پست‌های رسانه‌های اجتماعی چرخه عمر بسیار کوتاهی دارند، بنابراین نباید ساعت‌ها برای ساخت آن‌ها وقت بگذارید. مهم‌تر این است که محتوای خود را در پلتفرمی منتشر کنید که مخاطبین هدفتان واقعاً آن را ببینند و نتیجه آن عالی باشد. استفاده از امکان دانلود برنامه قالب پست اینستاگرام به شما کمک می‌کند به جای اینکه هر بار از ابتدا شروع کنید، به طیف وسیعی از قالب‌ها و منابع طراحی عالی (مانند تصاویر استوک، نمادها، اشکال و متن) به صورت آماده دسترسی داشته باشید.
 به این ترتیب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که قالب پست اینستاگرام را با عناصر برند خود ترکیب کرده و تطبیق دهید تا محتوایی منحصر به فرد و قدرتمند داشته باشید. اینکه بتوانید قالب های آماده ای که قبلاً ایجاد کرده‌اید را تغییر کاربری دهید، صرفه‌جویی زیادی در زمان است از طرفی برای به دست آوردن نتایج باورنکردنی نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت ندارید. 
آنچه طراحی قالب اینستاگرام را در بهترین برنامه ساخت قالب پست اینستاگرام، رایگان می‌کند لزوماً کمبود کیفیت نیست، بلکه استفاده از ویژگی‌های طراحی قدرتمند و ویژگی‌های اضافی زیبا، مانند ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است. 
 برنامه های رایگان دانلود برنامه قالب پست اینستاگرام دارای طرح‌های رایگان محدودتری نسبت نرم افزارهای پولی هستند، اما همه آنها وظیفه ایجاد تصاویر عالی برای کانال‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شما را دارند. بنابراین، اگر آماده باشید تا چند هزار تومان بپردازید، قالب های متنوع تری را که دریافت می‌کنید که می‌توانید به عنوان قالب حرفه ای پست اینستاگرام به کار ببرید.

 

بهترین نرم افزار طراحی رایگان برای دانلود قالب پست اینستاگرام در سال 2023

 

دانلود برنامه قالب پست اینستاگرام دومینگو برای وب، iOS، اندروید، macOS، ویندوز

دومینگو یک برنامه طراحی رایگان مبتنی بر قالب های آماده است که با وجود دارا بودن ابزارهای قدرتمند، استفاده از آن بسیار ساده است. بیش از یک صدها قالب اینستاگرام رایگان، گرافیک و عکس در این نرم افزار طراحی آنلاین وجود دارد که می‌توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید.
وقتی دومینگو را باز می‌کنید، ده‌ها قالب رایگان اینستاگرام برای طراحی هر پست و استوری به شما ارائه می‌شود. 
برخی از نمونه های بنر تبلیغاتی که می‌توانید با دانلود برنامه قالب پست اینستاگرام دومینگو از آنها استفاده کنید را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم:

قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان

بهترین نرم افزار طراحی رایگان برای دانلود قالب پست اینستاگرام در سال 2023

قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

بهترین نرم افزار طراحی رایگان برای دانلود قالب پست اینستاگرام در سال 2023

قالب پست متنی اینستاگرام رایگان

بهترین نرم افزار طراحی رایگان برای دانلود قالب پست اینستاگرام در سال 2023

قالب خبری اینستاگرام رایگان

بهترین نرم افزار طراحی رایگان برای دانلود قالب پست اینستاگرام در سال 2023

قالب پست اینستاگرام فروشگاهی

بهترین نرم افزار طراحی رایگان برای دانلود قالب پست اینستاگرام در سال 2023

قالب پست اینستاگرام روانشناسی

بهترین نرم افزار طراحی رایگان برای دانلود قالب پست اینستاگرام در سال 2023

قالب پست اینستاگرام رایگان برای پاکسازی پوست

بهترین نرم افزار طراحی رایگان برای دانلود قالب پست اینستاگرام در سال 2023

قالب پست اینستاگرام فروشگاهی رایگان برای تخفیف

بهترین نرم افزار طراحی رایگان برای دانلود قالب پست اینستاگرام در سال 2023

قالب پست اینستاگرام png رایگان مناسبتی

بهترین نرم افزار طراحی رایگان برای دانلود قالب پست اینستاگرام در سال 2023

تعداد بنرهای تبلیغاتی در دومینگو بسیار زیاد است، و باکس جستجوی عالی در آن تعبیه شده که می‌توانید روی آن در بالای صفحه کلیک کنید و برای دیدن گزینه‌های خاص‌تر به دنبال عنوانی مانند «تولد» بگردید. 
اگر گزینه تولد را انتخاب کنید تقریباً ۵۰ قالب رایگان به شما پیشنهاد می‌شود که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بهترین نرم افزار طراحی رایگان برای دانلود قالب پست اینستاگرام در سال 2023

هنگامی که قالب مناسب تان را برای دانلود برنامه قالب پست اینستاگرام پیدا کردید، می‌توانید از ویرایشگر ساده و کاربردی ما برای افزودن منابع خود استفاده کنید.
برای این کار روی آپلود کلیک کرده و سپس هر تصویر یا لوگویی را به قالب اضافه کنید.
حتی می‌توانید از استیکرها و ایموجی‌ها مستقیماً در ویرایشگر استفاده کنید.
یک نکته: روی هر عنصری کلیک کنید از نوار ابزار بالا می‌توانید آن را در پشت عناصر دیگر مانند متن (که می‌توانید برای ویرایش روی آن کلیک کنید) یا قاب تصویر منتقل کنید، روی  بردن به جلو یا بردن به پشت کلیک کنید.
دانلود برنامه قالب پست اینستاگرام دومینگو شما را قادر می‌سازد تا هر زمان و از هر دستگاهی وارد حساب کاربری خود شوید، بنابراین اگر می‌خواهید مجددا طرح های خود را ویرایش کنید، در این سایت رایگان ثبت نام کنید.
وقتی کارتان تمام شد، روی دانلود کلیک کنید تا قالب پست اینستاگرام شما ذخیره شود. اگر از قالب های پولی استفاده کردید ابتدا باید هزینه آنها را پرداخت کنید سپس می‌توانید آنها را دانلود کنید.
دومینگو بسیاری از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را در نرم افزار طراحی خود به کار برده است . مثلا می‌توانید از ابزار افزودن متن به عکس کمک بگیرید و متن های آماده را با فونت های جذاب به پست و استوری اینستا اضافه کنید.

بهترین نرم افزار طراحی رایگان برای دانلود قالب پست اینستاگرام در سال 2023

استفاده از دومینگو رایگان است و دانلود برنامه قالب پست اینستاگرام، بیش از هزار قالب رایگان و سایر عناصر مثل استیکر، برچسب و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد.
اگر به دنبال برنامه دانلود قالب پست اینستاگرام رایگان هستید، دومینگو همان ابزاری است که از هر لحاظ رضایت شما را جلب می‌کند.

قالب پست اینستاگرام psd رایگان در Adobe Express برای وب، iOS، اندروید

بهترین نرم افزار طراحی رایگان برای دانلود قالب پست اینستاگرام در سال 2023

Adobe بزرگ‌ترین نام در طراحی گرافیک است، بنابراین جای تعجب نیست که اپلیکیشنی برای ساخت پست و استوری اینستاگرام اجتماعی و بنر سایت طراحی کرده است Adobe Express که قبلاً به نام Adobe Spark شناخته می‌شد؛ سال گذشته تغییر نام داد و به روز رسانی شد. 
این نرم افزار به اندازه Photoshop یا Illustrator برای دانلود قالب پست اینستاگرام psd رایگان شناخته شده نیست، اما برای اکثر افرادی که به دنبال ساخت پست و استوری جذاب هستند گزینه های مناسبی دارد که برای شروع رایگان است. 
از نظر برنامه دانلود قالب پست اینستاگرام، Express نسبت به دومینگو گزینه های کمتر و انتخاب های کمتری دارد. نوار ابزار جستجوی آن نیز به خوبی دومینگو نیست. با اینحال همچنان هزاران قالب رایگان عالی در آن وجود دارد، اما احتمال اینکه فونت های فارسی متنوعی را در آن پیدا کنید بسیار کم است و به احتمال زیاد مجبور خواهید شد چند دقیقه ای را صرف تغییر دادن یکی از قالب های آماده با فونت های فارسی نه چندان متنوع کنید.
با همه اینها، Express از بسیاری جهات ویرایشگر بهتری است. دارای اقدامات سریع در صفحه اصلی است که می‌تواند کارهایی مانند تغییر اندازه تصاویر، تبدیل ویدیوها به GIF و حذف پس زمینه را انجام دهد. آنها ظاهراً توسط برنامه های Photoshop و Premiere Adobe که در فضای ابری کار می‌کنند، پشتیبانی می‌شوند. این برنامه یک نرم افزار واقعاً بصری برای دسترسی به ابزارهای کاملاً پیشرفته موجود در سایر برنامه‌ها است.
 ویرایشگر Express دارای برخی از ویژگی های بسیار قدرتمند است، و تقریباً هر کسی باید بتواند با آن، استوری یا پست اینستاگرام با ظاهر عالی طراحی کند، و اگر می‌خواهید طراحی شما ظاهر حرفه ای تر و سفارشی‌تر داشته باشد، گزینه‌های لایه پیشرفته، حالت‌های ترکیبی، رنگ‌آمیزی و سایر ویژگی‌های برگرفته از Adobe نیز در آن وجود دارد. به طور کلی می‌توانید با انتخاب هر عنصر طراحی و بررسی نوار کناری سمت راست به آنها دسترسی داشته باشید. این برنانه دانلود قالب پست اینستاگرام واقعاً برای مبتدیان خوب است: استفاده سریع و آسان برای 90٪ مشاغل، اما با ویژگی های قدرتمندتر در دسترس برای زمانی که شما آنها را می‌خواهید. 
Express یک برنامه مستقل عالی برای طراحی پست و استوری اینستا است، اما به سختی می‌توان از یکپارچگی آن با بقیه Creative Suite Adobe چشم پوشی کرد. اگر قصد دارید کسب و کار خود را تا حدی گسترش دهید که نیاز به استفاده (و پرداخت هزینه) از ابزارهای قدرتمندتر Adobe داشته باشید، Express ابزاری است که می‌توانید از آن استفاده کنید.
شما می‌توانید کتابخانه‌هایی (در برگه کتابخانه‌های نوار کناری) ایجاد کنید که در همه برنامه‌های Adobe شما در دسترس هستند و عکس‌ها را از فتوشاپ یا لوگو برندتان را از Illustrator  آنجا ذخیره کنید. تصاویر و گرافیک های Adobe Stock نیز در کل برنامه در دسترس است. 
Adobe همچنین در حال اجرای همه جانبه هوش مصنوعی است و یک هوش مصنوعی قدرتمند به نام Firefly را معرفی کرده است. این ویژگی‌ها هنوز در Express در دسترس نیستند، اما انتظار می‌رود در ماه‌های آینده اضافه شوند. اگرچه احتمالاً آنها به طرح پرداختی محدود می‌شوند.
قیمت Adobe Express برای استفاده از ویژگی های اساسی و 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری‌رایگان است و به عنوان بهترین برنامه رایگان طراحی پست و استوری اینستاگرام برای ساخت سریع تصاویر و به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی شناخته می‌شود.
اما اگر به حای کار با این نرم افزار ترجیح می‌دهید پست و استوری تان را با فتوشاپ طراحی کنی، آموزش طراحی قالب پست اینستاگرام با فتوشاپ را بخوانید.

خرید پکیج قالب پست اینستاگرام در Pablo by Buffer

بهترین نرم افزار طراحی رایگان برای دانلود قالب پست اینستاگرام در سال 2023

Pablo یک ابزار مینیمالیستی برای نوشتن متن روی عکس آنلاین است، که توسط تیم طراح Buffer ساخته شده است. استفاده از آن یا طراحی آن نمی توانست ساده تر از این باشد. برای پسج هایی که فقط با افزودن متن به عکس آنلاین، پست های اینستاگرام می‌سازند، این یک ویژگی عالی است - اما اگر به دنبال دانلود برنامه قالب پست اینستاگرام با گزینه های بیشتر هستید، یکی از برنامه های عالی دیگر در این لیست را بررسی کنید. 
پابلو یک برنامه ساخت پست بدون ابزارهای پیشرفته است.به محض اینکه وب سایت را باز کنید، مستقیماً وارد برنامه می‌شوید. نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید - زیرا هیچ حسابی وجود ندارد. در مرکز صفحه، یک پیش نمایش از تصویر شما وجود دارد. 
در سمت چپ، می‌توانید: 
یک تصویر را از طریق Unsplash جستجو کنید یا برای اضافه کردن تصویر خود ، روی آپلود تصویر کلیک کنید. 
در بالای صفحه، روی Templates کلیک کنید تا یکی از شش حالت پیش‌فرض را انتخاب کنید. 
در سمت راست، می‌توانید:
 اندازه و شکل بوم را انتخاب کنید، 
یک فیلتر اضافه کنید، 
متن را در موقعیت مناسب قرار دهید،
لوگو یا گرافیک دیگری را وارد کنید. 
روی متن کلیک کنید تا قالب بندی آن را تغییر دهید، 
برای ویرایش مستقیم روی آن دوبار کلیک کنید. 
روی Reposition کلیک کنید تا موقعیت و برش تصویر پس زمینه را تغییر دهید.
نحوه کار با این نرم افزار طراحی، به معنای واقعی کلمه همین است. 
هنگامی که از عکس پست خود راضی بودید (و زمان زیادی طول نخواهد کشید) روی اشتراک گذاری و دانلود کلیک کنید تا تصویر خود را ذخیره کنید یا آن را مستقیماً در توییتر، فیس بوک، پینترست یا اینستاگرام پست کنید یا آن را در صف انتشار قرار دهید. . 
با وجود کمبود گزینه‌های طراحی، پابلو همچنان یکی از بهترین برنامه های دانلود قالب پست اینستاگرام آماده است. ایجاد تصاویر ساده اما زیبا در رسانه های اجتماعی را بسیار ساده می‌کند و با حذف بیشتر ویژگی‌ها، ایجاد تصاویر زشت را غیرممکن می‌کند. 
اگر از پابلو خوشتان آمده، باید Remix by Buffer را نیز امتحان کنید - این یک اپلیکیشن، دانلود قالب پست اینستاگرام با گوشی هوشمند است. 
قیمت پابلو، رایگان است و بهترین برنامه رایگان طراحی قالب پست و استوری اینستا با کمک ابزار افزودن متن به عکس آنلاین است.

دانلود برنامه قالب پست اینستاگرام VistaCreate برای وب، iOS، اندروید

بهترین نرم افزار طراحی رایگان برای دانلود قالب پست اینستاگرام در سال 2023

شاید نام VistaPrint را به عنوان یکی از بزرگترین انتشارات چاپ سفارشی آنلاین بشناسید . خوب، ابزار طراحی رایگان آن، VistaCreate، قادر است گرافیک های فوق العاده ای را برای رسانه های اجتماعی نیز بسازد. قبلاً یک ابزار محبوب به نام Crello بود، اما Vista (همانطور که شرکت اصلی اکنون خود را به همین نام، می‌نامد) آن را در سال 2021 خریداری کرد. 
VistaCreate ابزارهای رایگان ارائه می‌دهد. تمام قالب‌ها در طرح رایگان همیشه موجود هستند و ظاهراً بیش از 100000 قالب در تمام دسته‌های طراحی مختلف وجود دارد. همچنین بیش از یک میلیون عکس، ویدیو و وکتور وجود دارد که می‌توانید به خلاقیت‌های خود اضافه کنید.
به طور مشابه، ویژگی Styles ویرایشگر، تغییر پالت رنگ و فونت هر قالب را ساده می‌کند، که گزینه های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی می‌توانید «کیت برند» سفارشی خود را با لوگو، پالت رنگ و فونت انتخابی تان ایجاد کنید تا بتوانید با یک کلیک هر قالبی را با نام تجاری تان مطابقت دهید.
علاوه بر این، VistaCreate به شما 10 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی می‌دهد، بنابراین می‌توانید تمام دارایی‌های برند و محتوای بازاریابی خود را آپلود کنید. البته، ویستا احتمالا امیدوار است که شما از این فرصت برای طراحی و سفارش کارت ویزیت یا بروشور استفاده کنید.
اگر می‌خواهید با هم‌تیمی‌های خود همکاری کنید، کیت‌های برند متعددی داشته باشید، یا بتوانید به‌طور خودکار اندازه هر گرافیکی را در قالبی متفاوت تغییر دهید، باید از برنامه حرفه‌ای با 13 دلار در ماه استفاده کنید. 

بهترین نرم افزار طراحی گرافیک رایگان چیست؟

وقتی نوبت به انتخاب بهترین دانلود برنامه قالب پست اینستاگرام می‌رسد، باید از برنامه‌ای استفاده کنید که سریع‌ترین طراحی را برای شما امکان پذیر کند تا بتوانید محتوای خود را با قالب های آماده آن در چند دقیقه طراحی و با ابزارهای ویرایشی رایگان، سفارشی کنید.
 از آنجایی که نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو همه ابزارهای طراحی گرافیکی را همراه با قالب پست اینستاگرام به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد و استفاده از آن آسان است، از بین نرم افزارهای معرفی شده به عنوان بهترین برنامه طراحی گرافیک رایگان می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد.
همین الان می‌توانید با ثبت نام رایگان در این نرم افزار تخت وب شروع به طراحی با قالب پست اینستاگرام آماده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین