اگر به دنبال ایده برای طراحی پست های تعاملی هستید که بیشترین تاثیر را روی مخاطب داشته باشند و بتوانند محصولات شما را به طور نامحسوس تبلیغ کنند، باید با پرطرفدارترین پست های تبلیغاتی اینستاگرام آشنا شوید. 
اینستاگرام از طریق محتوای جذاب بصری به برندها کمک کرده تا با پایگاه کاربری بزرگتری ارتباط برقرار کنند. این واقعیت که اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم جهانی به مشاغل و برندها کمک می‌کند تا با اینفلوئنسرهای برتر همکاری کنند و با انتشار محتوای هدفمند، محصولات و خدمات را به شیوه ای منحصر به فرد و قابل دسترس ارائه دهند، انکار ناپذیر است.
شاید برایتان جالب باشد بدانید که 90% کاربران حداقل یک برند را در اینستاگرام دنبال می‌کنند. اما چرا کاربران باید از بین اینهمه برند که بازاریابی در اینستاگرام را جدی گرفته اند، به چند پیج خاص بیشتر توجه نشان دهند؟ برای ماسخ دادن به این سوال باید بدانید که پرطرفدارترین پست های اینستاگرام کدام اند و چه نوع پست هایی این پلت فرم را برای بیان روایت برند شما در مدت زمان کوتاهی ایده ال می‌کند؟
از آنجایی که اینستاگرام با هدف انتشار محتوای تصویری راه اندازی شده است، کیفیت و جذابیت تصاویر پست‌های پرطرفدار بیشتر از سایر عوامل اهمیت دارد.
برندهایی که به طور منظم در اینستا پست می‌گذارند می‌دانند که حفظ یک جریان ثابت از محتوای جذاب می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما آنها با پیدا کردن محتواهایی که بیشترین طرفدار را در اینستاگرام دارد، پست های متنوعی تولید می‌کنند که با مخاطبین شان ارتباط برقرار می‌کند.
شما هم می‌توانید با خواندن این مقاله با ۱۰ نمونه از پرطرفدارترین پست های اینستاگرام آشنا شوید و از آن برای ساخت محتوای برندتان ایده بگیرید.

 

پرطرفدارترین پست های تبلیغاتی اینستاگرام 

 

چه نوع محتوایی در اینستاگرام بیشترین تعامل را ایجاد می‌کند؟

می‌توانید از انواع محتوای زیر که در اینستاگرام بیشترین تعامل را ایجاد می‌کند الهام بگیرید تا برای مدت طولانی از رقبایتان پیشی بگیرید و متمایز بمانید.

1. محتوای تولید شده توسط کاربر

شرکت هایی مانند FedEx، GoPro، Starbucks، و Trek Bikes India بر انتشار محتوای تولید شده توسط کاربر (UG) تسلط یافته اند. آن‌ها از تصاویری واقعی و شگفت‌انگیز که مشتریانشان در پیج اینستای خود به اشتراک گذاشته‌اند، برای طراحی پست اینستا استفاده می‌کنند. برای استفاده موثر از UGC در اینستاگرام، باید مخاطبان خود را تشویق کنید تا عکس های کسب و کار شما را به اشتراک بگذارند. بهترین روش برای تشویق مخاطبین طراحی پست های قرعه کشی و جایزه است. 
شما ابتدا باید یک هشتگ منحصر به فرد برای ارسال محتوا ایجاد کنید و مراقب پست هایی باشید که برند شما در آنها تگ شده است. همچنین، این هشتگ را به همراه یک فراخوان برای اقدام (CTA) در استوری‌ها، پست های قرعه کشی و بیو پیج تان قرار دهید.
حالا از مخاطبین بخواهید تا پست هایی با همین هشتگ در پیج خود منتشر کنند و شما را تگ کنند تا در قرعه کشی شرکت داده شوند. سپس این پست‌ها را مجددا در پیج تان منتشر کنید.

پرطرفدارترین پست های تبلیغاتی اینستاگرام 

2. محتوایی که داستانی را روایت می‌کند

صفحات اینستاگرام مانند Humans of Bombay طی سال‌ها با بیان داستان‌هایی از مردم از هر طبقه‌ای محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. عکس‌های آن‌ها اصلا تخیلی نیستند، اما داستان‌های همراه آن‌ها احساسی، واقعی و انگیزشی هستند
داستان سرایی موثرترین شکل محتوایی است که در اینستاگرام تعامل ایجاد می‌کند. می‌توانید پست هایی با محوریت یک موضوع ایجاد کنید، مانند یک ایده برای تغییر سبک زندگی، رویداد هیجان انگیز یا محصول منحصر به فرد. قبل از اینکه شروع به گسترش دنبال کنندگان خود کنید، مطمئن شوید که دنبال کنندگان فعلی خود را درگیر کرده اید.
مثلا با کمک قالب های آماده زیر، می‌توانید داستان سرایی درباره نحوه ارتباط با حیوانات خانگی را شروع کنید و محصولاتی مرتبط با داستانی که بیان می‌کنید را به افرادی که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند، معرفی کنید. این پست‌ها به خریداران این امکان را می‌دهد تا با مشاهده داستان‌های واقعی، تصور کنند که چگونه محصولات شما می‌تواند به سلامت بهتر یا نگهداری راحت تر حیوانات خانگی کمک کند.

پرطرفدارترین پست های تبلیغاتی اینستاگرام 

3. محتوای سرگرم کننده و خنده دار از پرطرفدارترین پست های اینستاگرام 

محتوای سرگرم کننده یا خنده دار می‌تواند شامل بحث های سیاسی، یا یک واقعیت تاریخی، علمی یا اقتصادی باشد که به صورت خنده دار ارائه شده است. این نوع پست‌ها می‌تواند مخاطب را به خوبی سرگرم کند. محتوای طنز و تصاویر طنز از جمله پست های پرطرفداری هستند که در اینستاگرام تعامل ایجاد می‌کنند.

4. محتوای پشت صحنه

اطلاعاتی که به طرفداران یک تجربه منحصر به فرد از پشت صحنه را ارائه می‌دهد، باعث می‌شود آنها احساس کنند که واقعاً شما را می‌شناسند. شما می‌توانید فردیت خود یا برندتان را بیان کنید و در عین حال به طور فعال در یک داستان کلی مشارکت کنید.
نگاهی اجمالی به فرآیندی که برای حفظ سلامت خود دنبال می‌کنید، ورزش‌هایی که انجام می‌دهید یا نوشیدنی صبحگاهی به شما کمک می‌کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. می‌توانید محتوایی درباره نحوه ساخت ویدیوها، آثار هنری، محصول، برنامه بازاریابی یا حتی دستور غذا به اشتراک بگذارید.  
میزان قابل توجهی از تعامل با مخاطبین را می‌توان با به اشتراک گذاشتن محتوایی ایجاد کرد که چهره انسانی را به برند شما اضافه می‌کند زیرا مشتریان خواهان یک ارتباط واقعی هستند.
می‌توانید نمونه‌های زیادی را در اینستاگرام بیابید که در آن افراد و برندها از طریق یک الگوی رفتاری پرطرفدار با مخاطبان درگیر می‌شوند. قالب آماده زیر مربوط به نحوه استفاده از محتوای سرگرم کننده برای ایجاد یک پست قابل اشتراک گذاری و مرتبط با نمایش تصاویری از پشت صحنه کسب و کار شما است.

5. محتوای آموزشی از پرطرفدارترین پست های اینستاگرام

شاید متوجه شده باشید که اینستاگرام تقریباً در هر موضوعی مملو از آموزش است. هر ویدیوی آموزشی اگر حاوی مراحل عملی باشد، عملکرد خوبی خواهد داشت. می‌توانید ویدیویی داشته باشید که به کاربران یاد می‌دهد چگونه یک نوع غذا را بپزند، یک گیاه را با استفاده از اقلامی که به راحتی در خانه در دسترس هستند، پرورش دهند یا از یک ویژگی جدید در گوشی موبایل خود استفاده کنند.
اگر می‌خواهید پست های آموزشی درباره تغذیه و تناسب اندام بگذارید، مجموعه قالب های آماده زیر به شما کمک می‌کند روندی گام به گام در مورد روش های مختلف آرایش چهره را به دنبال کنندگان تان آموزش دهید.

پرطرفدارترین پست های تبلیغاتی اینستاگرام 

با طراحی پست اینستاگرام نه تنها با به اشتراک گذاشتن نکات آرایشی بلکه با بیان نحوه بدست آوردن تجربیات خود برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای، می‌توانید فالوورهای بسیاری را جمع کنید. 
پرطرفدارترین پست های اینستاگرام آموزشی باعث می‌شوند که برندها با مخاطبین شان بیشتر ارتباط برقرار کنند. 

6. محتوای مربوط به یک تجربه واقعی

ارتباط عاطفی بین شما و مخاطبین تان زمانی رخ می‌دهد که به یک تجربه واقعی و شخصی از شما گوش دهند. کاربران اینستاگرام روزانه میلیون‌ها ساعت را صرف بررسی فید شان می‌کنند. آنها به دنبال تبلیغات محصول نیستند. آنها هوس تجربه های همه جانبه می‌کنند. 
شما می‌توانید با ثبت و به اشتراک گذاری تجربه خود از انجام فعالیت هایی مانند چتربازی، دوچرخه سواری، بانجی جامپینگ یا غواصی در اعماق دریا، مخاطبان خود را متحیر کنید. مردم به دنبال تجربیات بصری جذابی هستند که علایقشان را برانگیزد.
به همین دلیل تصاویر ثبت شده توسط دوربین های شخصی که تجربه افراد را از یک ماجراجویی به اشتراک می‌گذارد از پرطرفدارترین پست های اینستاگرام است.

7. محتوای ایجاد شده توسط اینفلوئنسرها

سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها بر بسیاری از فضاهای اینستاگرام تسلط دارند. بسیاری از اینفلوئنسرها پس از به اشتراک گذاشتن ویدیوها و عکس های محصولاتی که استفاده می‌کنند، به سفیر آن برند تبدیل می‌شوند. به همین دلیل است که برخی از برندها برای تبلیغ با اینفلوئنسرها تعامل می‌کنند. 
میلیون‌ها نفر به بخش اکسپلور در اینستاگرام می‌روند تا ویدیوها و عکس‌های ثابتی را درباره برندهای پوشاک، هتل‌ها، رستوران‌ها و موارد دیگر مشاهده کنند.
اگر شما یک برند برتر باشید، می‌توانید با اینفلوئنسرها همکاری کنید یا به آنها در ازای تبلیغ محصول تات صفحه شان، مبلغی بپردازید. 

8. نقل قول های الهام بخش

نقل قول های الهام بخش می‌توانند انگیزه ایجاد کنند و مخاطبین را به چالش بکشند، یا مسیر زندگی را به کاربر نشان دهند. به عنوان مثال، محتوای یک موضوع مشترک، مانند بدنسازی، تمرینات ورزشی، یا تمرینات کاهش وزن، با برندهایی که لباس‌های ورزشی، گجت‌ها، تجهیزات بدنسازی و غیره می‌فروشند، از پرطرفدارترین پست های اینستاگرام است.

پرطرفدارترین پست های تبلیغاتی اینستاگرام 

نقل قول‌ها روشی عالی برای انتقال دانش و احساسات به دنبال کنندگان شما در عین افزایش تعامل هستند. نقل قول های الهام بخش برای بسیاری از بخش های دیگر، مانند کارآفرینی، خدمات مالی، نویسندگی و موارد دیگر ایده آل هستند.

9. مسابقات، بازی‌ها و چالش‌ها از پرطرفدارترین پست های اینستاگرام 

نوعی از محتوایی که در اینستاگرام تعامل زیادی برقرار می‌کند با استفاده از مسابقات، بازی‌ها و چالش‌ها است. این پست‌ها بسیار محبوب و جذاب هستند زیرا شامل مشارکت مستقیم دنبال کنندگان شما می‌شوند.
برای طراحی پست اینستاگرام چالش، مطمئن شوید که برای برنده مسابقه یک جایزه در نظر گرفته اید. در غیر این صورت فالوورهای شما هیچ علاقه ای به شرکت در مسابقه نخواهند داشت. می‌توانید بازی‌ها و آزمون‌های ساده اما سرگرم‌کننده را به اشتراک بگذارید و جوایز نیز می‌توانند شامل تخفیف در خرید محصولات یا خدمات شما باشند.

10. پست اینستاگرام سوال و جواب

در مقایسه با پرطرفدارترین پست های اینستاگرام که تا اینجا با آنها آشنا شدید، طراحی پست سوال و جواب کمی تلاش و تفکر بیشتری نیاز دارد، اما بازده آن ممکن است قابل توجه باشد. ارسال یک سوال یا نظرسنجی در استوری های اینستاگرام راهی عالی برای تقویت فید شما است.
انتشار پست های "هرچی میخای بپرس" (AMA) یکی از کارآمدترین استراتژی های تولید محتوا برای ایجاد تعامل و توسعه دنبال کنندگان شما است. اگر کاربران وادار به پاسخ دادن به یک سوال شوند، تعامل بیشتری با برند شما برقرار می‌کند. 

پرطرفدارترین پست های تبلیغاتی اینستاگرام 

 پرطرفدارترین پست اینستاگرام درباره چه موضوعی است؟

همانطور که گفتیم محتوای سرگرم کننده، منحصر به فرد، خاص، انگیزشی و آموزشی در اینستاگرام تعامل زیادی ایجاد می‌کند. علاوه بر این، محتوای مربوط به پشت صحنه و پست های قرعه کشی و چالش نیز برخی دیگر از انواع محتوای تعاملی پرطرفدار در این پلتفرم هستند.
با انتشار این پست‌ها در پیج اینستاگرام تان می‌توانید فالوورهای بیشتری جذب کنید. هرچقدر پست های جذابی که ایجاد می‌کنید، سرگرم کننده تر باشد یا اطلاعات مفیدتری به مخاطبانتان برساند، پرطرفدارتر خواهد بود.
فراموش نکنید که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است. بنابراین، باید محتوای جذاب بصری را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. به عنوان یک برند، می‌توانید از پرطرفدارترین قالب های پست اینستا در برنامه طراحی پست اینستاگرام دومینگو ایده بگیرید:

پست های معرفی محصول

پرطرفدارترین پست های تبلیغاتی اینستاگرام 

پست های مناسبتی

پرطرفدارترین پست های تبلیغاتی اینستاگرام 

پست های سوال و جواب

پرطرفدارترین پست های تبلیغاتی اینستاگرام 

جمع بندی

نیازی نیست در مورد آنچه که می‌توانید یا نمی توانید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید فکر کنید. محتوای شما تا زمانی که با مخاطبان شما تعامل برقرار کند و شخصیت منحصر به فرد برند شما را نشان دهد، مناسب و ایده ال است.
گاهی اوقات هر بازاریاب و خالقی هنگام فکر کردن به محتوا و موضوعات برای تولید محتوا به بن بست می‌رسد. بنابراین برای تولید محتوایی که مخاطبین انتظار دارند ببینند، می‌توانید از لیست پرطرفدارترین پست های اینستاگرام کمک بگیرید.
قالب های آماده پست اینستاگرام دومینگو نیز برای همه نیازهای شما به طراحی محتوا برای رسانه‌های اجتماعی پاسخ می‌دهد. با بیش از هزار قالب آماده، ابزارهای طراحی رایگان و امکان ویرایش قالب‌ها، می‌توانید پست هایی طراحی کنید که تعامل با برند تان را افزایش دهد و به تقویت آگاهی از برند کمک کند.
 برای شروع روی این لینک کلیک کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین