اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای به اشتراک گذاری خاطرات، جشن گرفتن لحظات مهم زندگی و البته ارسال عکس های سلفی است . اینستاگرام همچنین برای تبریک تولد به دوستان تان عالی است. از میان تمام ویژگی‌های این پلتفرم، استوری اینستاگرام بهترین گزینه اشتراک‌گذاری تبریک تولد است. استوری‌ها، ابزارهای زیادی  برای تبریک تولد به رفیق و دوست صمیمی تان در اختیار شما می‌گذارد. در این مقاله، ایده های سرگرم کننده و هیجان انگیز استوری تولد رفیق را با شما به اشتراک می‌گذاریم و چندین قالب آماده متنوع را به شما پیشنهاد می‌دهیم که با کمک آنها می‌توانید به راحتی زیباترین و به یاد ماندنی ترین استوری های تولد را برای دوستان تان بسازید.

 

8 ایده جذاب برای طراحی « استوری تولد رفیق»

 

1. طراحی استوری اعلان تولد

اینستاگرام در روز تولد کاربران، اعلان ارسال نمی کند، اما شما می‌توانید این کار را انجام دهید. طراحی استوری اعلان تولد نه تنها به دوست یا رفیق شما اجازه می‌دهد تا بداند که تولدش را به یاد دارید، بلکه به دوستان و فالوورهای مشترک شما نیز اطلاع می‌دهد که زمان جشن گرفتن فرا رسیده است.
اگر نمی دانید چطور از این اه استوری تولد رفیق کمک بگیرید، مراحل زیر را دمبال کنید:
برنامه اینستاگرام را باز کنید و یک استوری جدید را باز کنید.
برای ساخت یک استوری اعلان متنی ساده، Create را در سمت چپ صفحه انتخاب کنید و رنگ پس‌زمینه داستان خود را انتخاب کنید.

8 ایده جذاب برای طراحی « استوری تولد رفیق»

برای رفتن به صفحه بعدی گزینه Next را انتخاب کنید .
در صفحه بعدی، از ابزار Text و ابزار Brush برای ایجاد یک باکس اعلان با پیام تولدت مبارک استفاده کنید. فراموش نکنید که نام کاربری رفیق تان را که با @ شروع می‌شود، تگ کنید تا اعلانی دریافت کند.

8 ایده جذاب برای طراحی « استوری تولد رفیق»

می‌توانید استوری اعلان تولد رفیق تان را با تغییر فونت تولدت مبارک، افزودن ایموجی‌ها، برچسب‌ها، گیف‌ها و موارد دیگر سفارشی کنید. به جای پس‌زمینه رنگی، می‌توانید از عکس (یا عکس‌های) تولد قبلی یا عکسی سلفی با خودتات همراه با او استفاده کنید. دریافت اعلان در رسانه های اجتماعی مبنی بر اینکه دیگران روز تولد شما را به یاد دارند، همیشه خوب است.
اگر زمان کافی برای ساخت استوری تولد رفیق تان را ندارید به راحتی می‌توانید وارد استوری ساز آنلاین دومینگو شوید و یکی از قالب های آماده تولدت مبارک را دانلود کرده و در اینستاگرام پست کنید.

8 ایده جذاب برای طراحی « استوری تولد رفیق»

2. ایده طراحی استوری تولد رفیق با استیکر شمارش معکوس

یکی از خلاقانه‌ترین ویژگی‌های استوری اینستا، شمارش معکوس تولد است. این یک راه عالی برای مطلع کردن فالوورهایتان درباره جشن تولد بهترین دوستتان است. با این استوری می‌توانید از قبل دوستان تان را به جشن تولد رفیق تان دعوت کنید.
در اینجا نحوه استفاده از استیکر شمارش معکوس تولد برای تبریک تولد به شما یا یکی از بهترین دوستانتان آورده شده است.
یک استوری جدید اینستاگرام باز کنید.
یک پس‌زمینه رنگی انتخاب کنید، یک عکس زنده یا یک ویدیوی کوتاه بگیرید، یا عکسی را از گالری خود انتخاب کنید تا به‌عنوان پس‌زمینه زیز استیکر شمارش معکوس تولد استفاده کنید.
در گوشه بالا سمت راست، شکلک مربعی شکل را انتخاب کنید تا منوی برچسب باز شود.
به پایین بروید و برچسب شمارش معکوس را انتخاب کنید .

8 ایده جذاب برای طراحی « استوری تولد رفیق»

عنوان شمارش معکوس را به پیام تولدت مبارک تغییر دهید.
برای تنظیم زمان و تاریخ جشن تولد، تاریخ و زمان پایان را تنظیم کنید .

8 ایده جذاب برای طراحی « استوری تولد رفیق»

برای تغییر رنگ استیکر شمارش معکوس تولد ، نماد دایره رنگی بالای صفحه را انتخاب کنید .

8 ایده جذاب برای طراحی « استوری تولد رفیق»

برای تایید، done را انتخاب کنید .
سپس می‌توانید اندازه استوری را تغییر دهید و استیکر شمارش معکوس را جابجا کنید تا فضای بیشتری برای عکس‌ها، استیکرها، برچسب مکان، گیف‌ها و سایر کپشن های اینستاگرام ایجاد کنید. هنگامی که شمارش معکوس خود را منتشر کردید، اینستاگرام آن را ذخیره می‌کند و به شما امکان می‌دهد بعداً از آن استفاده کنید.

3. از ابزارهای اینستاگرام برای طراحی استوری تولد رفیق استفاده کنید

یکی دیگر از ایده های خلاقانه استوری اینستاگرام برای طراحی استوری تولد رفیق، استفاده از ابزارهای اینستا و طراحی یک پست خلاقانه تولد است. تنها چیزی که نیاز دارید یک تصویر از رفیق تان و توانایی استفاده از ابزار اینستاگرام است. شما می‌توانید این یکی را به سادگی یا به همان اندازه که دوست دارید پیچیده کنید. برای ساخت استوری تولد در اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:
یک استوری جدید اینستاگرام باز کنید و تصویری را که می‌خواهید از گالری خود استفاده کنید انتخاب کنید.
از ابزار طراحی، ابزاری که در تصویر می‌بینید را انتخاب کنید .

8 ایده جذاب برای طراحی « استوری تولد رفیق»

رنگ را در پایین صفحه انتخاب کنید، سپس روی صفحه ضربه بزنید و نگه دارید تا رنگ روی تصویر را پر کند.
حالا ابزار Eraser را انتخاب کنید و شروع به ظاهر کردن چهره رفیق تان کنید. می‌توانید اندازه ابزار را تغییر دهید و با کشیدن اشکال مختلف مانند ستاره یا قلب خلاقیت بیشتری به خرج دهید

8 ایده جذاب برای طراحی « استوری تولد رفیق»

هنگامی که از طراحی راضی بودید، استوری خود را منتشر کنید.

8 ایده جذاب برای طراحی « استوری تولد رفیق»

می‌توانید هر چقدر که دوست دارید جزئیات بیشتری مثل استیکر، گیف و غیره به استوری تبریک تولد رفیق تان اضافه کنید. یک پیام تولد بنویسید، از ابزار برجسته‌کننده برای خط‌کشیدن زیر موضوع، یا اَضافه کردن ستاره استفاده کنید.

4. ایده طراحی استوری تولد رفیق با کلاژ تولد

اگر با رفیق تان لحظات به یاد ماندنی زیادی دارید، بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن آنها از طریق کلاژ عکس است.
شما می‌توانید از تخیل و خلاقیت خود استفاده کنید و با استفاده از ابزار کلاژ استوری اینستاگرام یک کلاژ عکس ایجاد کنید یا از ابزارهای رایگان طراحی استوری اینستا دومینگو کمک بگیرید.
 در دومینگو، صدها قالب استوری تولد با هر سبکی پیدا خواهید کرد. برای دسترسی به لیست قالب‌ها، دومینگو را باز کنید، یک حساب کاربری ایجاد کنید (یا وارد حساب خود شوید)، سپس نوع محتوا را استوری اینستاگرام انتخاب کنید .

8 ایده جذاب برای طراحی « استوری تولد رفیق»

حالا می‌توانید از نوار جستجو در بالای قسمت موضوعات استفاده کنید و تولد را تایپ کنید . با این کار لیستی از قالب های آماده به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید از آنها برای ایجاد کلاژ عکس تولد خود در اینستاگرام استفاده کنید.

8 ایده جذاب برای طراحی « استوری تولد رفیق»

5. از استیکر Add yours برای طراحی استوری تولد اینستاگرام استفاده کنید

آیا شما و رفیق تان، دوستان مشترک زیادی در اینستاگرام دارید؟ اگر اینطور است یکی از عکس های خودتان را همراه با دوستتان در استوری قرار دهید سپس استیکر Add yoursرا به آن اضافه کنید و ازوستان مشترک تان بخواهید تا با اضافه کردن عکس یک خاطره سرگرم کننده / جالب / خنده دار را که رفیق تان در آن حضور داشته به اشتراک بگذارید. 
 فراموش نکنید که دوستان مشترک تان را در استوری خود منشن کنید تا بتوانند خاطرات را بازنشر کنند. 

6. هدیه مجازی بدهید و دوستتان را غافلگیر کنید

اگر نمی توانید در جشن تولد رفیق تان شرکت کنید، هنوز هم می‌توانید از استوری اینستاگرام برای سورپراز کردن آنها با یک هدیه مجازی و سرگرم کننده استفاده کنید.
برای طراحی استوری تولد رفیق با این ایده، می‌توانید یک عکس با اولین خاطره ای که از دوست تان دارید، را در استوری اول به اشتراک بگذارید و در استوری دوم، هدیه را به آنها تقدیم کنید که می‌تواند یک بلیط کنسرت، یک آلبوم موسیقی و غیره باشد.

7. از ایده فوت کردن کیک تولد برای طراحی استوری تولد رفیق استفاده کنید

اگر نمی توانید با یک کیک واقعی تولد رفیق تان را جشن بگیرید، کیک مجازی در استوری اینستاگرام بهترین ایده است. یک گیف انتخاب کنید تا یک کیک با شمع های روشن را مستقیماً در استوری نمایش دهید، از یک تصویر استوک از یک کیک تولد خوشمزه استفاده کنید، یا کیک سفارشی خود را با استفاده از رنگ‌ها و طرح هایی که دوست دارید، بکشید.

8 ایده جذاب برای طراحی « استوری تولد رفیق»

برای تعاملی‌تر کردن استوری های کیک تولدتان، متنی مانند «ضربه بزن تا شمع‌ها رو فوت کن» یا «آرزو کن و شمع و فوت کن» اضافه کنید، سپس استوری دوم را با شمع‌های خاموش اضافه کنید.

از چه محتوایی در استوری اینستاگرام رفیق برای تبریک تولد استفاده کنید؟

راه‌های مختلفی برای تبریک تولد به دوست تان وجود دارد، ایده هایی مثل شمارش معکوس، استفاده از استیکرها یا حتی اشتراک‌گذاری عکس تولدهای قبلی واقع می‌تواند دوست تان را خوشحال کند. اما گاهی اوقات برای تبریک گفتن شما به نوشتن یک متن نیاز دارید که رفیق تان را تحت تاثیر قرار دهد. اگر اینطور است، می‌توانید از ایده های زیر استفاده کنید.

خاطراتی از تولدهای قبلی را یاداوری کنید

یکی دیگر از ایده های خوب برای طراحی استوری اینستا رفیق این است که در کنار عکس های تولدهای قبلی، خاطره خنده دار یا جالبی که اتفاق افتاده بود را به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید دوستانی که در جشن تولد شرکت داشتند را تگ کنید و از آنها هم بخواهید اگر خاطره جالبی از آن روز دارند، بنویسند .

از دوست تان برای دستاوردهایی که در زندگی داشته، قدردانی کنید

در میان اطلاعات زیادی که امروزه در شبکه های اجتماعی می‌بینیم، یک پیام مثبت ضرری ندارد. شما می‌توانید لیستی از موفقیت های دوستتان تهیه کنید و از او برای زحماتی که برای رسیدن به آنها کشیده قدردانی کنید. اگر رفیق تان به شما کمک کرده تا به موفقیتی دست پیدا کنید، می‌توانید این زحمت او را به اشتراک بگذارید و از او تشکر کنید.

یک جشن بگیرید و تاریخ و مکان آن را در استوری بنویسید

اگر یک جشن گرفتد تا دوست تان را سورپرایز کنید می‌توانید خانواده و دوستان را در استوری تگ کنید و با نوشتن تاریخ و مکان جشن تولد آنها را دعوت کنید.

چطور با استوری ساز دومینگو، استوری تولد رفیق را طراحی کنیم؟

ساخت استوری با استوزی ساز دومینگو بسیار احت است و حتی افراد مبتدی که تجربه ای در طراحی ندارند می‌توانند از رابط کاربری ساده آن استفاده کنند. اگر به دنبال بهترین سایت برای طراحی استوری با گوشی هستید نیز می‌توانید از نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو استفاده کنید.
بیایید مراحل ساده ساخت استوری تولد را با هم مرور کنیم:
مرحله ۱ : در سایت domingo.ir ثبت نام کنید و وارد حساب کاربریتان شوید تا محتواهایی که می‌توانید طراحی کنید را ببینید. از بین انواع محتوا، استوری اینستاگرام را انتخاب کنید و از قسمت موضوعات، تولد را فیلتر کنید تا قالب های آماده مربوط به استوری تولد را ببینید. یکی از قالب های آماده را انتخاب کنید تا وارد ویرایشگر آنلاین دومینگو شوید.
مرحله ۲: برای ویرایش استوری از ابزارهای آنلاین دومینگو استفاده کنید. مثلا می‌توانید روی متن موجود در محتوا کلیک کنید تا نوار ابزار ادیت متن را در بالای صفحه ببینید. اگر می‌خواهید نوع فونت را تغییر دهید، روی باکس فونت کلیک کنید تا لیست فونت‌ها را در پنل سمت راست ببینید. در دومینگو صدها فونت فارسی آنلاین رایگان در اختیار شما قرار گرفته تا به راحتی استوری تولد رفیق تان را جذاب تر کنید.

8 ایده جذاب برای طراحی « استوری تولد رفیق»

مرحله ۳: برای تغییر عکس استوری روی گزینه آپلود عکس کلیک کنید تا عکس های مورد نطرتان را از گوشی موبایل یا از سیستم کامپیوتر وارد کنید. اگر می‌خواهید از عکس های استوک دومینگو استفاده کنید روی گزینه عکس کلیک کنید. برای ویرایش هر تصویر، روی آن کلیک کنید و از نوار ابازر بالا ابزار ویرایش مورد نطرتان را مثل فیلتر، سایه، فریم، حاشیه و غیره انتخاب کنید.

8 ایده جذاب برای طراحی « استوری تولد رفیق»

مرحله ۴: در دومینگو خلاقیت شما هیچگونه محدودیتی ندارد. شما می‌توانید از ابزارهای مختبف مثل ایکون، اتیکت ، حروف و اشوال استفاده کنید تا هر نوع محتوایی را به استوری تولد رفیق تان اضافه کنید.

8 ایده جذاب برای طراحی « استوری تولد رفیق»

در نهایت، زمانیکه طراحی استوری تان به پایان رسید روی گزینه دانلود کلیک کنید و استوری را به فرمت دلخواه تان مثل Jpeg یا PNG ذخیره کنید. سپس وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و استوری را در روز تولد رفیق تان به اشتراک بگذارید.
به ایده های بیشتری برای طراحی استوری تولد رفیق تان نیاز دارید؟ نگران نباشید. طراحان ما در دومینگو هر روز قالب های آماده بیشتری را به نرم افزار اضافه می‌کنند. با کمک این قالب‌ها و ابزارهای ویرایشی دومینگو می‌توانید جذاب ترین استوری‌ها را در روز تولد دوست تان ارسال کنید.
برای طراحی استوری آماده اید؟ کلیک کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین