آیا برای ایجاد محتوای اینستاگرامی که با اهداف کسب و کار شما همسو باشد مشکل دارید؟ به دنبال راهی برای ایجاد تعامل بیشتر هستید؟ می خواهید با بهترین سایت دانلود قالب پست اینستاگرام آشنا شوید تا هیچوقت برای طراحی پست اینستا ایده کم نداشته باشید؟
تولید محتوای جذاب و منحصر به فرد در رسانه های اجتماعی پایانی ندارد. با داده‌هایی که نشان می‌دهد هر روز بر تعداد مخاطبین اینستا اضافه می شود، انتشار پست و استوری در پیج برندتان را باید تا مدت نامعلومی ادامه دهید. همه ما می دانیم که  هرچقدر محتوای بصری بهتر و جذابتری منتشر کنید، بیشتر توسط کاربران استقبال می شود. اما اینهمه ایده جذاب و منحصر به فرد از کجا بیاوریم؟
طراحی پست اینستا مثل هر کار تکراری دیگری می تواند شما را خسته و ناامید کند. اما شما نمی توانید عقب بکشید. رقبای شما منتظر همین فرصت هستند. اگر یک روز را از دست بدهید ممکن است یک رقیب تازه جای شما را در دل مخاطبین تان بگیرد.
پس چکاری باید انجام دهید؟
راه حل شما طراحی با سایت دانلود قالب آماده پست اینستاگرام دومینگو است. اگر به دنبال یک ابزار طراحی گرافیکی آسان هستید، جای درستی آمده اید. طراحی پست و استوری اینستاگرام، کارت ویزیت، و حتی بروشور و کاتالوگ با این ابزار آنلاین و رایگان بی نهایت آسان تر است. برای اینکه مطمئن شوید دومینگو چگونه می‌تواند به رشد برند شما در اینستاگرام کمک کند، 10 روش هوشمندانه استفاده از این سایت دانلود قالب پست اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین سایت دانلود قالب پست اینستاگرام رایگان

 

10 روش هوشمندانه برای استفاده از سایت دانلود قالب پست اینستاگرام

در ادامه این مقاله، 10 ایده برای طراحی پست اینستاگرام با ابزارهای سایت طراحی رایگان دومینگو به شما می دهیم که می توانید با دانلود قالب های آماده پست اینستاگرام آن به راحتی برای افزایش مخاطبان و فروش محصولات تان به کار بگیرید.

شماره 1: پست های آموزشی طولانی را با قالب های پست اینستاگرام اسلایدی و هارمونیک طراحی کنید

اینستاگرام بستری ایده آل برای به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند به روشی آسان و قابل فهم است. ابتدا در مورد پیامی که می خواهید به مخاطبان خود بفرستید فکر کنید. شاید بخواهید نشان دهید که چگونه یک نوع قهوه را تهیه می کنید یا شاید می خواهید مزایای پرورش گیاه را در آپارتمان به مخاطبین خود نشان دهید.
به راحتی می توانید محتوا آموزشی خود را به متن های کوتاهی تقسیم کنید که روی یک تصویر یا در یک قالب پست اینستاگرام قرار می گیرند.

بهترین سایت دانلود قالب پست اینستاگرام رایگان

با انتشار همه عکس ها در یک پست اسلایدی اینستاگرام به خوبی می توانید پیام اصلی را به مخاطبین برسانید.
اگر می خواهید از سایت دانلود قالب پست اینستاگرام برای طراحی پست اسلایدی کمک بگیرید توجه کنید که در اولین پست، یک تصویر جذاب اضافه کنید سپس حداکثر ۹ تصویر یا قالب دیگر را ویرایش کنید تا به صورت پشت سر هم در اینستا آپلود کنید. 
الگوریتم اینستاگرام، اولین و دومین اسلاید یک پست اسلایدی را در فید فالوورها نمایش می دهد تا فرصت‌ تعامل بیشتری را به آنها بدهد.

شماره 2: اطلاعات مفید محصول را به مصرف کنندگان بدهید

با کمک سایت دانلود قالب پست اینستاگرام می توانید به فالوورهای تان، آموزش هایی می بدهید که درباره محصولات یا خدمات تان باشد. می توانید نکاتی را برای کمک به آنها در تصمیم گیری برای خرید ارائه دهید یا اولین قدمی را که باید قبل از استفاده از محصول یا خدمات شما بردارند به آنها نشان دهید.
مطمئن نیستید که مخاطبان شما می خواهند در مورد چه اطلاعاتی بیشتر بدانند؟ به پرسش‌های متداول در وب‌سایت خود نگاهی بیندازید، نظرات و پیام‌های قبلی را مرور کنید، یا مستقیماً از مخاطبان خود بخواهید که بدانند کسب‌وکار شما چگونه می‌تواند به شما کمک کند.

شماره 3: طراحی پست آموزش آنلاین با سایت دانلود قالب پست اینستاگرام 

آیا می خواهید به مخاطبان خود نگاه عمیق تری به آنچه کسب و کارتان می فروشد بدهید؟ از قالب های آماده پست آموزشی استفاده کنید و محتوای آموزشی برای مخاطبان تان تولید کنید که به آنها اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد محصول تان بدهد و به آنها کمک کند تا بهتر خرید کنند. آنها همچنین می توانند به مشتریان فعلی کمک کنند تا ارزش بیشتری از محصول شما دریافت کنند، که ممکن است باعث خریدهای بعدی شود.
محتوای آموزشی به راحتی با قالب های آماده زیر در سایت طراحی پست اینستاگرام دومینگو آمادا می شود. 
حتی می توانید با کمک قالب های هارمونیک یا پازلی، یک پست اسلایدی آموزشی طراحی کنید و در هر اسلاید یک مرحله از کار را توضیح دهید یا یک آموزش چند قسمتی را با ترکیبی از تصاویر و ویدیوها منتشر کنید.

بهترین سایت دانلود قالب پست اینستاگرام رایگان

شماره 4: با کمک سایت دانلود قالب پست اینستاگرام، تصاویر قبل و بعد را منتشر کنید

آیا محصول یا خدمات شما ظاهر افراد را تغییر می دهد و آن را کاملاً متحول می کند؟ گاهی اوقات نشان دادن نتیجه نهایی به تنهایی تاثیر کافی ندارد. در عوض، تضاد قبل و بعد می تواند تفاوت را به طور موثرتری منتقل کند.
طراحی پست اینستاگرام قبل و بعد به ویژه برای برندهای تناسب اندام، آرایشی و بهداشتی و متخصصین جراحی زیبایی خیلی خوب نتیجه می دهد. این نوع محتوا برای مشاوران املاک، سازندگان و طراحان داخلی نیز ایده خوبی است.

بهترین سایت دانلود قالب پست اینستاگرام رایگان

اگرچه می‌توانید تصاویر قبل و بعد را در کنار هم در یک پست ساده نمایش دهید، اما طراحی پست اسلایدی، هیجان‌انگیزتر است. هنگام انتشار این نوع پست اسلایدی، حتما ابتدا تصویر بعد را قرار دهید تا در فید شما نمایش داده شود و شانس بیشتری برای نمایش در فیدهای فالوورهای شما داشته باشد.

شماره 5: یک مسابقه یا هدیه را میزبانی کنید

راه دیگر برای به حداکثر رساندن تعامل، میزبانی یک مسابقه یا قرعه کشی است مسابقات می تواند برای جذب فالوورهای جدید و همچنین جذب مجدد مخاطبان فعلی شما ایده آل باشد. به طور طبیعی، زمانی که چیزی ارزشمند را هدیه می دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که دنبال کنندگان شما با محتوای شما تعامل داشته باشند یا حتی آن را به دوستان خود معرفی کنند.

بهترین سایت دانلود قالب پست اینستاگرام رایگان

شماره 6: یک محصول را طوری طراحی کنید که تطبیق پذیری آن را نشان دهد

از لباس و لوازم آرایشی گرفته تا مبلمان و کالاهای خانگی، ایده‌های شیک می‌تواند به مخاطبان شما کمک کند تا تصور کنند چگونه از محصولات شما استفاده می‌کنند. هرچه بیشتر ببینند که چگونه می توانند محصولات شما را در زندگی روزمره خود استفاده کنند، تمایل بیشتری به خرید پیدا می کنند.
اگر از فروشگاه‌های اینستاگرام استفاده می‌کنید، حتماً محصولات خود را در پست‌های تان تگ کنید تا مشتریان خریدشان را بدون مشکل انجام دهند. از پست های تصویری گرفته تا پست های اسلایدی و استوری ها، تقریباً هر نوع محتوای اینستاگرام برای تبلیغ محصول عالی است. اگر از فروشگاه های اینستاگرام استفاده نمی کنید، می توانید یک صفحه فرود در سایت تان طراحی کنید یا به جای آن یک برچسب لینک به استوری خود اضافه کنید .

بهترین سایت دانلود قالب پست اینستاگرام رایگان

با ویرایش و دانلود این قالب های پست اینستاگرام محصول از سایت دومینگو، به راحتی درامد خود را افزایش دهید.

شماره 7: به مشتریان درباره راه اندازی محصول جدید یادآوری کنید

چه بخواهید هفته‌ها قبل از یک راه‌اندازی بزرگ سر و صدا ایجاد کنید و چه قصد دارید فردا محصول جدیدی را عرضه کنید، محتوای مناسب اینستاگرام می‌تواند مخاطبان شما را هیجان زده و آماده خرید کند. ویژگی یادآوری اینستاگرام برای عرضه محصولات ایده آل است. می‌توانید به پست‌های فید خود یک یادآور اضافه کنید و در استوری‌ها از استیکر شمارش معکوس استفاده کنید.

شماره 8: تیم متخصص خود را باکمک سایت قالب پست اینستاگرام رایگان معرفی کنید

علاوه بر دیدن محصول نهایی، مشتریان اغلب از دیدن یک نگاه اجمالی به فرآیند و درک اینکه چگونه همه آنها با هم ترکیب می شوند، قدردانی می کنند. طراحی پست اینستا برای نشان دادن پشت صحنه تان راهی عالی برای ایجاد اعتماد و ایجاد ارتباط عمیق تر با مخاطبان است.
به عنوان مثال، می توانید به دنبال کنندگان نشان دهید که یک روز معمولی برای تیم شما چگونه به نظر می رسد. همچنین می‌توانید به آن‌ها نشان دهید که یک افراد تیم تان چطور کارهای تخصصی را که درنظر دیگران دشوار به نظر می‌رسد را به راحتی انجام می دهند. مثل اینکه چطور سفارشات مشتری را بسته‌بندی می‌کنید.
اگر می‌خواهید به سؤالات پاسخ دهید و با دنبال‌کنندگان چت کنید، میزبانی زنده ایده خوبی است، به خصوص اگر از قبل برنامه‌ریزی کرده باشید . پست های اسلایدی و استوری ها نیز گزینه‌های محبوبی برای انتشار محتوای پشت صحنه هستند، زیرا می‌توانید چندین تصویر را برای بیان یک داستان کامل کنار هم قرار دهید.
معرفی افرادی که کسب و کار شما را راه اندازی می کنند یک راه عالی دیگر برای ارائه نگاه اجمالی به دنبال کنندگان از پشت صحنه است. مثلا معرفی متخصصین یک کلینیک پزشکی می تواند به دنبال کنندگان کمک کند تا با برند شما ارتباط بیشتری داشته باشند، به خصوص اگر متخصصین شما به طور منظم با بیماران در محل کلینیک شما تعامل داشته باشند.

بهترین سایت دانلود قالب پست اینستاگرام رایگان

برای ویرایش این طرح ها در سایت دانلود قالب پست اینستاگرام دومینگو کلیک کنید.

شماره 9: یک رویداد را تبلیغ کنید

آیا شرکت شما قصد دارد یک کنفرانس، دوره آموزشی، جشن، یا گردهمایی را میزبانی کند؟ در اینجا چندین ایده برای تبلیغ رویدادهای حضوری و مجازی در اینستاگرام وجود دارد:
سخنرانان یا فروشندگان را معرفی کنید یا مینی لایوهای منتهی به رویداد را میزبانی کنید.
موضوعات یا جلسات را برجسته کنید تا به دنبال کنندگان کمک کنید تجربه را تصور کنند.
برای تشویق شرکت کنندگان به خرید در اسرع وقت، تخفیف های زودهنگام ارائه دهید.
بلیط یا تجربیات مربوط به رویداد را برای ایجاد سر و صدا ارائه دهید.
از رویدادهای زنده گرفته تا تخفیف بلیط تا تخفیف های زودهنگام، ویژگی یادآوری اینستاگرام می تواند فالوورها را تشویق به مشارکت کند. هر تعداد رویداد را که دوست دارید برنامه ریزی کنید، یادآورهایی را به پست های فید اضافه کنید، و شمارش معکوس (با یادآورهای اختیاری) در استوری ها بگذارید.

بهترین سایت دانلود قالب پست اینستاگرام رایگان

برای ویرایش این طرح ها در سایت دانلود قالب پست اینستاگرام دومینگو کلیک کنید.

شماره 10: یک سوال بپرسید یا یک نظرسنجی ارسال کنید تا تعامل برقرار کنید

تعامل یکی از عوامل کلیدی است که الگوریتم اینستاگرام را هدایت می‌کند، به این معنی که ایجاد محتوایی که فالوورها را وادار به لایک کردن، نظر دادن، اشتراک‌گذاری یا ذخیره کند بسیار مهم است. برای الهام بخشیدن به مخاطبان خود برای تعامل بیشتر، نظرات آنها را بپرسید، از آنها بخواهید برای اطلاعات بیشتر به شما پیام بدهند، یا از آنها بخواهید دوستانی را که ممکن است برند شما را دوست داشته باشند تگ کنند.
چه بخواهید در مورد یک رویداد تعامل ایجاد کنید یا مخاطبان خود را در مورد یک محصول هیجان زده کنید، استیکرهای استوری تعاملی اینستاگرام یک گزینه عالی هستند. می توانید از برچسب نظرسنجی برای مقایسه دو گزینه استفاده کنید یا برچسب لغزنده را برای ارائه چندین گزینه بازخورد اضافه کنید. از برچسب مسابقه برای آزمایش مخاطبان خود استفاده کنید یا برچسب سوالات را اضافه کنید تا از دنبال کنندگان دعوت کنید تا از شما هر چیزی بپرسند.
اما قبل از اینکه استیکرهای تعاملی را به استوری خود اضافه کنید می توانید از سایت دانلود قالب پست اینستاگرام دومینگو، قالب های آماده استوری اینستا را نیز ویرایش و دانلود کنید:

بهترین سایت دانلود قالب پست اینستاگرام رایگان

بازاریابی در فضای مجازی با سایت دانلود قالب پست اینستاگرام 

آیا به دنبال روشی ساده و سریع برای بازاریابی در اینستاگرام هستید؟ تمام آنچه که برای تولید محتوای عالی نیاز دارید را می توانید در سایت دانلود قالب پست اینستاگرام دومینگو پیدا کنید.
برای ویرایش قالب های آماده این نرم افزار طراحی آنلاین همه کاره آماده اید؟ کلیک کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین