اگر صاحب یک باشگاه ورزشی یا استودیو هستید، به احتمال زیاد می‌دانید که شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام چقدر می‌توانند برای بازاریابی کسب و کار شما موثر باشند . اگرچه الگوریتم‌ها و اولویت‌های این پلتفرم دائماً در حال تغییر هستند، اما طراحی پست اینستاگرام ورزش مطمئنا می‌توانید به شما کمک می‌کند تا اعضای جدیدی را به دست آورید و اعضای فعلی تان را نیز حفظ کنید .
اما این همه ماجرا نیست! اینستا همچنین می‌توانند فالوورهای شما را تشویق کنند تا سلامت خود را مدت‌ها پس از ترک ورزش در باشگاه شما حفظ کنند.
اگر ایده برای طراحی پست اینستاگرام باشگاه را روی بازار هدف تان متمرکز کنید تا آنها را جذب کرده و تشویق کنید که پست های شما را به اشتراک بگذارند، به راحتی می‌توانید اعضای باشگاه تان را افزایش دهید. 
اگر برای طراحی پست اینستاگرام ورزش با گوشی به دنبال سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان هستید و برای دنبال کردن یک استراتژی موثر به کمک نیاز دارید، این مقاله را از دست ندهید. ما 20 ایده برای طراحی پست اینستاگرام ورزش و باشگاه ورزشی را با شما به اشتراک می‌گذاریم که می‌توانید در برنامه طراحی پست اینستاگرام دومینگو و با استفاده از قالب های آماده آنها را طراحی کنید.

آیا طراحی پست اینستاگرام ورزش به باشگاه من کمک می‌کند؟

کاملا! اینستاگرام یک راه عالی برای بازاریابی کسب و کار شما است، اما همچنین ابزار قدرتمندی برای برقراری ارتباط با جامعه شما می‌باشد. وقتی به طور مرتب پست می‌گذارید، به مشتریان بالقوه تان نشان می‌دهید که باشگاه شما فعال است و می‌تواند به افزایش علاقه به آنچه ارائه می‌دهید کمک کند.
استفاده صحیح از اینستاگرام می‌تواند برای باشگاه شما معجزه کند و آن را به عنوان یک نیروی قدرتمند در جامعه تثبیت کند.

 

طراحی پست اینستاگرام ورزش با گوشی

 

چرا باشگاه‌ها از طراحی پست اینستاگرام ورزش استفاده می‌کنند؟

پست‌های اینستا باشگاه ورزشی این پتانسیل را دارد که برای شما و مشتریانتان مفید باشد. باشگاه شما می‌تواند مخاطبان هدف خود را افزایش دهد و در عین حال چیزهایی مانند ارزش، انگیزه، شوخ طبعی و موارد دیگر را از طریق اینستاگرام به آنها ارائه دهد.
ارسال محتوای مرتبط به طور مداوم در مورد آنچه باشگاه شما ارائه می‌دهد یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه است که می‌تواند منجر به جذب مشتریان شود.
همچنین می‌تواند مشتریان فعلی را به طور منظم بازگرداند، وفاداری به برند را القا کند و زمانی که به خدمات ورزشی نیاز دارند، شما را به یاد آنها بیاورد
اگر هنوز در مورد اینکه آیا اینستا یک کانال بازاریابی است که ارزش سرمایه‌گذاری برای باشگاه های ورزشی را دارد یا خیر، تردید دارید، به خاطر داشته باشید که طراحی پست اینستاگرام ورزش می‌تواند به دلایل زیر به باشگاه شما کمک کند:
•    شناخته شده تر شدن
•    دستیابی به مخاطبان وسیع تر
•    تبدیل سرنخ‌ها به مشتری
•    دستیابی به موفقیت در سایر زمینه های کسب و کار

20 ایده طراحی پست اینستاگرام ورزش برای باشگاه‌ها

معرفی نوع صحیح محتوا به صفحات اینستاگرام تان می‌تواند به شما کمک کند تا با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید و آنها را در مورد اخبار یا به روز رسانی های باشگاه خود به روز نگه دارید.
در اینجا 20 ایده پست برای باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی وجود دارد که به شما کمک می‌کند با آنها ارتباط برقرار کنید، آنها را سرگرم کنید و وفاداری آنها را به کسب و کار خود افزایش دهید:

1. پست های راهنما برای ورزش کردن

سالن بدنسازی شما به افراد اجازه می‌دهد تا به هدف آمادگی جسمانی خود برسند، اما بسیاری از بازدیدکنندگان ممکن است نیاز به یادگیری تمام تمرینات موجود داشته باشند. 
در نتیجه، آموزش تمرینات ورزشی می‌تواند برای کمک به افراد در یادگیری استراتژی‌های تمرینی جدید و اطمینان از استفاده از فرم مناسب هنگام انجام هر تمرین بسیار مفید باشد.
قالب های آماده دومینگو با موضوع طراحی پست اینستاگرام آموزش می‌تواند به شما کمک کند که به راحتی این نوع پست های آموزشی را بسازید.

طراحی پست اینستاگرام ورزش با گوشی

2. پست های آموزشی درباره تغذیه سالم

پست های مربوط به تغذیه و تناسب اندام معمولاً محتوای خوبی در اینستاگرام ایجاد می‌کند زیرا پیشنهادهای کوتاه و شیرینی را ارائه می‌دهد که می‌تواند زندگی یک فرد را بهتر کند. و اگر فکر می‌کنید ایده هایتان تمام شده است، نگران نباشید! می‌توانید از موضوعات زیر کمک بگیرید و آنها را در یکی از قالب های آماده دومینگو با موضوع طراحی پست اینستاگرام ورزش به کار ببرید تا یک پست پرمخاطب طراحی کنید:
•    غذاهای غنی از پروتئین 
•    ویتامین های مختلف موجود در سبزیجات
•    نحوه محاسبه کالری مورد نیاز روزانه

3. موفقیت اعضا را تبریک بگویید

تبریک گفتن به اعضا باشگاه تان زمانیکه به وزن ایده آل شان می‌رسند، راه عالی برای جذب مخاطب به سمت باشگاه شما است. این نوع محتوا معمولاً تعامل زیادی ایجاد می‌کند زیرا خبر خوشحال کننده و مثبتی است. به‌علاوه، به اعضای بالقوه نشان می‌دهد که باشگاه شما از اعضایش حمایت می‌کند و این چیزی که همه می‌خواهند بخشی از آن باشند!
قالب های اماده پست اینستاگرام ورزشی به شما کمک می‌کند که این نوع محتوا را در مدت کوتاهی بسازید:

طراحی پست اینستاگرام ورزش با گوشی

4. پیشنهاد چالش در طراحی پست اینستا

با انگیزه ماندن کار سختی است، به خصوص در مورد اهداف تناسب اندام. شما می‌توانید با به اشتراک گذاشتن چالش های مختلف در اینستاگرام به اعضایتان کمک کنید که با شما تعامل بیشتری برقرار کنند.
این چالش‌ها باید قوانین ساده ای داشته باشند که به راحتی قابل درک و پیروی باشند، مانند انجام تعداد مشخصی از تمرین‌ها یا دویدن در یک مسافت خاص. 
اینستا می‌توانند به شما کمک کنند تا این چالش را با همه فالوورهایتان به اشتراک بگذارید و در عین حال به افراد کمک می‌کند تا روی اهداف خود متمرکز بمانند. به علاوه، این یک راه عالی دیگر برای تبلیغ باشگاه شما است!
اگر نمی دانید چطور یک پست چالشی طراحی کنید از قالب های آماده پست اینستاگرام دومینگو استفاده کنید:

طراحی پست اینستاگرام ورزش با گوشی

5. از طراحی پست اینستاگرام اعلان برای رویدادها و تبلیغات استفاده کنید

میزبانی رویدادها یا اجرای تبلیغات در پیج باشگاه ورزشی و سالن بدنسازی شما یک راه عالی برای جذب مشتریان جدید و درگیر نگه داشتن اعضای فعلی و هیجان زده کردن اعضای خود در مورد عضویت است.
این کار رزرو کلاس‌ها را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند، که می‌تواند منجر به ثبت‌نام‌ها و تعامل بیشتر با باشگاه شما شود.
قالب های آماده دومینگو که برای مناسبت های مختلف طراحی شده اند به شما کمک می‌کنید در مدت زمان کوتاهی پست اینستاگرام جذابی را طراحی کنید:

طراحی پست اینستاگرام ورزش با گوشی

7. تصاویر یا ویدیوهایی از باشگاه و تمرینات ورزشی که انجام می‌دهید، به اشتراک بگذارید 

کاربران اینستا که کسب‌وکار شما را نمی‌شناسند، پس بهتر است با نمایش تصاویر یا ویدئوهایی از نحوه ورزش کردن و دستگاه‌ها و تجهیزات ورزشی به آنها کمک کنید تصمیم بگیرند که آیا باشگاه شما برای آنها مناسب است یا خیر.

طراحی پست اینستاگرام ورزش با گوشی

8. نظر اعضای باشگاه تان را با فالوورها به اشتراک بگذارید

اکثر اعضای باشگاه های ورزشی زمانیکه از خدمات یک باشگاه راضی باشند از رتبه بندی ستاره‌ها، متن یا تصاویر ثابت برای تمجید و تشکر استفاده می‌کنند . شما می‌توانید از پیام های تشکری که برایتان ارسال شده عکس بگیرید و از آنها برای طراحی پست اینستا استفاده کنید. این نوع پست های اینستاگرامی اعتماد فالوورها را بیشتر جلب می‌کند و آنها را ترغیب می‌کند که برای داشتن تجربه ای مشابه به باشگاه شما بیایند

9. مربیان ورزشی خود را با طراحی یک پست اینستاگرام جذاب معرفی کنید

از پلتفرم های اینستاگرام باشگاه خود برای معرفی مربیان ورزشی تان استفاده کنید. همچنین می‌توانید هر گونه خدمات اضافی، مانند آموزش خصوصی، که ارائه می‌کنید را در این پست‌ها تبلیغ کنید که به افزایش درآمد شما کمک می‌کند.
مشتریان زمانیکه احساس کنند مربیان ورزشی را بیشتر می‌شناسند، احتمالا برای ثبت نام در باشگاه شما درخواست می‌دهند.

10. از محتوای اینستاگرام که تعاملی و جذاب است استفاده کنید 

مخاطبان شما فقط نمی خواهند محتوای شما را به صورت غیر فعال تماشا کنند یا بخوانند. آنها می‌خواهند به طور فعال در آن شرکت کنند. در ازای مشارکت، آنها باید نتایجی را دریافت کنند که برای آنها مرتبط و مفید باشد.
برخی از ایده‌ها برای محتوای ورزشی تعاملی عبارتند از:
•    طراحی پست اینستاگرام نظرسنجی‌ها
•    طراحی پست اینستا آزمون‌ها
•    ساخت پست اینستاگرام با فرم های بازخورد
•    طراحی پست اینستا سوال و جواب
محتوای تعاملی شما نه تنها منجر به تعامل و نرخ تبدیل بالاتری می‌شود، بلکه یک گفتگوی دو طرفه بین شما و مخاطبانتان باز می‌کند. این بدان معناست که افراد بیشتری مستقیماً از این پست‌ها به باشگاه شما خواهند پیوست!
از طرفی، تعامل بیشتر، افراد را وادار می‌کند تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند و آنها را برای مشارکت هیجان زده می‌کند.
برخلاف محتوای سنتی، محتوای تعاملی یک راه عالی برای به دست آوردن نتایجی است که به طور خاص برای مخاطبان شما طراحی شده است. نه تنها به شخصی‌سازی برند شما کمک می‌کند، بلکه تعداد لایک و کامنت های پست های شما را نیز افزایش می‌دهد.
با ارسال محتوای تعاملی رسانه های اجتماعی، توجه مخاطبان خود را جلب می‌کنید و به داده های ارزشمندی دسترسی پیدا می‌کنید که می‌تواند به شکل دادن به پست های آینده کمک کند. این اطلاعات می‌تواند هر چیزی از اولویت‌ها گرفته تا جمعیت‌شناسی باشد.

11. از نقل قول‌ها و تصاویر انگیزشی برای الهام بخشیدن به اعضای خود استفاده کنید

انگیزه بخشیدن به اعضای باشگاه تان برای تشویق آنها به ادامه دادن برنامه های بدتسازی شان ضروری است.
چرا؟ زیرا اگر آنها فاقد انگیزه باشند، به اندازه کافی به سلامت خود اهمیت نمی دهند و باشگاه تان نیز ممکن است مشتریان خود را از دست بدهد. ارسال نقل قول‌ها و تصاویر انگیزشی در اینستا یکی از راه‌هایی است که به مردم یادآوری می‌کند که چرا باید ورزش کنند و همین یک جمله انگیزشی ممکن است تعداد اعضای باشگاه ورزشی شما را افزایش دهد.

12. محتوای تولید شده توسط کاربر را برای طراحی پست اینستا استفاده کنید

اگر اعضای باشگاه متوجه شوند که شما برایشان ارزش قائلید، موفقیت باشگاه تان تضمین شده است. شما می‌توانید با ارسال محتواهایی مانند:
•    تصاویر اینستاگرام ارسالی توسط کاربران
•    داستان های موفقیت در رسیدن به تناسب اندام
•    عکس های قبل و بعد اعضای باشگاه
نشان دهید که پیج آنها را دتبال می‌کنید و به موفقیت شان احترام می‌گذارید.
به نوبه خود، فالوورها نیز از دیدن پست هایشان که در پیج شما بازنشر شده خوشحال خواهند شد و سالن بدنسازی شما ترافیک آنلاین بیشتری را تجربه خواهد کرد.

13. پیشنهاد ویژه با زمان محدود را در طراحی پست اینستا به کار ببرید

اکثر مراکز تناسب اندام از پلتفرم های اینستاگرام خود برای انتشار پست های تبلیغاتی استفاده می‌کنند، که می‌تواند افراد را تشویق کند تا در زمان محدودی برای دریافت تخفیف ویژه در باشگاه شما ثبت نام کنند.
به عنوان مثال، می‌توانید به مناسبت روز سلامت، یک هفته تخفیف ویژه را با طراحی پست اینستاگرام ورزش تبلیغ کنید.

طراحی پست اینستاگرام ورزش با گوشی

14. عکس های قبل و بعد را در طراحی پست اینستاگرام به کار ببرید

اهداف تناسب اندام چشمگیر که توسط افراد معمولی به دست می‌آیند بسیار انگیزه دهنده هستند و به عنوان نوعی تبلیغ برای باشگاه شما عمل می‌کنند.
اگر اعضایی دارید که از زمان آمدن به باشگاه شما تغییری جدی در بدن خود دیده اند، از آنها بپرسید که آیا مایلند تصاویرشان را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند و از موفقیتی کخ در باشگاه شما بدست آورده اند، صحبت کنند.
انتشار این پست‌ها به مخاطبان هدف شما انگیزه می‌دهد تا در باشگاه شما ثبت نام کنند و تجربه مشابهی داشته باشند.

15. با نگاهی به آنچه در پشت صحنه می‌گذرد، پست های اینستاگرامی جذاب طراحی کنید

نشان دادن نحوه عملکرد باشگاه شما می‌تواند راهی عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبین باشد. برای مثال، می‌توانید پس از تعطیلی باشگاه، از تجهیزات و دستگاه های ورزشی فیلم بگیرید و به مخاطبین تان نشان دهید که سالن خالی از اعضا و مربیان ورزشی شما چگونه است. 
یا می‌توانید هنگام نصب تجهیزات و دستگاه های ورزشی جدید، یک ویدئو از نحوه تغییر باشگاه بدن‌سازی‌تان تهیه کنید و با فالوورهایتان به اشتراک بگذارید.

طراحی پست اینستاگرام ورزش با گوشی

چگونه طراحی پست اینستاگرام ورزشی را جذاب تر کنیم؟

اینستا می‌توانند ابزاری موثر برای باشگاه‌ها، مراکز تناسب اندام و مربیان خصوصی برای دستیابی به مخاطبان هدف شان باشند. شما می‌توانید با تولید محتوای خلاقانه و تعامل با مخاطبان خود، برند سازی کنید و پایگاه مشتریان وفادار خود را افزایش دهید.
برای کمک به طراحی پست‌هایی در اینستا که برای باشگاه یا سالن ورزشی شما موثر باشد، نکات حرفه‌ای زیر را در نظر داشته باشید:

1. از تصاویر واضح و با کیفیت استفاده کنید

استفاده از تصاویر باکیفیت برای طراحی پست اینستاگرام ضروری است، زیرا به جلب توجه مخاطب و انتقال سریع پیام کمک می‌کند. هنگام انتخاب تصاویر، مطمئن شوید که واضح و با کیفیت هستند و در آنها از رنگ های روشن، زنده، و وضوح بالا استفاده شده است.
هنگام گرفتن تصاویر از باشگاه یا تمرینات ورزشی تان، کیفیت آن باید در اولویت قرار گیرد. مردم نمی‌خواهند تصاویری مبهم و بی‌کیفیت ببینند زیرا غیرحرفه‌ای به نظر می‌رسد و نشان می‌دهد که می‌توانستید تلاش بیشتری برای آن انجام دهید.
گاهی اوقات، حتی اگر تصویر اولیه دارای با کیفیت بالایی باشد، ممکن است استفاده از ابزارهای ویرایشی تصویر را تخریب کند. برای جلوگیری از بروز این مشکل، قبل از ذخیره کردن تصاویر ویرایش شده، کیفیت آنها را بررسی کنید.
علاوه بر این، برای تقویت شناخت باشگاه تان، حتما در تصاویر از لوگو یا تم رنگی برندتان استفاده کنید. 

2. عملکرد پست را پیگیری کنید و در صورت نیاز طراحی پست اینستا را اصلاح کنید

ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام می‌توانند به شما در ردیابی عملکرد هر پست، مانند اشتراک گذاری، لایک و نظرات کمک کنند.
داده هایی که جمع آوری می‌کنید می‌تواند به شما در درک انواع محتوایی که با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند، کمک کند. علاوه بر این، می‌تواند اطلاعات دموگرافیک کاربر و سایر بینش‌هایی را به شما بدهد تا ایده بهتری برای طراحی پست اینستاگرام ورزش خود در آینده داشته باشید.
به این ترتیب، از این داده‌ها برای اصلاح استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید. به این ترتیب، می‌توانید به تولید محتوای با کیفیت بالا که به طور خاص برای مخاطبان هدف تان طراحی شده، ادامه دهید.

3. خلاق باشید و از امتحان کردن محتوای جدید نترسید

اینستا فضایی پویا است، بنابراین هرچقدر خلاقیت بیشتری در پست‌های تان داشته باشید، ارتباط بیشتری با مخاطبین تان برقرار می‌کنید. سعی کنید انواع مختلف محتوا و تصاویر و قالب‌های مختلف پست اینستاگرام  ورزش را آزمایش کنید. کاربران اینستاگرام محتوای تازه را دوست دارند - مطمئن شوید که محاوایی متفاوت به آنها ارائه می‌دهید.

4. یک برنامه منظم برای انتشار پست اینستاگرام ورزش تنظیم کنید

تنظیم یک برنامه پست ثابت می‌تواند به دنبال کنندگان شما کمک کند تا درگیر و علاقه مند شوند. همچنین این یک راه عالی برای نشان دادن به دنبال کنندگان است که قابل اعتماد هستید و همیشه در اینستاگرام حضور دارید. 
به این فکر کنید که هر چند وقت یکبار می‌خواهید پست بگذارید، چه محتوایی برای برند شما مفید است و چه زمانی اکثر مشتریان شما آنلاین هستند. هنگامی که این اطلاعات را به دست آوردید، یک برنامه زمانی ایجاد کنید و به آن پایبند باشید.

5. در زمان مناسب پست های ورزشی را منتشر کنید

زمانی که پست خود را به اشتراک می‌گذارید می‌تواند تأثیر زیادی بر موفقیت آن داشته باشد. معیارهای تعامل به زمان حساس هستند، بنابراین ارسال پست در زمان مناسب برای جلب توجه هر چه بیشتر به محتوای شما بسیار مهم است.
Hootsuite گزارش می‌دهد که به طور کلی، ساعت 10 صبح سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه بهترین زمان برای ارسال پست اینستاگرام ورزش است. اما زمان ایده آل ارسال بسته به موقعیت جغرافیایی متفاوت است. هنگام برنامه ریزی استراتژی محتوا باید بهترین زمان  انتشار پست را در نظر داشته باشید. 

۶. با قالب های آماده پست اینستاگرام ورزش، جذابیت پست هایتان را چندبرابر کنید

سرگرم نگه داشتن فالوورهای شبکه های اجتماعی برای حفظ فالوور بالا کلیدی است. هیچ کس نمی خواهد هر روز یک محتوای تکراری را ببیند. اگر می‌خواهید به سرعت پیشرفت کنید باید هر روز یک پست جذاب در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. اما چطور این کار را انجام دهید؟

طراحی پست اینستاگرام ورزش با گوشی

قالب های پست اینستا دومینگو بهترین راه حل شما است. طراحی پست اینستاگرام ورزش با این قالب‌ها باعث می‌شود مخاطبان با محتوای شما درگیر شوند و برای اطلاعات بیشتر به پیج شما بازگردند!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین