برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید یک ابزار هوشمند است که می‌تواند برای طراحی بنر حرفه ای که به جذب کاربران بیشتر به کسب و کار شما کمک می‌کند، استفاده شود. برخی از اپلیکیشن های هوشمند فقط با سیستم عامل اندروید یا آیفون در موبایل کار می‌کنند در حالیکه نرم افزارهای طراحی آنلاین مثل دومینگو را می‌توان در هر دستگاهی از تلفن همراه گرفته تا تبلت و دسکتاپ به کار برد. 
در این مقاله بهترین برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید و آیفون را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید از ابزارهایی مانند فونت انلاین، نرم افزار متحرک سازی عکس، ساخت کلیپ برای استوری یا ادیت عکس آنلاین آنها در قالب اینستاگرام رایگان یا قالب پست اینستاگرام psd رایگان برای ساخت بنر تبلیغاتی کسب و کار تان استفاده کنید.

چرا طراحی بنر تبلیغاتی سایت و اینستاگرام مهم است؟

بنرهای تبلیغاتی معمولا در بالای صفحه وب سایت یا به صورت پست و استوری اینستاگرام در پیج کسب و کار شما نمایش داده می‌شوند. این بنرها، کاربران را تشویق می‌کنند تا با کلیک بر روی دکمه فراخوان برای اقدام، کاری را که به نفع برند شما است انجام دهند. به عنوان مثال، برخی از بنرها به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً از وب سایت شما خرید کنند یا برخی دیگر، مشتری را به صفحه محصول هدایت می‌کند تا اطلاعات بیشتری درباره آن بخواند.
بنر تبلیغاتی، یک محتوای بازاریابی جذاب است که بازدیدکنندگان سایت یا صفحات اجتماعی را به صفحه محصول یا فروشگاه شما می‌برد. پوستر تبلیغاتی، یک روش موثر برای جذب مشتریان جدید بالقوه به سایت یا فروشگاه آنلاین شما و همچنین تشویق مشتریان فعلی برای خرید مجدد از شما است. 
به همین دلیل است که استفاده از یک برنامه ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای برای تبلیغ کسب و کارتان اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

 

مزایای اپلیکیشن هوشمند و برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید و آیفون

استفاده از بنرساز هوشمند در گوشی های اندرویدی و iOS مزایای بسیاری دارد. لیست زیر را ببینید تا بدانید این مزایا چیست:

رابط کاربری ساده بدون نیاز به آموزش

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به آموزش از تمام ابزارهای ویرایشی، قالب های آماده، فونت انلاین، عکس های استوک، استیکرها و غیره برای ساخت انواع بنر و پوستر تبلیغاتی استفاده کنید. برای کار با این اپلیکیشن‌ها نیازی به تجربه قبلی ندارید و حتی اگر کاملا مبتدی هستید، ابزارهای هوشمند به شما کمک می‌کنند تا بنر فوق العاده حرفه ای برای کسب و کارتان بسازید.

امکان طراحی بنر تبلیغاتی با قالب های آماده پست و استوری اینستاگرام

در برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید صدها قالب آماده پست و استوری اینستا طراحی شده که می‌توانید از آنها برای طراحی آسان و سریع بنر تبلیغاتی خود استفاده کنید. تمام اجزا این قالب‌ها از متن و عکس گرفته تا استیکرها و اتیکت‌ها، قابل سفارشی سازی و ویرایش هستند و شما می‌توانید هر محتوایی را مثل تصویر محصول یا لوگو خود به آنها اضافه کنید. چندین فونت انلاین فارسی نیز در این اپلیکیشن وجود دارد که به شما امکان تغییر ظاهر متن‌ها را می‌دهد.

ابزارهای هوشمند در برنامه ساخت بنر

ابزارهای هوشمند در برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید بسیار متنوع است. هر اپلیکیشنی ابزارهای متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند از آن‌ها برای طراحی قالب اینستاگرام یا هر محتوای بازاریابی دیگری استفاده کنند. 
در برنامه ساخت بنر دومینگو می‌توانید از ابزارهای هوشمند زیر برای ویرایش طرح های خود استفاده کنید: 

7 برنامه پوستر ساز آنلاین برتر برای ساخت بنر تبلیغاتی اندروید و آیفون در سال 2023

در ادامه، ما بهترین برنامه های پوستر ساز را برای اندروید و آیفون انتخاب کرده ایم. تمام جزئیات زیر را بخوانید تا برنامه ایده آل خود را پیدا کنید!
این واقعیت را نمی توان انکار کرد که تصاویر بصری بلندتر از کلمات صحبت می‌کنند. بنرها و پوسترهای خلاقانه قدرت بیشتری برای انتقال و بیان پیام‌ها دارند و تاثیری ماندگار بر مخاطب می‌گذارند.
پوستر‌ها اصلی ترین محتوای دنیای تبلیغات را تشکیل می‌دهد. از پوسترهای خنده دار گرفته تا بنرهای تبلیغاتی و الهام بخش، طیف وسیعی از گرافیک های تبلیغاتی وجود دارد که در قالب بنر و پوستر در سایت‌ها و شبکه های اجتماعی به نمایش در می‌آید.
تقریبا همه افراد و کسب و کارها چه برای برای استفاده شخصی یا تبلیغات تجاری، باید پوستر طراحی کنند، اما 1ایا باید برای طراحی این همه بنر برای استخدام حرفه ای‌ها هزینه کنید؟!! مطمئنا نه همیشه. 
خوشبختانه، چندین برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید و آیفون وجود دارند که به ساخت بنرهای تبلیغاتی کمک می‌کنند. در این مقاله، لیستی از نرم‌افزارهای شگفت‌انگیز پوسترساز را که می‌توانید از آنها برای ایجاد طرح‌های نوآورانه و چشمگیر استفاده کنید و ایده‌های خود را به مخاطبین تان منتقل کنید، با شما به اشتراک می‌گذاریم.
این برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی اندروید و آیفون به شما کمک می‌کنند تا ایده های خود را به شیوه ای سرگرم کننده تر به تصویر بکشید! در ادامه آشنایی مختصری با هریک از این بنرسازهای آنلاین که می‌توانید به راحتی در فروشگاه Google Play و اپ استور دانلود کنید، پیدا خواهید کرد. به این ترتیب، خودتان تصمیم بگیرید که کدامیک برای شما مناسب تر است.

1. برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید و ایفون دومینگو

دومینگو بالاترین رتبه را در بین برنامه های مختلف ساخت پوستر دارد. این برنامه تقریباً هر چیزی را که می‌توانید تصور کنید ارائه می‌دهد. می‌توانید پوسترهای خود را از ابتدا ایجاد کنید یا از گزینه های از پیش طراحی شده موجود استفاده کنید. دومینگو یکی از بهترین برنامه های پوستر سازی که می‌توانید به راحتی بدون نیاز به دانلود هیچ برنامه ای با وارد شدن به نرم افزار تحت وب در گوشی اندروید یا آیفون از آن استفاده کنید. 
این نرم افزار تحت وب به شما امکان می‌دهد قالب های بنر از پیش طراحی شده را انتخاب کنید، آن را سفارشی کنید، تصاویر اضافه کنید، فونت و رنگ آن را تغییر دهید. شما همچنین مجموعه‌ای از تنظیمات و گزینه‌ها را برای ایجاد پوسترهای جدید دریافت می‌کنید، از رنگ = تا پس‌زمینه، می‌توانید همه چیز را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. 
این بنرساز انلاین همچنین طیف گسترده ای از استیکرها، اتیکت‌ها، تصاویر را به همراه برخی گزینه های سفارشی سازی متن فارسی ارائه می‌دهد. 
به طور کلی دومینگو بهترین برنامه برای ساخت پوستر فارسی رایگان است و انواع مختلفی از ابزارهای ساخت بنر را ارائه می‌دهد. 

ویژگی های بنر ساز آنلاین دومینگو – نرم افزار ساخت پست و استوری و بنر تبلیغاتی

بنر ساز آنلاین دومینگو به عنوان یکی از بهترین برنامه های سازنده بنر در نظر گرفته می‌شود و در هر دو سیستم عامل iOS و Android قابل استفاده است.
با این ویرایشگر چند منظوره نه تنها می‌توانید بنر و پوستر بسازید بلکه امکان ساخت پست و استوری اینستاگرام، کارت ویزیت، لوگو و صدها محتوای تبلیغاتی دیگر را دارید.
بیش از صدها قالب از پیش طراحی شده در این برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید وجود دارد که می‌توانید پس از انتخاب هر یک از آنها، با ابزارهای ویرایشی، هر عنصری را به طور کامل مطابق با نیاز خود تغییر دهید و رنگ، فونت تصاویر و متن را اضافه یا حذف کنید. 
به طور کلی این یک برنامه پوستر ساز با رابط کاربری بسیار ساده است و می‌توان از آن برای ساخت بنرهای تبلیغاتی شگفت انگیز استفاده کرد.

نمونه بنر تبلیغاتی کسب و کار با دومینگو

چند نمونه بنر تبلیغاتی که در این برنامه امکان ویرایش قالب های آماده آن وجود دارد را در ادامه می‌بینیم: 

بنر تبلیغاتی مغازه

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

پوستر تسلیت

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

دانلود استوری اینستاگرام 

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

طراحی بنر ناخن کار

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

فونت انلاین برای ساخت بنر تبلیغاتی

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

پوستر تبلیغاتی رستوران

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

ادیت عکس آنلاین برای ساخت بنر تبلیغاتی

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

قالب پست اینستاگرام برای فروش محصول

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

طراحی قالب اینستاگرام برای فروش آنلاین

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

دانلود برنامه قالب پست اینستاگرام برای آموزشگاه

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

قالب اینستاگرام رایگان مناسبتی

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

3. برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید  Post Wrap – 

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

PostWrap یکی دیگر از بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی اندروید است که هر کسی می‌تواند آن را در لیست ارزشمندترین برنامه های بنر ساز آنلاین قرار دهد. در این برنامه، همه عناصر ضروری در ساخت پوستر از جمله جلوه های ویژه، رنگ، فونت و غیره وجود دارد و همچنین می‌توانید هر جا که لازم است به بنر خود متن اضافه کنید. 
این برنامه قدرتمند و سازگار با تمام گجت‌های اندرویدی، می‌تواند بدون دردسر تصاویر شما را خیره‌کننده جلوه دهد. علاوه بر این، هنرمند درون شما را بیرون می‌کشد و به شما انگیزه می‌دهد تا پوسترهای بیشتری طراحی کنید. تفاوتی ندارد یک کاربر آماتور یا حرفه ای باشید، نمی توانید آن را رها کنید! بنابراین، برای دریافت مستقیم این برنامه باشکوه، روی لینک دانلود زیر کلیک کنید!
دانلود اپلیکیشن: اندروید

4. برنامه ساخت بنر تبلیغاتی Poster Maker – Flyer Designer

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

برنامه بعدی که در این پست به شما معرفی می‌کنیم، Poster Maker – Flyer Designer است که چیزی بیش از یک برنامه برای کاربران آیفون است. این برنامه از امتیاز بی نظیر 4.9 در اپ استور برخوردار است و به شما امکان می‌دهد مجموعه ای از گرافیک‌ها از جمله بنرها، اعلامیه‌ها، کارت های ویزیت، خبرنامه‌ها، پست های رسانه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر را ایجاد کنید. 
همچنین می‌توانید لوگوهای خود را با آن ایجاد کنید و تصاویر را به طور مناسب سفارشی کنید.
پس از ساختن تصویر خود، می‌توانید آن‌ها را در قالب‌های مختلف ذخیره کنید و مستقیماً در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی منتشر کنید. این ویژگی نسبت به سایر برنامه های سازنده بنر قابل توجه است.
دانلود اپلیکیشن: آیفون

5. برنامه ساخت بنر Poster

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

استفاده از این برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید و آیفون بسیار آسان است و برای زمانی که نیاز به نوشتن متن روی عکس دارید، انتخاب ایده آلی است. 
متأسفانه، شما فقط می‌توانید از تصاویر خود به عنوان پس زمینه استفاده کنید. اما این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد متن و فونت های ساده را به همراه حاشیه های سفید به تصاویر خود اضافه کنید. می‌توانید تصویر نهایی خود را در اندازه های کوچک، متوسط یا بزرگ ذخیره کنید. بنابراین، اگر تازه کار هستید و به طور کلی پوسترهای معمولی ایجاد می‌کنید، می‌توانید از این برنامه ساده استفاده کنید. 
دانلود اپلیکیشن: اندروید و آیفون

6. برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید VanillaPen

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

VanillaPen دارای طیف گسترده ای از سبک های فونت و گزینه های متنی است و توسط افرادی که دوست دارند پوسترهای سفارشی سازی شده ایجاد کنند بسیار استقبال می‌شود. 
علاوه بر این، چندین ویژگی جالب و جذاب مانند طرح‌ها، حاشیه‌ها و اتیکت نیز دارد. 
ما به شما اطمینان می‌دهیم که وانیلاپن هرگز شما را از نظر کارهایی که قرار است برای طراحی بنر تبلغاتی انجام دهید، پشیمان نخواهد کرد. از این برنامه کاربر پسند برای ایجاد شاهکار امروز خود استفاده کنید.
دانلود اپلیکیشن: اندروید و آیفون

7. برنامه ساخت بنر Banner No

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید برای افزایش جذب کاربر

این بنرساز مبتنی بر وب دارای ویژگی های بسیاری است. می‌توانید یک بنر موجود را انتخاب کنید یا یک بنر با ابعاد سفارشی ایجاد کنید. 
ابزارهای ویرایش کاملی در آن وجود دارد که می‌توانید جلوه های ویژه به آن اضافه کنید یا پس زمینه، اندازه فونت و آیکون‌ها را تغییر دهید. هر تصویر با استفاده از این ابزار تولید بنر به طور کامل قابل ویرایش است. اگر می‌خواهید ایده‌های خود را دقیقاً مانند یک هنرمند حرفه‌ای شکل دهید، Banner Now بهترین برنامه برای ساخت پوستر، بنر، لوگو و موارد دیگر است.
دانلود 

بهترین اپلیکیشن برای ساخت پوستر کدام است؟

در بالا چند مورد از بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی اندروید و آیفون را که می‌تواند به شما در ایجاد تصاویر و پوسترهای خیره کننده کمک کند ، به شما معرفی کردیم. با کمک همه این ابزارها می‌توانید به خلاقیت خود اجازه شکوفایی بدهید. اما اگر قصد طراحی بنر فارسی آنلاین را دارید پیشنهاد می‌کنیم از برنامه ساخت بنر آنلاین دومینگو استفاده کنید. در این برنامه صدها فونت آنلاین فارسی رایگان وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید قالب های آماده پست و استوری اینستا و بنرهای تبلیغاتی را به دلخواه خود ویرایش کنید.
در نهایت، فراموش نکنید که در سایت ما ثبت نام کنید و از صدها طرح بی نظیر و رایگان برای ساخت بنرهای جذاب استفاده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین