بنر تبلیغاتی یک دارایی بصری برای بازاریابی یا برندسازی است که استفاده از آن در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام کمتر مورد توجه قرار گرفته است. درحالیکه کسب و کارها می‌توانند با کمک برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید، از این روش برای تبلیغ خدمات یا کالاهای جدید خود استفاده کنند، فروشگاه های آنلاین نیز می‌توانند وب سایت، یک رویداد یا محصولات خود را با بنر آنلاین تبلیغ کنند. 
یکی از دلایل کم توجهی به تبلیغات بنری در اینستا این است که برندها تصور می‌کنند مخاطبین از پیج اینستاگرام آنها بازدید نمی کنند و چنین محتواهایی را جستجو نمی کنند. درحالیکه این تصور اشتباه است و شما می‌توانید با ساخت بنر تبلیغاتی قانع کننده آنها را جذب کنید. 
در این مقاله می‌خواهیم به این نکته بپردازیم که چطور برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید  با کمک هوش مصنوعی می‌تواند هدف بازاریابی شما را برآورده کند.

 

آیا استفاده از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی مفید است؟

 

طراحان حرفه ای از چه برنامه هایی برای ساخت بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی استفاده می‌کنند؟

طراحان برای طراحی پوسترهای تبلیغاتی از ابزار های مختلفی استفاده می‌کنند. اما ابزاری ای که برای بسیاری از کاربران جدید و مبتدیان جذاب است، برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید است که یکی از مزایای آن دسترسی به صدها قالب آماده با موضوعات مختلف است.
همه افراد بدون هیچ دانش طراحی می‌توانند این قالبهای آماده را با افزودن فونت انلاین یا ابزارهای ادیت عکس آنلاین در چند دقیقه ویرایش کنند. در عین حال، ساختن یک بنر تبلیغاتی از ابتدا نیز ایده بدی نیست، به خصوص اگر بخواهید پیج اینستاگرام خود را سفارشی کنید.
برترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی که با کمک هوش مصنوعی طرح های جذاب و منحصر به فردی تولید می‌کنند و در اختیار کاربران قرار می‌دهند، عبارتند از:
•    برنامه ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو
•    کانوا
•    Vistacreator
•    Adobe Express

هرچند کسب و کارها می‌توانند برای ساخت پوستر تبلیغاتی یک طراح استخدام کنند تا برندسازی سفارشی را برای آنها انجام دهد، اما هزینه استخدام این طراحان برای کسب و کارهای کوچک و استارتاپ‌ها بسیار بالا است.
از طرف دیگر طراحی بنر تبلیغاتی یک پروژه موقت نیست که فقط یکبار انجام آنرا به فریلنسرها بسپارید تا این پروژه را در چند ساعت یا چند روز انجام دهند. زیرا، اگر بخواهید برند خود را در اینستاگرام تقویت کنید، به تولید محتوای منظم نیاز دازید تا به صورت پست و استوری تبلیغاتی منتشر کنید.
در این شرایط، برای صرفه جویی در هزینه و زمان خود می‌توانید از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید که از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا طرح های نامحدود و رایگانی در اختیار شما قرار دهد، استفاده کنید.
 برنامه ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو یک راه حل عالی برای طراحی بنر اینستاگرام و ساخت پست و استوری تبلیغاتی است!
چند نمونه از پوسترهایی که توسط این برنامه طراحی شده اند را در ادامه می‌بینید:

بنر تبلیغاتی مغازه

آیا استفاده از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی مفید است؟

پوستر تسلیت

آیا استفاده از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی مفید است؟

دانلود استوری اینستاگرام برای فروش

آیا استفاده از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی مفید است؟

طراحی بنر مناسبتی

آیا استفاده از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی مفید است؟

طراحی استوری انگیزشی با فونت انلاین

آیا استفاده از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی مفید است؟

پوستر تبلیغاتی آموزشگاه

آیا استفاده از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی مفید است؟

از کدام برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید، قالب اینستاگرام رایگان دانلود کنیم؟

یکی دیگر از راه‌هایی که کسب و کارها برای صرفه جویی در هزینه و زمان ساخت بنر  از آن استفاده می‌کنند، طراحی قالب اینستاگرام مختلف است. 
در حال حاضر، ابزار هوش مصنوعی امکان ویرایش قالب های آماده را به راحتی فراهم می‌کند. در ادامه بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی اندروید که می‌توانید برای ساخت پوستر تبلیغاتی توسط هوش مصنوعی از آنها کمک ب،یرید را به شما معرفی می‌کنیم:

1. برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید Designs.AI

یکی از گزینه‌های برتر برای ساخت بنر تبلیغاتی تولید شده توسط هوش مصنوعی، Designs.AI است . اگرچه می‌توانید با این برنامه یک بنر اینستاگرام را از ابتدا بسازید، اما هوش مصنوعی می‌تواند به شما در ایجاد طرح‌ها در هنگام ویرایش قالب پست اینستاگرام آماده کمک کند. 
Wizard آنها به کاربران اجازه می‌دهد تا به ایجاد طرح های تولید شده توسط هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند. اما اکانت Free دسترسی محدودی به Wizard دارد. به علاوه، شما باید عکس‌ها یا طرح‌ها و شعار برندتان را آپلود کنید. این امر هوش مصنوعی را قادر می‌سازد تا طرح های سفارشی تولید کند. برای ویرایش بیشتر، امکان تغییر اندازه محتواهای تولید شده توسط این اپلیکیشن نیز وجود دارد.

2. برنامه ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو 

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو، فقط یک برنامه طراحی گرافیکی مبتدی نیست. این نرم افزار محبوب طراحی، هوش مصنوعی را نیز در اپلیکیشن خود ادغام کرده است. 
هنگام ویرایش طرح های ایجاد شده با هوش مصنوعی، ابتدا باید نوع طراحی را انتخاب کنید و یک قالب آماده را انتخاب کنید. 
اگر قالبی که انتخاب کردید، دقیقا همان محتوایی نیست که انتظار داشتید می‌توانید صدها فونت انلاین فارسی رایگان، استیکر، برچست، اتیکت و سایر عناصر طراحی را به قالب اصافه کنید و حتی با استفاده از ابزار ادیت عکس آن را به طور کامل تصاویر املود شده خود را ویرایش کنید. 
برنامه ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو از نظر نوع ابزار مورد نیاز برای طراحی بنر تبلیغاتی به هر انچه که نیاز دارید، مجهز است.
با گزینه‌ها و قابلیت‌های نامحدود هوش مصنوعی، مدیران کسب و کارها و حتی طراحان حرفه ای می‌توانند از این نرم افزار برای ساخت بنرهای اینستاگرام حرفه ای به استفاده کنند.
چند نمونه بنر تبلیغاتی کسب و کار را که با برنامه ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو طراحی شده، در ادامه می‌بینید: 

ساخت بنر تبلیغاتی 
ساخت بنر
قالب پست اینستاگرام ولنتاین

آیا استفاده از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی مفید است؟

دانلود برنامه قالب پست اینستاگرام رستوران

آیا استفاده از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی مفید است؟

قالب پست اینستاگرام دندانپزشکی
قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

آیا استفاده از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی مفید است؟

پوستر تسلیت

آیا استفاده از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی مفید است؟

3. برنامه طراحی بنر Simplified

Simplified یکی دیگر از برنامه های هوش مصنوعی برای طراحی پوستر تبلیغاتی اینستاگرام است. در این نرم افزار گزینه اختصاصی ساخت بنر به صورت پست و استوری اینستا وجود ندارد، اما همچنان می‌توانید با استفاده از ویژگی افزودن متن به تصویر آنها یک بنر طراحی کنید. آنها از مدل های Dall-E و Diffusion برای خلق هنر توسط هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. 
مانند برنامه ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو ، شما نمی توانید قالب های آماده را با ابزارهای آن ویرایش کنید. به علاوه، امکان ادیت عکس آنلاین وجود ندارد. با این حال، اگر به تصاویر رایگان برای طراحی بنر تبلیغاتی خود نیاز دارید، این برنامه، یک انتخاب عالی است.

4. اپلیکیشن ساخت بنر فوتور

Fotor همچنین ویژگی AI Image Generator را ارائه می‌دهد! مانند سایر برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی اندروید با کمک هوش مصنوعی، می‌توانید یک درخواست ارسال کنید تا Fotor قالب بنر اینستاگرام را به شما بدهد. 
البته، هوش مصنوعی Fotor به‌رغم مشخص کردن ابعاد و نحوه نمایش بنر، واقعاً طبق درخواست شما طراحی نمی کند. مانند دیگر مولدهای هوش مصنوعی، می‌توانید انتظار طراحی های مختلفی را داشته باشید. متأسفانه، شما نمی توانید قالب های ایجاد شده را نیز ویرایش کنید. اما می‌توانید تصویر موجود در آن را جایگزین کنید و از ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت عکس آنلاین، قبل از قرار دادنش در بنر واقعی استفاده کنید.

5. نرم افزار طراحی بنر PicsArt

اگرچه PicsArt یک برنامه طراحی گرافیک با کمک هوش مصنوعی است، اما می‌توانید یک بنر اینستاگرام نیز در آن بسازید. مهم است که مشخص کنید به چه چیزی نیاز دارید تا مطمئن شوید که نتیجه مناسب را دریافت می‌کنید.
با این حال، از آنجایی که هوش مصنوعی به کار رفته در آن محدود است، بنر تبلیغاتی را در اندازه های استاندازد مثب پست و استوری اینستا تولید نمی کند. می‌توان گفت طرح های تولید شده در این اپلیکیشن فقط برای الهام گرفتن بنر اینستاگرام مناسب هستند

نرم افزار فتوشاپ برای ساخت بنر تبلیغاتی

اگر بتوانید قالب پست اینستاگرام psd رایگان را از سایت های مختلف دانلود کنید، می‌توانید از نرم افزارهای طراحی گرافیک حرفه ای مثل فتوشاپ برای ویرایش این قالب‌ها استفاده کنید. 
بهترین سایت‌ها برای دانلود بنرهای شگفت انگیز را در قالب فوتوشاپ به شما معرفی می‌کنیم:
•    Freepik
•    Vecteezy
•    Unsplash
•    PlaceIt

چه کسب و کارهایی به برنامه ساخت بنر تبلیغاتی رایگان نیاز دارند؟

چه یک کسب‌وکار کوچک باشید یا یک آژانس دیجیتال بزرگ، برنامه ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو راه‌حلی ایده ال برای برطرف کردن همه نیازهای تبلیغاتی شما ارائه می‌کند و ایجاد، مدیریت و انتشار آگهی‌های با کیفیت بالا که منجر به نتایج باورنکردنی می‌شود را آسان می‌کند.
طبق آمارهای بدست آمده، کسب و کارهای زیر بیشترین بنر تبلیغاتی را با کمک هوش مصنوعی دومینگو طراحی کرده اند:

آژانس های دیجیتال

فرآیند تولید تبلیغات برای آژانس های دیجیتال مارکتینگ بسیار زمانبر است، درحالیکه ابزارهای دومینگو و قالب های آماده آن، کار ساخت بنر تبلیغاتی را برای این آژانس‌ها بسیار راحت تر و سریعتر کرده است.

بازاریابان

بازاریابان معمولا کیفیت تبلیغات خود را با الهام گرفتن از قالب های آماده کاربرپسند، فرمت‌های تبلیغاتی متنوع، ابزارهای ویرایشی رایگان و تصاویر باکیفیت و منحصر به فد دومینگو به حداکثر می‌رسانند.

فریلنسرها

طراحان گرافیک که به صورت فریلنسر کار می‌کنند می‌توانند خلاقیت خود را با فرمت های تبلیغاتی متنوع و تبلیغات متحرک و ویدیویی جذاب برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید که مخاطبان شان را درگیر می‌کند، شکوفا کنند.

کسب و کارهای

اگر می‌خواهید کسب و کار کوچک خود را با تبلیغات بنری توسعه دهید، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و در عین حال مشتریان بیشتری به دست آورید، قطعا دومینگو بهترین راه حل شما خواهد بود.

تجارت الکترونیک

با قالب های تبلیغاتی متنوع و جذاب که برای پست و استوری اینستا بهینه شده می‌توانید فروش تجارت الکترونیک را افزایش دهید.
اکنون بنر تبلیغاتی خود را بسازید!

مزایای برنامه ساخت بنر تبلیغاتی رایگان

با بنرساز آنلاین دومینگو می‌توانید تبلیغات متنوعی را برای پلتفرم های تبلیغاتی و رسانه های اجتماعی بسیار سریع و آسان بسازید. از مزایای این بنر ساز، عدم نیاز به کد نویسی است علاوه بر این، شما می‌توانید، کار طراحی خود را به صورت رایگان شروع کنید.
از دیگر مزایای این نرم افزار تحت وب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای ویرایش آسان و سریع از بنر ساز استفاده کنید

با استفاده از رابط کاربر پسند دومینگو، قالب های آماده بنر را به راحتی ویرایش کنید. با ابزارهای بصری و رابط کاربری ساده، می‌توانید تغییرات و تنظیمات سریعی را در بنر خود ایجاد کنید.

صرفه جویی در زمان

با ابزارهای ویرایشی رایگان، در زمان و تلاش برای طراحان صرفه جویی می‌شود. گزینه های روان و جذابی در این نرم افزار وجکد دارد که توجه بیننده را به خود جلب می‌کند. فقط با یک کلیک می‌توانید ادیت عکس آنلاین را حتی بدون تجربه قبلی در طراحی، انجام دهید و به راحتی تبلیغات حرفه ای ایجاد کنید.

تغییر اندازه سریع

شما به راحتی می‌توانید تبلیغات بنری خود را با اندازه‌ها و فرمت های مختلف تطبیق دهید و در وقت و تلاش خود صرفه جویی کنید. تفاوتی ندارد برای رسانه های اجتماعی، ساخت بنر سایت یا تبلت و گوشی نیاز به تغییر اندازه قالب های آماده داشته باشید، ابزار تغییر اندازه موجود در نرم افزار. این کار را سریع و ساده می‌کند.

تغییر رنگ با یک کلیک

طرح های رنگی مختلف را آزمایش کنید و ظاهری منحصر به فرد برای تبلیغات بنری خود ایجاد کنید. چه بخواهید با طرح رنگ برند خود مطابقت داشته باشید یا چیزی جدید را امتحان کنید، تغییر رنگ تنها با یک کلیک روی گزینه استایل هرگز آسان تر از این نبوده است.

کتابخانه تصاویر استوک رایگان

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو  کتابخانه وسیعی از استیکر، نمادها و تصاویر را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تبلیغات چشم نوازی را به راحتی ایجاد کنید. کتابخانه ما به طور مرتب به روز می‌شود تا اطمینان حاصل شود که شما همیشه به آخرین روندها و عناصر طراحی دسترسی دارید

دانلود به همه فرمت‌ها

به راحتی طرح های تبلیغاتی خود را در همه قالب‌ها و اندازه های محبوب برای انتشار در شبکه‌ها و پلتفرم های مختلف تبلیغاتی دانلود کنید. با ویژگی دانلود ما در زمان صرفه جویی کنید و گردش کار خود را ساده کنید.

صدها قالب بنر رایگان

قالب های بنر رایگان را بررسی کنید تا به شما در ایجاد محتوای خلاقانه کمک کند که توجه مشتریان بالقوه را از همان ثانیه اول جلب کند. از ایده‌ها و پست هایی الهام بگیرید که 100% در صنایع مختلف تجاری مورد توجه قرار می‌گیرند.

نوع تبلیغات خود را انتخاب کنید

ایجاد کمپین های تبلیغاتی با استفاده از قالب های بنر حرفه ای آماده در تمام اندازه های رایج بسیار ساده است. بنرهای اماده را با انتخاب موضوع کسب و کارتان مشاهده کنید.

قالب های تبلیغاتی برای اینستاگرام را ویرایش کنید

فیلتر کردن قالب های آماده در انواع مختلف از جمله پست و استوری اینستاگرام امکان پذیر است. به این ترتیب، نیازی نیست بدانید قالب پست اینستاگرام چند در چند است یا ابعاد استوری اینستاگرام چقدر است. فقط کافی است روی گزینه مورد نظر کلیک کنید صدها قالب آماده با ابعاد استاندارد را که ثابل ویرایش هستند، مشاهده کنید.

فرآیند ایجاد تبلیغات خود را با بنرساز برنامه ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو  ساده کنید و در عرض چند دقیقه تبلیغات با کیفیت حرفه ای دریافت کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین