طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان کاربردهای متنوعی برای تبلیغات کسب و کارها دارد. در این مقاله ایده های خلاقانه و بهترین فونت های فارسی که می‌توانید برای طراحی پوستر انلاین به کار ببرید را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

 

راهنمای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

 

ایده برای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

ایده های خلاقانه برای طراحی آنلاین پوستر فارسی نامحدود است اما اگر به دنبال ساخت بنر انلاین و رایگان هستید، توصیه می‌کنیم از قالب های آماده بنر تبلیغاتی دومینگو الهام بگیرید و با ایده هایی که طراحان حرفه ای ما به کار برده اند، طراحی آنلاین پوستر را راحت تر و سریعتر از همیشه انجام دهید.

برای نوشتن متن روی عکس آنلاین از افکت های مختلف استفاده کنید تا برجسته شود

متن برجسته یکی از بزرگ‌ترین ترندهای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان در سال جاری است ، زیرا این نوع متن به خوبی توجه بیننده را به خود جلب می‌کند.
متن های برجسته در صفحه نمایش های با وضوح بالا شگفت انگیز به نظر می‌رسند، بنابراین انتظار داشته باشید که فونت های پررنگ را در بیشتر طرح های آنلاین که برای پست و استوری اینستاگرام یا بنر وب سایت به کار می‌رود، مشاهده کنید.
اگر می‌خواهید متن تان را به روشی خلاقانه برجسته کنید، توصیه می‌کنم از قالب آماده زیر استفاده کنید.

راهنمای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

در این نمونه پوستر، متن در لایه های مختلف جدا شده و فوق العاده به نظر می‌رسد.
نمونه پوستری مانند این قطعا در رسانه های اجتماعی تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

از طراحی مینیمالیستی استفاده کنید

من از همان لحظه ای که این نمونه پوستر ابتکاری را دیدم طرفدار آن شدم.
از طراحی مینیمالیستی گرفته تا ایموجی‌ها، هر قسمت از این طراحی بنر سایت دوست داشتنی است. بعلاوه یک موضوع مهم و جدی را به روشی سرگرم کننده تبلیغ می‌کند.
با این قالب آماده بنر تبلیغاتی، طراح می‌خواست مطمئن شود مردم می‌دانند که رای دادن راهی عالی برای اطمینان از شنیده شدن صدایشان است.
این انتخاب ساده طراحی تضمین می‌کند که پیام آنها توسط تعداد زیادی از مردم دیده می‌شود. فکر می‌کنم موفقیت آمیز بودن آن تضمین شده است و پس از انتشار آن، مخاطبین این پوستر را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

راهنمای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

از رنگ های روشن و تیره در طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان استفاده کنید

توییتر یکی از اولین غول های فناوری بود که حالت روشن و تاریک را به پلتفرم خود اضافه کرد.
اکنون تقریباً همه شرکت‌های بزرگ فناوری آن را در طرح های خود استفاده می‌کنند.
آنها دیدند که می‌توانند تجربه کاربری خود را با کمی انعطاف پذیرتر کردن کارها بهبود بخشند.
این به این دلیل است که بسته به موقعیت، یک پس‌زمینه روشن باعث می‌شود اوضاع بهتر به نظر برسد و بالعکس.
هنگام طراحی بنر تبلیغاتی خود، فکر می‌کنم مهم است که این ایده را در ذهن داشته باشید. گاهی اوقات پوستر شما بر روی یک پس زمینه تیره بهتر دیده می‌شود و در برخی مواقع در فید رسانه های اجتماعی باید از پس رمینه سفید روشن استفاده کنید.
همانطور که در این قالب پست اینستاگرام می‌بینید، پس زمینه روشن با قاب تیره در هر جایی عالی به نظر می‌رسد.

راهنمای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

در طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان از گرادیان استفاده کنید

گرادیان یک راه ساده برای اضافه کردن کمی رنگ یا هیجان به پس زمینه پوستر شما است.
اکنون استفاده از آنها با ویرایشگر  آنلاین دومینگو بسیار آسان است. برای افزودن آنها به پوستر فقط یک کلیک کافی است.
در این مثال، طراح یک گرادیان را در پس زمینه موجود در بنر اضافه کرده است.

راهنمای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

گرادیان‌ها در ترکیب با متن سفید ساده، عمق زیادی به اشکال ساده می‌بخشند.

مطمئن شوید که طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان شما دارای یک فراخوان برای اقدام است

اگر با زبان بازاریابی آشنا نیستید، ممکن است ندانید فراخوان برای اقدام چیست. به بیان ساده، این کلمه یا عبارتی است که باید خواننده را ترغیب به اقدام کند.
در ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین حداقل یک فراخوان ساده برای اقدام باید وجود داشته باشد. مثل:
برای اطلاعات بیشتر با شماره 124-1424 تماس بگیرید
خرید بلیط در Tickets.com
اکنون به سایت ما مراجعه کنید
امروز ثبت نام کنید!
این عبارات ساده معمولاً مهمترین بخش هر طراحی بنر انلاین هستند. بدون آنها، پوستر شما احتمالاً مؤثر نخواهد بود زیرا هیچ کس نمی داند که شما می‌خواهید چه کاری انجام دهند.
در این نمونه پوستر استخدام، طراحان یک فراخوان برای اقدام در پایین پوستر قرار دادند:

راهنمای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

اگر طراح آن بخش را اضافه نمی کرد، کل پوستر بی فایده بود و شرکت ممکن است از خود بپرسد که چرا هیچ کس برای شغل آنها درخواست نداده است.
خب، بدون راهی برای برقراری ارتباط با شرکت، ارسال درخواست برای استخدام بسیار سخت است

در طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان مناسبتی، مطمئن شوید که طرح شما با آن مناسبت مطابقت دارد 

یکی از بزرگترین مشکلات طراحی بنر تبلیغاتی با گوشی این است که پوسترهای مناسبتی با رویدادی که تبلیغ می‌کنند مطابقت ندارد.
وقتی پوستر قرار است یک مناسبت خاص مثل روز پدر را تبلیغ کند، باید از نمادها، متن‌ها یا تصاویر مرتبط با آن استفاده شود در غیراینصورت، بیشتر گیج کننده به نظر می‌رسد تا جذاب.
گیج کردن کاربران از همان ابتدا راه خوبی برای طراحی یک پوستر قابل توجه نیست. بنابراین حتماً در طول کل فرآیند طراحی به خاطر داشته باشید که چه رویدادی را تبلیغ می‌کنید.
در این نمونه پوستر می‌توانید ببینید که عناصر طراحی کاملاً با رویداد مطابقت دارند.
از رنگ‌ها گرفته تا تصاویر و حتی فونت اصلی، این پوستر به نظر می‌رسد که دقیقا برای تبریک روز پدر طراحی شده است!
طراحان نماد سبیل اضافه کردند تا واقعاً ارتباط بنر انلاین با روز پدر را افزایش دهند.

بهترین فونت برای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

امیدواریم از ایده های این مقاله استفاده کافی را برده باشید. به جز این ایده های خلاقانه شما باید به دنبال فونت شگفت انگیزی باشید با اضافه کردن آن به طراحی آنلاین بنر بتوانید طراحی پست و استوری اینستاگرام و قالب های آماده را بهتر کنید.
اگر برای ساخت بنر از ویرایشگر آنلاین دومینگو استفاده می‌کنید، انتخاب فونت های متنوع برای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان بسیار راحت است زیرا در این نرم افزار صدها فونت فارسی رایگان گنجانده شده که می‌توانید با یک کلیک از آنها برای طراحی بنر خود استفاده کنید.
در ادامه چند نمونه از این فونت‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

فونت کلاسیک مدرن Elham

به دنبال فونتی مدرن، با کمی حس نوستالژیک هستید؟ به فونت Elham نگاهی بیندازید.

راهنمای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

از این فونت "کلاسیک مدرن" می‌توانید در طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان استفاده کنید تا خلاقیت خود را به رخ بکشید! در قالب های آماده موجود در سایت دومینگو نمونه های زیادی را پیدا می‌کنید که از این فونت استفاده شده زیرا کاربردهای زیادی برای این فونت وجود دارد.
 پس از پایان طراحی بنر، از افکت های مختلفی برای ایجاد بافت و ساخت ظاهری برجسته برای این فونت استفاده کنید یا آن را ساده بگذارید تا متنی واضح و خوانا داشته باشید.
فونت Elham برای پست‌های اینستاگرام با احساس و انگیزشی ایده‌آل است، در حالی که می‌تواتد برای پروژه‌های برندسازی نیز مناسب باشد و برای نقل قول‌های زیبا در پست و استوری اینستا نیز به خوبی عمل می‌کنند.

تایپ فیس Zar برای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان معرفی محصول

Zarیک فونت پر رنگ قوی – مناسب برای پروژه های برندسازی، طرح های معرفی محصول، سرصفحه مجلات – یا به سادگی برای نوشتن یک متن ساده و شیک روی هر تصویر پس زمینه ای مناسب است.

راهنمای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

Zar  ممکن است فوراً شما را برای ساخت پست و استوری اینستاگرام ترغیب نکند، اما در حجم و قالب مناسب ممکن است از تاثیر زیبایی که می‌تواند به پست شما اضافه کند شگفت زده شوید، بنابراین ما آن را در فونت های کاربردی برای دسته بندی اینستاگرام قرار می‌دهیم.

فونت کلاسیک shehrzasnew برای ساخت بنر اینستاگرام

فونت shehrzasnew با حسی انسان گرایانه و ظریف مخصوص طرح های ساده، تمیز و مینیمالیستی طراحی شده است. این فونت برای متن پست و استوری های تبلیغاتی مانند معرفی محصول، نقل قول و موارد دیگر کاملاً مناسب است.

راهنمای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

Shehrzasnew به عنوان یک فونت کلاسیک آماده است تا حسی از تجمل را به پست های رسانه های اجتماعی شما اضافه کند، از زیبایی و مد گرفته تا دکوراسیون منزل، معماری و موارد دیگر می‌توانید از این فونت برای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان استفاده کنید.

فونت دست خطی Cairo برای ساخت بنر تبلیغاتی مناسبتی

فونت دست خطی Cairo  از فونت‌های زیبا یا طراحی خاص است که به فونت تزئینی مشهور است و از آن حتی می‌توان برای طراحی لوگو نیز استفاده کنید.

راهنمای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

از این فونت می‌توانید در هر محتوایی از عنوان یا متن پست و استوری اینستاگرام گرفته تا مجلات و بنرها استفاده کنید. این فونت برای طراحی استوری تولد، دعوت نامه‌ها، کارت های تبریک، و موارد دیگر نیز مناسب است. استفاده از این فونت بسیار سرگرم کننده و همه کاره را در بنرهای خود فراموش نکنید! امیدواریم این فونت یکی از فونت‌های انتخابی شما برای طراحی پست اینستاگرام بعدی تان باشد.

فونت مینیمالیستی Afra

AFra یک تایپ بدون به سبک دست خطی و در عین حال سرگرم کننده است که دارای حروف ساده و کنتراست کم است، با این حال برخی ویژگی هایی از خطاطی یا جزئیاتی از خط نستعلیق در حروف کج و شکل‌های کاسه‌ای حروف آن دیده می‌شود.

راهنمای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

طراحی خاص این فونت موجب شده که برای پست های رسانه های اجتماعی، نام تجاری، طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان، سرمقاله، کتاب‌ها، وب سایت‌ها، دیجیتال و موارد دیگر مفید و همه کاره باشد.

طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان با دومینگو

از بین تمام برنامه‌های موجود، نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو تنها برنامه رایگانی است که علاوه برقالب آماده پست و استوری اینستاگرام، صدها فونت فارسی رایگان را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.
با استفاده از عکس های استوک، برچسب‌ها، ایموجی‌ها و اشکال متنوع این نرم افزار می‌توانید تمام قالب های آماده موجود را به دلخواه خودتان ویرایش کنید.
تفاوتی ندارد بخواهید یک پست یا استوری اینستاگرام طراحی کنید یا به دنبال طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان برای سایت باشید، قالب های رایگان شما را کاملاً آماده می‌کند تا یک طرح مناسب را که مخاطبینتان دوست دارند در کمتر از چند دقیقه طراحی کرده و منتشر کنید.
مزیت دیگر نرم افزار طراحی دومینگو در این است که راه آسانی برای جستجوی قالب های آماده دارد و شما می‌توانید با ابزارهای رایگان آن را سفارشی کنید و یک قالب جدید بسازید که در آن به سادگی یک عکس اضافه کنید و کلمات را تغییر دهید.
برای مثال، اگر می‌خواهید یک استوری تولد بسازید، باید گزینه تولد را فیلتر کنید سپس به قالب‌ها نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید که طرح‌بندی مورد علاقه‌تان را داشته باشد، و سپس با افزودن تصاویر خود، یا پیدا کردن یکی از تصاویر استوک رایگان، آن را مال خود کنید.

راهنمای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

می‌توانید با کلیک کردن روی ایموجی و افزودن چند استیکر یا اشکال دیگر، قالب را سفارشی کنید. فونت های فارسی متنوع باعث می‌شوند هر متنی در تصویر خواناتر شود.
آیکون های متنوعی نیز در برنامه وجود دارد که برای زیباتر کردن استوری تولد می‌توانید از آن استفاده کنید. مثلا هر استوری تولد دارای کیک است. برای انجام این کار، روی ابزار آیکون کلیک کنید و سپس کیک را جستجو کنید.

راهنمای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

از نتایج جستجو برای یافتن طرح کیکی که دوست دارید استفاده کنید و برای افزودن آن کلیک کنید. برای اطمینان از اینکه همه چیز به خوبی هماهنگ است، می‌توانید روی گزینه رنگ در نوار ابزار بالا کلیک کنید و از آن برای تغییر رنگ آیکون کیک‌ها استفاده کنید. 

راهنمای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

وقتی از ظاهر طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان خود راضی هستید، روی دانلود کلیک کنید تا تصویر خود را ذخیره کنید یا در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

راهنمای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان

حتی اگر بخواهید می‌توانید چند ساعت یا چند روز دیگر وارد حساب کاربریتان شوید و قالب هایی را که در حال ویرایش آنها بودید مشاهده کرده و طراحی آنها را تکمیل کنید.
با این ویژگی های منحصر به فرد و همه کاره، نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو بهترین انتخاب شما برای طراحی پوستر آنلاین فارسی رایگان خواهد بود. رایگان طراحی کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین