با نزدیک شدن به سال نو میلادی، کاربران اینستاگرام به دنبال ایده های خلاقانه برای طراحی پست اینستاگرام کریسمس هستند که حال و هوای شگفت انگیزترین زمان سال را با فالوورهایشان به اشتراک بگذارند.
برای کمک به شما در ایجاد محتوای شاد و سرگرم کننده، ده ایده خلاقانه برای طراحی پست اینستاگرام کریسمس را در این مقاله به اشتراک می‌گذاریم که به راحتی می توانید با قالب های آماده پست اینستا دومینگو آنها را بسازید. در برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو، صدها قالب آماده با موضوع کریسمس وجود دارد که می توانید هرکدام را دوست دارید انتخاب کنید و در ویرایشگر آنلاین و رایگان ما آنها را برای فصل کریسمس سفارشی کنید.
همچنین می توانید با طراحی استوری اینستاگرام به اشتراک گذاری آن، محصولات محبوب یا حراجی های کریسمس را تبلیغ کنید. می توانید با استفاده از استوری ساز آنلاین و رایگان دومینگو به سرعت ساخت یک استوری اینستاگرام را  از ابتدا شروع کنید یا با کمک گرفتن از قالب های آماده برای طراحی استوری اینستا در زمان تولید محتوا صرفه جویی کنید .
برای تکمیل طراحی پست و استوری اینستاگرام تمام ابزارهای لازم ار در اختیار دارید. می توانید متن را با صدها فونت فارسی آنلاین متنوع سفارشی کنید، پس‌زمینه کریسمس به پست و استوری اینستاگرام اضافه کنید یا حتی تصاویر مورد نظر خد را آپلود کنید تا یک محتوای عالی را به اشتراک بگذارید!
اگر برای ساخت پست و استوری اینستا به ایده های بیشتری نیاز دارید، ادامه مقاله را بخوانید.

 

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام کریسمس

 

طراحی پست اینستاگرام با لیست آرزوهای کریسمس

با یک لیست از آرزوهای کریسمس، می توانید به راحتی بهترین پست اینستا را طراحی کنید. این روش، برای به اشتراک گذاشتن آنچه می خواهید در سال آینده انجام دهید یا آرزویی که دوست دارید به آن برسید،کاملا مناسب است.

طراحی پست اینستا چالش کریسمس

اگر می خواهید محتوای تعاملی تری طراحی کنید، یک چالش کریسمس برگزار کنید و از قالوورهایتان بخواهید در آن شرکت کنند. یک بازی مجازی سرگرم‌کننده یا چالش یک کار خیر نزدیک سال نو یا ساخت یک کاردستی با مضمون کریسمس یک راه سرگرم کننده برای برقراری تعامل با فالوورهایتات است. می توانید، مخاطبین را برای به اشتراک گذاشتن نتایج شان و تشویق به مشارکت بیشتر، تگ کنید.
در این قالب آماده دومینگو، من یک چالش ساخت ویدیو برای تبریک کریسمس ایجاد کردم. با اضافه کردن برچسب Add yours از فالوورها می خواهم که ویدیوی خود را به استوری من اضافه کنند.

طراحی پست کریسمس مبارک

گاهی اوقات، یک پست ساده برای تبریک کریسمس به دنبال‌کنندگان، راهی متفکرانه و دلگرم‌کننده برای انتقال حس شادی سال نو میلادی است. می‌توانید از قالب های آماده پست اینستاگرام زیر ایده بگیرید:

قالب آماده کارت تبریک سال نو میلادی

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام کریسمس

قالب پست اینستا با ایده کلاژ عکس‌های خانوادگی

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام کریسمس

قالب پست اینستاگرام متنی تبریک کریسمس

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام کریسمس

در تمام این قالب ها می توانید عکس درخت کریسمس تان را با تزیینات زیبایش در پس‌زمینه اضافه کنید تا بینندگان از آن لذت ببرند.

طراحی استوری با درخت کریسمس

تزئین درخت کریسمس دیگر مختص خانه نیست. اکنون، می توانید یک استوری اینستاگرام درخت کریسمس با تمام زیور آلات، توپ های رنگی و چراغ های مورد نظر تان بسازید.
به عنوان مثال، من استوری زیر را ظرف چند دقیقه ایجاد کردم. گالری عکس استوک رایگان دومینگو منبع عالی برای یافتن تصاویر درخت کریسمس رایگان است. این تصاویر با کیفیت بالا هستند که می توانید برای طراحی پست اینستاگرام کریسمس در قالب آماده زیر از آن استفاده کنید.

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام کریسمس

استوری اینستا شمارش معکوس کریسمس

وقتی دسامبر فرا می رسد، شمارش معکوس برای صبح کریسمس آغاز می شود! در استوری اینستاگرام می توانید برچسب شمارش معکوس را اضافه کنید و گذشت روزها را تا رسیدن به روز کریسمس مشخص کنید.
استوری شمارش معکوس کریسمس روشی سرگرم‌کننده برای اشتراک گذاشتن حس و حالتان چند روز مانده به کریسمس و در عین حال اشتراک‌گذاری یک استوری خلاقانه با دنبال‌کنندگان است. می‌توانید یک استوری سفارشی با قالب آماده زیر بسازید و آن را با متن و تصاویر ساده تزیین کنید.

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام کریسمس

یادتان باشد قبل از انتشار این استوری در اینستاگرام باید استیکر شمارش معکوس را به آن اضافه کنید.

استوری اینستاگرام کوئسشن باکس کریسمس

استوری اینستا کوئسشن باکس کریسمس راهی آسان برای تعامل با دنبال کنندگان در هنگام جشن گرفتن کریسمس است. من توصیه می‌کنم برای دریافت پاسخ‌های کوتاه، سوالات آسانی بپرسید که می‌توان آنها را به سرعت پاسخ داد.

پست اینستاگرام بهترین موزیک های کریسمس

کریسمس بدون موسیقی کریسمس کامل نمی شود. می توانید یک پست کریسمس برای معرفی آهنگ های مورد علاقه خود بسازید و از فالورهایتانوهم بخواهید که آهنگ مورد علاقه شان را معرفی کنند. من یک لیست پخش با چهار آهنگ مورد علاقه خودم ایجاد کردم و با کمک قالب آماده پست اینستاگرام اسلایدی کریسمس دومینگو، هر آهنگ را در یک قالب معرفی کردم:

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام کریسمس

در نهایت این لیست پخش آهنگ کریسمس را به صورت پست اسلایدی در اینستاگرام منتش کردم.
شما هم می توانید با اضافه کردن نام آهنگ، متن آهنگ و یک تصویر جالب از خواننده آهنگ، قالب های آماده دومینگو را ویرایش کنید تا به یک پلی لیست جذاب تبدیل شود.

طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی کریسمس

ایده طراحی پست اینستاگرام دیگر که برای صاحبان کسب و کارها کاربرد دارد، طراحی پست اینستا تبلیغاتی و معرفی محصول است. در این قالب پست اینستاگرام، یک محصول متناسب با کریسمس معرفی شده که مشتریان را ترغیب می کند با تخفیف ویژه کریسمس آن را سفارش دهند.
اگر شما هم نزدیک کریسمس حراجی دارید، می توانید از قالب های پست اینستا تبلیغاتی دومینگو کمک بگیرید

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام کریسمس

طراحی استوری اینستاگرام هدیه کریسمس

استوری های خلاقانه که راهنمای خر یا کادو کررن هدایا کریسمس هستند، در سال های اخیر محبوبیت پیدا کرده اند. شما هم می توانید از این ایده طراحی استوری اینستاگرام استفاده کنید و پیشنهاد خرید هدایا جالب یا آموزش نحوه کادوپیچ کردن هدایا کریسمس را به اشتراک بگذارید.
ایده های ساخت پست و استوری اینستاگرام برای روز کریسمس بسیار زیاد است شما می‌توانید از نقل‌قول‌ها، آب‌وهوا، فهرست کارهایی که باید انجام دهید و معرفی محصول جدیدی که برای کریسمس به فروشگاه خود اضافه کردید، یک پست جالب بسازید. 
برای تکمیل استوری ها از استیکرها، شکلک ها یا تصاویر جالب کریسمس در پس‌زمینه یا هر جای دیگر قالب آماده استفاده کنید یا حتی عکس های خودتان را اضافه کنید.

چگونه یک فیلتر درخت کریسمس را به عکس اضافه کنم؟

کریسمس، ماه جشن گرفتن برای همه مردم سراسر جهان است. نزدیک کریسمس، تعدادپست و استوری هایی که این روز را تبریک می گویند به سرعت افزایش می یابد. کسب و کارهای اینستاگرامی هم از این فرصت استفاده می کنند تا محصولات شان را تبلیغ کنند و فروش بیشتری داشته باشند.
یکی از روش های جذب مشتری ارسال پست های تبلیغاتی با فیلترهای خلاقانه است که تصویر محصول را با حال و هوای کریسمس بیشتر هماهنگ کند. 
فرقی نمی کند پست، استوری یا یک کاور هایلایت کریسمس بسازید در هر صورت می توانید با استفاده از تصویر درخت کریسمس یک فیلتر زیبا به عکس تان اضافه کنید تا کاملا برای کریسمس آماده شود. 
در این آموزش، نحوه افزودن فیلتر درخت کریسمس را به هر عکس در قالب آماده اینستاگرام توضیح خواهم داد. با انجام این چهار مرحله می توانید فیلتر فوق العاده ای را به صورت رایگان اضافه کنید:

مرحله 1: یکی از قالب های آماده پست یا استوری اینستا را در دومینگو انتخاب کنید و وارد ویرایشگر آنلاین شوید 

به سایت دومینگو بروید و یکی از قالب های آماده را با فیلتر کردن موضوع کریسمس، انتخاب کنید تا ابزارهای ویرایشی رایگان را ببینید.
حالا روی آپلود عکس کلیک کنید و تصویری را که می‌خواهید فیلتر عکس کریسمس را به آن اضافه کنید، آپلود کنید. می توانید از ابزار چرخش یا اندازه استفاده کنید تا آن را به هر اندازه ای که می خواهید دربیاورید.

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام کریسمس

مرحله 2: یک کاور درخت کریسمس به قالب پست اینستاگرام اضافه کنید

روی برگه "عکس" در نوار کناری سمت راست کلیک کنید و درخت کریسمس را جستجو کنید. من از عبارت جستجوی «درخت کریسمس» استفاده کردم و یکی از عکس ها را انتخاب کردم.
هنگامی که عکس را اضافه کردید، گوشه های آن را بکشید تا مطمئن شوید که کل قالب شما را پوشش می دهد.

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام کریسمس

همچنین می‌توانید از مستطیل‌ موجود در «اشکال» برای افزودن یک مستطیل رنگی سفارشی روی کل قالب استفاده کنید و در انتخابگر رنگ، کد هگز مود نظرتان را وارد کنید تا رنگ فیلتر دقیقا مطابق سلیقه تان شود.

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام کریسمس

مرحله 3: شفافیت عکس درخت کریسمس را برای ایجاد فیلتر روی کل قالب تنظیم کنید

مرحله بعدی تنظیم شفافیت عکس درخت کریسمس و مستطیل رنگی است. روی عکس درخت کریسمس کلیک کنید حالا گزینه «شفافیت» در پانل بالا انتخاب کنید. سپس، نوار لغزنده شفافیت را تا 40% یا 50% به پایین ببرید تا شفافیت مناسب را به دست آورید تا عکس اصلی قالب نمایان شود.
پس از کاهش شفافیت، روی ابزار «متن» کلیک کنید تا با تغییرات دیگری مانند اضافه کردن متن، ایموجی‌ها، حاشیه‌ها یا عناصر دیگر به طراحی خود را تکمیل کنید.

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام کریسمس

مرحله 4: دانلود و اشتراک گذاری قالب پست اینستاگرام کریسمس

هنگامی که طراحی پست اینستاگرام کریسمس کامل به نظر می‌رسد، روی «دانلود» کلیک کنید تا تصویر یا قالب خود را با فیلتر درخت کریسمس دانلود کنید. دومینگو امکان دانلود فایل های PNG یا JPG را با کیفیت بالا به شما می دهد!
پس از دانلود قالب پست اینستاگرام کریسمس، آن را در فید اینستا به اشتراک بگذارید و منتظر لایک ها و کامنت های فالوورهایتان باشید. 
همچنین می توانید از قالب استوری اینستاگرام کریسمس استفاده کنید و یک استوری حرفه ای را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا آنها را نیز در شادی خود سهیم کنید.

دانلود قالب آماده برای طراحی پست اینستاگرام کریسمس

با ویرایشگر رایگان و آنلاین دومینگو سریعتر پست و استوری طراحی کنید

در برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو می توانید قالب های آماده را به صورت آنلاین ویرایش کنید، عکس های خود را کنید و محتوایی که قبلا طراحی کرده بودید را مجدداً ویرایش کنید. همین امروز می توانید طراحی پست و استوری اینستا را به صورت رایگان شروع کنید.
اگر از ایده طراحی پست اینستاگرام کریسمس که در این مقاله معرفی کردیم استفاده کردید، حتما ما را در اینستاگرام تگ کنید تا از محتوای خلاقانه شما لذت ببریم! 
رایگان پست و استوری بسازید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین