با وجود 150 میلیون کاربر در پلتفرم اینستاگرام، جای تعجب نیست که برندها برای تولید محتوا و جذب مخاطبان جدید در این پلتفرم با هم رقابت می کنند. اما مانند بسیاری از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، اگر بازاریابان نتوانند از ابزارهای مناسب برای برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبین استفاده کنند، عملا سرمایه‌گذاری که برای افزایش فروش در اینستاگرام اختصاص داده شده به هدر می رود. یکی از راهکارهای موثر در این زمینه، استفاده از بهترین نرم افزارهای ساخت بنر اینستاگرام و تبلیغات در پیج های پرمخاطب برای افزایش فروش هر کسب و کاری از جمله فروشگاه مبلمان است.
مطمئنا اینستاگرام نه تنها ارزش سرمایه‌گذاری برای بازاریابی و تبلیغات را دارد، بلکه زمانی که به درستی انجام شود می‌تواند به افزایش فروش برندهای مبلمان و قرار گرفتن برند آنها در خط مقدم انتخاب مصرف‌کنندگان کمک کند. این راهی است که نه تنها آگاهی از برند شما را افزایش می دهد، بلکه برای تجارت و تبلیغ محصولات شما به روشی سرگرم کننده و جالب در دسترس است.
 اگر برای تبلیغ و بازاریابی برند خود قصد استفاده از بهترین نرم افزارهای ساخت بنر اینستاگرام را دارید تا بنرهای تبلیغاتی جذابی طراحی کنید، نکات زیر را فراموش نکنید:

اینستاگرام محل اشتراک گذاری محتوای تصویری است

برخلاف سایر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، اینستاگرام فقط یک پلت فرم اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو است. این چیزی است که مخاطبین از شما انتظار دارند. بنابراین، زمانیکه شروع به طراحی بنر تبلیغاتی با بهترین نرم افزارهای ساخت بنر اینستاگرام می کنید، باید از تصاویر، استیکرها، ویدئوها و هر رابط بصری دیگری که توجه مخاطبتان را جلب می کند استفاده کنید و کمتر از متن و حاشیه نویسی بهره ببرید.
از طرف دیگر، آمارها نشان می دهد که 40٪ از مردم در مقایسه با متن به تصاویر بهتر پاسخ می دهند و همچنین تصاویر 60000 برابر سریعتر از متن پردازش می شوند. این بدان معناست که بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام که با طراحی جذای توسط بهترین نرم افزار ساخت بنر خلق شده اند، در مقایسه با پست های فیس بوک یا توییتر شانس بیشتری برای دیده شدن توسط بینندگان دارد. این نوع بازاریابی، برای فروشندگان مبلمان بسیار مهم است زیرا با تبلیغ روزانه در اینستاگرام با بنرهایی که برند شما را به دنبال کنندگان یادآوری می کنند، می توانید مطمئن باشید دفعه بعد که به دنبال خرید مبلمان هستند، وب سایت تجاری یا ویترین فروشگاه شما در ذهن آنها خواهد بود.

حتی برای استفاده از بهترین نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام هم نیاز به یک استراتژی برنده دارید

درست مانند بقیه کانال های اجتماعی، برای تبلیغات بنری در اینستاگرام نیز باید یک استراتژی برنده داشته باشد تا بتوانید بیشترین بهره را از تلاش های خود ببرید و موفقیت خود را به درستی اندازه گیری کنید. در ادامه چند نکته و ترفند وجود دارد که می توانید برای پیاده سازی یک استراتژی برنده در تبلیغات اینستاگرام از آنها استفاده کنید:

1. طراحی بنر تبلیغاتی برند خود را با بهترین نرم افزار ساخت بنر اینستاگرام شخصی سازی کنید.

از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، می توانید از آن برای ارتباط با مشتریان خود در سطح شخصی تر استفاده کنید. به عنوان مثال، به آنها نگاهی از درون به برند خود بدهید. تصاویر مبلمان های جدید را با آنها به اشتراک بگذارید، عکس‌های جذابی از مبلمان های فروشگاهتان در دکوراسیون های مختلف بگیرید و به صورت اسلایدشو در بنرهای تبلیغاتی تان نشان دهید. از مشتریان قبلی تان بخواهید از فضای خانه شان که مبلمان را در آن چیده اند عکس بگیرند و برای شما ارسال کنند و برای زیباترین چیدمان که لایک و کامنت بیشتری دریافت کند، جایزه بگذارید. با اشتراک گذاری این نوع پست ها به ایجاد ارتباط قوی با فالوورهای خود و ایجاد تمایل مشتری به برند تان کمک کنید.
در بهترین نرم افزار های ساخت بنر اینستاگرام مانند دومینگو، به قالب های آماده ای که توسط طراحان حرفه ای تهیه شده، دسترسی دارید که می توانید با الهام گرفتن از سبک و عکس‌های موجود در آنها، بنر تبلیغاتی جذابی برای ایجاد ارتباط شخصی با مشتریان خود در اینستاگرام طراحی کنید.

2. به مشتریان یک نمای کلی «از مبلمان موجود در فروشگاه» خود بدهید.

با ابزارهای موجود در بهترین نرم افزارهای ساخت بنر اینستاگرام می توانید جزئیات با کیفیت را در بنر تبلیغاتی خود نشان دهید تا به مشتریان خود در تجربه خرید آنلاین مبلمان کمک کنید. با نمایش تصاویر باکیفیت از نماهای مختلف مبلمان، از اینستاگرام برای برجسته کردن ویژگی های منحصر به فرد محصولات خود استفاده کنید که جزئیات و طراحی بی نظیر آنها را نشان می دهد. این امر به جلب اعتماد مصرف کننده نسبت به کیفیت محصولات شما کمک می کند.
توصیه می کنیم برای عکاسی از انواع مبلمان خود روی یک دوربین با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید تا بر جزئیات محصولات خود تأکید کنید. هرچه تصویر بهتری بگیرید، احتمال بیشتری وجود دارد که اعتماد مصرف کننده را به مبلمان خود و برندتان به عنوان یک ارائه دهنده مبلمان جلب کنید.

 

چطور از بهترین نرم افزار ساخت بنر اینستاگرام برای تبلیغ فروشگاه مبلمان استفاده کنم؟

 

3. در طراحی بنر تبلیغاتی #هشتگ را فراموش نکنید.

هشتگ ها یک راه عالی برای افزایش تعامل هستند. از آنجایی که بسیاری از کاربران از هشتگ برای جستجوی اهداف خود استفاده می کنند، با افزودن هشتگ های محبوب و مرتبط، بازدید کاربران از بنر تبلیغاتی (و برند) خود را افزایش می دهید. همچنین می‌توانید از کمپین‌های هشتگ مخصوص تبلیغات برای کمک به جذب بازدیدکنندگان به وب‌سایت تجاری خود استفاده کنید، که می‌تواند به افزایش توجه و نرخ تبدیل کمک کند.
یکی دیگر از استراتزی های بازاریابی در فتوشاپ راه اندازی کمپین با هشتگ تولید شده توسط کاربر است که با استفاده از آن می توانید قدم بعدی را در تعامل با مشتری بردارید. از فالوورها دعوت کنید تا تصاویری از چیدمان خانه شان با مبلمان شما که در دکوراسیون خود گنجانده اند، با  یک هشتگ خاص پست کنند. #دکوراسیون_مبلمان یا #چیدمان_مبل می تواند هشتگ های مناسبی باشد. قطعا شما می توانید پیشنهادهای بهتری داشته باشید. خودتان را محدود نکنید و هر ایده جذابی که به ذهنتان می رسد را امتحان کنید.

4. همیشه نتایج بازاریابی و تبلیغات خود را پس از انتشار بنر در اینستاگرام ارزیابی کنید.

کار شما با ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام توسط بهترین نرم افزارهای طراحی و انتشار آن در پیج های پرمخاطب تمام نمی شود، شما باید اطمینان حاصل کنید که در حال ارزیابی سطح تعاملات کاربر با محتوای خود برای بهینه سازی حساب اینستاگرام تان هستید. در حالی که اینستاگرام هنوز در حال توسعه روش هایی برای ارائه تجزیه و تحلیل و ارزیابی است، برنامه های جانبی زیادی مثل Statigram نیز وجود دارند که داده‌هایی در خصوص عکس‌ها و پاسخ‌های کاربران به شما می‌دهند. Statigram به شما نشان می‌دهد که کدام عکس‌ها جذاب‌تر بوده اند، کدام فیلترها بیشترین لایک/کامنت را دریافت کرده‌اند و چگونه می توانید استفاده از هشتگ خود را بهینه کنید. سپس می‌توانید این تجزیه و تحلیل ها را برای بهبود آگاهی از برند و تبلیغات موثرتر به کار ببرید

چطور از بهترین نرم افزار ساخت بنر اینستاگرام برای تبلیغ فروشگاه مبلمان استفاده کنم؟

فروشندگان مبلمان باید بدانند که نوآوری کلید هر بازاریابی موفقی در رسانه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام است. با پیوستن برندهای بیشتر و بیشتری به اینستاگرام، بسیار مهم است که در راه اندازی کمپین ها، تولید محتوا، افزایش اگاهی ازبرند، تبلیغ مبلمان و ایجاد تعامل با مشتری، خلاق باشید.
بهترین نرم افزارهای ساخت بنر اینستاگرام، هزاران قالب اماده و از پیش طراحی شده را در اختیار شما قرار می دهند اما این خود شما هستید که باید خلاقیت تان را به کار ببندید و از این قالب ها به طور موثر در تبلیغات و بازاریابی برندتان استفاده کنید.

معرفی بهترین نرم افزار ساخت بنر اینستاگرام

تا قبل از معرفی سایت ها و اپلیکیشن های بنرساز آنلاین، اگر از شما می پرسیدمد بهترین برنامه ساخت بنر برای اینستاگرام کدام است قطعا از نرم افزار فتوشاپ یا ایلاستریتور نام می بردید. نمی توان انکار کرد که قابلیت های این نرم افزارها برای طراحی انواع محتواهای گرافیکی از پست و استوری گرفته تا بنرهای تبلیغاتی بسیار بی نظیر است اما اشکال بزرگ استفاده از این برنامه ها، منحنی یادگیری بسیار زمانبر و پیچیده شان است که استفاده از ان را برای افراد مبتدی مشکل می کند.
بنایراین، اگر قصد دارید خودتان برای فروشگاه مبلمان تان شروع به تبلیغات با ساخت و انتشار بنر تبلیغاتی در اینستاگرام کنید، به عنوان بهترین نرم افزار ساخت بنر اینستاگرام، بهتر است از برنامه های تحت وب مثل بنرساز انلاین دومینگو استفاده کنید.
با استفاده از این برنامه نه تنها نیازی به نصب یا دانلود هیچ نرم افزار یا املیکیشنی ندارید بلکه نیازی نیست ساعتها وقت بگذارید و با ابزارهای موجود در آن اشنا شوید. 
نرم افزار دومینگو دارای قالب های اماده از پیش طراحی شده برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام است که به شما کمک می کند طی چند دقیقه طرح مورد نظرتان را بسازید. رابط کاربری ساده آن نیازی به آموزش ندارد شما به راحتی می توانید با چند کلیک ساده، رنگ، متن، فونت، تصاویر، استکیر ها و غیره را به طراحی خود اضافه کنید و آنها را ویرایش نمایید.
به نظر می رسد بهتر است خواندن را متوقف کنید، وارد نرم افزار دومینگو شوید و شروع به ساخت بنر تبلیغاتی منحصر به فرد خود کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین