راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از رسانه‌های اجتماعی وجود دارد ، اما همه آن‌ها نیاز به جذب مداوم فالوور در پلتفرم مورد نظر تان دارند. طراحی پست اینستاگرام فروش آنلاین یکی از روش هایی است که برای تعامل بهتر با برند مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله 34 ایده خلاقانه پست اینستاگرام فروش آنلاین ارائه شده است که می‌توانید از آنها برای تبلیغ محصولات خود کمک بگیرید.

 

20 ایده طراحی پست اینستاگرام فروش آنلاین برای تعامل بهتر با برند

 

پست اینستاگرام کاربران را بازنشر کنید 

ارسال مجدد یکی از قدرتمندترین کارهایی است که می‌توانید در هر رسانه اجتماعی انجام دهید. محتوای تولید شده توسط کاربر بر تصمیمات خرید 79 درصد مشتریان تأثیر می‌گذارد. یک پست زیبا که توسط یک کاربر طراحی شده را مجدداً ارسال کنید و به مردم نشان دهید که به مخاطبان خود اهمیت می‌دهید.

پست اینستاگرامی بازخورد مشتری

84 درصد از مردم هنگامی که به دنبال یک محصول عالی برای خرید هستند، به اندازه دوستان خود به نظرات اعتماد دارند . این باعث می‌شود پستی که دارای بررسی مشتری است نه تنها جالب باشد بلکه برای بازاریابی نیز مفید باشد.
پست های متنوعی را می‌توانید منتشر کنید که بازخورد مشتریان را به صورت کامنت دریافت کنید. اما فراموش نکنید که به بازخوردها پاسخ بدهید و اگر نظر جالبی را مشاهده کردید از آن عکس بگیرید و برای طراحی پست اینستاگرام فروش آنلاین، استفاده کنید.
اگر هنوز بازخورد جالبی از مشتری تان دریافت نکردید، عجله نکنید ایده های دیگر ما را امتحان کنید. 

پست اینستاگرام قبل و بعد

این قالب را می‌توان یک طراحی کلاسیک در نظر گرفت. اگر آن را به خوبی اجرا کنید، هم یک پست سرگرم کننده عالی است و هم یک روش بازاریابی عالی برای محصولات شما به شمار می‌آید.
پست های اینستاگرام قبل و بعد برای فروش آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی و تبلیغات خدمات دندانپزشکی زیبایی بسیار رایج است، اما اگر خلاق باشید می‌توانید همین کار را برای هر کسب و کاری انجام دهید.

20 ایده طراحی پست اینستاگرام فروش آنلاین برای تعامل بهتر با برند

طراحی پست اینستا مسابقه و قرعه کشی

قدرت پست مسابقه و قرعه کشی را دست کم نگیرید. در اجرای مسابقات منفعل نباشید، از قالب های آماده پست اینستاگرام اعلان استفاده کنید و یک مسابقه اعلام کنید. یک جایزه خوب در نظر بگیرید و از فالوورها بخواهید که از محصولات شما عکس بگیرند و در حساب خود پست کنند تا جایزه را دریافت کنند.

20 ایده طراحی پست اینستاگرام فروش آنلاین برای تعامل بهتر با برند

پست اینستاگرام سوال و جواب

نظرات در مورد پست های شما نه تنها برای مشتریان بالقوه دیگر قانع کننده است بلکه راهی برای الگوریتم اینستاگرام است تا پست های شما به عنوان پست های ارزشمند علامت گذاری کند. 
یک پست جذاب سوال و جواب بنویسید و از کاربران بخواهید نظر خود را به اشتراک بگذارند. برای ایجاد بحث بیشتر به سراغ موضوعات تحریک آمیز بروید، اما خودتان موضع نگیرید و اجازه بدهید کاربران به راحتی نظر بدهند.
از قالب های آماده سوال و جواب زیر می‌توانید برای طراحی پست اینستا استفاده کنید.

20 ایده طراحی پست اینستاگرام فروش آنلاین برای تعامل بهتر با برند

طراحی پست اینستاگرام فروش آنلاین با چیدمان پازلی

آیا می‌خواهید مشترکان خود را با یک عکس واقعاً چشمگیر تحت تأثیر قرار دهید؟ آن را به 9 تصویر کوچکتر تقسیم کنید و به صورت پازلی پست کنید تا به عنوان یک تصویر بزرگ نشان داده شود و کل طرح پیج شما را در بر بگیرد.
هر چند باید مطمئن شوید که فید شما در کل فوق العاده خوب به نظر می‌رسد اما تاثیزی که این بنر تبلیغاتی روی مخاطبین شما دارد اعث علاقه مخاطبان به دنبال کردن پیج تان می‌شود.
در این مقاله می‌تواند روش تهیه یک بنر تبلیغاتی ۳ تکه و پین کردن آن به بالای پیج اینستا را مشاهده کنید.
اگر می‌خواهید تصاویری که 9 پست را اشغال می‌کنند، جلوه چشمگیر و حس خاص بودن اکانت اینستاگرام تان را نشان دهند از پک پست اینستاگرام دومینگو کمک بگیرید. این پک‌ها، مجموعه ای از عکس‌های مرتبط با موضوع هستند که  از نظر پالت رنگ و طراحی تقریبا مشابه اند، در نتیجه می‌توانید برای تبلیغ محصولات یا هر محتوای دیگری از انها استفاده کنید و یک فید منسجم داشته باشید.

از طراحی پست اینستاگرام نقل قول استفاده کنید

نقل قول های الهام بخش از پست های کلاسیک اینستاگرام هستند که هرگز محبوبیت خود را از دست نداده اند. یک عکس خوب و یک عبارت الهام‌بخش که با فونت هنری نوشته شده باشد همیشه جلب توجه می‌کند.
برای ساخت این پست می‌توانید از کالری تصاویر استوک دومینگو و قالب های آماده پست اینستا کمک بگیرید. صدها عکس استوک رایگان در کتابخانه تصاویر دومینگو در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید هریک از آنها را دانلود کرده و به قالب های آماده پست اینستاگرام فروش آنلاین اضافه کنید.

پست اینستاگرامی تخفیف ویژه طراحی کنید

نمایش عکس محصول و اضافه کردن متن به عکس آنلاین ممکن است برای بهبود فروش شما در مدت زمان کوتاه کافی نباشد. اگر به افزایش فروش سریع نیاز دارید، یک پست برای اعلام تخفیف یا فروش ویژه ایجاد کنید. برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید می‌توانید با یکی از اینفلوئنسرهایی که در زمینه کسب و کار شما کار می‌کند، همکاری کنید تا پست اعلان تخفیف شما را منتشر کند.

20 ایده طراحی پست اینستاگرام فروش آنلاین برای تعامل بهتر با برند

از پشت صحنه کسب و کارتان، پست تهیه کنید

پست دیگری که مرتبط با کسب و کار شما است و می‌تواند نتیجه خوبی داشته باشد، مصاحبه با کارمندان یا شرکای شماست. اگر این فرصت به شما داده شود تعداد کمی از کاربران آن را نادیده می‌گیرند، بنابراین شما احتمالاً می‌توانید در مورد همه کارمندان پست های جالب و سرگرم کننده طراحی کنید. این کار صفحه اینستاگرام شما را شخصی تر کرده و ارتباط با مشتریان را تقویت می‌کند.

پست های کلاژ طراحی کنید

گاهی اوقات عکس هایی که می‌توانید در اینستاگرام منتشر کنید خوب هستند اما به نظر نمی رسد که به تنهایی جالب به نظر برسند. آیا این موضوع برای کسب و کار شما نیز صادق است؟ خلاقیت خود را به کار بگیرید و یک کولاژ از عکس‌ها ایجاد کنید تا یک پست اینستاگرام فروش آنلاین برجسته طراحی کنید.
هیچ قانون خاصی برای ساخت کلاژ وجود ندارد، اما می‌توانید از قالب های آماده استفاده کنید تا کار را برای شما آسان تر کند.
از کنار هم قرار دادن چندین عکس محصول نترسید. تصویر اصلی را در مرکز پست اینستا قرار دهید و سایر تصاویر را با قاب های زیبا در کنار آن قرار دهید.

از محصول تان برای گرفتن عکس های خلاقانه استفاده کنید

شما باید محصولات تان را در اینستاگرام به نمایش بگذارید. مسئله این است که اگر محصولات تان را بارها و بارها به یک شکل به نمایش بگذارید، ممکن است مخاطبین تان را خسته کنید. در عکس هایی که می‌گیرید کمی خلاقیت به خرج دهید. سعی کنید روشی جدید و جالب برای نمایش محصولات خود در پست های اینستاگرام پیدا کنید.

از طبیعت به نفع خود استفاده کنید

یکی از محیط‌هایی که می‌توانید برای عکس گرفتن از محصولات خود از آن کمک بگیرید، طبیعت است. اگر می‌خواهید بر این حقیقت که برند شما ارگانیک است تاکید کنید، ایده خوبی است.
از سنگ، تکه‌های چوب، شاخه‌ها، گیاهان یا هر پایه طبیعی که می‌توانید پیدا کنید استفاده کنید. یرای طراحی پست اینستاگرام فروش آنلاین با عکس های طبیعی، هیچ درست یا غلطی وجود ندارد، بنابراین خلاقیت به خرج دهید و یک پست واقعاً منحصر به فرد بسازید.

برای مناسبت های خاص و تعطیلات، پست اینستاگرام فروش آنلاین تهیه کنید

همه تعطیلات را دوست دارند. پست بعدی اینستاگرام خود را در مورد تعطیلات بگذارید تا افراد بیشتری را درگیر آن کنید.
اگر تعطیلات بزرگی مانند عید نوروز در راه است، از این فرصت استفاده کنید و یک پست برای تبریک عید نوروز طراحی کنید.
 همیشه می‌توانید از مناسبت هایی مانند روز ولنتاین برای طراحی یک پست اینستاگرامی جذاب استفاده کنید.

پست اینستاگرام آموزشی طراحی کنید

ارسال یک عکس عالی همیشه ایده خوبی است. با این حال، هیچ چیز به اندازه یک پست اموزشی خوب برای کاربران جالب نیست. یک عکس خوب همراه با یک متن که باعث ایجاد علاقه در بینندگان شود، یک پست عالی برای اینستاگرام خواهد بود.
با طراحی پست آموزشی اینستاگرام می‌توانید تخصص خود را به اشتراک بگذارید. البته، به خاطر داشته باشید که در نهایت به مشتریان خود بگویید که محصول شما چقدر عالی است و این آموزش چه ارتباطی با محصولات یا خدمات شما داشته است.

چه کسب و کارهایی می‌توانند با طراحی پست اینستاگرام فروش آنلاین، درآمد کسب کنند؟

تقریبا تمام کسب و کارها می‌توانند با انتشار منظم پست در اینستا درآمد کسب کنند. اما طبق آمارهای بدست آمده، کسب و کارهای زیر درآمد بیشتری از فروش آنلاین در این پلتفرم دارند:

کسب و کارهای مرتبط با حیوانات خانگی

تنها یک چیز وجود دارد که مردم در اینترنت بیشتر از پست های سرگرم کننده، آن را دوست دارند و آنهم حیوانات خانگی است. فقط کافی است یک حیوان خانگی بامزه را در پست خود قرار دهید تا لایک های بیشتری دریافت کنید.
به همین دلیل است، برندهایی که با حیوانات مرتبط هستند، از انتشار عکس حیوانات در پست رسانه های اجتماعی خود ترسی ندارند.
اگر شما هم یک کلینیک درمانی حیوانات خانگی هستید یا غذای آماده و وسایل نگهداری از آنها را می‌بروشید به راحتی می‌توانید با کمک قالب های آماده دومینگو، پست اینستاگرام فروش آنلاین طراحی کنید.

20 ایده طراحی پست اینستاگرام فروش آنلاین برای تعامل بهتر با برند

آژانس های مسافرتی

بعد از پست های سرگرم کننده و پست مربوط به حیوانات خانگی، عکس های سفر در اینستاگرام پرطرفدارترین ژانر هستند. 
طراحی پست های مربوط به سفر کمی مشکل هستند زیرا برای ساختن آنها باید سفر کنید و از مکان های زیبا و دیدنی عکس بگیرید.
اما اگر یک آژانس مسافرتی هستید که تورهای مسافرتی متعدد برگزار می‌کند می‌توانید از تورلیدرهای خود بخواهید که از هر سفرشان چند عکس تهیه کنند و با شما به اشتراک بگذارند.
به این ترتیب می‌توانید از این تصاویر در قالب های آماده دومینگو استفاده کنید و چندین پست اینستاگرام فروش آنلاین جذاب برای تبلیغ آژانس مسافرتی تان طراحی کنید.

20 ایده طراحی پست اینستاگرام فروش آنلاین برای تعامل بهتر با برند

کسب و کارهای طراحی دکوراسیون و مبلمان

طراحی دکوراسیون و مبلمان یکی دیگر از خدماتی است که پست فروش آنلاین آن دارای طرفداران زیادی است.
نیازی نیست که پروفایل اینستاگرام شما کاملا رسمی و شرکتی باشد. به هر حال، این شبکه اجتماعی وجود دارد تا زیبایی هنر و خلاقیت شما را به نمایش بگذارد، پس چرا یک عکس از کارهای شخصی خود منتشر نکنید.
زمانیکه مخاطب نمونه کارهای شما را بهتر بشناسد به برندسازی بهتر نیز منجر می‌شود. دانستن اینکه آنها سفارش طراحی دکوراسیون را به یک فرد خلاق می‌دهند، به فروش بیشتر پیج شما کمک می‌کند

رستوران و کافی شاپ

یکی دیگر از پست های اینستاگرامی پرطرفدار، مربوط به رستوران و کافی شاپ است. اگر در پست های اینستاگرامی به مخاطبان خود نشان دهید که رستوران یا کافی شاپ شما چگونه به نظر می‌رسد یا حتی اجازه بدهید ببینند در پشت صحنه و آشپزخانه شما چه اتفاقی می‌افتد، واقعا برایشان جالب است.
قالب های آماده زیر نیز به شما کمک می‌کند که طراحی پست اینستاگرام فروش آنلاین را سریعتر انجام دهید.

20 ایده طراحی پست اینستاگرام فروش آنلاین برای تعامل بهتر با برند

یک قالب منحصر به فرد با ابزارهای دومینگو بسازید

طراحی پست اینستاگرام فروش آنلاین برای کسب و کارهای مختلف یک چالش است. اما شما می‌توانید به روشی خلاقانه قالب های آماده نزم افزار طراحی دومینگو را تغییر دهید تا متناسب با موضوعی باشد که در مورد آن پست می‌کنید، و بدون نیاز به استخدام یک طراح حرفه ای، روش بسیار خوبی برای جلب توجه مخاطبین تان داشته باشید.
آیا آماده اید که از ابزارهای رایگان دومینگو برای طراحی پست اینستا استفاده کنید؟ برای شروع کلیک کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین