آیا به دنبال ایده های خلاقانه برای ساخت استوری تولد در اینستاگرام هستید؟ پس مقاله مناسبی را انتخاب کردید. ما لیستی از 10 ایده استوری تولد اینستا را گردآوری کرده ایم که مطمئناً برایتان کاربردی خواهد بود.
تفاوتی ندارد به دنبال ایده برای استوری تولد خودتان، دوستان تان، خانواده تان یا حتی حیوان خانگی تان باشید و بخواهید تولد آنها را جشن بگیرید، یا تبریک بگویید، در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو قالب های آماده با ایده های خلاقانه ای وجود دارد که می‌توانید از آنها کمک بگیرید.
بیایید شروع کنیم!

 

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

 

ایده استوری برای تولد کودکان

تولد فرزندتان را جشن می‌گیرید؟ این قالب استوری تولد زیبا در اینستاگرام انتخاب ایده آلی است. عکس فرزندتان را اضافه کنید، یک پیام دوست‌داشتنی بنویسید و چند برچسب زیبا اضافه کنید تا شخصی‌تر شود. این یک راه عالی برای دعوت به جشن تولد فرزندتان است و به فالوورهای تان فرصتی برای مشاهده رشد فرزندتان می‌دهد.

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

ایده استوری تولد رفیق

با ساخت یک استوری جذاب برای تولد با این قالب آماده استوری اینستاگرام، به نزدیکترین دوست خود بگویید که چقدر برای شما مهم و خاص است. یک عکس از خودتان دو نفر و یک متن تبریک تولد برای بهترین دوستتان اضافه کنید و از او برای حضور در کنار تان تشکر کنید. همچنین می‌توانید رنگ پس‌زمینه را تغییر دهید ، فونت‌های متن را تنظیم کنید، و موارد دیگر را برای منحصربه‌فردتر کردن این استوری تولد اینستا به کار ببرید.

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

ایده تبریک تولد در استوری برای حیوانات خانگی

حیوانات خانگی ما بخشی از خانواده و بهترین دوستان ما هستند. آنها شایسته جشن تولد گرفتن هستند! از این قالب آماده استوری اینستاگرام برای جشن تولد حیوان خانگی خود استفاده کنید و آن را با فالوورهایتان به اشتراک بگذارید.
از این قالب آماده استوری تولد می‌توان برای تبریک تولد هر سگ خانگی، گربه، خرگوش، موش خرما، طوطی، لاک پشت و غیره استفاده کرد. برای مثال، می‌توانید یک عکس خنده دار از حیوان خانگی خود یا تصویری از حیوان خانگی خود را در زمانی که آنها کوچک بودند قرار دهید.
همچنین ایده خوبی است که دوست داشتنی ترین ویژگی حیوان خانگی خود را به اشتراک بگذارید، چیزی که حیوان خانگی شما را به بهترین پت در جهان تبدیل می‌کند، یا داستانی درباره نحوه ورود حیوان خانگی به زندگی تان بنویسید. این می‌تواند یک راه عالی برای تعامل با فالوورهای تان و ایجاد مکالمات جالب در اینستاگرام باشد.

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

ایده استوری تبریک تولد برای اعضای خانواده

شما نمی توانید قالبی بهتر از این برای استوری تولد اعضای خانواده تان پیدا کنید.
می‌توانید عکسی از گذشته یا خاطرات شاد مورد علاقه‌شان اضافه کنید. به این ترتیب شما داستان آنها را تعریف می‌کنید و همچنین می‌توانید رابطه خود را با آنها نشان دهید.
این قالب  به شما امکان می‌دهد را اضافه کردن متن به عکس آنلاین خود و با افزودن برچسب ، قاب استوری و موارد دیگر، آن را شخصی‌تر کنید .

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

ایده ساخت استوری تولد اینستاگرام دوست پسر

با استفاده از این قالب آماده استوری اینستاگرام، تولد دوست پسر خود را با یک استوری ویژه فقط برای او جشن بگیرید. عکس مورد علاقه خود را از او و همچنین یک پیام کوتاه و تاثیرگذار برای ابراز عشق خود به او اضافه کنید. ممکن است بگویید: «تولدت مبارک عزیزم! تو عشق زندگی من هستی و از داشتن تو در زندگی ام سپاسگزارم.» او مطمئناً آن را دوست خواهد داشت!

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

درست کردن استوری تولد برای دوست دختر

این قالب استوری تولد عاشقانه اینستاگرام برای جشن گرفتن تولد دوست دخترتان عالی است! طرح رنگی زیبا با پس زمینه گرادیان، او را به وجد خواهد آورد.
این قالب آماده استوری اینستا به شما امکان می‌دهد دو عکس از دوست دختر تان را اضافه کنید و با نوشتن متن روی عکس آنلاین آن را خاص تر کنید. می‌توانید با استفاده از برچسب‌ها، قاب استوری، شکلک‌های زیبا و موارد دیگر، آن را منحصربه‌فردتر کنید. از این قالب استوری اینستاگرام استفاده کنید تا به دوست دخترتان بفهمانید که چقدر برای شما خاص است!

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

ایده استوری تولد سیاه و سفید کلاسیک اینستاگرام

هر کسی که به دنبال ظاهری سنتی و قدیمی است، این قالب  را دوست خواهد داشت. عکس سیاه و سفید ندارید؟ نگران نباشید. قبل از اینکه عکس خود را آپلود کنید از فیلتر سیاه و سفید استفاده کنید  تا فوراً آن را به سیاه و سفید تبدیل کنید.
این قالب آماده استوری اینستاگرام همچنین امکان اضافه کردن متن به عکس را در قسمت پایین به شما می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید پیامی کاملا شخصی تر به این استوری اضافه کنید.

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

ایده استوری تولد اینستا صورتی

اگر به دنبال تم صورتی برای استوری تولد اینستاگرام هستید، دیگر دنبال آن نباشید! این قالب استوری اینستاگرام تولدت مبارک زیبا برای هر کسی که عاشق رنگ صورتی و هر چیز دخترانه ای است عالی به نظر می‌رسد. فقط کافی است یک عکس آپلود کنید، سپس چند برچسب و متن جالب با تم تولد اضافه کنید و شما به نتیجه رسیدید. یک استوری کامل برای تولد اینستاگرام که مطمئناً لایک‌ها و کامنت های زیادی دریافت می‌کند.

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

ساخت استوری تولد اینستاگرام با کلاژ عکس

آیا می‌خواهید خاطرات جشن تولد خود را به روشی جالب حفظ کنید؟ یک کلاژ عکس برای استوری تولد اینستاگرام بهترین انتخاب است!
این قالب آماده استوری اینستاگرام به شما امکان می‌دهد چندین عکس را  در یک قالب ادغام کنید. همچنین می‌توانید با نوشتن متن روی عکس اینستا، اضافه کردن استیکرها و دیگر موارد آن را جذاب تر کنید. ایجاد یک کولاژ  بهترین راه برای حفظ و به اشتراک گذاشتن خاطرات شماست!

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

ایده استوری تولد اینستاگرام با استیکر شمارش معکوس

شمارش معکوس تولد یک راه سرگرم کننده برای هیجان زده کردن دوستان و دنبال کنندگان شما برای روز بزرگ تولدتان است. می‌توانید از این قالب آماده استوری برای ساخت استوری تولد خودم ایده بگیرید و یک شرح کوتاه برای روز تولد خودتان همراه با روز شمار منتشر کنید. با افزودن شمارش معکوس، دوستان و دنبال کنندگان شما دقیقاً می‌دانند که چه زمانی باید منتظر پست بعدی شما باشند.

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

استوری تولد با کلاژ عکس های باکلاس

آیا می‌خواهید دوستی را که از انتشار عکس های باکلاس خود در اینستاگرام خوشحال می‌شود غافلگیر کنید؟ پس، یک قالب استوری تولد آماده کلاژ مثل تصویر زیر را انتخاب کنید. 

این قالب استوری تولد آماده مانند هر قالب دیگری امکان سفارشی‌سازی کامل را با ابزارهای ویرایش دومینگو دارد، پس می‌توانید به سادگی عکس موجود را با یک عکس کلاسیک از دوست خود جایگزین کنید و مراحل ساخت استوری تولد را در چند دقیقه تمام کنید. ما به شما قول می‌دهیم که استوری شما درجه یک به نظر می‌رسد حتی اگر فقط تصویر پیش فرض را با تصویر دوست خود جایگزین کنید.

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

استوری تولد کلاژ با طرح فانتزی

آیا می‌خواهید بهترین دوست تات را با یک استوری فوق العاده شخصی سازی شده در اینستاگرام غافلگیر کنید؟ پس این قالب استوری تولد آماده برای شماست. این قالب استوری تولد آماده دارای یک طرح رنگی زیبا و سه بخش عکس قابل ویرایش است.
3 عکس موجود را با عکس هایی که مخصوص خودتان و دوستتان، جایگزین کنید. ما مطمئن هستیم که با این استوری، روز تولد آنها را شاد تر خواهید کرد.

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

استوری تولد ساده

اگر به دنبال یک تبریک ساده برای تولد دوستتان هستید، این قالب آماده بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در این استوری بسیار ساده، فقط جمله تبریک تولد بهترین دوستتان نوشته شده و یک پس زمینه زیبا به آن اضافه شده است. اگر به دنبال یک قالب استوری تولد آماده و سریع برای سفارشی کردن هستید، این قالبی است که باید انتخاب کنید.

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

استوری تولد نامه های آویزان

با این ایده تولد، به قلب دوستتان راه پیدا می‌کنید و فالوورهایش را غافلگیر میکنید. در قالب استوری تولد نامه های آویزان، می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و صحنه های متعددی را با متن های مختلف اضافه کنید تا این استوری شخصی سازی شود.

قاب عکس برای ساخت استوری تولد

اگر به دنبال یک ایده ساده برای استوری تولد هستید، این قالب آماده برای شما مناسب است. این قالب استوری به شما امکان می‌دهد یک عکس را به همراه متن و سایر عناصر به آن اضافه کنید. می‌توانید با افزودن قاب‌های عکس، موسیقی، صحنه‌های متعدد و موارد دیگر، آن را شخصی‌تر کنید.

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

طراحی استوری تولد با چند عکس

استوری های چند عکسی یک ایده ساده برای استوری تولد هستند. این قالب استوری تولد آماده رویکردی ساده دارد و به شما امکان می‌دهد دو عکس به آن اضافه کنید. می‌توانید صحنه های بیشتر، عکس های مختلف اضافه کنید و آن را به سورپرایز تولد کامل برای دوست تان تبدیل کنید.

استوری خلاقانه تولد

آیا به دنبال ایده ای هستید که مدرن و خلاقانه باشد؟ پس قالب تولد استوری خلاقانه اینستاگرام قطعاً یک طرح متمایز در میان لیست موجود است که به شما امکان می‌دهد 3 عکس از خودتان اضافه کنید و متن را سفارشی کنید تا بهترین روز را به دوستتان تبریک بگویید.

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

استوری رنگارنگ تولد

اگر به دنبال یک طرح فوق العاده جذاب هستید، قالب استوری تولد آماده رنگارنگ را ویرایش کنید. این قالب استوری تولد همه ویژگی های مورد نیاز شما را دارد، از متن های قابل ویرایش تا افزودن عناصر مختلف، از این قالب می‌توانید برای سورپرایز کردن بیشترین استفاده را ببرید.

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

چگونه یک استوری تولد اینستاگرام بسازیم؟

در این عصر دیجیتال، ابزارهای آنلاین بسیار مفیدی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ساخت سریع استوری تولد منحصر به فرد برای اینستاگرام استفاده کنید. در این پست، قالب های آماده موجود در استوری ساز اینستاگرام دومینگو را به شما معرفی کردیم.
با ویرایشگر همه‌کاره که استفاده از آن بسیار آسان است و نیازی به هیچ تجربه ای در ویرایش ندارید در کنار صدها قالب استوری تولد آماده که در سبک های مختلف ارائه شده، ایده های بی پایان استوری اینستاگرام برای تولد را در دومینگو  پیدا خواهید کرد.
بیایید با نحوه ساخت استوری تولد اینستاگرام در دومینگو بیشتر آشنا شویم

1. دومینگو  را باز کنید

برای شروع به domingo.ir  بروید و روی «ورود/ثبت نام» در صفحه اصلی کلیک کنید.

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

2. یک قالب استوری تولد اینستاگرام را انتخاب کنید

پس از ثبت نام، گزینه استوری اینستاگرام را انتخاب کنید.
در نوار جستجو، عبارت  "تولد" را تایپ کنید تا همه قالب های استوری تولد اینستاگرام را پیدا کنید. این قالب‌ها توسط طراحان حرفه ای طراحی شده اند و 100% قابل ویرایش هستند. برای شروع سفارشی سازی یکی را که دوست دارید انتخاب کنید.

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

3. به سلیقه خود سفارشی کنید

قالب استوری تولدت مبارک اینستاگرام را سفارشی کنید تا متعلق به خودتان باشد. عکس و متن خود را اضافه کنید تا تصویر شخصی تر و معنادارتر شود. همچنین یک کتابخانه از استیکرها، عکس‌های استوک، آیکون‌ها و اتیکت‌ها برای انتخاب شما وجود دارد.
علاوه بر این، مجموعه‌ای از ابزارها برای ویرایش متن و عکس وجود دارد که می‌توانید از آنها برای بهینه سازی استوری خود استفاده کنید - برش و تغییر انداز ، تغییر پس‌زمینه ، افزودن قاب به عکس‌ها و موارد دیگر.
تنها با چند کلیک ساده، می‌توانید یک استوری تولد بی نظیر برای اینستاگرام ایجاد کنید که مطمئناً دوستان و خانواده تان را شگفت زده خواهد کرد.

10 ایده عالی برای  طراحی استوری تولد اینستاگرام

4. استوری تولد اینستاگرام خود را دانلود کنید

وقتی از ظاهر استوری تولد اینستاگرام خود راضی هستید، می‌توانید روی دکمه دانلود کلیک کنید تا آن را در رایانه خود ذخیره کنید یا در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. 

جمع بندی

تولد هر کسی فقط یک بار در سال است، پس آن روز را برایش خاص کنید! از این 10 ایده استوری تولد اینستاگرام استفاده کنید تا یک استوری فراموش نشدنی تولد اینستاگرام بسازید که دوستان و دنبال کنندگان شما هم اکنون آن را دوست خواهند داشت!
خلاق باشید، از استوری کردن لذت ببرید !

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین