی استوری خود استفاده کنید سپس هنگام آپلود استوری در اینستا، این برچسب‌ها را به آنها اضافه کنید

طراحی بنر تبلیغاتی محصول با بنر ساز

بنرهای تبلیغات محصول، با هدف معرفی محصولات جدید، کاربردها و مزایای آن طراحی می‌شوند تا مخاطبین را ترغیب به خرید آن محصول کنند. 
نمایش تصاویر باکیفیت و عکس هایی از کاربرد محصول در دنیای واقعی نکاتی است که برای طراحی این بنرها با برنامه ساخت بنر تبلیغاتی باید در نظر بگیرید.
صدها قالب آماده مثل نمونه های زیر در برنامه ساخت بنر دومینگو وجود دارد که فقط کافی است عکس محصولات تان را به آن اضافه کنید تا بنر تبلیغاتی محصول تان در کمتر از چند دقیقه آماده شود.

چه نوع بنرهای را می‌توان با برنامه ساخت بنر طراحی کرد؟

طراحی پست و استوری تبلیغاتی با نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

با طراحی پست و استوری تبلیغاتی می‌توانید برای یک محصول یا رویداد خاص تبلیغ کنید یا فقط آگاهی از برند تان را افزایش دهید. این بنرها معمولا شامل لوگو، شعار و نام شرکت شما می‌شوند. بنرهای تبلیغاتی ممکن است به کسب و کارهای جدید کمک کنند تا پایگاه مشتری ایجاد کنند، یا ممکن است محصولی را که جدیدا برای فروش موجود شده، معرفی کنند.

نمونه قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

چه نوع بنرهای را می‌توان با برنامه ساخت بنر طراحی کرد؟

نمونه قالب استوری اینستاگرام

چه نوع بنرهای را می‌توان با برنامه ساخت بنر طراحی کرد؟

ساخت پوستر با تصاویر ثابت با برنامه ساخت بنر 

بنرهای ایستا که بنرهای استاندارد نیز نامیده می‌شوند، با تبلیغات متحرک تفاوت دارند زیرا حرکت نمی کنند. آنها شامل تصاویر ثابت، متن ساده و سایر عناصر هستند. بنرهای ثابت ممکن است برای بینندگان کمتر از بنرهای متحرک یا ویدئویی جذاب باشند اما نسبت به تبلیغات متحرک ساده تر هستند و تمام اطلاعات مهم را به سرعت نمایش می‌دهند.

ساخت کلیپ آنلاین برای طراحی بنر پویا

بنرهای ویدیویی مانند بنرهای متحرک و تعاملی بیشتر شبیه تبلیغاتی هستند که در تلویزیون می‌بینید. در واقع، برخی از برند‌ها حتی ممکن است از محتوای تجاری خود برای تبلیغات بنری شان نیز استفاده کنند. بنرهای ویدیویی برای سایت‌ها و برنامه های موبایل محبوب هستند. در فیس بوک، تبلیغات ویدیویی 59.3 درصد از کل تبلیغات این پلتفرم را جذب می‌کند.

نقش تبلیغات بنری در بازاریابی چیست؟

بنرهای تبلیغاتی که با برنامه ساخت بنر طراحی می‌شوند می‌توانند بخش کلیدی یک کمپین بازاریابی باشند. علاوه بر تبلیغات عمومی، می‌توانید از آنها برای هدف‌گیری مجدد بازدیدکنندگان استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شخصی کالایی را در سبد خرید خود قرار دهد و سعی کند از سایت خارج شود، ممکن است یک بنر با تخفیف ویژه به او نمایش داده شود که خریداران را برای تکمیل خریدشان تشویق کند.
سایر کاربردهای بنرهای تبلیغاتی شامل ساخت استوری های قابل کلیک و فریبنده است که بیننده را به صفحه فرود یا سایر صفحات وب با محتوای مرتبط هدایت می‌کند. بنرهای نمایشی آگاهی از برند را افزایش می‌دهند و بازدیدکنندگان را درگیر می‌کنند یا دوباره جذب می‌کنند تا آنها را از قیف بازاریابی عبور داده و آنها را به یک سرنخ و سپس به مشتری تبدیل کند.

چطور با برنامه ساخت بنر، محتوای تبلیغاتی بسازید؟

راهی سریعتر و ساده تر برای طراحی و چاپ بنرهای سفارشی نسبت به برنامه ساخت بنر وجود ندارد. دومینگو یک ابزار طراحی آنلاین قدرتمند است که برای افراد مبتدی و طراحان حرفه ای ایجاد شده است و دقیقاً آنچه را که برای ایجاد، اشتراک گذاری و چاپ بنرهایی با ظاهر حرفه ای نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه ساخت بنر با قالب های آماده فوق العاده، امکان سفارشی سازی های رایگان، و رابط کاربری بسیار کاربر پسند، طراحی را به اندازه کافی برای همه آسان کرده است.

راهنمای شما برای ساخت بنر در 5 مرحله سریع

حتی بدون هیچ تجربه ای در طراحی، شما می‌توانید به سادگی یک قالب خیره کننده را انتخاب کنید، از ابزارهای ساده ما برای سفارشی کردن آن استفاده کنید و سپس فایل نهایی را دانلود کنید و در عرض چند دقیقه آن را در پلتفرم مود نظرتان منتشر کنید و از نتایجشگفت انگیز آن بهره مند شوید!
بیایید مراحل ساده ساخت بنر در بنر ساز آنلاین دومینگو را با هم مرور کنیم:

قالب بنر خود را انتخاب کنید

اگر کلمه "قالب آماده" ، گرافیک های خسته کننده و یکسانی را به ذهن شما می‌آورد،  قالب های بی نظیر ما را بررسی نکرده اید! هر طرح توسط یک طراح گرافیک حرفه ای ایجاد شده است و با رنگ‌ها، فونت‌ها و عناصر آماده تکمیل شده است. برای انتخاب طرح بنر مورد علاقه خود، وارد حساب کاربریتان شوید و از بین گزینه های موجود که شامل پست اینستاگرام، استوری اینستاگرام و بنر تبلیغاتی می‌شود، یکی را انتخاب کنید تا تمام قالب های آماده به شما نمایش داده شود.

چه نوع بنرهای را می‌توان با برنامه ساخت بنر طراحی کرد؟

ابعاد استاندارد پست و استوری اینستا در این قالب های آماده کاملا رعایت شده و شما به راحتی می‌توانید براساس موضوع یا تم رنگی، قالب‌ها را فیلتر کنید.
در نهایت روی یکی از قالب‌ها کلیک کنید تا وارد صفحه ویرایشگر شوید.

تصاویر خود را آپلود کنید

تصاویر یکی از مهمترین ویژگی های بنر تبلیغاتی است. شما می‌توانید با انتخاب گزینه آپلود در برنامه ساخت بنر، تصویر یا عکس هایی که در گوشی یا کامپیوتر خود دارید در نرم افزار آپلود کنید و به قالب آماده ای که انتخاب کردید اضافه کنید. اگر تصاویری با وضوح بالا برای طراحی بنر ندارید، یکی از عکس‌های استوک حرفه‌ای ما را از گالری تصاویرمان انتخاب کنید

چه نوع بنرهای را می‌توان با برنامه ساخت بنر طراحی کرد؟

متن خود را اضافه کنید

را جذابتر کردن ظاهر بنرتان می‌توانید از افکت های متنی از پیش تنظیم شده ما استفاده کنید! ما فونت های جذاب را ر اندازه های مختلف به خوبی هماهنگ کردیم که می‌تواند کاملا واضح و خوانا روی بنر شما به چشم بیاید. شما می‌توانید برای ساخت بنر فارسی رایگان از فونت های فارسی موجود در برنامه استفاده کنید

چه نوع بنرهای را می‌توان با برنامه ساخت بنر طراحی کرد؟

رنگ‌ها، شکل‌ها و موارد دیگر را سفارشی کنید

هنگامی که تصاویر و متن را آپلود کردید، لذت واقعی شروع می‌شود. حتی بدون هیچ پیش زمینه خلاقانه، کاربران ما به طور مداوم یادآوری می‌کنند که طراحی با ابزارهای برنامه ما چقدر سرگرم کننده است. از ابزارهای بصری ما برای تغییر رنگ بنر، اضافه کردن حاشیه، آپلود نمادها و موارد دیگر استفاده کنید.

چه نوع بنرهای را می‌توان با برنامه ساخت بنر طراحی کرد؟

دانلود کنید، به اشتراک بگذارید، یا چاپ کنید

حالا می‌توانید گام نهایی را بردارید و بنری که ساخته اید را دانلود کنید.

چه نوع بنرهای را می‌توان با برنامه ساخت بنر طراحی کرد؟

برای این کار فقط کافی است روی «دانلود» کلیک کنید و سپس فرمت دلخواه تان را انتخاب کنید.
برای کار با برنامه ساخت بنر ما آماده اید؟ کلیک کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین