اگر نمایشگاه ماشین دارید، به عنوان یک کسب و کار لاکچری در عصر دیجیتال، احتمالاً متوجه شده اید که بازاریابی محتوا در جذب مخاطبان چقدر اهمیت دارد. نمایش آنلاین محصولات و خدمات در پست اینستاگرام ماشین، یک چیز است، اما تبدیل شدن به یک برند قابل تشخیص و قابل اعتماد می‌تواند کسب و کار شما را به سطح دیگری از پیشرفت برساند. یکی از بهترین و در دسترس ترین کانال‌ها برای بازاریابی محتوا، اینستاگرام است. 
اینستاگرام یک پلتفرم مبتنی بر تصویر و ویدیو است که هر ماه بیش از یک میلیارد کاربر دارد. به همه آن سرنخ‌های بالقوه فکر کنید، که در حال حاضر فعالانه بین محصولاتی مانند محصولات شما جستجو و پیمایش می‌کنند.
اینستاگرام کانالی است که نمی توانید در آن دیده نشوید، به همین سادگی! بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، ما بهترین نکات برای طراحی پست اینستاگرام ماشین را برای فروشندگان خودرو گردآوری کرده ایم. بیایید شروع کنیم.

 

طراحی و دانلود پست اینستاگرام نمایشگاه ماشین 

 

از هشتگ (#) برای بیشتر دیده شدن پست اینستاگرام ماشین استفاده کنید

یکی از ساده ترین ابزارهایی که می‌توانید برای افزایش بازدید از پست اینستاگرام نمایشگاه ماشین استفاده کنید، هشتگ (#) است. در واقع، احتمالاً پلتفرمی وجود ندارد که از هشتگ‌ها به خوبی یا به طور طبیعی استفاده کند. پست‌های دارای هشتگ نه تنها به طور متوسط بیش از 12%* تعامل بیشتری دارند، بلکه یک ابزار بازاریابی رایگان و آسان هستند که بهینه‌سازی و بازدید از محتوا را افزایش می‌دهند.
هشتگ‌ها را به عنوان کلمات کلیدی و عباراتی در نظر بگیرید که اینستاگرامرها برای یافتن محتوایی که از آن لذت می‌برند و می‌خواهند ببینند استفاده می‌کنند. آنها می‌توانند این کار را با جستجوی یک هشتگ خاص یا با دنبال کردن آن انجام دهند تا به طور خودکار در فید آنها ظاهر شود.
وقتی صحبت از استفاده از هشتگ می‌شود، چند راه وجود دارد که می‌توانید آنها را به پست های اینستا اضافه کنید. اولین مورد این است که مستقیماً آنها را به محتوا اضافه کنید، یا به عنوان بخشی از متن، یا به عنوان یک لیست جداگانه در انتهای کپشن. در عین حال، می‌توانید هشتگ‌ها را به عنوان یک نظر جداگانه زیر یک پست اضافه کنید. این روش، مورد علاقه بسیاری از بازاریابان محتوا است، زیرا می‌تواند به پست‌ها و محتوای شما کمک کند که تمیزتر و بی‌نظم‌تر به نظر برسند، بدون اینکه اثربخشی هشتگ‌ها را تضعیف کند.
به طور کلی، توصیه می‌کنیم از پنج تا نه هشتگ در هر پست استفاده کنید، و آنها باید با محتوای شما و پست خاصی که می‌گذارید، مرتبط باشند. همچنین به استفاده از هشتگ های محبوب کمک می‌کند. به عنوان مثال، #فروش_ماشین بیش از 34٪* از جستجوهای مربوط به خودرو را به خود اختصاص می‌دهد، و در زمینه بازاریابی خودرو در اینستاگرام تا حد زیادی بهترین عملکرد را دارد.

پست های متنوع و تعاملی برای پیج اینستاگرام ماشین طراحی کنید

دومین نکته برای طراحی پست اینستاگرام ماشین، حفط تنوع و سرگرم کننده بودن محتوا است. قالب های رایگان دومینگو به شما کمک می‌کند که به راحتی پست های اینستاگرامی متنوعی برای نمایشگاه ماشین طراحی کنید. برای اینکه مخاطبان تان را به سمت محتوای مناسب سوق دهید، باید کمی مبتکر باشید.
پست اینستا ماشین به شما امکان می‌دهد به سؤالات پاسخ دهید، تشکر کنید، پیگیری کنید محصولات جدید خودرا معرفی کنیر، نظرسنجی برگراز کنید و موارد دیگر. با برگزاری چالش‌ها، مسابقات و قرعه کشی‌ها نیز می‌توانید به دنبال فرصت‌هایی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان خود باشید.

استوری اینستاگرام جذاب بسازید و به اشتراک بگذارید

یکی دیگر از ابزارهای رایگان و داخلی پلتفرم اینستاگرام استوری است. استوری اینستا راهی جدید برای برقراری ارتباط راحت تر و صمیمانه تر با مخاطبین اینستاگرام است که شما را قادر می‌سازد تا ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای یا تصاویر جالب را به فالوورهایتان نمایش دهید.
می‌توانید موسیقی را از گالری گوشی به استوری اضافه کنید یا از گالری تصاویر استوک دومینگو برای بهبود محتوای خود استفاده کنید. 
همچنین می‌توانید با استفاده از ابزارهای ویرایش، قالب های آماده و امکانات بی نظیر استکری ساز آنلاین دومینگو، محتوای جذابی را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید و توسط جامعه بزرگ و متنوع اینستاگرام کشف شوید.
به طور مشابه، می‌توانید از بسیاری از این ویژگی‌ها و ابزارها برای ایجاد و اشتراک‌گذاری استوری اینستاگرام استفاده کنید. حتی افزودن یک GIF "پست جدید" و به اشتراک گذاری آخرین مطالب از پیچ اینستاگرام تان یک راه واقعا موثر برای اطمینان از دیده شدن پست های اینستاگرام ماشین پیج شما توسط افراد بیشتری است.
یکی دیگر از ویژگی‌های موجود برای استوری‌ها، امکان پخش زنده است. هنگامی که محتوای زنده را در اینستاگرام پخش می‌کنید، بلافاصله به همه دنبال کنندگان شما اطلاع داده می‌شود. علاوه بر این، می‌توانید از چت ویدیویی زنده با افرادی که شما را دنبال می‌کنند یا به لایو اینستاگرام شما می‌پیوندند، استفاده کنید. هم نیسان و هم هیوندای از اینستاگرام برای پخش زنده از نمایشگاه خودروی نیویورک در سال 2019 استفاده کردند تا مدل‌های جدید خود را به نمایش بگذارند و هیجان رویداد و دنبال‌کنندگانشان را در لحظه به تصویر بکشند.

به یاد داشته باشید، اینستاگرام یک رسانه اجتماعی است، نه رسانه تبلیغاتی

نکته بعدی برای طراحی پست اینستا این است که به یاد داشته باشید از آن برای بازاریابی مستقیم استفاده نکنید. به هر حال، تبلیغات برای همین است. اما رسانه های اجتماعی در مورد تعامل با مخاطبان و ایجاد برند و جامعه شماست. به عنوان یک راهنمای اصولی، تنها یک پست از هر چهار پست باید مستقیماً مربوط به فروش ماشین باشد.
مشکل اینجا است که اکثر نمایشگاه داران نمی دانند چطور پست های اینستاگرام متنوع طراحی کنند. برای اینکه به شما کمک کنیم، چند ایده برای طراحی پست ینستا ماشین به شما می‌دهیم:

اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر

یکی از راه‌های اشتراک‌گذاری محتوایی که دنبال‌کنندگان شما تضمین می‌کنند که آنها را دوست دارند، استفاده از محتوایی است که خودشان ایجاد کرده‌اند! با پیوند دادن محتوای تولید شده توسط کاربر، به طور خودکار دسترسی خود را به دنبال کنندگان منحصر به فرد آن کاربر گسترش می‌دهید. شما آنها را در کانون توجه قرار می‌دهید و امیدواریم همزمان از حمایت آنها از برند خود از طریق اشتراک گذاری و لایک بهره مند شوید.

برندهای مشهور خودرو را معرفی کنید

از تصاوير ماشین های نمایشگاه تان برای طراحی پست اسلایدی ماشین استفاده کنید، اما به جای تبلیغ مستقیم آنها، درباره برندهای تولید کننده شان اطلاعات متفاوتی به آنها بدهید.

طراحی و دانلود پست اینستاگرام نمایشگاه ماشین 

پست اینستاگرام ماشين یکی از پرطرفدارترین محتواهایی است که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود، ساخته می‌شود و درباره آن صحبت می‌شود. به عنوان یک پلتفرم مبتنی بر تصویر، شما همه ابزارهای لازم برای نمایش ماشین های لوکس و باکلاس تان در اختیار دارید.
اما به یاد داشته باشید، کاربران اینستاگرام مدام در حال پیمایش هستند. آنها فقط در صورتی به پست های اینستاگرامی شما توجه می‌کنند که محتوای جالب، هیجان انگیز یا سرگرم کننده ای ببینند. 

پست اینستاگرام آموزشی طراحی کنید

یکی دیگر از ایده های طراحی پست اینستا، تولید محتوای آموزشی خلاقانه با تصاویر و ویدیوهای باکیفیت است. یکی از بهترین راه‌های بهینه‌سازی محتوای آموزشی، استفاده از مجموعه قالب های آماده پست اینستاگرام آموزش دومینگو است که امکان ویرایش آنها با بزارهای ویرایش رایگان ما وجود دارد. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم فقط با چند کلیک محتوایی با ظاهر حرفه‌ای تولید کنید.

طراحی و دانلود پست اینستاگرام نمایشگاه ماشین 

پروفایل اینستاگرام تان را بهینه کنید

اولین برداشت از پیج نمایشگاه ماشین شما بسیار مهم است و پروفایل پیج اینستا شما احتمالاً اولین تعامل کاربر با برند شما خواهد بود. برای بهینه سازی پروفایل خود و تبدیل شدن به یک برند معتبر، مطمئن شوید که تمام اطلاعات کسب و کار تان به درستی در نمایه تان ارائه شده است.
شما باید دقت کنید که نام، آدرس، جزئیات تماس و مهمتر از همه، وب سایت شما به نمایه تان اضافه شده است. همچنین باید از یک عکس پروفایل قابل تشخیص استفاده کنید. فالوورهای شما و هر کسی که از پروفایل تان بازدید می‌کند باید بتواند فوراً در یک نگاه به شما بگوید که چه کسی هستید و چه چیزی ارائه می‌دهید. یا حداقل باید به اندازه کافی انگیزه پیدا کند تا پست های پیج تان را ببیند.

طراحی پست پازلی ماشین را برنامه ریزی کنید

طراحی پست تبلیغاتی با تصاویر ماشین نمایشگاه تان یک استراتژی نیست، بلکه ایده ای است که به سرعت تمام می‌شود و احساس تکراری شدن محتوای تان را به مخاطب می‌دهد. استراتژی طراحی پست اینستاگرام ماشین، باید بخشی از یک برنامه بازاریابی گسترده تر باشد و مهمتر از همه، محتوای شما باید برای مخاطبان شما متنوع، مرتبط و مفید باشد.
یک راه عالی برای فهمیدن اینکه چه محتوایی برای مخاطبین تان جذاب تر است، استفاده از ابزارهای تحلیلی داخلی اینستاگرام است که می‌تواند به شما کمک کند تا بینشی در مورد موفقیت محتوای خود، مخاطبان و جامعه خود و حتی زمانی که فالوورهای شما فعال هستند، به دست آورید.
ایده های محتوایی که ممکن است بخواهید در استراتژی خود بگنجانید عبارتند از:
نکاتی درباره نگهداری از خودرو
آخرین و جدیدترین ماشین های بازار
تبلیغ ماشین های نمایشگاه تان
نظرسنجی از مشتریان
نکاتی برای عیب یابی و رفع مشکلات خودرو
راهنمای خرید ماشین

طراحی و دانلود پست اینستاگرام نمایشگاه ماشین 

به یاد داشته باشید، مردم از پیج های معتبر که به آنها اطلاعات مفید ارائه می‌دهند، خرید می‌کنند، بنابراین تیم‌های فروش و خدمات خود را تشویق کنید که اینستاگرام را به عنوان یک کانال بازاریابی گسترده بپذیرند. اشتیاق و هیجان طبیعی آن‌ها برای رویدادها، محصولات و خدمات شما، بیش از هر روش بازاریابی است که تا به حال مورد استفادا قرار گرفته است، پس اجازه بدهید پست های اینستاگرام ماشین، کار فروش خودرو به مخاطبان شما را انجام دهند!

از قالب های آماده دومینگو برای طراحی پست ماشین کمک بگیرید

اگر طراحی پست اینستاگرام ماشین برای شما مشکل به نظر می‌رسد، می‌توانید به راحتی با کمک قالب های آماده نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دومینگو هر نوع پست یا استوری را در چند دقیقه بسازید.
اگر به دنبال راهی برای جذب فالوورهای خود، بهبود تجربه مشتری و ایجاد محتوای جذاب با ظاهری حرفه‌ای هستید، در برنامه دومینگو هر ابزاری را که نیاز دارید پیدا خواهید کرد.
اگر می‌خواهید درباره اینکه دومینگو چگونه می‌تواند توانایی شما را برای ساخت پست و استوری اینستا بهبود ببخشد تا بتوانید از طریق اینستاگرام بازدیدکنندگان پیج تان افزایش دهید، بیشتر بدانید، همین امروز در نرم افزار همه کاره ما رایگان ثبت نام کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین