تفاوتی ندارد برند آرایشی معروفی داشته باشید و یا بخواهید تازه وارد بازار شوید، رسانه های اجتماعی اولین جایی است که مصرف کنندگان شما را جستجو می‌کنند. بنابراین، شما باید تبلیغات در رسانه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام را به درستی انجام دهید! اینستاگرام فرصتی استثنائی را برای جذب مخاطب در اختیار شما قرار می‌دهد که نباید آن را از دست بدهید. بعلاوه، تبلیغات در این پلتفرم با استفاده از قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان بسیار ارزان و راحت است.
در این مقاله 15 قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید به راحتی آنها را در نرم افزار طراحی پست اینستا دومینگو ویرایش کنید و در پیج خودتان منتشر کنید.

 

15 ایده برای طراحی قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

 

15 ایده طراحی پست اینستاگرام آرایشی

در دنیای دیجیتال امروز، مصرف کنندگان بسیار آگاه و توانمند شده اند و راهی جز اثبات تخصص و دانش برای جلب توجه آنها به خصوص در صنعت زیبایی و آرایشی باقی نمانده است. طرفداران مد، همه می‌خواهند درباره جدیدترین ترندهای آرایشی و اینکه چگونه می‌توانند از جدیدترین محصولات آرایشی استفاده کنند تا ظاهری جذاب تر داشته باشند و زیباتر به نظر برسند، بدانند.
حالا وقتی مردم برای یک شب آماده می‌شوند، پیش از رفتن به مهمانی، از خودشان سلفی می‌گیرند و منتظر کامنت‌ها و نظرات دوستان شان درباره تیپ، آرایش و استایل جدیدشان می‌مانند. در واقع آنها برای طراحی یک پست اینستاگرام عالی آماده می‌شوند تا رفتن به مهمانی.
دیگر هیچ کس فقط به دنبال اطلاعات ساده و پیش پاافتاده ای که در دسترس همگان است نمی گردد. تولید محتوا درباره ریمل، رژ لب و کرم پودر دیگر قدیمی شده است حالا نوبت شما است تا با استفاده از قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان، استیک های درخشان، لایه بردارهای جدید، روغن های برق و محصولات آرایشی و بهداشتی دیگری که مشتریان تان را راضی نگه می‌دارد، معرفی کنید.
پس اگر می‌خواهید مشتریانتا ن با چهره تازه ای از برند زیبایی و مراقبت از پوست شما آشنا شوند، این 15 ایده را دنبال کنید:

1. تولید محتوای آموزشی درباره گریم و میک آپ با قالب پست اینستاگرام رایگان

این روزها همه به دنبال روش هایی برای زیباتر شده چهره شان هستند و دوست دارند روش های جدیدی که برای تغییر چهره در رشته گریم و میک آپ به حرفه ای‌ها آموزش داده می‌شود را یاد بگیرند.اگر می‌خواهید محصولات آرایشی و زیبایی خود را بهتر بفروشید بهتر است کاربرد آن را در جذاب تر کردن چهره مشتریان تان در یک پست نمایش دهید.
قالب پست اینستاگرام رایگان زیر به شما کمک می‌کند که تصویری زیبا از ناخنهایی که توسط لاک های جدید شما جذاب تر شده به نمایش بگذارید و با نوشتن که جمله تاثیرگذار برند لاک جدیدتان را تبلیغ کنید:

15 ایده برای طراحی قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

2. تبلیغ جوانسازی صورت با طراحی پست اینستا

بهترین روش برای تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی، برجسته کردن تاثیر آنها بر زیبایی و جوانسازی صورت است. اگر بتوانید مشتریان را متقاعد کنید که محصولات شما آنها را بسیار جوانتر نشان می‌دهد مطمئن باشید که می‌توانید اعتماد آنها را جلب کنید. بنابراین، با کمک این قالب پست اینستاگرام به فالوورهای خود نشان دهید که چگونه می‌توانند با محصولات شما به زیبایی طبیعی دست یابند.
آنها دوست دارند محصولات آرایشی جدید را امتحان کنند، به شرط آنکه مطمئن باشند روی سلامت پوست، زیبایی چهره و جوانسازی صورتشان تاثیرگذار است.

15 ایده برای طراحی قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

3. بهترین مواد آرایشی را با کمک قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان معرفی کنید

در عصری که با مصرف کنندگان آگاه، طرف هستید، اطلاعات مربوط به مواد تشکیل دهنده محصولات آرایشی بسیار مهم است. بسیاری از مشتریان دقیقاً نمی دانند مواد تشکیل دهنده محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف چیست و آیا واقعاً برای سلامتی پوست یا بدنشان مشکلی ایجاد می‌کند یا خیر.
چرا از این فرصت استفاده نمی کنید تا دانش خودتان را به رخ آنها بکشید؟ شما به راحتی می‌توانید از قالب ست اینستاگرام آرایشی رایگان زیر استفاده کنید و مجموعه ای از اطلاعات را در چند پست متوالی در اختیار مشتریان تان قرار دهید.

15 ایده برای طراحی قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

4. جدیدترین تکنیک های زیبایی و جوانسازی را با طراحی پست اینستا معرفی کنید

به یاد دارید زمانی که کیم کارداشیان با طراحی پست اینستا، ما را با روش شگفت انگیز کانتورینگ آشنا کرد؟ یا زمانی که هزاران پست درباره جراحی چشم گربه ای اینستاگرام را منفجر کرد؟
لحظه ای که یک تکنیک جدید به بازار می‌آید معمولاً توسط یک سلبریتی با یک میکاپ آرتیست معروف درباره آن تبلیغ می‌شود و همه می‌خواهند بدانند چگونه آن را به بهترین شکل انجام دهند.
پس شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و یک پست آموزشی درباره جدیدترین تکنیک های زیبایی و جوانسازی صورت منتشر کنید. 
با کمک قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان زیر می‌توانید افراد بیشتری را با این تکنیک‌ها آشنا کنید و نحوه انجام آن را به علاقه مندانش نشان دهید.

15 ایده برای طراحی قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

5. ویژگی‌ها و مزایای محصول خود را در طراحی پست اینستاگرام آرایشی برجسته کنید

آیا محصولات شما با مواد طبیعی ساخته شده اند؟ آیا مزیت خاصی از محصول شما باعث محبوبیت بیشتر آن می‌شود؟ فقط در مورد این مزایا در کپشن پست های خود ننویسید.بسیاری از کاربران، جزئیات کپشن را نمی خوانند.
در عوض، سعی کنید با اضافه کردن تصاویر گویا به قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان زیر، مزایای محصول تان را به صورت تصویری نمایش دهید.

15 ایده برای طراحی قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

6. ویدیوهای آموزشی را به عنوان راهنمای استفاده از محصول پست کنید

در بیشتر صنایع، راهنمای استفاده از محصول پس از خرید محصول به اشتراک گذاشته می‌شود. در صنعت زیبایی، چنین ویدیوهایی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای وسوسه کردن مردم به خرید محصول شما است. اساساً به این دلیل که چنین ویدیوهایی به نوعی تفاوت قبل و بعد از مصرف محصول را نمایش می‌دهند.
این ویدئوهای تبلیغاتی مانند یک نمایش زنده واقعی از محصول شما است.

7. کارمندان خود را به اینفلوئنسر تبدیل کنید

افرادی که در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی کار می‌کنند به عنوان متخصص در این زمینه در نظر گرفته می‌شوند اگر چند دقیقه وقت بگذارید و پیج های آرایشی معروف اینستا را دنبال کنید متوجه می‌شوید بسیاری از فروشندگان محصولات آرایشی، اکنون اینفلوئنسرهای معروفی در اینستا هستند.
شما هم می‌توانید از کارمندان علاقه مند خود بخواهید، دوربین گوشی شان را باز کنند و هر نکته ای درباره زیبایی و مراقبت از پوست می‌دانند با پیج شما به اشتراک بگذارند. 

8. سبک زندگی جدیدی را تبلیغ کنید

زیبایی و مراقبت از پوست هم برای مردان و هم برای زنان، بخشی از سبک زندگی آنها است. با در نظر گرفتن مخاطب هدف خود، اطمینان حاصل کنید که پست های شما از نظر بصری برای سبک زندگی ای که آنها به دنبالش هستند، جذاب است.
برای مثال، برای پسران جوان می‌توانید از قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان زیر استفاده کنید و با نشان دادن مدل‌هایی که تتوهای جالبی روی بدنشان زده اند آنها را جذب کنید تا محصولات بهداشتی مخصوص مردان شما را بخرند.

15 ایده برای طراحی قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

طراحی پست اینستا برای خانم‌ها، می‌تواند یک زن با چهره طبیعی و آرایش کم را نشان دهد که پوستی لطیف و بدون چروک دارد. چنین تصویری ناخوداگاه، دختران جوان و زنان مسن را به سمت خرید کرم های مرطوب کننده پوست شما جذب می‌کند.
در قالب پست اینستاگرام زیر می‌توانید نمونه ای از این تبلیغ را ببینید:

15 ایده برای طراحی قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

9. با کمک قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان، مشاوره مراقبت از پوست بدهید

مشاوره مراقبت از پوست، یک ایده محتوای عالی برای اینستاگرام و همچنین فیس بوک است. اگر یک برند محصولات مراقبت از پوست هستید، می‌توانید به طور منظم روش هایی را برای مراقبت از پوست آموزش دهید و با طراحی پست‌های آموزشی اینستا که در آن مشاوره و راهنمایی می‌دهید، از هشتگ های مناسب استفاده کنید تا توجه مشتریان را به سمت برند تان جلب کنید. با انتشار این پست‌ها نشان می‌دهید که مشروعیت و رهبری فکری لازم را دارید تا مردم به شما گوش دهند و به شما اعتماد کنند.

15 ایده برای طراحی قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

10. برای انتخاب لوازم آرایشی مناسب، راهنماهای مفید ارائه دهید

استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی برای زیبایی و مراقبت از پوست امروزه برای همه بسیار مهم است. تقریبا همه افراد در هر سنی در مورد آنها تحقیق می‌کنند، تا بدانند به چه چیزی نیاز دارند. مثلا افرادی که پوست خشک دارند می‌خواهند بدانند چه نوع مرطوب کننده ای برای آنها مناسب است یا افرادی که زیر چشمشان سیاه شده به دنبال محصولی هستند که سیاهی زیر چشم را برطرف کند.
بنابراین، شما می‌توانید به مشتریان تان براساس نوع پوستشان یا هر موضوع دیگری که به نظرتان جالب می‌رسد، زاهنمای کاملی ارائه دهید.
این نمونه قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان می‌تواند برای شما الهام بخش باشد:

15 ایده برای طراحی قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

11. از قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان برای پیشنهاد تخفیف ویژه در مناسبت های مختلف استفاده کنید

رقابت یکی از بهترین ایده های تولید محتوا برای رسانه های اجتماعی و ایجاد آگاهی از برند هستند . مصرف کننده محصولات بهداشتی و زیبایی، تخفیف ویژه و پیشنهاد خرید با قیمت کمتر را دوست دارد . وقتی صحبت از محصولات مراقبت از پوست و آرایش می‌شود، از نظر مصرف کننده، هرچقدر مبلغ کمتری برای محصولات باکیفیت تری بدهد، برنده است. شما در حال جذب مخاطبانی هستید که به دنبال تلاش برای یافتن محصولات آرایشی مناسب برای خودشان با قیمت مناسب هستند.
پیشنهاد تخفیف با معرفی محصولات باکیفیت، همان چیزی است که مشتریان به دنبال آن هستند. 
اگر می‌خواهید این پست‌ها و استوری های تبلیغاتی بازدید بیشتری داشته باشد، در مناسبت هایی مثل روز زن یا روز ولنتاین محصولات تان را با تخفیف ویژه ارائه دهید.

15 ایده برای طراحی قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

شما حتی می‌توانید برای جذاب تر کردن پیشنهادتان یک مسابقه یا قرعه کشی برگزار کنید. وقتی مشتریان وارد مسابقه می‌شوند، شانس برنده شدن محصولات شما را دارند. می‌توانید از فالوورهای خود بخواهید دوستان خود را تگ کنند، یک ویدیو ارسال کنند یا یک پست آپلود کنند و شما را تگ کنند یا به یک کامنت درباره محصولاتی که از شماخریداری کردند، بگذارند.
شما میتوانید قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان زیر را امتحان کنید!

15 ایده برای طراحی قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

12.  از قالب آیا می‌دانستید استفاده کنید تا پست تعاملی طراحی کنید

قالب های آیا میدانستید راهی عالی برای برقراری تعامل با مخاطبین تان است. شما می‌توانید هر سوالی درباره برندتان یا هریک از محصولات تان بپرسید. حتی می‌توانید با پرسیدن سوال آنها را ترغیب کنید درباره محصول تان یا کاربرد آن بیشتر بدانند. نمونه ای از قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان را در ادامه می‌بینید:

15 ایده برای طراحی قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

13. ساخت استوری های تعاملی را فراموش نکنید

امروزه مردم زمان زیادی را صرف مشاهده استوری‌ها می‌کنند، بنابراین این یک راه عالی برای ارتباط شما با مخاطبان است. راز جلوگیری از نادیده گرفتن استوری شما این است که غیرقابل پیش بینی و جالب باشید!
از مجموعه ای ترکیبی از نقل قول های انگیزشی (فقط مربوط به زیبایی/مراقبت از پوست)، به روز رسانی های پشت صحنه (مدیر خلاق زیبایی شما امروز چه آرایشی داشته است؟ چه محصولات جدیدی در حال ورود به بازار هستند؟) و تبلیغات یک رویداد جدید استفاده کنید.

15 ایده برای طراحی قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

14. نحوه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی را تبلیغ کنید

روش تولید محصولات زیبایی بسیار جالب است. به عنوان مثال، مردم عاشق دیدن روش تولید سایه چشم هستند. آنها دوست دارند ببینند محصولاتشان از چه موادی و به چه روشی تولید می‌شوند.
پس شما هم می‌توانید از این کنجکاوری مشتریان تان نهایت استفاده را ببرید و یک پست آلبومی یا یک ویدئوی تبلیغاتی درباره نحوه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی برندتان تهیه کنید.

15. انواع لوازم آرایشی مناسب برای سنین مختلف را با قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان تبلیغ کنید

هدف اکثر برندهای محصولات زیبایی و مراقبت از پوست جذب مخاطبین در سنین مختلف است. به عنوان مثال، آنها فقط برای نوجوانان یا فقط برای مادران محصول نمی فروشند بلکه تنوع محصولات آنها بسیار زیاد است و میتوانند مخاطبین را در سنین مختلف هدف قرار دهند.
بنابراین چطور باید انواع مختلف محتوا را برای گروه‌های سنی متفاوت مدیریت کنید؟
ما یک ایده عالی برای پیج آرایشی شما داریم. بهتر است هر هفته در یک ماه مخاطبین خاصی را هدف قرار دهید. مثلا، یک هفته وقت بگذارید تا روی مادران تمرکز کنید - به خصوص اگر محصولات طبیعی دارید که می‌تواند برای آنها مفید باشد، به سوالات متداول آنها پاسخ دهید و محصولات مناسب شان را معرفی کنید. همین کار را هفته بعد برای نوجوانان انجام دهید. اگر مناسبت خاصی نزدیک است، آن هفته را به معرفی محصولات مرتبط اختصاص دهید! مثلا از قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان برای معرفی محصولات آرایشی مناسب نزدیک به روز دختر استفاده کنید.

15 ایده برای طراحی قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

دانلود و ویرایش قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

آیا آماده اید که با این ایده های جذاب، در پیج آرایشی با برند خود سروصدا کنید؟ شاید تصور کنید ویرایش و سفارشی سازی این قالب‌ها مشکل و زمانبر است! 
اما اگر تابحال با نرم افزار طراحی پست اینستا دومینگو کار نکرده‌اید، می‌توانید مطمئن باشید که این پلتفرم امکان ویرایش تمام محتوا‌ها را با ابزارهای حرفه ای و پیشرفته در کمتر از چند دقیقه به شما می‌دهد.
فقط کافی است یکی از قالب‌ها را انتخاب کنید، تصاویر و لوگو خودتان را آپلود کنید و تمام! شما آماده اید تا یک پست آرایشی جذاب را در پیج تان منتشر کنید.
همین الان ویرایش قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان را شروع کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین