در گذشته این تصور وجود داشت که فقط برند های معروف و پرطرفدار و یا کسب و کار های بزرگ و پر درآمد لازم است که به تبلیغ محصولات، تولیدات و یا کسب و کار خود بپردازند و قسمتی از سود خود را صرف هزینه تبلیغات کنند، اما امروزه با وجود بنر ساز رایگان در انواع مختلف و گوناگون، این امر برای همگان قابل دسترس است.
امروزه با به وجود آمدن کسب و کارهای آنلاین و رونق گرفتن آن ها در بستر وب، صاحب هر کس و کاری در هر ابعادی، حتی فروشنده ی کوچکی که در منزل خود به فروش محصولاتش به صورت آنلاین مشغول است هم نیاز به تبلیغات دارد و برای این امر لزوما نیاز به صرف هزینه های هنگفت نیست و با استفاده از بنر سازهای آنلاین می شود به سطح بالایی از کیفیت و خلاقیت در تبلیغات دست یافت. یک نمونه خوب و ملموس طراحی بهترین تبلیغات برای لباس فروشی با بنر ساز رایگان است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در طراحی بنز متفاوت باشید و خلاقیت به خرج دهید

اولین قدم برای دیده شده در بازار عظیم خرید و فروش، متفاوت بودن است. شما نیاز دارید که مثل بقیه نباشید تا اقبال بیشتری از سوی خریداران را کسب کنید. برای این کار کافی است که خلاقیت شخصی خود را چاشنی کار کنید و تبلیغات منحصر به فرد و شخصی سازی شده را به آسانی با بنر ساز رایگان بسازید.
به عنوان مثال می توانید از بنر ساز رایگان دومینگو استفاده کنید که از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و با قابلیت هایی که دارد شما را از دیگر نرم افزار ها بی نیاز می کند.

در ساخت بنر تبلیغاتی به سلیقه مشتری توجه کنید

قطعا برای شما پیش آمده که به یک سایت سر بزنید و مطالب خاصی را دنبال کنید و یا محصولات خاصی را جستجو کرده یا ببینید و دفعه بعدی که به همان سایت یا نرم افزار سر زده اید، مطالب یا محصولاتی کاملا مرتبط با فعالیت دفعه گذشته به شما نشان داده شود. همین ایده خوبی برای شما می تواند باشد. سلیقه مشتری را بشناسید و بر روی بیشترین بازدید ها یا میزان بالای پسندیده شدن ها تمرکز کنید.
آن تبلیغاتی که بیشترین دنبال کننده را برای شما به ارمغان آورده است تکرار کرده و بر میزان رضایت از کالاهای خود مانور بدهید و همین مسیر را که به رضایت مشتری ها انجامیده است، ادامه دهید.

با بنرساز رایگان قالب های آماده برای دسته بندی محصولات ایجاد کنید

محصولات خود را حتما به صورت دسته بندی شده مرتب کرده و در دسترس قرار دهید. در اکثر مواقع افرادی که به دنبال خرید یک محصول خاص در کمترین زمان ممکن هستند به فضای مجازی سر می زنند و محصول مورد نظرشان سرچ می کنند. مثلا: شلوار جین زنانه
شما برای جدا سازی و دسترسی آسان مشتری می توانید با کمک بنر ساز رایگان، یک طرح خاص طراحی کرده و در قسمتی از سایت قرار دهید که به دسته بندی خاصی از محصولات اشاره کند و یا در قسمت برگزیده ها یا هایلایت صفحه اینستاگرام تان طرح مورد نظر را قرارداده و محصولات مرتبط را در همان هایلایت ذخیره کنید.

با خلق بنرهای جذاب با استفاده از بنر ساز رایگان، برند سازی کنید

برای آن که از رقبای خود متفاوت باشید نیاز به یک شاخصه دارید. این مشخصه می تواند لوگو یا نام تجاری شما باشد که به مرور به برند شخصی شما تبدیل می شود و باعث شناخته تر شدن شما در نزد مشتری ها می شود و این خود یک تبلیغ غیر مستقیم اما موثر است.
اگر لوگو ندارید نگران نباشید اکثر نرم افزار های طراحی، ساخت پوستر و بنر ساز رایگان، امکان طراحی لوگو به ساده ترین شکل ممکن را دارند که با کمی خلاقیت می توانید لوگوی زیبا و با کیفیتی برای کسب و کارتان بسازید.

در طراحی بنر از رنگ های شاد استفاده کنید

در طراحی تبلیغات خود همیشه از رنگ های شاد استفاده کنید. رنگ های شاد و روشن مانند رنگ نارنجی میل به جوان شدن، تکاپو و خلاقیت را بین بینندگان زنده و تقویت می کند و باعث جلب نظر و جذب مخاطب میشود. البته در نظر داشته باشید که از ترکیب رنگ های بسیار در ساخت بنر های تبلیغاتی خود استفاده نکنید چون باعث گیجی و سردرگمی مخاطب می شود. 
وارد یک بنر ساز رایگان شوید، یک پس زمینه شاد انتخاب کرده و تصویر محصول مورد نظر و اطلاعات محصول را وارد کنید. با کمی نور پردازی، فیلتر، قاب و... به همین راحتی می توانید یک بنر تبلیغاتی طراحی و منتشر کنید.

فونت های مناسب را در بنر ساز آنلاین انتخاب کنید

همواره به یاد داشته باشید که هدف شما از تبلیغات، جذب مخاطب و مشتری و فروش اجناس تان است. پس دادن اطلاعات لازم درباره ی اجناسی که برای آن ها تبلیغ می کنید به اندازه طرح بنر شما اهمیت دارد.
اطلاعات را به صورت واضح، خوانا، ساده و قابل فهم در بنر تان درج کنید. آدرس پیج یا مسیری که مشتری باید برای خرید طی کند را هم از یاد نبرید. از فونت های خیلی فانتزی استفاده نکنید، فونت انتخابی هر چقدر ساده تر باشد برای جذب مخاطب بیشتر است، البته همواره می توانید با استفاده از بولد کردن یا برجسته سازی، تغییر اندازه فونت، یا سایه و... به نوشته خود تنوع داده و آن را به صورت مطلوب خود در بیاورید.

 

طراحی بهترین تبلیغات برای لباس فروشی با بنر ساز رایگان

 

انتخاب جمله یا شعار خاص مخصوص برند خود را فراموش نکنید

داشتن جمله یا شعاری که معرف برند شما باشد و هر کسی را بعد از دیدن یا شنیدن آن، به صورت ناخودآگاه به یاد محصولات شما بیاندازد، در مقوله تبلیغات بسیار مهم بوده و کار آمد است. برای رسیدن به این هدف، در گام اول باید شعاری را انتخاب کنید که معرف تفکر شما و البته مرتبط با حوزه فعالیت تان باشد. 
قطعا شما هم عبارت " Just Do It " را در کنار لوگو و آرم نایک دیده اید که به معنای " فقط انجامش بده" است و جمله مشخصه ی این برند است که هم در مقوله فردی و شخصی کاربرد دارد و هم معنایی عام را به ذهن متبادر می کنند.
در بسیاری از مواقع این عبارات و شعار ها باعث می شوند که افراد سخت پسند نیز نظرشان جلب شده و به مشتریان پر و پا قرص محصولات شما تبدیل شوند و خودشان به نمونه ای به عنوان تبلیغ موفق برای شما به حساب آیند. بنابراین در ساخت بنرهای تبلیغاتی خود با بنر ساز رایگان شعار و عبارت معرفه را از یاد نبرید.

رعایت تناسب در طراحی با بنر ساز رایگان را در نظر بگیرید

از دیگر مسائل مهم که در ساخت بنر های تبلیغاتی باید به آن توجه کنیم رعایت تناسب بین اجزای بنر است. اول اینکه باید مشخص کنید که بنر را برای کجا و در چه فضایی می خواهید استفاده کنید. مثلا اگر می خواهید از بنر در اینستاگرام استفاده کنید باید ابعادش مطابق با صفحه نمایش پست یا استوری این نرم افزار اجتماعی باشد و اگر مورد استفاده شما سایت باشد نیز باید ابعاد آن را رعایت کنید.
در ساخت بنر های تبلیغاتی با بنر ساز رایگان، می توانید از قالب ها و طرح های بیشماری که از پیش طراحی شده اند و در برنامه های بنر ساز قرار گرفته اند استفاده کنید. معمولا این قالب ها در اکثر رنگ ها و طرح ها وجود دارند و امکان ویرایش نیز وجود دارد. 
تناسب بین رنگ پس زمینه و فونت انتخابی را فراموش نکنید. بنر تان هر چه ساده تر باشد و فونت آن قابلیت خوانا بودنش بالا تر باشد، یعنی کیفیت بهتری دارد. البته می توانید از تفاوت رنگی در نوشته ها، برای تاکید و برجسته کردن نیز استفاده کنید. 

بهترین بنر ساز های رایگان

دیگر نیازی نیست که برای ساخت بنر های مورد نیاز خود به افراد یا سایت هایی مراجعه کنید که هزینه ی بالایی برای طراحی بنر های تبلیغاتی دریافت می کنند. با استفاده از ابزار های مدرن که به آسانی در دسترس شما هستند می توانید شخصا نیازهای تبلیغاتی کسب و کارتان را مرتفع کنید. این روش استفاده از نرم افزار های طراحی و بنر ساز رایگان، علاوه بر اینکه در ذخیره ی زمان و هزینه به شما کمک شایانی می کند، باعث می شود که شما علاوه بر پرورش و تقویت خلاقیت، نتیجه ی منحصر به فرد داشته باشید.
و علاوه بر تمام مزیت های ذکر شده، شما یک مهارت را آموخته و به مرور در آن کسب تجربه کرده و حرفه ای می شوید که می تواند در آینده برای شما منبع درآمد نیز باشد.
برای آشنایی با بهترین بنر ساز های رایگان رجوع شود به مقاله ساخت بنر آنلاین با بهترین بنرسازهای آنلاین مراجعه کنید.

نکاتی که نباید در طراحی بنر با بنرساز آنلاین فراموش کنید

اگر می بینید که روشی در تبلیغات یا ... برای فرد یا کسب و کاری جواب داده، دلیل نمی شود که حتما همان روش، برای شما هم پاسخگو بوده و شما را به نتیجه مطلوب برساند. مقلد صرف نباشید و راه و روش مناسب خود را پیدا کنید. اما از الگو گیری از برند های معروف و نمونه های موفق گذشته نترسید، شما  همواره می توانید از راهی که به مقصد رسیده استفاده کنید، اما مهم است که با خلاقیت های کوچک شخصی خود آن راه و مسیر را شخصی یا سفارشی سازی کرده و به نتیجه مد نظر تان که منحصر به فرد نیز هست برسید.
همواره در نظر داشته باشید که مغز انسان، به رنگ ها سریع تر واکنش نشان داده و رنگ ها را بسیار سریع تر از متن ها درک و درونی می کند. بنابراین چهره ای که از کسب و کار و محصول تان ارائه می دهید از اهمیت دو چندانی برخوردار است و برای آن که به موفقیت برسید، نیاز است که روی تبلیغات بیشتر تمرکز و تاکید کنید.
استفاده از بنر های تبلیغاتی و بنر ساز رایگان را فراموش نکنید، چون طبق آمار های ارائه شده چیزی بیشتر از نود درصد مصرف کنندگان بر اساس ظاهر و تصاویر موجود در بنر ها و پست های تبلیغاتی، تصمیم به خرید محصولات می‌ گیرند. پس با تکیه بر تبلیغات موثر و هدفمند به کسب و کار خود کمک کرده و به موفقیت بیش از پیش برسید.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد، در زمانه ای زندگی می کنیم که تمام جنبه های زندگی ما به اینترنت، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی گره خورده است و فردی می تواند در این فضا موفق باشد که بتواند هر چه زود تر خودش را با این فضا مطابقت دهد. کسب و کار ها هم از این مقوله مستثنی نیستند و باید خودشان را با این فضا عادت دهند تا از رقبای خود جا نمانند.
برای دیده شدن و موفقیت در این فضا، تبلیغات درست و اصولی بسیار موثر است. شاید در نگاه اول تبلیغات  کار سختی به نظر نیاید، اما کار بسیار مهم و حساسی است. به عنوان مثال اگر اطلاع درستی نداشته باشید که چه زمانی، چه مکانی و به چه روشی تبلیغ کنید، عملا سرمایه و زمان تان را هدر داده اید بدون آن که به نتیجه مطلوبی برسید.
استفاده از ابزار های کمکی مانند بنرساز آنلاین دومینگو در این راه به شما بسیار کمک می کنند، از نمونه های موفق این ابزار ها می شود به برنامه های طراحی، ادیت و بنر ساز رایگان اشاره کرد که می توانند به شما مثلا در طراحی بهترین تبلیغات برای لباس فروشی با بنر ساز رایگان کمک کنند.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین