تولد یکی از مهم ترین رویدادهای زندگی ماست. طراحی استوری تولد برای خودتان می تواند روش مناسبی برای جشن گرفتن تولد تان باشد. با این حال، این احتمال وجود دارد که به دلیل نداشتن تجربه در ساخت و ویرایش استوری تولد، انتشار آن برای شما سخت باشد. نگران نباشید! 
در این مقاله ابزار قدرتمندی را به اشتراک می گذاریم که می تواند به شما کمک کند تا با خیالی آسوده یک استوری تولدت مبارک اینستاگرام برای خودتان بسازید. علاوه بر این، ما همچنین ایده‌هایی را برای ساخت استوری تولد به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای جذاب‌تر کردن تبریک تولد شما مفید هستند. بیایید آنها را بررسی کنیم!

 

چگونه تولد خود را استوری کنیم؟

 

مرحله 1: ایده طراحی استوری تولد اینستاگرام

اگر نمی دانید چگونه تولد خود را استوری کنید، از این ایده ها کمک بگیرید:

از طرح های جالب نوشتن متن تولدت مبارک استفاده کنید

تایپوگرافی هنر چینش متون است به نحوی که متن داخل پست و استوری خوانا و جذاب شود. روش های خلاقانه زیادی برای نوشتن متن تولدت مبارک وجود دارد، اما با طرح های جذاب تری که در قالب های استوری اینستا تولد دومینگو به شما پیشنهاد شده، قادر به انتقال پیام های خاص و برانگیختن احساسات خاص خواهید بود. 
در ادامه نمونه ای از تایپوگرافی خلاقانه را در قالب استوری تولد اینستا می بینید:

چگونه تولد خود را استوری کنیم؟

دوستان تان را به جشن دعوت کنید

بیشتر افراد به این اهمیت می دهند که د روز تولدشان بهترین دوستان شان را به یک جشن دعوت کنند. بنابراین، می توانید به دوستان تان در یک استوری تولد بگویید که یک جشن عالی برگزار می کنید. 
با استوری دعوت به تولد زیر، یک جشن تولد هیجان انگیز برای خودتان بگیرید.

چگونه تولد خود را استوری کنیم؟

از تصاویر یا فیلم های قدیمی استفاده کنید

تصاویر/ ویدیوهای قدیمی همیشه می توانند لحظات ارزشمندی را که از سر گذرانده اید به دیگران و به خودتان یادآوری کنند. استفاده از این عکس ها می تواند استوری اینستاگرام تولد شما را مثل قالب آماده زیر دلچسب تر کند.

یک خاطره خنده دار بگویید

در طراحی استوری تولد فقط از متن یا عکس استفاده نکنید! مخاطبین تان قطعا به خاطرات جالب علاقه دارند. بنابراین، سعی کنید استوری تولد را تا با گفتن یک خاطره خنده دار تا حد امکان جذاب کنید.

عکسی هایی را همراه با عزیزترین فرد زندگیتان داستوری اسلایدی تولد، به اشتراک بگذارید

اگر می خواهید عکس هایی را با عزیز ترین فرد زندگیتان در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، باید مراحل زیر را دنبال کنید تا استوری اسلایدی تولد بسازید.
 اولین کاری که باید انجام دهید این است که هر اسلاید از عکس ها و ویدیوهایی که می خواهید در استوری خود قرار دهید، را طراحی کنید. برای این کار می توانید از ابزارهای آنلاین و رایگان دومینگو کمک بگیرید.
با ابزار تکست، متن اضافه کنید. سپس فونت آن را انتخاب کنید و هنگامی که متن را اضافه کردید، می توانید اندازه آن را تنظیم کنید.

چگونه تولد خود را استوری کنیم؟

همچنین می توانید یک فریم به استوری خود اضافه کنید. می توانید بالا یا پایین عکس را انتخاب کنید و مطمئن شوید که سایه قاب موضوع را پوشش نمی دهد.

چگونه تولد خود را استوری کنیم؟

با استفاده از ابزار اپلود می توانید عکس های خود را وارد قالب کنید. 
در نهایت، می توانید یک پس زمینه به استوری خود اضافه کنید.
برای چند عکس این مراحل را تکرار کنید و همه آنها را در گوشی خود ذخیره کنید.
حالا برای ایجاد یک نمایش اسلاید در اپلیکیشن اینستا، روی نماد "plus" در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. پس از انجام تمام مراحل، می‌توانید روی گزینه «edit» در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. سپس، روی دکمه «show slid» ضربه بزنید و «add picture and video» را انتخاب کنید. نهایت، می توانید انتخاب کنید که استوری تولد خود را چندین بار پست کنید.

قالب استوری اینستاگرام چیست؟

اگر در حال ساخت استوری تولد اینستاگرام هستید، احتمالاً با مفهوم قالب استوری آماده مواجه شده اید. از این قالب ها می توانید برای ساخت یک استوری اینستاگرام استفاده کنید. برای استفاده از این قالب ها، باید آنها را سفارشی کرده و سپس ارسال کنید. به این ترتیب، مخاطبان شما دقیقاً می‌دانند که چه نوع محتوایی را منتشر می‌کنید.
دومینگو استفاده از قالب برای طراحی استوری اینستاگرام را برای کاربران ساده کرده است. قالب های رایگان و پولی به صورت آنلاین در این استوری ساز آنلاین دسترس هستند. تفاوتی ندارد یک مبتدی باشید یا در طراحی گرافیک تجربه داشته باشید، قالب های آماده می تواند به شما در ساخت یک استوری تصویری خیره کننده در کمترین زمان ممکن، کمک کند.

چگونه تولد خود را استوری کنیم؟

از کجا قالب استوری تولد اینستاگرام دانلود کنم؟

آیا می خواهید استوری های تولد خود را متمایز کنید؟ از قالب های طراحی شده برای استوری اینستاگرام دومینگو استفاده کنید. این قالب ها به راحتی قابل سفارشی کردن و متناسب با تولد شما هستند. بسیاری از آنها متن های آماده دارند و می توان آنها را به صورت رایگان دانلود کرد. 
فقط قالبی را انتخاب کنید که برای شما بیشترین جذابیت را دارد. می توانید از ابزارهای رایگان دومینگو برای سفارشی سازی و تغییر متن و رنگ استفاده کنید. هنگامی که قالب را وارد ویرایشگر دومینگو کردید، می توانید شروع به اضافه کردن استیکر و نماد به استوری تولد خودتان کنید. 
قالب‌های استوری اینستاگرام زیادی برای دانلود وجود دارد. این قالب ها دارای گرافیک های از پیش طراحی شده با فرمت 1080 در 1920 پیکسل و نسبت 9:16 دقیقا مطابق با سایز و ابعاد استاندارد استوری اینستا هستند. 
این قالب ها به راحتی قابل سفارشی سازی هستند و متن یا عکس های شما را شامل می شوند.

چگونه می توان با قالب های آماده دومینگو، استوری تولد طراحی کرد؟

اگر می خواهید از قالب های دومینگو برای ساخت استوری تولد اینستاگرام خود استفاده کنید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه عکس ها و متن تان را در استوری قرار دهید. ابتدا در  استوری ساز آنلاین دومینگو ثبت نام کنید. استفاده از ابزار طراحی مانند استوری ساز آنلاین دومینگو به شما این امکان را می دهد که چندین طرح مختلف برای استوری تولد خود ایجاد کنید د به‌راحتی تصاویر خود را به قالب ها اضافه کنید.
اگر مهارت طراحی ندارید، می توانید قالب های رایگان را از استوری ساز آنلاین دومینگو دانلود کنید. سپس، به سادگی طرحی را انتخاب کنید که مناسب تولدتان باشد. یا، می توانید از یک قالب خالی استفاده کنید و آن را مطابق با سبک خود سفارشی کنید.

چگونه تولد خود را استوری کنیم؟

همچنین می توانید تصاویر خود را برای سفارشی کردن قالب آپلود کنید. قالب ها کاملا قابل شخصی سازی هستند و در صورت لزوم می توانند بعدا ویرایش شوند. هنگام استفاده از استوری ساز آنلاین دومینگو برای طراحی استوری اینستاگرام تولد، حتما از استیکرهای باکیفیت و نمادهای متنوع این برنامه نیز استفاده کنید.

چگونه تولد خود را استوری کنیم؟

ایده برای ساخت استوری تولد با قالب های آماده دومینگو 

اگر می خواهید در اینستاگرام استوری تولد بسازید اما نمی دانید چگونه از یک قالب استفاده کنید، باید اصول ساخت استوری اینستاگرام را بدانید. خوشبختانه، تعداد زیادی قالب رایگان وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا استوری هایتان منحصربه‌فرد به نظر برسند و از بقیه متمایز شوند. 
در ادامه چند نکته مفید برای ساخت استوری تولد اینستاگرام را با شما به اشتراک می گذاریم:
با پیدا کردن یک قالب سرگرم کننده شروع کنید. 
می توانید قالب های رایگان را با جستجوی کلمه تولد در پنل سمت راست برنامه دومینگو پیدا کنید یا قالب  خودتان را ایجاد کنید.

چگونه تولد خود را استوری کنیم؟

استیکرهای سرگرم کننده، متن و عکس های شخصی تولدتان را اضافه کنید. 
از رنگ ها و فونت های جذاب و شاد استفاده کنید!
سپس، استوری خود را با دوستان و خانواده تان به اشتراک بگذارید! 
دوستان شما تحت تاثیر قرار خواهند گرفت و از شما برای ساخت استوری تولد قدردانی می کنند!
این قالب اینستاگرام تولد با یک عکس، انتخاب محبوبی در بین کاربران است که امکان سفارشی سازی متن را دارد و می توانید به راحتی عکس آن را با عکس دیگری از خودتان جایگزین کنید. 

مراحل طراحی استوری تولد با قالب های آماده دومینگو

دومینگو یک استوری ساز آنلاین رایگان است که قالب‌های استوری تولدت مبارک اینستاگرام را با طراحی حرفه‌ای برای مبتدیان آماده کرده است. با کمک این قالب ها نه تنها می توانید برای خودتان استوری تولد بسازید بلکه امکان تبریک تولد به دوستان، شوهر، مادربزرگ یا فرزندانتان را نیز دارید و می توانید آن ها را سورپرایز کنید.
جدا از ابزارهای ویرایش اولیه رایگان، می‌توانید از ده‌ها متن شیک ، برچسب‌های خنده‌دار تولد ، و پس‌زمینه متنوع لذت ببرید. وقتی کار ساخت استوری تولد خودتان تمام شد، امکان دانلود آن را بدون افت کیفیت کنید. 
بیایید ببینیم چگونه با استفاده از قالب های دومینگو می توانید یک استوری تولد خلاقانه بسازیم:

مرحله ۱ استوری اینستاگرام را انتخاب کنید

چگونه تولد خود را استوری کنیم؟

مرحله ۲: یک قالب استوری تولد انتخاب کنید.

چگونه تولد خود را استوری کنیم؟

مرحله ۳: تصاویر تولد خود را آپلود کنید.

چگونه تولد خود را استوری کنیم؟

مرحله ۴ روی "هر عکس" کلیک کنید و تصویر خود را با ابزار ویرایش که در آن تصویر نمایش داده می شود، اصلاح کتید.

چگونه تولد خود را استوری کنیم؟

مرحه ۵ : می توانید متن ها را ویرایش کنید، برچسب ها و نماد ها را به دلخواه خود اضافه کنید.
مرحله ۶ استوری را دانلود کنید و در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

چگونه با برنامه ساخت استوری تولد دومینگو، یک استوری تبریک تولد پسرانه طراحی کنیم؟

اگر می خواهید یک استوری تولد اینستاگرام منحصر به فرد و خیره کننده ایجاد کنید، می توانید یک قالب استوری اینستاگرام قابل ویرایش را از دومینگو دانلود کنید. قالب ها در فرمت های مختلف از جمله JPEG , PNG در دسترس هستند. هنگامی که قالب را انتخاب کردید، می توانید آن را ویرایش کنید تا پیام و تصاویر خاص خود تان را در آن جایگزین کنید. 
برای ساخت قالب استوری تولد اینستاگرام پسرانه، مراحل زیر را دنبال کنید:
ابتدا به وب سایت دومینگو بروید و از کتابخانه بزرگ قالب های رایگان استوری تولد مورد نظرتان را انتخاب کنید. شما می توانید از بین صدها طرح، استوری تولدتان مناسب خودتان را فیلتر کنید و طرح هایی را که با شخصیت شما مطابقت دارند دانلود کنید. 
برای فیلتر کردن استوری تولد در برنامه ساخت استوری تولد چندین گزینه در پنل سمت راست در اختیار شما قرار گرفته است که شامل موارد زیر است:
موضوع: در این قسمت می توانید کلمه تولد را در باکس جستجو وارد کنید و از بین موضوعات انتخاب کنید.
قیمت: اگر به دنبال طراحی استوری تولد پسرانه رایگان هستید این گزینه را انتخاب کنید.
رنگ: برای ساخت استوری تولد پسرانه می توانید رنگ های محبوب تان مثل زرد، قرمز، مشکی و غیره را انتخاب کنید.

چگونه تولد خود را استوری کنیم؟

پس از اینکه قالب مورد نظرتان را انتخاب کردید می‌توانید خودتان آن‌ها را ویرایش کنید، بدون اینکه مجبور باشید ساعت‌ها صرف ساخت یک استوری جدید کنید. 
پس از انتخاب قالب، می توانید رنگ ها، فونت ها و سایر عناصر آن را تغییر دهید. 
در نهایت می توانید قالب استوری اینستاگرام تولد پسرانه را دانلود کنید و آن را در پیج خود منتشرکنید. 

جمع بندی

همانطور که می بینید، ساخت استوری تولد در دومینگو بسیار آسان است به شرطی که ابزار مناسب را در اختیار داشته باشید. امیدواریم که آموزش و ایده های تولد ذکر شده برای شما مفید باشد و توانسته باشید از آنها برای طراحی استوری خودتان نهایت استفاده را ببرید. اگر سؤال دیگری دارید، لطفاً در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. حالا نوبت شماست که یک استوری تولد چشم نواز در اینستاگرام بسازید. رایگان شروع کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین