بنر تبلیغاتی اینستاگرام، پست و استوری های تبلیغاتی هستند که کسب و کارها برای دسترسی به مخاطبین بیشتر و بازاریابی کالاها و خدمات خود از آنها استفاده می‌کنند. ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام مانند سایر شبکه‌های اجتماعی از جمله ایتا و تلگرام در سبک‌های مختلف امکان پذیر است و کاربران اینستاگرام معمولا پست و استوری های تبلیغاتی را در فید،  اکسپلور، استوری یا ریلز می‌ببینند.
ابعاد پست و استوری تبلیغاتی دقیقا شبیه به محتوای اصلی اینستاگرام است و تنها تفاوت، عناصری است که برای طراحی بنر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام علاوه بر متن، تصاویر و لینک، یک دکمه فراخوان برای اقدام نیز اضافه می‌شود.

ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام | مثل یک طراح حرفه ای بنر بساز

چرا باید کسب و کار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید؟

اینستاگرام به سرعت در حال گسترش است و درآمد قابل توجهی برای کسب و کارها ایجاد می‌کند. اینستا یک سرمایه گذاری عالی برای تبلیغ کنندگان است. بنابراین، بسیاری از کسب و کار های بزرگ و کوچک به فکر قرار دادن تبلیغات خود در این پلتفرم افتاده اند. 
حتی اگر کسب و کار شما بسیار کوچک و خانگی است، همچنان می‌توانید از ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام به نفع خود استفاده کنید. 
بیایید ببینیم چرا کسب و کارهای مختلف باید به فکر استفاده از طراحی پست اینستاگرام یا بنر تبلیغاتی رایگان اینستا باشند:

در اینستاگرام امکان تبلیغ برای هر نوع محصول یا خدماتی وجود دارد
جذب مخاطب و تعامل با آنها محدودیتی ندارد. مخاطبین می‌توانند مستقیما با هر برند در ارتباط باشند و نظرات خود را مطرح کنند یا سوالاتشان را بپرسند. 
تعامل برندها با مشتریان در اینستاگرام آسان است
از آنجایی که فیس بوک مالک اینستاگرام است، می‌توانید از داده های فیس بوک خود برای دستیابی به مخاطبان مورد نظر تان استفاده کنید
تبلیغات اینستاگرام بسیار متنوع است و می‌تواند به صورت طراحی پست اینستاگرام یا استوری، IGTV و تبلیغات ویدیویی باشد.
تبلیغات اینستاگرام هیچ تفاوتی با سایر پست های به اشتراک گذاشته شده ندارد.
ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام با سایت طراحی بنر رایگان یا نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی، کاملا رایگان و بدون نیاز به دانش طراحی امکان پذیر است.
تمام این ویژگی‌ها، اینستاگرام را به یکی از ابزارهای عالی برای تبلیغ کسب و کار شما و دستیابی به مخاطبان گسترده تبدیل کرده، بنابراین، اگر هدف شما افزایش آگاهی، افزایش ترافیک، افزایش فروش و یا افزایش دانلود جدیدترین کتاب الکترونیکی تان باشد، طراحی پست و استوری تبلیغاتی اینستاگرام به شما کمک می‌کند سریعتر به هدفتان برسید.

تبلیغات اینستاگرام چگونه است؟

تبلیغات هدفمند در اینستاگرام توسط افرادی که بیشتر به آنچه شما می‌فروشید علاقه مند هستند دیده می‌شود. شما می‌توانید با ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام به صورت پست یا استوری، مشتریان بالقوه را به سمت برند خود جذب کنید.
در سایت طراحی بنر می‌توانید طراحی قالب اینستاگرام را براساس اهداف کسب و کارتان سفارشی کنید. معمولا در بنر تبلیغاتی کسب و کار، یک لینک وب سایت و گزینه ای برای دانلود یک برنامه یا خرید در گظر گرفته می‌شوو که همه آنها می‌توانند با اهداف خاص کمپین شما تنظیم شوند.
شما می‌توانید بدون داشتن حساب کاربری در اینستاگرام، کسب و کار خود را در پیج اینفلوئنسرهه تبلیغ کنید. 
تبلیغات اینستاگرام دسترسی به مخاطبین را برای برندها ساده می‌کند. مهم نیست که از ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام چه هدفی دارید. شما می‌توانید از پست و استوری تبلیغاتی اینستا برای تشویق کاربران به کلیک کردن برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصولات تان از سایت استفاده کنید. با قرار دادن دکمه فراخوان برای اقدام مناسب می‌توانید برای مخاطبین مشخص کنید که می‌خواهید چه کاری انجام دهند.
دکمه CTA  می‌تواند کاربران را به یک صفحه وب هدایت کند. به عنوان مثال، در بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی زیر که چندین نمونه از آن به صورت قالب های آماده پست و استوری در بنر ساز آنلاین دومینگو وجود دارد از دکمه کا تو اکشن برای تشویق به خرید محصول استفاده شده است.

ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام | مثل یک طراح حرفه ای بنر بساز

برخی از کمپین تبلیغاتی هوشمندانه نیز از ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام برای جلب توجه مصرف کنندگانی که علاقه مند به یادگیری بیشتر هستند استفاده می‌کند. 
تبلیغات اینستاگرام همچنین ممکن است برای نظارت بر سرنخ‌های فروش طراحی شوند که به شما امکان می‌دهند کارایی طرح‌های تبلیغاتی خود را ارزیابی کنید.

نکاتی برای ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام

بنر تبلیغاتی اینستاگرام که به صورت پست یا استوری طراحی می‌شود را می‌توان با  باید با استفاده از ابزارهای ایجاد تبلیغات فیس بوک ساخته شوند. می‌توانید با استفاده از برنامه ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو، به راحتی طراحی کرد. این برنامه برای همه کاربران اینستا چه افراد مبتدی و چه طراحان حرقه ای کاربردی است. در این بنر ساز آنلاین، قالب های آماده پست و استوری اینستا و ابزارهای ویرایشی رایگان در اختیار شما قرار گرفته که می‌توانید به راحتی از آن برای طراحی بنر دلخواهتان کمک بگیرید.
اگر می‌خواهید تبلیغات بنری شما تاثیر بیشتری داشته باشد، نکات زیر را در نظر بگیرید:
حتما دکمه کال تو اکشن در بنر تبلیغاتی خود قرار دهید
مشخص کنید که می‌خواهید با تبلیغات خود به چه هدفی برسید
سن، جنسیت و علایق مخاطبین مورد نظر خود را در نظر بگیرید
اینفلوئنسرهایی را که می‌خواهید با آنها همکاری کنید، انتخاب کنید
در قالب های بنر تبلیغاتی دومینگو از عکس های مرتبط و متن های تحریک کنندا استفاده کنید
برای اینکه تبلیغات اینستاگرام را قوی و مطمئن شروع کنید، می‌توانید از چند نمونه بنر تبلیغاتی زیر الهام بگیرید:

نمونه بنر تبلیغاتی برای رستوران

ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام | مثل یک طراح حرفه ای بنر بساز

بنر پاکسازی پوست به صورت استوری تبلیغاتی

ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام | مثل یک طراح حرفه ای بنر بساز

نمونه بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای ناخن کار

ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام | مثل یک طراح حرفه ای بنر بساز

بنر تبلیغاتی پاکسازی پوست به صورت پست تبلیغاتی

ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام | مثل یک طراح حرفه ای بنر بساز

مزایای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

استفاده از تبلیغات خلاقانه اینستاگرام دارای مزایا و مزایای متعددی است:
از آنجایی که پایگاه کاربران اینستاگرام دائماً در حال گسترش است، دسترسی به جمعیت قابل توجهی از افرادی را که ممکن است به مشتریان واقعی تبدیل شوند، فراهم می‌کند.
تعداد بیشتری از فالوورها و همچنین مخاطبان و جامعه ای که به طور فعال درگیر این پلتفرم هستند، موجب افزایش قرار گرفتن برند شما در معرض دید و برقراری تعامل می‌شود.
راه اندازی کمپین در اینستاگرام بسیار ساده است. برای ایجاد یک تبلیغ اینستاگرامی چشم نواز، فقط کافی است برای ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام از سایت طراحی پوستر دومینگو استفاده کنید و تصاویر و متن خود را به قالب های آماده بنر آن اضافه کنید.

ایده های جذاب برای ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام

برای اینکه کمپین های تبلیغاتی موفقی در اینستا راه اندازی کنید، باید تلاش قابل توجهی انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که با طراحی بنر های جذاب، توجه مخاطبان خود را جلب می‌کنید. اگر طراحی بنر شما جالب و سرگرم کننده باشد، مخاطبین برای لحظه ای می‌ایستند و به این فکر می‌کنند که نام برند شما چیست. 
اینستا می‌تواند یک کانال تبلیغاتی بسیار موفق برای برندهای مختلف باشد و از محبوب‌ترین کانال‌های تبلیغاتی برای بسیاری از کسب و کارها است.
تبلیغات اینستاگرام ترکیبی ظریف از استراتژی، هدف گذاری، و طراحی خلاقانه است. 
آیا شما هم به دنبال ایجاد مجموعه ای درخشان از تبلیغات بنری با عملکرد بالا در اینستاگرام هستید؟ با این ایده‌ها شروع کنید.

1. از محتوای فید بومی اینستا مثل محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) استفاده کنید

هیچ کس مانند مشتریانی که محصولات شما را دوست دارند برای محصول تبلیغ نمی کند.
در عصر شخصی سازی و نمایندگی، مشتریان شما بهترین بیلبورد تبلیغاتی تان برای افزایش فروش محصولات تان هستند و هیچ استراتژی تبلیغاتی بدون استفاده از UGC کامل نمی شود.
اگر می‌خواهید از UGC به درستی استفاده کنید باید اعتماد زیادی به توانایی مشتریان تان برای گرفتن عکس‌های باکیفیت که هم به اندازه کافی قانع‌کننده باشند و هم احساس انگیزه در مخاطبین دیگر ایجاد کنند، داشته باشید.
UGC باعث ایجاد ارتباط فوری با یک برند و شناسایی محصولات آن می‌شود.
مثلا می‌توانید یک بنر تبلیغاتی با عنوان محصولات ما از دید مشتریان مان، طراحی کنید. به راحتی می‌توان فهمید که چرا چنین تبلیغی مخاطبین را جلب می‌کنید.
بهترین نوع تبلیغات بنری در اینستاگرام تصاویری از مشتریان شما با یک لبخند رضایت در کنار محصولات تان است.
 UGC به سایر مشتریان نشان می‌دهد که در صورت خرید از محصولات شما چه چیزی در انتظارشان است.

2. از عکس های جذاب و تبلیغات پویا برای ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام استفاده کنید

عکس های جذاب و به خصوص ویدیوهای معرفی محصول سرگرم کننده می‌تواند بهترین شیوه برای جلب توجه مخاطبین در بنر های تبلیغاتی اینستاگرام باشد. 
اگر محصولات تان واقعاً می‌توانند خودشان را بفروشند، به آنها اجازه دهید . البته فراموش نکنید که در هر نوع تبلیغات بنری باید یک متن خلاقانه و یک CTA عالی وجود داشته باشد.

3. مطمئن شوید که هدف شما با علایق مخاطبین تان هماهنگ است

بسیاری از بنرهای عالی به دلیل هدف‌گیری ناقص و بی‌دقت به خطا رفته‌اند. مهمترین نکته در ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام این است که تبلیغ را برای افرادی که می‌خواهید به آنها بفروشید، جذاب کنید.
داده های اولیه مانند سن، مکان، زبان، و شغل و علایق مشتری، از جمله مواردی است که باید در طراحی بنر تبلیغاتی در نظر گرفته شود، اما اغلب در تلاش برای خلاقیت نوآورانه نادیده گرفته می‌شود.
اما اگر این نکته را در نظر بگیرید که حتی خلاقانه ترین بنرها در اینستا نمی توانند توجه افرادی که علاقه ای به آنچه شما می‌فروشید ندارد، جلب کنند.

4. عکس محصولات خود را در ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام قرار دهید

فروش یک محصول یا خدمات با بنر مجازی و آنلاین، حتی محصولات واقعا عالی می‌تواند سخت باشد. محتوا (و در این مورد، منظورم عکس محصول، توضیحات و عنوان است) به مخاطبان شما کمک می‌کند تا نسبت به محصولات شما اطمینان پیدا کنند، استفاده از آن را تجربه کنند و احساس کنند که آن را دوست دارند.
بنرهایی با تصاویر ماهرانه که برای عکاسی آنها با دقت فکر شده و کنتراست بالایی دارند، زمانیکه در ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد، کیفیت بالای آن را کاملاً به تصویر می‌کشد.

5. هویت برندتان را با عبارات مناسب با مخاطب نشان دهید و کنجکاوی او را برانگیزید

به عنوان یک تاکتیک تبلیغاتی عالی شما باید به معرفی و شناساندن هویت برندتان فکر کنید. مخاطبین باید بدانند که برند شما چیست یا چه چیزی نیست .
برند مراقبت از بدن، هری، این کار را به صراحت در بیو اینستاگرام خود انجام داده است. "هری مثل بقیه نیست."
این جمله بلافاصله شما را وادار می‌کند که فکر کنید، "پس آنها چه هستند؟"
با ایجاد تبلیغات خلاقانه یا متنی که به وضوح تفاوت محصولات شما با رقبا را نشان می‌دهد (و اینکه چگونه محصول شما از سایر محصولات برتر است)، به رسیدن با پاسخ فوری به این سوال کمک می‌کنید: «چرا محصول x اره و محصول yنه ؟»
این نوع القای احساسات معمولا در ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام به صورت بصری انجام می‌شود، زیرا کاربران تمایلی ندارند زمان زیادی را صرف خواندن متن هایی که محصولات برند‌ها را با هم مقایسه کرده، بکنند و ترجیح می‌دهند آن وقت را برای جستجو در محتواهای سرگرم کننده تر صرف کنند.

6. از کلمات در ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام با دقت استفاده کنید

در برخی از تبلیغات نیاز است که با کلمات، بازی کنید تا بتوانید به زبان مخاطب صحبت کنید، این تبلیغات می‌توانند بالاترین سطح تعامل با مخاطبین را داشته باشند.
اگر متن بنر تبلیغاتی کسب و کار تان واضح و مستقیم باشد و به کاربران در مورد اینکه محصول تان چیست یا چگونه کار می‌کند اطلاعات کافی دهد، تاثیر قابل توجهی روی جذب مخاطبین خواهد داشت.
البته خلاقیت کاملاً جای خود را دارد اما باید با توجه به اصولی مانند "متن تبلیغات کوتاهتر همیشه بهتر است" هماهنگ باشد. 

7 طراحی پست و استوری متحرک اینستا را برای تبلیغات در نظر بگیرید

نمایش اسلاید، ویدئو، فایل‌های GIF یا استیکرهای متحرک، روش های مختلف برای ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام به صورت متحرک هستند . شاید ویدئو برای همه کمپین های تبلیغاتی مناسب نباشد، اما در جلب توجه مخاطب بی نظیر عمل می‌کند.
اگر می‌خواهید پست و استوری متحرک تبلیغاتی طراحی کنید ابتدا چند سوال کلیدی بپرسید تا به شما کمک کند ایده های اولیه را پیدا کنید:
آیا جلب توجه با آن راحت تر است؟
آیا می‌توانیم یک ویژگی منحصر به فرد را از طریق پست و استوری متحرک نشان دهیم؟
مؤثرترین نوع پست و استوری متحرک برای ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام چه خواهد بود؟
عملکرد پست و استوری متحرک در مقایسه با تصاویر ثابت چگونه است؟
محتواهایی که محصولات را به صورت متحرک نشان می‌دهد می‌تواند به فروش بیشتر کمک کند و به نشان دادن ارزش و اعتبار برند نیز کمک می‌کنند.

از قالب های آماده بنر دومینگو برای ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام استفاده کنید

در نهایت، اگر ایده درستی برای اینکه چطور یک تبلیغ اینستاگرام را "عالی" طراحی کنید، نداشتید، می‌توانید برای تبلیغات چشم نواز و با تبدیل بالا از قالب های آماده بنر تبلیغاتی استفاده کنید.
برای ویرایش و سفارشی سازی صدها قالب بنر آماده همین امروز در دومینگو رایگان ثبت نام کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین