در استوری اینستاگرام می‌توانید با ویرایش یک قالب سفارشی، تولد دوستان و خانواده تان تبریک بگویید تا آنها را خوشحال کنید. اگر چتد روز بیشتر به تولد مادرتان نمانده می‌توانید ادامه بخوانید تا ببینید چگونه می‌توانید را در عرض چند دقیقه ایده استوری تولد مادر تان را از بین قالب های آماده برنامه ساخت استوری تولد دومینگو پیدا کنید و بسازید.
در این آموزش به شما نشان می‌دهیم که ساخت استوری تولد با گوشی با استفاده از ابزارهای ویرایشگر دومینگو، چگونه است ک چطور می‌توانید یک استوری تولدت مبارک برای مادرتان بسازید . 
چند نمونه قالب استوری تولد اینستاگرام، در این مقاله نشان داده شده است که به شما امکان می‌دهد تمام ویژگی‌هایی را که در این پست به آن‌ها خواهیم پرداخت، به آن اضافه کنید که بسیاری از آنها را نمی‌توانید در اپلیکیشن اینستاگرام پیدا کنید.
برای شروع طراحی استوری اینستا با گوشی هوشمندتان وارد سایت دومینگو شوید و ثبت نام کنید.
اگر گوشی اندروید یا آیفون ندارید، بازهم می‌توانید از استوری ساز آنلاین دومینگو استفاده کنید وبا لپ تاپ یا سیستم کامپیوتری خود وارد سایت شوید.

 

ایده استوری تولد مادر | دانلود قالب آماده استوری تبریک تولد

 

آموزش ساخت استوری تبریک تولد مادر با گوشی اندروید

مراحل ساخت استوری تولد مادر در برنانه ساخت استوری تولد دومینگو بسیار احت است. بیایید یک نمونه استوری تولد بسازیم تا خودتان ببینید:

1. وارد حساب کاربریتان شوید و قالب تولد را در استوری اینستاگرام جستجو کنید

اگر ثبت نام نکردید، وارد برنامه دومینگو شوید و گزینه استوری اینستاگرام را انتخاب کنید. حالا در باکس جستجوی موضوعات، گزینه تولد را انتخاب کنید!

ایده استوری تولد مادر | دانلود قالب آماده استوری تبریک تولد

قالب ها را مرور کنید و بهترین ایده استوری تولد مادر را طبق سلیقه خود انتخاب کنید.

ایده استوری تولد مادر | دانلود قالب آماده استوری تبریک تولد

2. از ابزار آپلود تصاویر برای اضافه کردن عکس از گالری گوشی استفاده کنید

می‌توانید عکس‌های خود را از دوربین تان به قالب استوری تولد اضافه کنید. اگر مایل به استفاده از هر گونه تصویر استوک هستید، می‌توانید از کتابخانه عکس های دومینگو که مستقیماً در پنل ابزارها به آن دسترسی دارید، کمک بگیرید.

ایده استوری تولد مادر | دانلود قالب آماده استوری تبریک تولد

3. ایده استوری تولد مادر را شخصی سازی کنید

هنگامی که عکس اای خود را وارد کردید، می‌توانید رنگ‌ها، فونت‌ها، سبک‌ها، طرح‌بندی‌ها و موارد دیگر را به گونه‌ای تنظیم کنید که عکس را با قالب انتخاب شده تطبیق دهید. همچنین می‌توانید متنی را اضافه یا ویرایش کنید تا پیام خود را بسیار شخصی تر کنید.

4. استیکر و شکلک را به ایده استوری تولد مادر اضافه کنید

برنامه ساخت استوری تولد دومینگو شامل تعداد زیادی استیکر و شکلک است که می‌توانید بر اساس یک عبارت یا کلمه آنها را جستجو کنید تا استیکر یا شکلک مورد نظر خود را برای طراحی استوری اینستا بیابید، یا همان گزینه های پیشفرض قالب را کپی کنید.

5. تم استوری تولد مادر را تغییر دهید

وقتی استوری شما آماده شد، روی دکمه بیشتر کلیک کنید و گزینه استایل را انتخاب کنید. پیش نمایش تم های رنگی مختلف را خواهید دید. اگر می‌خواهید تغییری ایجاد کنید، می‌توانید به ویرایش ادامه دهید یا فقط روی هر تم رنگی کلیک کنید تا استوری خود را با تم های مختلف تماشا کنید.

ایده استوری تولد مادر | دانلود قالب آماده استوری تبریک تولد

6. استوری تولد مادر را ذخیره و به اشتراک بگذارید

هنگامی که استوری شما آماده شد، می‌توانید آن را دانلود کنید سپس در اینستاگرام، فیس بوک یا اسنپ چت به اشتراک بگذارید.
وقتی کارتان تمام شد، گیرنده خود را تگ کنید تا مطمئن شوید که تبریک تولد شما را ببیند. همچنین ممکن است بخواهید آن را دانلود کنید تا حتی پس از انقضای داستان، تبریک تولد شما را در تمام طول سال همراه خود داشته باشند.

آموزش ساخت استوری تولد پازلی با گوشی آیفون

آیا گوشیiOS  دارید یا ترجیح می‌دهید از کامپیوتر به جای گوشی هوشمند برای طراحی استوری اینستاگرام استفاده کنید؟
اشکالی ندارد! می‌توانید از برنامه ساخت استوری تولد  دومینگو در هر دستگاهی استفاده کنید. این استوری ساز آنلاین ، تحت وب طراحی شده و تمام طرح های شما را در فضای ابری ذخیره می‌کند، بنابراین اگر یک حساب کاربری در آن بسازید، از هر دستگاهی به طرح های خود دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آنها را دانلود یا ویرایش کنید.
مراحل طراحی استوری پازلی در گوشی آیفون تقریبا با گوشی اندروید مشابه است. بیایید این مراحل را با هم مرور کنیم:

مرحله 1: انتخاب قالب استوری تولد پازلی

با انتخاب یکی از قالب های تولدت مبارک ما شروع کنید. برای این مثال، ما از قالب کارت تولد کیک استفاده می‌کنیم. اگر به دنبال چند طرح مشابه هستید که استوری تولد پازلی بسازید، می‌توانید در قسمت نوع قالب، گزینه مازلی را انتخاب کنید تا قالب هایی که تم ماشبهی دارند به صورت دسته بندی شده به شما نمایش داده شوند.

ایده استوری تولد مادر | دانلود قالب آماده استوری تبریک تولد

مرحله 2: اضافه کردن متن به عکس استوری تولد مادر

برای اضافه کردن متن به عکس استوری تولد می‌توانید روی ابزار متن کلیک کنید. از پنل ابزار، یک عنوان فارسی انتخاب کنید. حالا می‌توانید فونت، سایز، رنگ و ویژگی های دیگر را تغییر دهید. در برنامه ساخت استوری تولد دومینگو، صدها فونت فارسی آنلاین رایگان وجود دارد که کار سفارشی سازی متن استی تولد را برای شما راحت می‌کند.

ایده استوری تولد مادر | دانلود قالب آماده استوری تبریک تولد

مرحله 3: آپلود عکس و ویرایش استیکر و شکلک های قالب

با افزودن عکس و به‌روزرسانی استیکر و شکلک‌ها، سفارشی‌سازی استوری تولد خود را به پایان برسانید. برای سفارشی کردن رنگ استیکرها، فونت‌ها و پس زمینه بر روی هر کدام کلیک کنید و ابزار رنگ را از نوار ابزار انتخاب کنید. حالا می‌توانید یکی از رنگ های پیش فرض یا رنگی را از چرخه رنگ برای آنها انتخاب کنید.

ایده استوری تولد مادر | دانلود قالب آماده استوری تبریک تولد

مرحله 4: دانلود قالب استوری تولد

هنگامی که استوری تولد مادر را همان طور که می‌خواهید داشتید، برای دانلود فایل های استوری پازلی، روی دکمه دانلود کلیک کنید.

ایده استوری تولد مادر | دانلود قالب آماده استوری تبریک تولد

از اپلیکیشن اینستاگرام وارد گالری گوشی شوید و استوری تولد را به اشتراک بگذارید.

متن استوری زیبا برای تبریک تولد مادر 

در روز تولد مادرتان، به چند کلمه زیبا نیاز دارید تا او را خوشحال کنید و به او بگویید که چقدر دوستش دارید. برای راضی نگه داشتن مادرتان لازم نیست کار بزرگی انجام دهید. اگر بتوانید عمق عشق خود را به او با چند کلمه محبت آمیز بیان کنید، کافی است. در این مورد اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند.
به همین دلیل ما بهترین ایده "متن استوری تولد مادر" را آماده کرده ایم تا به طراحی استوری تولد او اضافه کنید و لبخندی به لبانش بیاورید:

ایده متن استوری تولد مادر از طرف دختر

تولدت مبارک بهترین مادر، همسر، دختر و دوست. من هر روز از شما چیزهای بیشتری یاد میگیرم تو همیشه برای من زنی الهام بخش بودی، هستی و خواهی بود.
تولدت مبارک شیرین ترین مامان دنیا. من شما را خیلی دوست دارم زیرا همیشه در شرایط سخت از من حمایت می‌کنید.
امروز تولد تنها فرشته من است. کسی که همیشه وقتی به او نیاز دارم، کنارم حاضر است و او کسی است که از کمک کردن به من خسته نمی شود.
تولد مامان خوشگلم مبارک. تو همان زنی هستی که به من آموختی هیچکس قدرتمندتر از من نیست. حالا به خودم ایمان دارم. ممنون که همیشه درخشان ترین ستاره من بودی.
تولدت مبارک به مادری که حتی کسل کننده ترین روزها را برای من شادتر می‌کند. برای من، تو با ارزش ترین زن دنیا هستی.
مامان عزیزم تولدت مبارک. هیچ کس واقعاً با شما قابل مقایسه نیست. #مادر تولدت مبارک
تولدت مبارک بهترین مربی دنیا. نیازی نیست که باهوش، ثروتمند یا کامل باشید. فقط باید کنارم باشید.
تولدت مبارک به مامان زیباروی من. بهترین حسی که دارم این است که من دختر تو هستم. ممنون از این همه محبت و توجه.
تولدت مبارک شجاع ترین مامان. تو به من آموختی که خودم را با نهایت صداقت تحمل کنم. من خیلی خوشحالم که دختر شما هستم بیشتر از همه دوستت دارم.
تولد خارق العاده ترین، فوق العاده ترین و بهترین مادر تاریخ مبارک. توصیه شما همیشه باعث دلگرمی ماست و برای ما دعا می‌کنید. باعث افتخار من است که دختر شما هستم.
تولدت مبارک عشقم. همیشه به لبخند زدن ادامه دهید و باعث لبخند زدن دیگران شوید. با آرزوی بهترین تولد برای شما، مادر. #تولدت مبارک
جشن تولد مامانم. امیدوارم این روز، به اندازه خود شما شگفت انگیز باشد. بوسه و محبت فراوان از طرف ما.

ایده متن استوری تولد مادر از طرف پسر

وقتی کسی کنارم نبود تو کنارم ایستادی و به آرزوهایم ایمان داشتب. تو و بابا هر دو دلیل موفقیت امروزم هستید. ممنون که همیشه با من همراهی، تولدت مبارک.
امروز تولد ملکه خانه ما است. من از سختی های زندگی نمی ترسیدم. چون همیشه کنارم بودی من از اینکه پسر شما هستم سپاسگزارم. #تولدت مبارک
برای عزیزترین مامانم، شادترین تولد را برای شما آرزو می‌کنم. شما درس هایی به من دادید که من نمی توانستم هیچ جای دیگری یاد بگیرم. ممنون که مامانم هستی
تولدت مبارک بهترین مامان دنیا شما زنی هستید که برای خوشبختی پسرانش کاری می‌کند.
تولدت مبارک به نور زندگیم، مادرم. من خیلی خوشبختم که چنین مادر فوق العاده و خانواده خوشبختی دارم. من از داشتن شما بسیار خوشحالم.

اضافه کردن متن به عکس برای ساخت استوری تبریک تولد با دومینگو

تولد مادرتان نزدیک است و می‌خواهید یک کار ساده برای خوشحال کردن او انجام دهید. او همیشه در کنار شماست. او می‌تواند جان خود را برای شما فدا کند.
بنابراین، می‌توانید یک عکس با مادرتان در روز تولد او با یک متن عالی آپلود کنید. فقط سهم او را در زندگی خود در چند کلمه توصیف کنید. این قالب استوری تولد آماده، نمونه‌ای از صدها قالبی است که می‌توانید برای آپلود عکس با مادرتان و اضافه کردن متن به عکس استوری تولد او از آن استفاده کنید:

ایده استوری تولد مادر | دانلود قالب آماده استوری تبریک تولد

جمع بندی

تولد مادرتان برای شما و همچنین او روز خاصی است. شما برنامه های زیادی دارید که این روز را با شادی بزرگ جشن بگیرید. اما باید در اینستاگرام هم در مورد او استوری کنید. 
در این مقاله چند نمونه قالب استوری تولد مادر را به شما معرفی کردیم. بنابراین، شما می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و به دلخواه اود ویرایش کنید.

ایده استوری تولد مادر | دانلود قالب آماده استوری تبریک تولد

از اینکه برای طراحی بهترین استوری تبریک تولد مادرتان با برنامه ساخت استوری تولد دومینگو وقت گذاشتید، پشیمان نخواهید شد. ما مطمئن هستیم که او عاشق این استوری زیبا خواهد بود. بنابراین بهترین قالب را انتخاب کنید و مادر نازنین خود را تحت تأثیر قرار دهید.
همین الان شروع کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین