طراحی بنر پاکسازی پوست به عنوان یکی از موثرترین روش های تبلیغات دیجیتال شناخته می‌شود که معمولا برای جذب مشتری در شبکه های اجتماعی یا وب سایت‌ها منتشر می‌شود. این تبلیغات خلاقانه را می‌توان از طریق قالب های آماده بنر در سایت طراحی بنر رایگان یا نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی انجام داد. 
طراحی بنر پاکسازی پوست با اهداف متفاوتی انجام می‌شود مثلا می‌تواند ترافیک را به سایت اختصاصی تبلیغ‌کننده هدایت کند، آگاهی از برند را افزایش دهد یا توجه مشتری را به سمت خريد یک محصول جلب کند. این نوع تبلیغات آنلاین به سبک بنر تصویری نوعی تبلیغات نمایشی است .

انواع بنر پاکسازی پوست

تبلیغات بنری می‌توانند به صورت ایستا یا پویا باشد. انواع مختلفی از بنرها را برای انتشار در سایت یا شبکه های اجتماعی می‌توان طراحی کرد که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند. چند نمونه از رایج ترین انواع تبلیغات بنری برای پاکسازی پوست را در امه با هم می‌بینیم:

طراحی بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست به صورت پست اینستاگرام 

دانلود قالب های آماده برای طراحی بنر پاکسازی پوست

طراحی بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست به صورت استوری اینستا

دانلود قالب های آماده برای طراحی بنر پاکسازی پوست

ساخت بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست برای ایتا

دانلود قالب های آماده برای طراحی بنر پاکسازی پوست

طراحی بنر تلگرام برای پاکسازی پوست

دانلود قالب های آماده برای طراحی بنر پاکسازی پوست

نمونه بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست برای وب

دانلود قالب های آماده برای طراحی بنر پاکسازی پوست

با ابزارهای رایگان بنر ساز آنلاین دومینگو می‌توانید این قالب های آماده بنر تبلیغاتی را به دلخواه خود ویرایش کنید.

آیا تبلیغات بنری موثر هستند؟

تبلیغات بنری روشی تاثیرگذار برای افزایش ترافیک مشتری، فروش محصول و/یا جلب توجه مشتری است. برای تعیین اینکه آیا تبلیغات بنری موثر است یا خیر، مهم است که CTR یا نرخ کلیک را بررسی کنید. معیار نرخ کلیک به عنوان تعداد کلیک هایی که یک تبلیغ دریافت می‌کند تقسیم بر تعداد دفعات نمایش تبلیغ یا تعداد ایمپرشن هایی که تبلیغ دریافت کرده است تعریف می‌شود. بنابراین، هر چه CTR یک بنر تبلیغاتی بالاتر باشد، آن تبلیغ موثرتر بوده است. اگر بنر تبلیغاتی خود را به صورت پست یا استوری اینستاگرام منتشر کرده اید می‌توانید به قسمت insight مراجعه کنید .

هزینه طراحی بنر تبلیغاتی چقدر است؟

هزینه طراحی بنر بستگی به نحوه طراحی آن دارد. اگر طراحی بنر پاکسازی پوست را به یک طراح حرفه ای سفارش بدهید مطمئنا باید هزینه بالایی برای آن بپردازید اما اگر بخواهید بنر تبلیغاتی ارزان طراحی کنید می‌توانید از نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی کمک بگیرید. نرم افزارهایی مانند دومینگو با صدها قالب آماده بنر به شما کمک می‌کنند که بدون پرداخت هیچ هزینه ای، بنرهای حرفه ای برای وب سایت یا شبکه های اجتماعی بسازید.
نحوه کار با این نرم افزار بسیار ساده و سریع است و نیازی به هیچ مهارت یا آموزش خاصی ندارد. فقط کافی است در سایت ثبت نام کرده و با انتخاب یک نمونه بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست شروع به افزودن اطلاعات برند خودتان کنید. پس از اینکه بنر را به دلخواه سفارشی کردید، می‌توانید آن را دانلود کرده و در وب سایت یا اینستاگرام منتشر کنید.

آموزش طراحی بنر پاکسازی پوست با گوشی

پیش از اینکه از نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی استفاده کنید باید چند اصل و گام کلیدی را در نظر بگیرند تا بنرهایتان بیشترین تاثیر را داشته باشند.

هدف از طراحی بنر تبلیغاتی کسب و کار تان را مشخص کنید

برندها باید در مورد اینکه موفقیت یک کمپین تبلیغاتی از نظر آنها رسیدن به چه هدفی است، تصمیم گیری کنند. مثلا ممکن است برای یک برند، هدف از طراحی بنر پاکسازی پوست، فروش بیشتر محصولات باشد اما برند دیگری بخواهد از تبلیغات بنری برای افزایش آگاهی برند استفاده کند. 

بودجه طراحی بنر تبلیغاتی را تعیین کنید

زمانیکه بدانید چقدر هزینه می‌توانید برای تبلیغات بنری بپردازید، نحوه ساخت بنر برای شما راحت تر خواهد بود. اگر هیچ بودجه ای نداشته باشید باید از نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی استفاده کنید که تمام قالب های آماده بنر آن رایگان بوده و استفاده از ابزارهای ویرایشی آن نیز هزینه ای نداشته باشد. بنر ساز آنلاین دومینگو در این شرایط بهترین انتخاب شما خواهد بود.

مخاطبین هدف خود را شناسایی کنید

شناسایی مخاطب مناسب بنر تبلیغاتی در موفقیت آن نقش اساسی دارد. برای اطمینان از اینکه بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست برای مخاطبین هدف تان نمایش داده می‌شود، باید محل تبلیغات را مشخص کنید. بیشترین مخاطب خدمات پاکسازی پوست، دختران و زنان جوان و میانسال هستند. پس مثلا اگر قرار است یک پست تبلیغاتی اینستا بسازید که در پیج یک اینفلوئنسر منتشر شود، باید اینفلوئنسرهایی را انتخاب کنید که فالوورهایشان بیشتر خانم های جوان هستند.

CTA مناسب برای بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست ایجاد کنید

یکی از نکات مهم طراحی بنر پاکسازی پوست این است که از مخاطبین بنر بخواهید یک اقدام مناسب انجام دهند. این اقدام می‌تواند کلیک روی لینک برای ورود به صفحه فرود یا کلیک روی دکمه خرید محصول باشد.

خلاقیت به خرج دهید و محتوای هماهنگ با هویت برندتان را طراحی کنید

بنرها باید با اهداف تجاری و هویت برند همسو شوند. طراحان تبلیغات بنری باید استفاده از لوگو برند، تصاویر با کیفیت بالا، متن خوانا و شعار برند پاکسازی پوست را در طراحی در نظر بگیرند.
این عوامل برای برندسازی مهم هستند تا زمینه موفقیت هر کسب و کاری را فراهم کنند و اطمینان حاصل کنند که محتوای خلاقانه بنر با اهداف تجاری برند هماهنگ است.

 

دانلود قالب های آماده برای طراحی بنر پاکسازی پوست

 

اندازه‌ها و قالب های استاندارد بنر تبلیغاتی

اندازه بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست بستگی به نوع پلتفرمی دارد که تبلیغات در آن انجام می‌شود. انواع مختلفی از بنر را می‌توان طراحی کرد که رایج ترین آن به شکل مستطیل افقی یا عمودی و مربع است. اندازه بنر تبلیغاتی مستطیل عمودی که بیشتر برای استوری اینستاگرام طراحی می‌شود دارای نسبت ابعاد ۱۶ در ۹ است. اما بنرهای مستطیلی افقی که برای وب طراحی می‌شوند می‌توانند اندازه های متفاوتی داشته باشند.
اگر اطلاعات شما درباره سایز بنر تبلیغاتی کافی نیست می‌توانید از قالب های آماده بنر ساز آنلاین دومینگو استفاده کنید. سایز این قالب‌ها برای هر پلتفرم از قبل مشخص شده و نیازی نیست شما سایز بنر را تعیین کنید.
اما اگر قرار است بنر خود را در نرم افزارهای طراحی بسازید حتما باید سایز درست را وارد کنید. مثلا سایز بنر تبلیغاتی در فتوشاپ پیش از وارد شدن به صفحه ویرایش فتوشاپ باید تعیین شود.

فرمت های رایج برای طراحی بنر پاکسازی پوست

تبلیغات بنری آنلاین فرمت های مختلفی دارند و بسته به محل تبلیغات که ممکن است در یک صفحه وب یا در شبکه های اجتماعی باشند، در فرمت های متفاوتی طراحی می‌شوند.
هر فرمت بنر تبلیغاتی دارای اندازه و سایز مشخصی است. مثلا تبلیغات در استوری اینستاگرام یکی از رایج ترین و موثرترین تبلیغات برای پاکسازی پوست است که به دلیل قرار گرفتن در بالای فید کاربران، تأثیر بسیار زیادی دارد. فرمت این بنر مستطیل عمودی است و باید به اندازه صفحه گوشی موبایل باشد.

نمونه بنر تبلیغاتی برای پاکسازی پوست

در ادامه چند نمونه بنر تبلیغاتی که رویکردهای خلاقانه متفاوتی را برای تبلیغات بنری نشان می‌دهند و همگی به روش‌های خاص خود تأثیرگذار هستند را در پلتفرم های مختلف می‌بینیم:

بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست در سایت

دانلود قالب های آماده برای طراحی بنر پاکسازی پوست

بنر تبلیغاتی تلگرام برای پاکسازی پوست

دانلود قالب های آماده برای طراحی بنر پاکسازی پوست

بنر تبلیغاتی ایتا برای پاکسازی پوست 

دانلود قالب های آماده برای طراحی بنر پاکسازی پوست

پست تبلیغاتی پاکسازی پوست اینستا

دانلود قالب های آماده برای طراحی بنر پاکسازی پوست

استوری تبلیغاتی پاکسازی پوست اینستاگرام

دانلود قالب های آماده برای طراحی بنر پاکسازی پوست

تمام این قالب های آماده طراحی بنر پاکسازی پوست را می‌توانید در سایت طراحی بنر رایگان دومینگو ویرایش و سفارشی سازی کنید.

مزایای بازاریابی با پست و استوری تبلیغاتی در اینستاگرام برای پیج پاکسازی پوست

بازاریابی رسانه های اجتماعی سال هاست که وجود داشته است، اما هنوز هم ابزاری ارزشمند برای تبلیغ پیج های زیبایی و پاکسازی پوست است. از طراحی پست و استوری اینستاگرام می‌توانید برای ایجاد وفاداری به برند، افزایش ترافیک وب‌سایت خود و تبدیل لید به مشتری استفاده کنید. طراحی استوری و پست اینستاگرام می‌تواند نه تنها به گسترش کسب‌وکار شما کمک می‌کنند بلکه مزایای دیگری نیز دارد. 

بازاریابی در اینستاگرام ارزان است

بازاریابی رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای شروع کار پاکسازی پوست است. می‌توانید با یک سرمایه‌گذاری کوچک این کار را شروع کنید و به تدریج آن را گسترش دهید. د رشروع کار که بودجه کافی برای تبلیغات حرفه ای ندارید،  به راحتی می‌توانید استراتژی بازاریابی در اینستاگرام را با موفقیت اجرا کنید و از آنجایی که ارزیابی نتایج تبلیغات در اینستاگرام آسان است، می‌توانید استراتژی خود را براساس بازخوردی که می‌گیرید تغییر دهید.
طراحی استوری و پست اینستاگرام در نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی کاملا رایگان است. پس نیازی نیست برای طراحی بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست هزینه ای بپردازید. فقط کافی است بنر تبلیغاتی کسب و کارتان را در پیج یک میکرواینفلوئنسر منتشر کنید که هزینه چندانی ندارد. برای شروع تعداد زیادی از مشتریان بالقوه پیج شما را فالو می‌کنند که می‌توانید با تبدیل آنها به مشتریان واقعی درامد زایی خوبی داشته باشید.

با تبلیغات در اینستا ارتباط قوی با مخاطبین خود برقرار می‌کنید

بازاریابی رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه شما است. طراحی پست اینستا و اشتراک گذاری محتوا و تعامل با مخاطبان می‌تواند ابزار قدرتمندی در رسانه های اجتماعی باشد. رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که نشان دهید که به آنچه آنها می‌گویند علاقه مند هستید و باعث می‌شود که آنها احساس کنند با برند پاکسازی پوست شما ارتباط بهتری دارند. گفتگو در اینستاگرام فقط به کامنت گذاشتن محدود نمی شود شما می‌توانید طراحی پست یا استوری به شکل پرسش و پاسخ یا نظرسنجی، تعامل بیشتری با مخاطبین تان برقرار کنید. همچنین می‌توانید بینش بهتری در مورد اینکه مردم در مورد خدمات پاکسازی پوست شما چه احساسی دارند، بدست بیاورید. این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید کدام محصولات برای مخاطبین هدف تان مفیدتر است و طرفداران بیشتری دارد. با توجه به این اطلاعات می‌توانید بنرهای تبلیغاتی برای سرم‌های ضد پیری یا روش های پاکسازی پوست برای جوانان را طراحی کنید و کمپین‌های تبلیغاتی هدفمندتری اجرا کنید.

بنر تبلیغاتی اینستاگرام، ترافیک وب سایت شما را افزایش می‌دهد

بازاریابی رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است. همچنین یک ابزار بهینه سازی موتور جستجو عالی است که می‌تواند به شما کمک کند بازدیدکنندگان ارگانیک بیشتری به دنبال خدمات شما باشند. هنگامی که مخاطبین از طریق کلیک روی لینک بیو اینستاگرام، سایت شما را پیدا می‌کنند، حتی ممکن است پس از بررسی خدمات پاکسازی پوستی که ارائه می‌دهید تصمیم بگیرند که مشتری شما شوند. 
همچنین می‌توانید از طراحی پست اینستا برای افزایش آگاهی از برندتان استفاده کنید و مطمئن شوید که مردم از کسب و کار شما اطلاع دارند. مشتریان می‌توانند کسب و کار شما را از طریق لینکی که در پروفایل یا استوری های تبلیغاتی تان می‌گذارید، پیدا کنند. اگر برای کسب و کار تان سایت طراحی نکردید بهتر است در تمام بنرهای تبلیغاتی شماره تماس مستقیم خود را قرار دهید تا مشتریان تان را از دست ندهید.

طراحی بنر اینستاگرام می‌تواند وفاداری به برند را ایجاد کند

زمانی که طرفداران وفادار داشته باشید، خدمات پاکسازی پوست شما مشتریان بیشتری جذب خواهد کرد و تبلیغات بسیار آسان‌تر می‌شود. استراتژی‌های بازاریابی که در بالا ذکر شد به شما کمک می‌کنند تا مشتریان بالقوه‌ای را که قبلاً با برند شما آشنا شده اند به عنوان مشتری واقعی جذب کنید و احتمال اینکه آنها به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند نیز بیشتر می‌شود. جذب مشتریان وفادار بسیار مهم است زیرا شما را قادر می‌سازد تا با بیماران جدید بالقوه اعتماد و ارتباط برقرار کنید و شانس انتخاب کسب و کار شما را نسبت به رقبا افزایش دهید.
برای رسیدن به این نقطه، ابتدا باید با طراحی پست و استوری های هدفمند تبلیغاتی، فالوورهای پیج تان را افزایش دهید و به تدریج می‌بینید که بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست در اینستاگرام یک راه عالی برای کسب درآمد بیشتر است.

طراحی پست و استوری تبلیغاتی اینستا می‌تواند تبلیغات دهان به دهان را افزایش دهد

بازاریابی با پست و استوری تبلیغاتی اینستاگرام برای اطلاع رسانی درباره کسب و کار شما عالی است. کاربران اینستا اغلب در شبکه های اجتماعی بسیار فعال هستند و به راحتی می‌توانند تجربیات خود را با دیگران در میان بگذارند. تبلیغات دهان به دهان می‌تواند یکی از موثرترین راه‌ها برای جذب مشتریان جدید باشد. بازاریابی دز اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند با ایجاد محتوایی که با مخاطبان شما ارتباط برقرار می‌کند و درباره برند شما هیجان ایجاد می‌کند، یک پایگاه از مشتریان وفادار بسازید.

با قالب های آماده بنر سایت طراحی بنر رایگان دومینگو، راحت و سریع تبلیغ کنید

بازاریابی رسانه های اجتماعی یک راه مقرون به صرفه برای دستیابی به مشتریان بالقوه و افزایش آگاهی از برند شما است. اگر به طراحی بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست برای اینستاگرام و سایر رسانه های اجتماعی فکر نکرده اید، اکنون زمان آن است که وارد عمل شوید.
طراحی پست و استوری تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای رساندن پیام شما به مخاطبین هدفتان است. پس اگر می‌خواهید ارتباط قوی تری با آنها برقرار کنید، دست به کار شوید و از ابزار قدرتمند و قالب های آماده بنر تبلیغاتی در نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی دومینگو استفاده کنید تا حضور خود را در رسانه های اجتماعی تقویت کنید.
تبلیغات بنری ابزاری موثر برای هدایت مشتری و ترافیک کلی به سایت شما از طریق یک بنر تبلیغاتی خلاقانه است. برای طراحی بنر تبلیغاتی موفق می‌توانید با قالب های آماده سایت طراحی بنر رایگان دومینگو شروع کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین