بنر اینستاگرام یک محتوای تصویری است که به صورت پست یا استوری در این اپلیکیشن طراحی شده و منتشر می‌شود. پوستر تبلیغاتی اینستاگرام معمولاً مربع یا مستطیل است و با برنامه ساخت بنر تبلیغاتی کاملا برجسته و چشم نواز طراحی می‌شود تا توجه هر کسی را که در پست های عمومی اسکرول می‌کند به خود جلب کند.
بنر تبلیغاتی معمولاً با در نظر گرفتن موضوع هر کسب و کار و مخاطبان هدف طراحی می‌شود. شما باید مطمئن شوید که طراحی بنر شما با سبک حساب کاربری تان مطابقت دارد و با افرادی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، ارتباط برقرار کند.
بنرهای اینستاگرام نسبتاً جدید هستند اما در جلب توجه مخاطبان قدرتمند عمل می‌کنند.
ساختن بنرها با برنامه برای ساخت بنر تبلیغاتی واقعاً سخت نیست و می‌توان از آنها برای اهداف مختلفی استفاده کرد. چه بخواهید محصول یا خدمات جدیدی را معرفی کنید یا یک رویداد را تبلیغ کنید، بنرهای اینستاگرام یک انتخاب عالی هستند.
آنها همچنین می‌توانند به عنوان بخشی از استراتژی برندسازی شما با هدف ایجاد آگاهی برای برند تان و افزایش نرخ تعامل استفاده شوند .
هنگامی که یک بنر اینستاگرام طراحی می‌کنید، باید مطمئن شوید که یک فراخوان برای اقدام واضح طراحی کرده اید تا دنبال کنندگان شما بدانند که می‌خواهید چه کاری انجام دهند.مهم است که از بنرهای برنامه ساخت بنر براساس استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید زیرا به انتقال پیام شما به روشی خلاقانه کمک می‌کنند.
برای اکثر افرادی که حتی مهارت انجام این کار را ندارند، ساخت بنر برای حساب اینستاگرام شان زمان و تلاش زیادی می‌برد. با این حال، در این پست، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به سرعت یک بنر برای حساب اینستاگرام خود تنها با چند کلیک ایجاد کنید. همچنین در مورد اینکه چگونه با برنامه برای ساخت بنر تبلیغاتی، بنر اینستاگرام خود را در کمتر از چند دقیقه طراحی کرده و به نتایجی که می‌خواهید برسید.

 

چگونه از برنامه دومینگو برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنیم؟

 

چگونه بنر اینستاگرام بسازیم؟

اولین قدم برای طراحی بنر اینستاگرام، انتخاب بهترین تصویری است که در بین مخاطبان شما جذابیت داشته باشد.
شما نمی توانید هر عکسی را تصادفی بردارید و فکر کنید که برای پوستر تبلیغاتیتان مناسب است. شما باید عوامل مختلفی مانند پیامی که می‌خواهید منتقل کنید و نوع مخاطبی که می‌خواهید به آن برسید را در نظر بگیرید.
همچنین باید مطمئن شوید که عکس دارای تم رنگی مشابه با پروفایل اینستاگرام تان باشد.

مفهوم درست را انتخاب کنید

قبل از شروع طراحی با برنامه ساخت بنر تبلیغاتی باید تصویر واضحی از آنچه می‌خواهید داشته باشید، زیرا تنها در این صورت می‌توانید از برنامه یا قالب مناسب استفاده کنید.
برنامه‌ها و قالب‌ها، طرح‌های مختلفی را به شما ارائه می‌دهند، وقتی دقیقاً بدانید که می‌خواهید بنرتان چگونه به نظر برسد، ساخت سریع بنر آسان‌تر خواهد بود.
در بیشتر موارد، بهتر است بنر خود را با 3، 6، 9 و 12 تصویر ایجاد کنید، اما این شمایید که تصمیم می‌گیرید می‌خواهید چگونه باشد، فقط در نظر داشته باشید که در نهایت تصاویر زیادی را آپلود نکنید.

از برنامه برای ساخت بنر تبلیغاتی استفاده کنید

باید بدانید که اینستاگرام هیچ ویژگی داخلی ندارد که به شما امکان ساخت بنر را بدهد، باید از برنامه های موبایل یا سایت های ادیت عکس آنلاین که قالب های آماده برای طراحی بنرهای اینستاگرام ارائه می‌دهند، استفاده کنید.
اکثر این برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها، رایگان هستند و استفاده از آنها ساده است. اگر نمی خواهید زمان خود را برای نصب یک اپلیکیشن تلف کنید، می‌توانید از برنامه برای ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو که دارای قالب های آماده متعددی است، استفاده کنید.
با قالب های آماده این اپلیکیشن، می‌بینید که طراحی بنر اینستاگرام کار چندان سختی نیست، بیایید این روند را در مراحلی برای شما شرح دهیم تا بتوانید بلافاصله بنر اینستاگرام خود را طراحی کنید.

از برنامه دومینگو برای ساخت بنر تبلیغاتی چطور استفاده کنیم؟

شما باید با رفتن به سایت دومینگو و ثبت نام در آن، کار خود را شروع کنید. نرم افزار این سایت برای کاربران ویندوز، اندروید و iOS در دسترس است.
پس از ثبت نام وارد صفحه ای می‌شوید که باید نوع محتوای مورد نظرتان را انتخاب کنید که می‌تواند شامل پست اینستاگرام، استوری اینستاگرام و بنر تبلیغاتی باشد. 
روی محتوای مورد نظرتان کلیک کنید.

چگونه از برنامه دومینگو برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنیم؟

سپس قالب های آماده به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید آنها را براساس موضوع یا تم رنگی مورد نظرتان فیلتر کنید

چگونه از برنامه دومینگو برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنیم؟

پس از فونت انلاین از انتخاب موضوع، بین قالب‌ها اسکرول کنید و هرکدام را که برایتان مناسب است، انتخاب کنید تا وارد ویرایشگر آنلاین برنامه برای ساخت بنر تبلیغاتی دومینگو شوید:

چگونه از برنامه دومینگو برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنیم؟

در این ویرایشگر می‌توانید از ابزارهای متنوعی مثل فونت آنلاین یا ادیت عکس آنلاین برای ویرایش قالب مورد نظرتان استفاده کنید.
زمانیکه ویرایش بنر تبلیغاتی به پایان رسید، روی آیکون دانلود کلیک کنید و قالب را با فرمت مناسب ذخیره کنید.

چگونه از برنامه دومینگو برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنیم؟

برای انتشار بنر، باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کرده و طبق معمول وارد شوید.
روی "+" واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید، این گزینه به شما داده می‌شود تا یک پست، استوری، ریلز و غیره را آپلود کنید. شما باید پست یا استوری را انتخاب کنید و تصویری را که به تازگی از برنامه برای ساخت بنر تبلیغاتی دانلود کرده اید، آپلود کنید.
اگر بنر شما دارای چند تصویر است باید تصاویر را یکی یکی آپلود کنید، به عبارت دیگر، برای هر تصویر یک پست جدید ایجاد خواهید کرد.
پس از اتمام کار، متوجه می‌شوید که اکنون یک بنر کامل در فید شما ظاهر می‌شود.

در برنامه برای ساخت بنر تبلیغاتی چه نوع پوسترهایی می‌توان ساخت؟

هر نوع پوستر تبلیغاتی را می‌توانید با برنامه برای ساخت بنر تبلیغاتی بسازید. چند نمونه از آنها را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم:

نمونه بنر تبلیغاتی مغازه

چگونه از برنامه دومینگو برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنیم؟

پوستر تسلیت

چگونه از برنامه دومینگو برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنیم؟

قالب پست اینستاگرام برای رستوران و فست فود

چگونه از برنامه دومینگو برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنیم؟

طراحی قالب اینستاگرام برای پاکسازی پوست

چگونه از برنامه دومینگو برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنیم؟

قالب پست اینستاگرام آرایشی رایگان

چگونه از برنامه دومینگو برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنیم؟

قالب اینستاگرام رایگان برای کاشت ناخن

چگونه از برنامه دومینگو برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنیم؟

چرا ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام مهم است؟

اکثر مردم نمی دانند که چگونه انتشار بنر اینستاگرام می‌تواند در تبلیغات آنها تفاوت ایجاد کند در حالیکه تبلیغات بنری مزایای زیادی دارد از جمله:

فید شما را متمایز می‌کند

بنر باید بخش مهمی از فید اینستاگرام تان باشد زیرا می‌توانید برای تبلیغ کسب و کار خود و جذب مشتریان جدید از آن استفاده کنید.
بنرها انواع مختلفی دارند و همه آنها ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارند. برخی از بنرها که با برنامه برای ساخت بنر تبلیغاتی طراحی می‌شوند فقط تصویر هستند، در حالی که برخی دیگر دارای گرافیک یا متن هستند.
از بنر می‌توان برای به اشتراک گذاشتن یک داستان، تبلیغ یک رویداد یا صرفا نمایش محصولات و خدمات استفاده کرد. همچنین می‌توانید از بنر برای درخواست بازخورد از فالوورهای خود استفاده کنید یا اخبار هیجان انگیزی را که به تازگی شنیده اید به آنها بگویید. پوستر تبلیغاتی باید چشم نواز و جالب باشد تا توجه بینندگان را به خود جلب کند.
بنر مکانی عالی برای نشان دادن شخصیت و خلاقیت شماست و می‌توان از آن برای تبلیغ کمپین‌ها یا رویدادهای مختلف استفاده کرد.
بنرهای اینستاگرام روشی موثر برای برجسته کردن پروفایل شما هستند و می‌توانند راهی ساده برای افزودن خلاقیت و شخصیت به فید شما باشند.
بنرها راه بسیار خوبی برای تولید محتوا برای اینستاگرام هستند زیرا با قالب های آماده برنامه برای ساخت  بنر تبلیغاتی طراحی نسبتا آسانی دارند و بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند.

بنرها به تنوع بخشیدن به محتوای شما کمک می‌کنند

استفاده از بنرها در اینستاگرام یک راه عالی برای افزایش تعامل در این پلتفرم است و یک ابزار عالی برای برندها است که به آنها اجازه می‌دهد محتوای خود را متنوع کنند و به مخاطبان جدید دست یابند.
نکته خوب این است که برندها می‌توانند طراحی بنرها را با استفاده از برنامه برای ساخت بنر تبلیغاتی ساده کنند. پوسترها را می‌توان در سبک های مختلف طراحی کرد، از بنرهای ساده فقط متنی گرفته تا بنرهای دارای تصویر.
بنرهای اینستاگرام یک راه عالی برای تنوع بخشیدن به محتوای شما هستند. آنها را می‌توان در فید اینستا یا به عنوان عکس هایلایت استفاده کرد. می‌توانید از بنرها برای برجسته کردن مهم‌ترین بخش‌های کسب‌وکارتان، نمایش محصولات جدید یا تبلیغ یک رویداد استفاده کنید.
پوسترهای تبلیغاتی فوق العاده کاربردی هستند زیرا نه تنها از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر هستند، بلکه دیدگاه متفاوتی در مورد برند شما ارائه می‌دهند.
با استفاده از بنرها، می‌توانید محتوای بیشتری را در اینستاگرام منتشر کنید بدون اینکه احساس کنید در حال تکرار محتوا هستید. آنها همچنین راهی برای نشان دادن مهارت های خلاقانه شما و علاقه مند کردن دنبال کنندگان تان به آنچه ارائه می‌دهید هستند.

به نشان دادن خلاقیت شما کمک می‌کنند

بنرهای اینستاگرام راهی عالی برای نشان دادن خلاقیت شما هستند. همچنین اگر می‌خواهید از رویکرد بصری تری برای بازاریابی خود استفاده کنید، پوسترها گزینه خوبی هستند.
شما می‌توانید خلاقیت و تخیل خود را به راحتی نشان دهید، می‌توانید از طراحی بنر برای تبلیغ یک محصول یا فقط به عنوان راهی برای بیان داستان برندتان استفاده کنید.
ساخت بنر یک فرصت عالی برای مشاغل است تا محصولات یا خدمات خود را از طریق بنرهایی که خلاقانه تر از محتواهایی هستند که معمولاً در سایر پلتفرم‌ها می‌بینند، تبلیغ کنند.
از قالب هایی که در برنامه برای ساخت بنر تبلیغاتی طراحی شده می‌توانید برای برجسته کردن جنبه های مختلف کسب و کار شما مانند محصولات جدید، تبلیغات، رویدادها یا حتی فقط برندتان استفاده کنید. آنها نسبت به سایر انواع پست های اینستاگرام انعطاف پذیرتر هستند و می‌توان از آنها برای اهداف مختلفی استفاده کرد.

فالوورهای بیشتری را به پروفایل خود جذب کنید

پروفایلی که دارای یک بنر منحصر به فرد باشد، تاثیرگذارتر خواهد بود و تمایل به جذب فالوورهای بیشتری دارد. برای اینکه فالوورهای بیشتری داشته باشید، باید یک بنر جذاب برای اکانت خود ایجاد کنید.
یک بنر خوب به شما کمک می‌کند افراد بیشتری را به پروفایل خود جذب کنید و تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. با اضافه کردن یک بنر منحصر به فرد که چشمگیرتر باشد، پروفایل اینستاگرام خود را متمایز کنید. می‌توانید از یک تصویر یا یک لوگو به عنوان بنر خود استفاده کنید یا می‌توانید از گرافیک‌ها و فونت آنلاین یا ادیت عکس در برنامه برای ساخت بنر تبلیغاتی استفاده کنید و متناسب با نیاز خود یک پوستر بسازید.
همچنین باید متنی را به بنر اضافه کنید تا درک پیام برند برای دیگران آسانتر باشد.

می‌تواند برای تبلیغ محصولات، رویدادها یا خدمات استفاده شود

بنر اینستاگرام یک راه عالی برای تبلیغ محصولات، رویدادها یا خدمات است. می‌توان از آن به عنوان یک پست مستقل استفاده کرد یا می‌توانید آن را به استوری خود اضافه کنید.
استفاده از قالب های آماده برنامه ساخت بنر تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا بهره وری از کسب و کار یا سازمان تان را به حداکثر برسانید. بنر‌ها را در برنامه برای ساخت بنر می‌توان به دلخواه شخصی سازی کرد تا به عنوان یک ابزار بازاریابی عالی برای شرکت شما استفاده شود زیرا چشم نواز است و استفاده از آن آسان می‌باشد.
بنرهای اینستاگرام راهی عالی برای انتقال پیام شما به شیوه ای جذاب و مختصر هستند. آنها به طور گسترده ای محبوب می‌شوند زیرا ساخت بنر با برنامه برای ساخت بنر به تلاش زیادی از طرف شما نیاز ندارند، و این یک راه موثر برای جلب توجه مردم به یک محصول خاص است.
به همین دلیل استفاده از بنر اینستاگرام راهی عالی برای تبلیغ محصولات، رویدادها یا خدمات است. همچنین می‌توان از آن برای برجسته کردن پیشنهادات ویژه، ورودی‌های جدید یا تبلیغات استفاده کرد.

آنها یک راه موثر برای معرفی نام برند شما هستند

هنگامی که بنر را به پروفایل خود اضافه می‌کنید، اولین چیزی است که بازدیدکنندگان متوجه آن می‌شوند و با نوشتن نام برند تان بر روی بنر، افراد به راحتی متوجه برند شما می‌شوند و با دیدن آن می‌توانند نام تجاری شما را تشخیص دهند.
اگر می‌خواهید نام تجاری خود را در بنر به نمایش بگذارید، مطمئن شوید که نام برند تان به وضوح و با فونت انلاین برجسته نشان داده شده است. نام برندتان را نه تنها روی بنر، بلکه روی تمام پست‌ها و استوری های اینستاگرام اضافه کنید.
نام برند شما باید مانند یک امضا باشد تا همیشه در پایین همه پست های شما دیده شود. با این حال، هنگام طراحی بنر با برنامه برای ساخت بنر تبلیغاتی باید خلاق باشید، صرفا از هر نوع تصویری استفاده نکنید تا یک بنر بی روح را به پروفایل خود اضافه نکنید.
ایجاد یک تصویر منحصر به فرد و جذاب اولین قدم در ساخت بنر اینستاگرام برای تبلیغ برند شما است. زیرا مخاطبین بیشتر احتمال دارد پروفایل‌هایی را دنبال کنند و با آن‌ها تعامل داشته باشند که دارای یک بنر جذاب و محتوای منحصربه‌فرد هستند تا افرادی که محتوای مشابهی را مانند دیگران در پلتفرم شان منتشر می‌کنند.
اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را بگیرید، هنگام ساخت بنر اینستاگرام، تصاویر خود را عاقلانه انتخاب کنید، همیشه باید ایده‌های مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدامیک بهترین نتیجه را برای تعامل با مخاطبین ارائه می‌دهند.
در صورت امکان، می‌توانید طوفان فکری انجام دهید و نظرات فالوورهای خود را جویا شوید، از این طریق می‌توانید بهترین ایده های طراحی را برای پروفایل خود داشته باشید.

برنامه دومینگو برای ساخت بنر تبلیغاتی

ساخت بنر اینستاگرام حرفه ای باید بتواند توجه افراد را به خود جلب کند و آنها را وادار به تعامل با آن کند. همچنین باید یک فراخوان برای اقدام داشته باشد که کاربران را متقاعد کند تا در مورد هر کاری که می‌خواهید انجام دهند، اقدام کنند.
با قالب های آماده برنامه دومینگو برای ساخت بنر دیگر نگران این جزئیات نخواهید بود. همه چیز همانطور که باید به نظر برسد برای شما آماده شده فقط کافی است یکی از قالب های آماده موجود را انتخاب کنید و برخی از عناصر مربوط به هویت برنرتان را به آن اصافه نمایید.
همین الان شروع کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین