اگر مدتی است که در اینستا فعالیت میکنید حتما متوجه شدید که کیفیت پست های اینستاگرام شما روی تعداد فالوورهای و تعداد لایک های تان تفاوت ایجاد میکند. محتوای باکیفیت یکی از عوامل مهم برای افزایش تعامل آنلاین است.اما طراحی پست اینستا جذاب به صورت منظم برای بسیاری از ادمینها مشکل است. در این شرایط دانلود قالب پست اینستاگرام فروش ویژه میتواند به شما کمک کند ایده های جالب و جدیدی برای جلب توجه مخاطبین تان داشته باشید.
پس بیایید مستقیماً به نحوه جذاب تر کردن پست های اینستاگرام با دانلود قالب آماده بپردازیم!
با چند ترفند ساده، پستهای شما میتوانند در فید پیج تان بهتر دیده شوند و مخاطبان را وادار به تعامل با برند شما کنند!
13 نکته برای جذاب تر کردن پست های اینستاگرام
خوشبختانه اجرای برخی از این نکات بسیار سریع و آسان است. چند نفر دیگر زمان میبرند، اما شما را برای موفقیت آماده میکنند.
شماره 1 - از دانلود قالب پست اینستاگرام فروش استفاده کنید
شما به راحتی میتوانید فقط با پست کردن یک عکس ساده در فید تان، جلب توجه کنید. در واقع، گاهی اوقات باید همین کار را انجام دهید !
نکته مهم ایجاد تنوع در مطالبی است که پست میکنید.
برای حرفه ای تر به نظر رسیدن، باید با ادیت عکس آنلاین و اضافه کردن متن به عکس پستها را جذاب تر کنید.
این کار برای ادمینها و به خصوص افراد مبتدی بسیار سخت و زمانبر است. پس بهتر است به جای ویرایش دستی پست های خود، با دانلود قالب پست اینستاگرام فروش ویژه در زمان خود صرفه جویی کنید. در نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو، صدها قالب اینستاگرام فوق العاده خیره کننده وجود دارد! پس از دانلود قالبها، انتخاب رنگ، طراحی و موارد دیگر به شیوه دلخواهتان امکان پذیر است.
ابزارهای رایگان دومینگو به شما کمک میکند هر قالب را با سایر محتواهای فید برندتان هماهنگ کنید.
برای دانلود قالب پست اینستاگرام فروش ویژه کلیک کنید!
شماره 2 - از تم رنگی مشابه استفاده کنید
اگر یک طراح با تجربه باشید، میدانید که برای پست های اینستاگرام تان باید پست هایی با تم رنگی یکسان استفاده کنید تا پیج تان جذاب تر به نظر برسد.
راههای مختلفی برای هماهنگ کردن تم رنگی پست های اینستاگرام وجود دارد. اما اگر از قالب های آماده پست اینستا دومینگو استفاده میکنید، میتوانید با انتخاب گزینه استایل در نوار ابزار سمت راست و سپس انتخاب تم رنگی مشابه با برندتان، رنگ قالب را با مشابه سایر پستها کنید.
به عنوان یک برند، مهم است که فید اینستاگرام تان را با یک تم رنگی ثابت حفظ کنید.
شماره 3 - عکس های خود را عاقلانه انتخاب کنید
انتخاب عکس های مناسب برای استوریها و پست های اینستاگرام نیمی از کار است. اولین سوال صادقانه ای که باید از خود بپرسید این است: "آیا این عکس ارزش اشتراک گذاری دارد ؟"
دنبال کنندگان فعلی شما میخواهند محتوایی را ببینند که به زندگی آنها ارزش، معنا و علاقه میبخشد. همچنین به خاطر داشته باشید که شما با میلیونها پست برای جلب توجه کاربران رقابت میکنید.
پس باید در مورد محتوایی که دنبال کنندگان و مشتریان بالقوه تان میخواهند ببینند و با آن تعامل داشته باشند، بیشتر فکر کنید. بررسی و دانلود قالب پست اینستاگرام فروش ویژه به شما ایده های بهتری برای طراحی پست های متنوع میدهد که برای مخاطبین تان نیز جذاب باشد.
پس از دانلود قالب پست اینستاگرام فروش میتوانید عکسی را آپلود کرده و به آن اضافه کنید تا محتوای سفارشی خودتان را بسازید.
شماره 4 - هنگام اضافه کردن متن به عکس، دقت کنید.
متأسفانه اینستاگرام به محل اشتباهات گرامری و املایی وحشتناک تبدیل شده است - حتی در صفحه اکسپلور!
اگر میخواهید مخاطبین بیشتری را جذب کنید، تنبل نباشید و مانند میلیونها حساب کاربری دیگر که خوانا بودن محتوا برایشان مهم نیست، بی حوصله و بی دقت متن ننویسید. شما میتوانید بهتر باشید!
قبل از ارسال پست، تمام متن روی عکسها و کپشن را دوبار بخوانید. صرف 1 تا 2 دقیقه بیشتر قبل از پست کردن، ارزش رابطه قابل اعتمادی را که با مخاطبان خود ایجاد خواهید کرد، خواهد داشت.
اگر متوجه خطایی شدید، مطمئن شوید که استوریها و پست های اینستاگرام را ویرایش کنید.
با دانلود قالب پست اینستاگرام فروش میتوانید مطمئن باشید که تمام محتوای موجود در پست های منتشر شده بدون غلط املایی است.
با انتخاب ابزار متن نیز امکان اضافه کردن متن های آماده به پست اینستاگرام شما وجود دارد. تمام این متن های آماده بدون غلط املایی هستند و میتوانید با خیال راحت آنها را به پست اینستاگرامی فروش ویژه استفاده کنید.
شماره 5 - نورپردازی تصاویر پست اینستاگرام فروش ویژه را بهینه کنید
تصاویر در پست اینستاگرام فروش ویژه اهمیت زیادی دارند، بنابراین، هنگام ویرایش عکس یا ویدیو، حتما نورپردازی را در اولویت قرار دهید.
در ادامه نکاتی برای بهبود نور در فیلمها و عکس های اینستاگرام شما (قبل از گرفتن آنها) آورده شده است:
رو به پنجره ای قرار بگیرید که نور به محصول بتابد.
در روزهای آفتابی و نیمه ابری عکسها را در روز و بیرون از منزل بگیرید.
روی مرکز صفحه دوربین خود ضربه بزنید تا نور روی محصول متمرکز شود.
از چراغ های آویز برای روشن کردن محصول تان استفاده کنید.
حتی بدون فیلتر کردن تصاویر، رعایت کردن این نکات، تصاویر و ویدیوهای شما را فوق العاده بهتر میکند!
شماره 6 – برای طراحی پست اینستاگرام فروش ویژه، خلاقیت به خرج دهید
وقتی صحبت از عکسها و ویدیوهایی میشود که میتوانید در پست اینستا به اشتراک بگذارید، باید خلاقیت به خرج دهید. چه محتوایی بیشتر توجه مخاطب شما را جلب میکند؟
اگر معمولاً ویژگی های محصول را پست میکنید، بهتر است مجموعه متنوعی از محتوا را به اشتراک بگذارید، از جمله:
پشت صحنه سرگرم کننده
مقایسه محصول (با رقبا)
دموها
پست های غیر تبلیغاتی (تحصیلات، داستان اصلی)
مسابقات و هدایا
برای افزایش تنوع، پست اینستاگرام فروش ویژه را هفته ای یکبار یا ماهی یکبار منتشر کنید. به عنوان مثال: اگر اکسسوری میفروشید میتوانید برای طراحی پست اینستا فروش ویژه، قالب های آماده زیر را با ویرایشگر دومینگو سفارشی کنید.
شماره 7 - از تم گرید یا پازلی برای چیدمان پیت های فیدتان استفاده کنید
بسیاری از حساب های اینستاگرام از یک گرد شامل 9 مربع در فیدشان استفاده میکنند تا یک تم پازلی یا گرید افق یا عمودی را با انتشار پست های مشابه و منظم بچینند. این روش میتواند به شما کمک کند فید خود را در مرکز توجه قرار دهید و آن را بهینه کنید.
استفاده از بنرهای تبلیغاتی ۳ تکه و ۶ تکه نیز که با انتشار ۳ یا ۶ پست هماهنگ در اینستا طراحی میشود یک استراتژی بازاریابی حرفه ای است. در این روش، کل بنر با کنار هم قرار گرفتن 9 پست مربعی اینستا کامل میشود، در عین حال هر پست روی موضوع خاصی متمرکز شده است.
تم گرید میتواند در امتداد یکی از خطوط عمودی یا افقی نیز چیده شود.
اگر برای طراحی تم پازلی یا گرید از پک پست اینستاگرام دومینگو استفاده کنید، فید شما هنرمندانه و متعادل جلوه داده میشود، بدون اینکه مجبور باشید پستها را از اول طراحی کنید و نگران هماهنگ نبودن آنها باشید.
در پک پست های پازلی یا گرید اینستا، قالب پست اینستاگرام فروش ویزه نیز وجود دارد که میتوانید برای تبلیغات از آن کمک بگیرید.
شماره 8 - محتوایی را که قبل به اشتراک گذاشتید مجددا با طراحی متفاوت منتشر کنید
فالوورهای وفادار شما، انتظار محتوای جدید و متنوع را در پیج تان دارند. اما شما میتوانید با پست کردن محتواهای قدیمی با طراحی متفاوت آنها را شگفت زده کنید،این محتوا برای دنبال کنندگان جدیدتان نیز جالب است و میتواند در مقایسه با سایر پیج هایی که دنبال میکنند، برایشان جدید باشد.
شماره 9 - چندین عکس از محصول تان را به پست اینستاگرام فروش ویژه اضافه کنید
گاهی اوقات تنها چیزی که پست فروش ویژه شما واقعاً نیاز دارد چند عکس باکیفیت و متفاوت از یک محصول است. به جای اینکه همیشه سوژه خود در مرکز قرار دهید، میتوانید چندین عکس را در سمت راست، چپ، بالا یا پایین به قالب اصافه کنید.
برای جلب توجه و نمایش خلاقیت تان، برخی از تصاویر را بزرگنمایی کنید. حتی میتوانید فقط بخشی از محصول تان را یک عکس نشان دهید، این کار موجب میشود مخاطبین شزوع به حدس زدن کنند که ایده خوبی برای متمرکز کردن آنها روی بنر تبلیغاتی است.
شماره 10 - برای طراحی قالب پست اینستاگرام فروش ویژه، یک حرفه ای استخدام کنید
شاید ارزش آن را داشته باشد که یک متخصص را استخدام کنید. آنها تجربه ایجاد محتوای شگفت انگیزی را خواهند داشت که مورد علاقه دنبال کنندگان شما قرار گیرد.
به علاوه، پولی که برای استخدام یک حرفه ای میپردازید، اغلب میتواند بازدهی عالی در فروش، رشد و تبدیل داشته باشد.
شماره 11 - در پست اینستاگرام فروش ویژه حتما یک CTAداشته باشید
با افزودن کال تو اکشن به پست های خود، بر برخی نکات (مانند یک تخفیف عالی) تاکید کنید.
فراخوان برای اقدام، نه تنها میتواند افراد را وادار به انجام کاری کند، بلکه نرخ تعامل با محتوای شما را نیز افزایش میدهد.
شماره 12 - اجازه دهید تصاویر محصولات تان پیام تبلیغاتی تان را به مخاطبین برسانند
گاهی اوقات اصلا نیازی به افزودن متن به عکس ندارید. اگر تصاویر واقعا خیره کننده ای از محصولات خود دارید، گاهی اوقات باید آن را بدون متن منتشر کنید و بگذارید پیام شما را منتقل کنند.
اما، اجازه دهید تأکید کنیم که تصاویر باید واقعا خیره کننده باشند!
شماره 13 - برای انتشار پست اینستا، برنامه ریزی کنید
بهترین پیج های اینستاگرام دارای استراتژی، مدیریت و برنامه ریزی هستند. اگر به صورت تصادفی پست میگذارید، وقت آن رسیده است که درباره نحوه استفاده از اینستاگرام برای رشد کسب و کار خود تجدید نظر کنید.
برنامه ریزی برای انتشار پست های عالی، معجزه ای در برندسازی، تعامل و (امیدوارم) فروش شما ایجاد میکند. اگر طراحی منظم پست اینستاگرام برای شما مشکل است میتوانید با دانلود قالب پست اینستاگرام از ویرایشگر آنلاین دومینگو، در مدت زمان کوتاهی پست های جذاب طراحی کنید.
از چه تصاویری در قالب پست اینستاگرام فروش ویژه استفاده کنیم؟
اکنون شما میدانید که از چه ایده های شگفت انگیزی استفاده کنید تا میزان تعامل خود را افزایش دهید.
اما همانطور که متوجه شدید اصلی ترین عاملی که موجب جذاب تر شدن پست های شما میشود، تصاویر است.
پس باید با استفاده از ایده های خلاقانه عکس اینستاگرام، پست های فروش ویژه خود را جذاب تر کنید !
1. عکس از محصول در طبیعت و فضای باز
دوست نداشتن عکسی که از یک طبیعت فوق العاده گرفته شده، سخت است.
اگر به نورپردازی عکس های محصول خود در فضای باز و در یک محیط طبیعی منحصر به فرد توجه کنید، میتوانید جذابترین عکس های خود را در پست اینستاگرام فروش ویژه منتشر کنید!
در قالب آماده زیر از تصویر کوله پشتی در یک طبیعت زیبا استفاده شده که تبلیغات این محصول را واقعا منحصر به فرد میکند.
2. عکس محصول در پس زمینه سفید
عکس های محصول که روی پس زمینه سفید نمایش داده میشوند به خوبی برای نشان دادن ویژگی های محصول مناسب هستند.
اگر از فضای سفید برای تاکید بر ویژگی های محصول خود استفاده کنید، میتوانید از دنبال کنندگان خود بخواهید درباره آن نظر بدهند!
فراموش نکنید که برای ادامه گفتگو حتما به نظرات آنها پاسخ دهید.
3. از تصاویر حیوانات خانگی در طراحی پست اینستاگرام فروش ویژه استفاده کنید
بسیاری از مخاطبین عکس های حیوانات خانگی و اهلی را دوست دارند.
با عمق میدان بازی کنید و محصول تان را در کنار یک توله سگ بامزه که در پس زمینه قرار دارد، نمایش دهید.
4. در مکان های دیدنی عکس بگیرید
عکس در مکان های دیدنی پتانسیل فوق العاده ای برای جلب توجه مخاطبین دارند. البته آنها گاهی اوقات میتوانند خسته کننده باشند (به خصوص اگر از عکس تکراری یک مکان مشهور استفاده کنید).
برای اینکه از تکراری بودن جلوگیری کنید، بهتر است از زوایای منحصر به فرد برای نمایش یک مکان به روشی جالب استفاده کنید.
همچنین میتوانید با عمق میدان بازی کنید.
به یاد داشته باشید، هدف شما برجسته شدن محصول تان است نه آن مکان دیدنی.
به دنبال کنندگان خود کمک کنید همان مکان قدیمی را از زاویه ای تازه ببینند!
5. از محصول تان، پرتره و عکس های نزدیک بگیرید
قدرت یک عکس پرتره خوب را دست کم نگیرید.
باور کنید یا نه، مردم میخواهند محصول شما را دقیق ببینند.
در واقع، مشتریان شما میخواهند بدانند که محصول شما چه مزیتی نسبت به سایر رقبا دارد.
از عکسهای پرتره برای معرفی محصول، نمایش ویزگی های خاص و آنچه که مشتریان شما دوست دارند استفاده کنید!
6. تصاویر غذا را در پست اینستاگرام فروش ویژه جدی بگیرید
عکس های غذا مورد علاقه بسیاری از اینستاگرامرها است. اما این در صورتی است که بتوانید حداقل بر این 3 عنصر عکاسی در عکس های خود مسلط شوید:
نورپردازی
فضای سفید
رنگها
در قالب پست اینستاگرام فروش ویژه زیر، چشمان شما به سمت رنگ های زنده تصویر کشیده شده است.
این رنگها به این علت جلب توجه میکنند که پسزمینه عکس، «فضای سفید» است، بنابراین بر مواد تشکیل دهنده تأکید میکند و همه اینها به دلیل نور عالی امکان پذیر شده است.
نور طبیعی به نظر میرسد - هیچ تابشی (حتی در شیشه) وجود ندارد.
عکاس احتمالاً از نوعی منبع نور خارجی استفاده کرده است، اما نتیجه آن که بسیار زیبا است، مهم است!
7. بهترین روش طراحی پست اینستاگرام فروش ویژه لباس، نمایش محصولات در پس زمینه ساده است
آیا تا به حال متوجه شده اید که میتوانید با استفاده از یک پس زمینه ساده مشخص کنید که هدف از یک عکس، تاکید بر لباس است؟
عکاسان چگونه این کار را انجام میدهند؟
قالب پست اینستاگرام فروش ویژه زیر را در نظر بگیرید.
پس زمینه کاملاً فضای سفید نیست.
اما ساده است!
تنها رنگی که در عکس خودنمایی میکند رنگ کت و شلوار است.
چگونه بفهمیم به چه چیزی توجه کنیم؟
خب، مردی که در عکس است کت را به حالت خاصی روی شانه انداخته است.
بعلاوه، این عکس به جای تمرکز روی صورت او، کل لباس را به تصویر میکشد.
ترکیب این موارد با هم، به ما میگویند که لباس او نقطه عطف واقعی عکس است.
8. سعی کنید به طراحی مست اینستا، طنز اضافه کنید
"چرا آنقدر جدی هستید؟" 🤡
آیا به گرفتن و ارسال عکس هایی که کمی طنز دارند، فکر کرده اید؟
جوک و کمدی راه بسیار خوبی برای سرگرم کردن مخاطبین هستند.
پس در نظر بگیرید که از یک لحظه خنده دار با محصول تان عکس بگیرید.
عکس های طنز برای پست های مسابقه "و قرعه کشی" نیز عالی است!
از قالب پست اینستاگرام فروش ویژه دومینگو برای جذب مخاطب کمک بگیرید
یکی از هوشمندانهترین راهها برای انتشار پست های خلاقانه، استفاده از قالب های آماده پست اینستا دومینگو است که بیشترین توجه را به خود جلب میکنند!
شما میتوانید به راحتی در نرم افزار ما عضو شده، قالب های آماده را مرور کنید تا ببینید کدام یک بیشترین تاثیر را روی مخاطبین تان دارند.
سپس میتوانید یک نسخه جدید از آن پستها با ابزارهای ویرایشگر آنلاین ما ایجاد کنید.
همین امروز شروع کنید!