آیا ایدههای طراحی پست اینستا برای غذای بیرون بر شما تمام شده است و به نظر میرسد هیچ محتوای مناسبی برای تبلیغ کترینگ شما مناسب نیست؟ آیا هر ایده ای که برای بازاریابی رستوران تان انتخاب میکنید، تکراری به نظر میرسد؟ قالب های رایگان دومینگو که با ایده های منحصر به فرد طراحی شده اند، این مشکل را حل خواهند کرد!
در این مقاله، قالب های آماده نرم افزار دومینگو و چند ایده شگفت انگیز طراحی پست اینستا برای غذای بیرون بر را با شما به اشتراک میگذاریم.
این ایدهها مطمئناً به شما کمک میکند تا پیج کترینگ خود را پر از محتوای شگفت انگیز و پست های جذاب نگه دارید.
چرا طراحی پست اینستا برای غذای بیرون بر مهم است؟
به نظر میرسد در بین تمام صنایع، بازاریابی رسانه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام به طور منحصر به فردی برای کسب و کار های مرتبط با غذا مانند کترینگها و رستورانها، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
رستورانها در حال حاضر بیش از گذشته از این رسانه اجتماعی برای جذب تعداد زیادی از مشتریان بالقوه استفاده میکنند زیرا:
پست و استوری اینستاگرام کاملا بصری است.
امکان تعامل با مشتریان به صورت مستقیم وجود دارد.
تبلیغات را میتوان دقیقاً بر اساس جمعیت و رفتار مخاطب هدف انجام داد.
18 ایده طراحی پست اینستا برای غذای بیرون بر
استاتیستا آماری را منتشر کرده که نشان میدهد کترینگ هایی که با طراحی پست اینستا برای غذای بیرون بر تبلیغات میکنند، ۵۷درصد فروش بیشتری را تجربه کرده اند.
با توجه به توضیحات بالا میتوانید درک کنید که چرا تقاضا برای حضور پررنگ در اینستا با طراحی پست و استوری های جذاب تا این حد بالا است. پس بهتر است وقت را هدر ندهیم و هرچه سریعتر با ایده هایی که میتواند به شما در جذب مخاطبین بیشتر برای پیج غذای بیرون بر کمک کند، آشنا شوید.
1. اشتراکگذاری مجدد محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)
آیا میدانید نیمی از مشتریان فقط وقتی مطالبی را که توسط کاربران دیگر به اشتراک گذاشته شده در پیج کترینگ یا رستوران میبینند، تصمیم میگیرند از آنها غذا سفارش دهند؟ اشتراک گذاری مجدد محتوای تولید شده توسط کاربر همراه با برچسب موقعیت مکانی و عکس های دوست داشتنی مشتریان تان که حین خوردن غذای سفارش داده شده از رستوران شما گرفته شده، بهترین ایده طراحی پست اینستا برای غذای بیرون بر است.
فراموش نکنید زمانیکه عکسهای خیرهکننده مشتریان تان را در صفحه اینستاگرام با اجازه مشتری خود به اشتراک میگذارید حتما از هشتگ های مرتبط و هشتگ نام رستوران تان نیز استفاده کنید.
اضافه کردن هشتگ های پربازدید شانس دیده شدن پست و استوری شما را افزایش میدهد.
2. پست های تبلیغاتی و پیشنهاد ویژه در مناسبت های خاص منتشر کنید
پیشنهاد ویژه برای سفارش غذا در مناسبت های خاص مانند روز مادر، روز پدر یا اعیاد جزء پست های موثر در رسانه های اجتماعی است. این پست های تبلیغاتی، یک روش فوق العاده برای افزایش فروش در یک بازه زمانی خاص است.
شما حتی میتوانید برای جذب مشتریان بیشتر پیشنهاد یک شام رایگان را مثلا در شب تولد مشتریان وفادار خود بدهید.
ایده های خلاقانه دیگری را نیز برای انتشار پست در پیج غذای بیرون بر میتوانید در قالب های آماده دومینگو پیدا کنید و با ابزارهای حرفه ای و رایگان این نرم افزار تحت وب آنها را برای پیج اینستا خود سفارشی کنید.
3. تصاویر مشتریان را در حال سفارش غذا از کترینگ تان به اشتراک بگذارید
تصاویر مشتریان یک منبع تبلیغاتی عالی هستند که میتوانند مخاطبین شما را تشویق کنند که تا از پیج غذای بیرون بر شما سفارش دهند.
یکی از روشهای آسان و مخاطب پسند، استفاده از عکسهای مشتریانتان در طراحی پست اینستا برای غذای بیرون بر است.
مزیت دیگر انتشار این نوع پست در این است که مشتریان شما را تشویق میکند تا آن پست را در پیج خودشان به اشتراک بگذارند و همین اشتراک گذاری موجب میشود صفحه شما بیشتر شناخته شود.
البته بازهم فراموش نکنید که تصاویر مشتریان را با اجازه خودشان منتشر کنید.
4. آیتم های منوی فصلی را با طراحی پست اینستا برای غذای بیرون بر تبلیغ کنید
اکثر کترینگها و رستورانها، دارای منوی فصلی هستند و غذاهای جدیدی را در هر فصل به منوی خود اضافه میکنند. اگر میخواهید مشتریانتان با شما تعامل بیشتری داشته باشند میتوانید این آیتم های جدید را در منوی خود به صورت یک پست منتشر کنید و البته به خاطر داشته باشید که از تصاویر خوشمزه و خوشرنگ این غذاها نیز در پست خود استفاده کنید تا اشتهای مخاطبین تان تحریک شود.
با همین ایدههای ساده برای پیج غذای بیرون بر، میتوانید به سادگی بازار را مال خود کنید. در نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو چندین قالب متنوع برای پیشنهاد منوی روز وجود دارد که میتوانید انها را به دلخواه خود ویرایش کنید.
5. از مخاطبین تان درباره غدایی که دوست دارند نظرسنجی کنید
نظر سنجی از مخاطبین یک فرصت فوق العاده برای دریافت نظرات انها و تعامل بیشتر است.
از سرآشپز یا متخصص تغذیه کمک بگیرید و یک جلسه پرسش و پاسخ زنده راه بیندازید میتوانید از متخصص بخواهید به صورت زنده توضیح دهد که آیا وعده غذایی شما به اندازه کافی مغذی است یا خیر. سپس به مخاطبین فرصت بدهید که سوالات خود ا بپرسند و به این ترتیب مخاطبان نیز میتوانند با شما ارتباط برقرار کنند
6. از تصاویر واقعی غذاهای کترینگ خود برای طراحی پست اینستا استفاده کنید
تا به حال تبلیغات رستورانی را دیده اید که دهان شما را آب بیندازد و شما را وادار کند همان لحظه از آنها غذا سفارش دهید؟
هیچ چیز به اندازه تصاویر اشتها برانگیز، مشتریان گرسنه را تحریک نمیکند که غذایی را از کترینگ شما سفارش دهند.
اشتراک گذاری عکس های اشتها برانگیز از غذای بیرون بر به دلیل سادگی و کارایی آن، یکی از بهترین ایده های طراحی پست اینستا و تبلیغات در رسانه های اجتماعی است.
برای ساخت چنین پست هایی فقط کافی است اصول اولیه عکاسی را بیاموزید و با گوشی هوشمند خود از غذاهای تان در فضایی خاص عکس بگیرید سپس انها را وارد نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو کرده و با استفاده از قالب های آماده یک پست اینستاگرام جذاب طراحی کنید.
7. نکات و ترفندهایی را برای تهیه غذا در پست های اینستاگرام ارائه دهید
یک روش فوق العاده برای درگیر کردن مخاطبین، به اشتراک گذاشتن نکات و ایده هایی برای تهیه و پخت غذا است.
اگر بتوانید در طراحی این نوع پست اینستا برای غذای بیرون بر محتوای خلاقانه و کاربردی ایجاد کنید، میتوانید بیشترین ترافیک را به دست آورید.
نیازی نیست به فکر طراحی پست باشید قالب های آماده برنامه دومینگو صدها قالب رایگان را در اختیار شما قرار میدهد فقط کافی است اطلاعات تخصصی برای پخت غذا یا سرو غذا را با بیانی شیوا و جذاب به هر یک از این قالبها اضافه کنید و در مدت کوتاهی نتیجه آن را ببینید.
8. اقدامات بهداشتی و ایمنی کترینگ خود را ذکر کنید
اعتماد مشتریان به کترینگها پس از شیوع COVID-19 کاهش یافته است. بنابراین، یکی از بهترین ایدههای طراحی پست اینستا برای غذای بیرون بر این است که به مشتریان نشان دهید که تمامی غذاهای شما با رعایت کامل بهداشت تهیه میشود.
میتوانید ویدئوهایی از نحوه درست کردن غذا یا نگهداری مواد غذایی در کترینگ خود تهیه کنید.
همچنین میتوانید عکسهایی از کارکنان تان که ماسک به صورت دارند آپلود کنید و به یاد داشته باشید که نشان دادن پشت صحنه تهیه غذا در کترینگ تان به صورت لایو نیز بسیار به یاد ماندنیتر است.
9. آشپزها و سایر کارکنان کترینگ خود را در پست های اینستاگرام تان معرفی کنید
طراحی چند پست اینستا برای غذای بیرون بر را به معرفی کارمندان، آشپزها و حتی پیک های خود اختصاص دهید!
از شخصیت و توانمندی انها نهایت استفاده را ببرید!
افزودن این جنبه انسانی به پستهای رسانههای اجتماعی به شما کمک میکند تا با مشتری ارتباط برقرار کنید.
اگر مخاطبین با افرادی که در کترینگ شما کار میکنند آشنا شوند بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.
علاوه بر این، انتشار پست از کارکنان تان یک روش فوقالعاده برای معرفی افرادی است که در پشت موفقیت کسب و کار شما هستند.
این کار کارکنان شما را تشویق میکند تا پست های مربوط به خود را در پیج شخصی شان به اشتراک بگذارند، که متعاقباً مخاطبین بیشتری را جذب پیج شما خواهد کرد.
10. هر روز یکی از غذاهای منوی خود را معرفی کرده و ان را به گروه خاصی از مخاطبین پیشنهاد دهید
غذاهای منتخب و مورد علاقه خود را با توصیه سرآشپز به اشتراک بگذارید.
هر وعده غذایی منتخب میتواند با یک عکس، یک کولاژ یا حتی یک فیلم کوتاه به صورت استوری متحرک تبلیلغاتی معرفی شود.
همچنین میتوان شرح مختصری درج کرد تا مخاطبین بدانند این غذاها برای کدام مشتریان مناسب است یا چه چیزی در آن، ارزش امتحان کردن دارد!
در صورت تمایل، میتوانید به مخاطبان بگویید که مواد اولیه این غذا شامل چه ترکیباتی است و از چه چیزی تهیه میشوند.
این ایده عالی را برای طراحی پست اینستا برای غذای بیرون بر امتحان کنید و مطمئن باشید بازخورد فوق العاده ای دریافت خواهید کرد!
11. غذاهای پرفروش خود را به اشتراک بگذارید
لیستی ار پرفروش ترین غذاهای رستوران خود تهیه کنید، سپس کمی وقت بگذارید تا از آنها عکس های جذابی بگیرید این تصاویر را وارد نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دومینگو کرده و با استفاده از یک قالب آماده، پست حرفه ای خود را آماده کنید.
میتوانید دستور غذا را منتشر کنید تا مشتریان بتوانند آن را در خانه درست کنند حتما از بازخورد مشتریان متوجه میشوید که آنها تمایل بیشتری به ارائه این نوع پیشنهاد برای طراحی پست اینستا برای غذای بیرون بر دارند.
درخواست از مشتریان برای نظر دادن درباره بهترین غذای رستوران شما میتواند یک چالش سرگرم کننده باشد!
12. در مورد روش های تحویل غذای بیرون بر اطلاعاتی به مشتریان خود بدهید
بسیاری از افراد که مشتری پر و پا قرص یک رستوران یا کترینگ شده اند برای اولین بار از طریق پست های اینستا با آن آشنا شده اند.
بنابراین میتوانید حدس بزنید که چگونه میتوانید مشتریان بیشتری از طریق منتشر کردن پست های جذاب در اینستاگرام بدست آورید!
در بازار رقابتی امروز که بسیاری از رستورانها و کترینگها در حال جذب مشتری از طریق اینستاگرام هستند، شما نباید این فرصت را از دست بدهید.
هر نوع اطلاعاتی که مورد نیاز مشتریان است از منوی رستوران گرفته تا نحوه سفارش و تحویل گرفتن غذا باید در اختیار آنها قرار دهید. برای اینکه این اطلاعات همواره در دسترس مشتری باشند بهتر است از هایلایت اینستا استفاده کنید.
13. حقایق خنده دار یا سرگرم کننده ای را در رابطه با غذا و مواد خوراکی به اشتراک بگذارید
مطالب جالب و سرگرم کننده که با غذاهای بیرون بر شما مطابقت دارد، منتشر کنید.
به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک کترینگ با غذاهای چینی هستید، درباره تاریخچه غذاها یا نحوه مصرف آنها در کشور چین یا خواص و مواد مغذی که دارند، محتوا بنویسید.
مشتریان طراحی پست اینستا برای غذای بیرون بر همراه با سرگرمی را دوست دارند.
این نوع پستها را میتوانید با پیشنهاد یا تخفیف درباره یک غذای خوشمزه ترکیب کنید تا مشتریان ترغیب به خرید آن شوند.
14. امکان سفارش مستقیم از پیج اینستاگرام را فراهم کنید
ساختار پیج غذای بیرون بر شما به اندازه داشتن محتوای خوب ضروری است.
مفهوم محتوای رسانه های اجتماعی اکنون برای رستورانها کاملاً رقابتی شده است و زمان شروع کار فرا رسیده است.
شما باید به وضوح به مشتری بگویید که چطور میتواند غذا سفارش دهد. در تمام پستها شماره تماس و آدرس تان را در قسمت کپشن بنویسید.
اگر به جز پیج اینستاگرام فروش آنلاین از طریق سایت دارید حتما آدرس سایت را در بیو قرار داده و در انتهای کپشن از مشتریان بخواهید برای سفارش غذا به لینک بیو مراجعه کنند.
15. بهترین ویژگی های کترینگ خود را در طراحی پست اینستا برای غذای بیرون بر نشان دهید
آیا شما در پخت غذاهای خود از محصولات ارگانیک استفاده میکنید؟
آیا تحویل غذای شما در محله نزدیک غذای بیرون بر رایگان است؟
آیا ویژگی منحصر به فردی در رستوران شما وجود دارد؟
آیا در منوی شما غذاهای محلی وجود دارد؟
میتوانید این ویژگیها را در پست های اینستا به اشتراک بگذارید و از تصاویر جذاب همراه با متن های مخاطب پسند استفاده کنید.
در این پستها باید نشان دهید که چرا کترینگ شما ارزش سفارش غذای بیرون بر را برای خریداران دارد و چه ویژگی هایی آن را از سایر رستورانها متمایز میکند.
16. به مخاطبین نشان دهید که برای حفظ محیط زیست اهمیت قائلید
آیا رستوران شما از شیوه های سازگار با محیط زیست استفاده میکند؟
نی های کاغذی، پخت و پز بدون ضایعات، و تمیز کردن بدون مواد شیمیایی همه این موارد مزایایی است که میتوانید به عنوان یک دوستدار محیط زیست بر آن تاکید کنید.
میتوانید یک ویدیوی زنده یا بومرنگ از نکاتی که برای حفظ محیط زیست در کترینگ خود رعایت میکنید، تهیه کرده و با مخاطبین به اشتراک بگذارید.
چطور از قالب های آماده برنامه انلاین و رایگان دومینگو برای طراحی پست اینستا غذای بیرون بر استفاده کنیم؟
از این ایده های خلاقانه و در عین حال قدرتمند، میتوانید برای طراحی پست اینستا برای غذای بیرون بر استفاده کنید.
با این ایده های جدید، نه فقط مشتریان فعلی شما، بلکه سایر مخاطبین به سرعت به شما اعتماد کرده و ترغیب میشوند که از شما خرید کنند.
شما میتوانید با ویرایش و سفارشی سازی قالب های آماده دومینگو، پست های جذابی تهیه کنید و در نتیجه ترافیک بیشتری به دست آورید.
به یاد داشته باشید که ایده های جذاب برای پست اینستا فقط به همین موارد محدود نمی شود با بررسی قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو میتوانید ایده های بسیار بیشتری در حوزه کاری خود را پیدا کنید.
حتی میتوانید از یک صفحه خالی شروع کرده و ایده های خودتان را خلق کنید و بازاریابی کترینگ تان را به درستی در اینستاگرام انجام دهید. مطمئن باشید که نتایج فوق العاده ای برای کسب و کار شما خواهد داشت.