اشتراک‌گذاری محتوا در استوری‌های اینستاگرام می‌تواند راهی آسان برای برقراری ارتباط با فالوورها، افزایش تعامل با پست اینستا و برجسته کردن برند شما باشد. در واقع، استوری اینستاگرام در حال تبدیل شدن به یک ابزار مهم برای اهداف بازاریابی است. اما آیا راهی وجود دارد که قیمت طراحی استوری اینستاگرام را به حداقل برسانید و همچنان به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کنید؟
بیش از 36 درصد از کسب و کارهای کوچک از این رسانه برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند، در حالی که 25 درصد از نسل جدید نیز  محصولات مورد نیازشان را از طریق استوری اینستاگرام پیدا می‌کند.
برای اینکه قیمت طراحی استوری اینستاگرام را کاهش دهید و در عین حال استوری های واقعاً برجسته و متمایز بسازید، باید از قالب های استوری آماده استفاده کنید. با استفاده از قالب‌ها می‌توانید استوری های زیبا و جذاب اینستاگرام را تنها با چند کلیک ایجاد کنید و به صورت رایگان آنها را دانلود کنید.
ما نحوه طراحی استوری‌های رایگان اینستاگرام را با دومینگو - ابزاری رایگان و کاربردی - و قالب های رایج استوری اینستا که می‌توانید از امروز در طراحی خود استفاده کنید، مرور می‌کنیم.

 

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

 

مزایای استفاده از قالب های استوری اینستاگرام

قالب استوری اینستاگرام یک طرح از پیش ساخته و آماده برای ساخت استوری اینستا است که می‌توانید به سرعت آن را با متن، عکس‌ها یا استیکرهای دلخواه خود پر کنید.
این قالب‌ها ابزاری عالی هستند که می‌توانند زمان تولید محتوای شما را تسریع کنند و همچنین قیمت طراحی استوری اینستاگرام را کاهش دهند و موجب تقویت مهارت های طراحی گرافیکی شما شوند.

زمان طراحی و قیمت طراحی استوری اینستاگرام را کم کنید

استفاده از قالب های استوری اینستاگرام در طولانی مدت باعث صرفه جویی در وقت شما می‌شود. به جای طراحی ظاهری جدید برای هر استوری اینستاگرامی که پست می‌کنید، به راحتی می‌توانید از قالب های استوری از پیش ساخته شده استفاده کنید. این کار زحمت ایجاد طرح های اولیه را از بین می‌برد و انتشار استوری های اینستاگرام را به فرآیندی سریع و بدون استرس تبدیل می‌کند.
قالب‌های آماده یک راه آسان برای کاهش قیمت طراحی استوری اینستاگرام هستند. شما می‌توانید به جای سرمایه گذاری در نرم افزارهای طراحی پرهزینه، از قالب هایی استفاده کنید که معمولاً رایگان یا نسبتاً ارزان هستند.

استوری های حرفه ای طراحی کنید

اگرچه لازم نیست هر استوری اینستاگرام فوق العاده شیک به نظر برسد، اما قالب های آماده می‌توانند به شما کمک کنند طرحی تمیز ایجاد کنید که واقعاً با رنگ‌ها و فونت های زیبا ظاهر شود
معمولاً، محتوای اینستاگرام نسبت به سایر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok جذاب‌تر است. با استفاده از قالب‌های استوری اینستاگرام، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که استوری‌های شما حرفه‌ای، سازگار و باکیفیت به نظر می‌رسند، انگار از فتوشاپ برای طراحی آنها استفاده می‌کنید.  
مزیت دیگر قالب‌ها این است که آنها معمولاً در پکیج هایی که انواع مختلفی از یک طرح  در آنها وجود دارد، ارائه می‌شوند تا استوریهای شما منسجم باشد و قیمت طراحی استوری اینستاگرام نیز به طور قابل توجهی کم شود.

20 قالب استوری اینستاگرام برای استفاده

برای اینکه به شما کمک کنیم در هر کسب و کاری که هستید، قیمت طراحی استوری اینستاگرام را کاهش دهید، 20 نوع مختلف از قالب های آماده استوری اینستا را ته به راحتی می‌توانید در استوری ساز آنلاین دومینگو سفارشی کنید به شما معرفی می‌کنیم:

دانلود قالب آماده برای طراحی استوری این یا آن

استوری اینستاگرام این یا آن به شما امکان می‌دهد دو محصول، خدمات یا طرح را با یکدیگر مقایسه کنید. این قالب برای برجسته کردن محصولات و طرح های مختلف شما مناسب است. اما همچنین می‌توان از آن برای درخواست از فالوورهای تان برای انتخاب بین دو گزینه از جمله تیم‌ها و فیلم‌ها استفاده کرد.

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

این قالب «این یا آن» را با استیکرهای نظرسنجی اینستاگرام هماهنگ کنید تا متوجه شوید که دنبال‌کنندگان شما کدام مورد را ترجیح می‌دهند.

قالب برای طراحی استوری اینستا دانستی

این قالب استوری اینستاگرام دانستی می‌تواند برای دادن اطلاعات بیشتر درباره خودتان، برندتان، اعضای تیمتان، یا اینفلوئنسر یا وبلاگ‌نویسی که با او کار می‌کنید، به دنبال‌کنندگانتان بدهد. این قالب حتی می‌تواند برای بیان مزایا و معایب یکی از محصولات یا خدمات شما استفاده شود.

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

قالب طراحی استوری اینستاگرام نقل قول

اگر ایده ارسال نقل قول‌های الهام‌بخش و انگیزشی راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن محتوای مثبت در پیج اینستاگرام شما است، می‌توانید با قالب های آماده و رایگان دومینگو، قیمت طراحی ایستوری اینستاگرام خود را به طور قابل توجهی کاهش دهید. 

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

قالب استوری اینستاگرام محصول

از یک قالب  استوری تبلیغاتی استفاده کنید تا محصول خود را برجسته کنید و با اشتراک گذاری لینک خرید آن در استوری های خود، دسترسی به آن را به حداکثر برسانید.

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

قالب آماده و رایگان استوری تشکر از فالوورها

آیا می‌خواهید فالوورهای خود را تگ کنید و از آنها برای حمایت شان تشکر کنید؟ برای قدردانی از آنها این قالب استوری تشکر را ویرایش کنید. می‌توانید عکس مشتری یا فالورتان را به این قالب اضافه کنید و یک جمله برای تشکر از او بنویسید. فراموش نکنید که قبل از انتشار در اینستاگرام، استیکر تگ را به آن اضافه کنید.

قالب طراحی استوری پیشنهاد ویژه به مناسبت تعطیلات

تعطیلات فرصت خوبی برای انتشار استوری تبلیغاتی با پیشنهاد ویژه است. می‌توانید هر یک از قالب های مناسبتی دومینگو را برای اعلان فروش ویژه و جشن گرفتن مناسبت های خاص مخصوص برند خودتان سفارشی کنید.
چند نمونه از قالب های آماده برای طراحی استوری مناسبتی را با هم می‌بینیم:

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

قالب های فروش آنلاین

قیمت طراحی استوری اینستاگرام تبلیغاتی معمولا نسبت به استوری های معمولی بسیار بیشتر است. اگر می‌خواهید با انتشار یک بنر تبلیغاتی، فروش کسب‌وکارتان را افزایش دهید باید ویژگی‌ها و مزایای برندتان را برجسته کنید. از این قالب استوری اینستاگرام استفاده کنید تا واقعاً محصولات و تخفیف‌های خود را با طراحی جذاب به مخاطب نشان دهید.

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

قالب های پست وبلاگ

هر قالب آماده و رایگانی می‌تواند برای نمایش بخشی از پست های وبلاگ شما مورد استفاده قرار گیرد. فقط باید یادتان باشد هنگام ارسال استوری در اینستا، استیکر لینک را به استوری اضافه کنید و لینک محتوای وبلاگ را ر آن درج کنید.

ایده استوری تولد

قالب استوری تولد در برنامه طراحی آنلاین دومینگو بسیار متنوع است. از این قالب های می‌توانید هنگام جشن گرفتن سالگرد افتتاح کسب و کار کوچک تان یا جشن تولد یکی از اعضای تیم، استفاده کنید.

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

قالب استوری آموزشی

اگر می‌خواهید ترفندهای سریع یا نکات مفیدی را برای فالوورهای خود به اشتراک بگذارید، می‌توانید از قالب های آماده و رایگان آموزش برنامه ما استفاده کنید تا قیمت طراحی استوری اینستاگرام را به حداقل برسانید.

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

قالب استوری معرفی محصول

بررسی محصول معمولا یکی از پرکاربردترین ایده‌ها برای طراحی استوری اینستا است. 
اگر می‌خواهید محصول جدیدی را از یک برند به مشتریان معرفی کنید، از این قالب استوری اینستاگرام برای برجسته کردن مزایا و ویژگی های آن استفاده کنید.

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

قالب استوری متنی اینستاگرام

استوری های متنی کاربردهای خاص خود را دارند. از این استوری‌ها می‌توانید برای اعلان یک مسابقه یا قرعه کشی، برگزاری نظرسنجی یا نقل قول استفاده کنید.
با استفاده از قالب هایی که طراحی ظریف تری دارند، می‌توانید واقعاً مطمئن شوید که کلمات به خوبی برجسته می‌شوند.

قالب های تک رنگ استوری اینستاگرام

اگر به دنبال داشتن فضایی تمیز و سادا برای استوری های خود هستید، یک قالب تک رنگ استوری اینستاگرام را امتحان کنید.

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

تعداد زیادی قالب با رنگ دلخواه شما در پالت‌های رنگی مختلف وجود دارد که می‌توانید هنگام جستجوی قالب، رنگ مد نظرتان را فیلتر کرده و یکی از آنها را انتخاب کنید.

قالب های چند رنگ استوری اینستاگرام

چه کسی رنگ های پاستلی آرام و سرگرم کننده را دوست ندارد؟ سعی کنید از یک قالب استوری اینستاگرام چند رنگ استفاده کنید تا حال و هوای سرگرم کننده و جذابی را در استوری های خود ایجاد کنید.

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

برای انتخاب بهترین استوری چند رنگ اینستا، فقط کافی است روی رنگ های مورد نظرتان در پنل دومینگو کلیک کنید. حالا می‌توانید صدها قالب آماده و رایگان را مطابق با رنگ هایی که انتخاب کردید ببینید و هرکدام را که می‌خواهید انتخاب کنید.

چگونه با استوری ساز آنلاین دومینگو قیمت طراحی استوری اینستاگرام را کاهش دهیم؟

اگر می‌خواهید قیمت طراحی استوری‌های اینستاگرام را به حداقل برسانید، قالب های رایگان استوری اینستاگرام را در پنل دومینگو فیلتر کنید.

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

حالا می‌توانید با ابزارهای این نرم افزار آنها را به راحتی ویرایش کنید و در عرض چند دقیقه، محتوای چشم نواز برای استوری اینستاگرام ایجاد کنید.

نحوه استفاده از قالب های آماده و رایگان دومینگو 

استفاده از قالب های آماده دومینگو بسیار راحت است. زمانیکه وارد حساب کاربریتان می‌شوید روی گزینه "استوری اینستاگرام" کلیک کنید

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

در پنل سمت راست، گزینه های مختلفی را برای فیلتر کردن قالب‌ها مشاهده می‌کنید که شامل موارد زیر است:
قیمت
موضوع
رنگ

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

اگر می‌خواهید قیمت طراحی استوری اینستاگرام را رایگان کنید، روی این گزینه در بخش قیمت کلیک کنید.

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

قالب های آماده و رایگان را مرور کنید و روی قالب انتخابی خود کلیک کنید تا به به ویرایشگر آنلاین  دومینگو منتقل شوید.
با کمک ابزارهای رایگان این ویرایشگر می‌توانید:
تصویر پس زمینه و متن را تغییر دهید و به دلخواه عکس و استیکر به طراحی استوری اینستا اضافه کنید.

چطور استوری اینستاگرام را با کمترین قیمت طراحی کنیم؟

در نهایت استوری خود را دانلود و به اشتراک بگذارید.

با قالب های آماده و رایگان دومینگو قیمت طراحی استوری اینستاگرام را به حداقل برسانید

ابزار طراحی دومینگو طرح‌های متنوعی را برای ساخت استوری اینستا ارائه می‌دهد که می‌توانید به صورت قالب‌های آماده و قابل ویرایش از آنها استفاده کنید.
امیدواریم این مقاله به شما ایده مناسبی برای تولید محتوای استوری اینستاگرام داده باشد. امروز با دومینگو به صورت رایگان شروع کنید تا محتوای اینستاگرام خود را خلق کنید، به اشتراک بگذارید و پیج تان را توسعه دهید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین