کسب و کارهای کمی وجود دارند که بتوان آنها را سنتی تر از آرایشگاهی دانست که در عصر دیجیتال امروز همچنان در حال رونق است. دلیل سنتی ماندن کسب و کار سالن های زیبایی و آرایشگاه‌ها این است که هرچند تکنولوژی با سرعت بالایی در حال پیشرفت است، اما رایانه‌ها همچنان نمی توانند موها را کوتاه کنند. بنابراین، صنعت آرایشگری هرگز نمی تواند رونق خود را از دست بدهد و این شغل نمی تواند در آینده نزدیک یا دور با هوش مصنوعی جایگزین شود. اما آنچه برای رونق کسب و کار آرایشگری مهم است، تبلیغات و بازاریابی در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام است. در این مقاله می‌خواهیم بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی را به شما معرفی کنیم تا از آن برای توسعه برندتان در فضای مجازی استفاده کنید.

 

بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی برای بازاریابی آرایشگاه در اینستاگرام

 

چرا بازاریابی در اینستاگرام برای آرایشگاه مهم است؟

درست است که فناوری به خودی خود نمی تواند کار آرایشگرهای حرفه ای را انجام دهد و جایگزین خدمات آرایشگری شود اما قطعا روشی که قبلا برای بازاریابی خدمات آرایشگری به کار می‌رفت تغییر کرده و اکنون رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین ابزارها برای بازاریابی آرایشگاه هستند.
امروزه، نسل جدید در شبکه‌های اجتماعی حضور دارد و در نتیجه، اینستاگرام مکانی است که می‌توان این مخاطبین را هدف قرار داد و آنها را جذب کرد تا به سمت شما بیایند. چگونه؟ خوب، بیایید کمی تلاش کنیم و نگاهی گذرا به مهمترین دلایل بازاریابی اینستاگرام برای آرایشگران با بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی بیندازیم.

با تبلیغات تصویری و ویدئویی در اینستاگرام به راحتی می‌توان توجه مشتریان را جلب کرد.

بازاریابی اینستاگرام در واقع با انتشار پست و استوری های تصویری یا ویدئویی انجام می‌شود که بهترین روش برای تبلیغات خدمات آرایشگری است. 
صدها یا حتی هزاران برند با هم رقابت می‌کنند تا توجه بخش کوچکی از مخاطبین را به خود جلب کنند. این مخاطبان همیشه به عنوان مشتریان بالقوه آینده در نظر گرفته می‌شود.
تعداد زیادی کاربرد در اینستاگرام وجود دارد و هیچ راهی وجود ندارد که یک برند بتواند همزمان توجه همه آنها را به خود جلب کند. وقتی صحبت از بازاریابی در اینستاگرام برای آرایشگران به میان می‌آید، بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی به شما کمک می‌کند تا بتوانید با طراحی پست و استوری جذاب، با تعدادی از این مخاطبین که می‌توانند مشتریان بعدی شما در آرایشگاه باشند، تعامل برقرار کنید.

نسل جدید برای پیدا کردن بهترین خدمات تخصصی در سالن های زیبایی از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که نسل جدید برای پیدا کردن آرایشگاه یا اعتماد کردن به آن، اولین کاری که انجام می‌دهد جستجو در اینستاگرام است. این تصور بین همه جوانان وجود دارد که اگر آرایشگاهی معتبر و حرفه ای باشد قطعا نمونه کارهای خود را در یک پیج آرایشگاه حرفه ای با پست‌ها یا استوری های جذاب به نمایش می‌گذارد. پس شک نکنید اگر می‌خواهید توجه نسل جدید را به سالن زیبایی خود جلب کنید و آنها را ترغیب کنید که برای دریافت خدمات تان به شما مراجعه کنند، باید از تصاویر باکیفیت استفاده کنید و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به آنها نشان دهید.

رقبایتان از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده می‌کنند.

پیشنهاد من به عنوان اولین قدم در این سفر جدید، جستجوی آرایشگاه‌ها و آرایشگاه های مرتبط است. اگر درباره رقبایتان تحقیق کنید، می‌بینید که چگونه آرایشگاه خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می‌کنند و مخاطبان چگونه به آنها پاسخ می‌دهند. بهتر است به این نکته دقت کنید که چه نوع پست‌ها یا استوری هایی بیشتری تعامل را از طرف مخاطبین دریافت کرده است.
بعد از اینکه تحقیقات خود را انجام دادید، می‌توانید با کمک بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی، شروع به تولید محتوای تبلیغاتی کنید. 
پست و استوری های متنوع برای کسب و کار آرایشگری خود، بسازید و به افراد اجازه دهید با آن تعامل برقرار کنند. حالا باید، رفتار آنها را بررسی کنید و یاد بگیرید که چه نوع محتوا و استوری هایی از شما می‌خواهند.
اگر زمان کافی برای این تحقیقات را ندارید، نگران نباشید ما به جای شما این کار را انجام دادیم و می‌خواهیم برترین ایده‌ها را برای طراحی پست و استوری اینستاگرام با بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی به شما معرفی کنیم:

ایده طراحی استوری برای بازاریابی آرایشگاه با بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی

اگر پیج آرایشگاه خود را در اینستاگرام ایجاد کردید و اطلاعات مربوط به کسب و کار آرایشگری تان را در پروفایل و بیو قرار دادید حالا می‌توانید از ساده ترین و تاثیرگذارترین ایده‌ها برای طراحی استوری اینستا شروع کنیم:

1. عکس های «قبل و بعد» را منتشر کنید

ارسال عکس های قبل و بعد از مشتریان تان می‌تواند بهترین ایده برای جلب توجه مخاطبین باشد. انجام این کار آسان است زیرا تنها چیزی که نیاز دارید اجازه مشتریانتان است و تأثیرگذار است زیرا فوراً توجه بیننده را به تغییری که در چهره مشتریان تان ایجاد کردید جلب می‌کند.
یک استراتژی خوب بازاریابی در اینستا برای آرایشگران، این است که مخاطب را متقاعد کنید که شما همان آرایشگری هستید که به دنبالش بوده اند. حتی اگر آنها قبلا مشتری خودتان بودند، به آنها یادآوری می‌کنید که کار شما چقدر عالی است. 
با کمک قالب آماده زیر به راحتی می‌توانید چند مدل موی مشتریان خود را نشان دهید تا مخاطبین بتوانند نگاهی سریع به کارهایی که می‌توانید انجام دهید و مدل‌های موی شگفت‌انگیزی که ارائه می‌دهید، بیندازند.
شما باید بهترین کارهای خود را انتخاب کنید و عکس‌های قبل و بعد باکیفتی از آن بگیرید. این عکس‌ها را با کمک قالب های آماده بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی، در اینستا منتشر کنید و آنها را به یک سری موفقیت تبدیل کنید.

بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی برای بازاریابی آرایشگاه در اینستاگرام

با طراحی استوری اینستاگرام قبل و بعد باید مهارت های خود را از جنبه‌های بصری نشان دهید. مشتریان شما قبل از تصمیم‌گیری برای انتخاب شما به عنوان یک آرایشگر حرفه ای نیاز به مدرکی برای اثبات دارند.
بنابراین مهارت های خود را به رخ بکشید. اجازه دهید مردم ببینند چه کاری می‌توانید برای آنها انجام دهید و چرا باید آرایشگاه شما را به جای رقبای تان انتخاب کنند

3. از بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی برای طراحی استوری آموزشی استفاده کن

در حالی که جذب مشتریان جدید برای همه آرایشگران بسیار مهم است، ایجاد رابطه با مشتریان فعلی تان نیز اهمیت زیادی دارد. طراحی استوری آموزشی می‌تواند ارتباط با مشتریان فعلی خود را بسیار آسان کند و آنها را به برند شما وفادار نگه دارد. ساده ترین راه برای ساخت استوری آموزشی استفاده از قالب های آماده استوری ساز آنلاین دومینگو است. فقط کافی است این قالب‌ها را با اطلاعات ارزشمندی که زندگی مخاطبین تان را زیباتر می‌کند، پر کنید.

بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی برای بازاریابی آرایشگاه در اینستاگرام

موضوع استوری های آموزشی می‌تواند از توصیه‌های مراقبت از پوست گرفته تا آموزش‌هایی در مورد اینکه چگونه مخاطبین تان می‌توانند موهای خود را آرایش کنند، متفاوت باشد. از همه نوع محتوایی استقبال می‌شود، به شرطی که اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهد.
تمام اطلاعاتی را که می‌توانید با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید تصور کنید. شما می‌توانید بسیاری از نکات مفید را برای رنگ کردن مو، آرایش صورت، مراقبت از مو و غیره را به مشتریان خود آموزش دهید. موضوع برای ساخت استوری آرایشگاه بی پایان هستند!
نکته مهم این است که مخاطبین نسبت به استوری های تصویری و آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند، و علم پشت این موضوع حتی آنقدرها هم که تصور می‌کنید پیچیده نیست. اطلاعات فوراً از طریق تصاویر بصری منتقل می‌شود، بنابراین مردم می‌توانند آن را بهتر و سریع‌تر از استوری های متنی درک کنند.
به عنوان یک ایده جالب می‌توانید از قالب آماده استوری اینستاگرام زیر در بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی استفاده کنید و کارهایی که انجام داده‌اید و نحوه انجام آن را توضیح دهید.

بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی برای بازاریابی آرایشگاه در اینستاگرام

این استوری‌ها به افراد اجازه می‌دهد فرآیند کار شما را درک کنند و در مورد آن بیاموزند و به کار شما اعتماد پیدا کنند. 
می‌توانید محتوای ویدیویی را با پست های وبلاگ ترکیب کنید و با افراد بیشتری در تعامل باشید. با این حال، به خاطر داشته باشید که استوری هایی که بر فرآیند کار شما تمرکز می‌کنند باید با بیشترین تصاویر ممکن آن را توصیف کنند. در نهایت، آنها به مردم نشان می‌دهند که شما چه کار می‌کنید. "یک تصویر ارزش هزار کلمه را دارد." 

5. با نظرات مثبتی که مشتریان برایتان می‌فرستند، استوری بسازید

نظرات مثبت مشتریان و توصیه کردن آنها به استفاده از خدمات آرایشگاه شما بخش بسیار مهمی از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی آرایشگاه بوده و خواهد بود. شما خودتان نمی‌توانید به تنهایی نظر بنویسید، اما می‌توانید مشتریان را تشویق کنید تا در صفحات رسانه‌های اجتماعی شما نظر بدهند و ارتباط دو طرفه با مخاطبان خود را تشویق کنید. چگونه؟ همیشه به سوالات آنها پاسخ دهید، حتی زمانی که نظرشان ماهیت مثبتی ندارند. به نگرانی‌ها یا انتقادات آنها نیز پاسخ دهید. اجازه دهید نظرات و افکار خود را در مورد آرایشگاه شما به اشتراک بگذارند. اگر مشتریان شما از خدمات آرایشگری شما راضی باشند، با کمال میل نظر خود را ارائه خواهند کرد.
فراموش نکنید که از یک نظر مثبت برای ساخت استوری اینستاگرام استفاده کنید و به مشتریان نشان دهید که از آنها قدردانی می‌کنید. قالب آماده زیر در بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی به شما کمک می‌کند که با افزودن چند ایموجی و شکلک سرگرم کننده یک استوری حرفه ای از نظر مشتری تان بسازید.

بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی برای بازاریابی آرایشگاه در اینستاگرام

اگر نظرات منفی هستند، سعی کنید به آنها پاسخ بدهید و به یک راه حل برسید. راه هایی برای رفع مشکلات پیدا کنید و از اشتباهات گذشته درس بگیرید. هرچه گفتگو، صراحت و صداقت را بیشتر تشویق کنید، افراد بیشتری با شما و پیج شما ارتباط برقرار می‌کنند و نظرات صادقانه ای می‌نویسند که مشتریان بیشتری را جذب می‌کند.

6.تجهیزات و امکانات آرایشگاه خود را در لایو اینستاگرام نمایش دهید

جلسات زنده همچنین می‌توانند هنگام تبلیغ کار یک آرایشگر در رسانه‌های اجتماعی به شما برتری دهند. مردم به مشاهده محتوای ویدیویی عادت دارند و از برندها و اینفلوئنسرهایی که دنبال می‌کنند انتظار جلسات زنده دارند. لایو اینستا می‌تواند به شما کمک کند پیامی را منتقل کنید، به دنبال کنندگان خود نشان دهید که چه کاری انجام می‌دهید، و در عین حال با خودنمایی آنها را علاقه مند نگه دارید.
شما در حال حاضر در صنعتی درگیر هستید که تماماً در مورد خودنمایی است. با همکاران تان در سالن زیبایی صحبت کنید و آنها را متقاعد کنید که هر چند وقت یکبار به شما کمک کنند، به خصوص زمانی که روی یک ظاهر منحصر به فرد مثلا چهره یک عروس زیبا کار می‌کنید می‌توانید مراحل کار را در لایو اینستاگرام نمایش دهید.

7. با برگزاری قرعه کشی و هدیه دادن، استوری تبلیغاتی اینستا بسازید 

رسانه های اجتماعی زمینه مناسبی برای تبلیغ خدمات رایگان یا تخفیف دار هستند. بسیاری از مردم برندهایی را فالو می‌کنند که به آنها امکان استفاده از خدمات ویژه را می‌دهند. شاید فکر کنید تخفیف دادن به ضرر شما است اما اصلا اینطور نیست.
شما می‌توانید از بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی برای طراحی استوری تبلیغاتی با موضوع قرعه کشی استفاده کنید.

بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی برای بازاریابی آرایشگاه در اینستاگرام

ممکن است افرادی باشند که فقط برای بردن جایزه پیج شما را فالو کنند. این اشکالی ندارد. اگر آنها برنده شوند، شما را می‌شناسند، خدمات شما را تجربه می‌کنند، این خبر را به دوستان خود منتقل می‌کنند و بازخورد مثبتی از خود به جا می‌گذارند.
همه چیز در مورد «دادن و گرفتن» است. چیزی به مخاطبان خود بدهید، از شادی و خوشحالی آنها چیزهای بیشتری ببرید.

بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی

اگر برای طراحی استوری آرایشگاه به دنبال بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی، نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو را امتحان کنید. در این استوری ساز آنلاین صدها فونت فارسی آنلاین رایگان در اختیار شما قرار گرفته تا به راحتی متن استوری های خود را جذاب تر کنید:

بهترین برنامه استوری ساز با فونت فارسی برای بازاریابی آرایشگاه در اینستاگرام

برای شروع بازاریابی در اینستاگرام آماده اید؟ ما به شما کمک می‌کنیم جذاب ترین استوری های تبلیغاتی را بسازید. همین امروز شروع کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین