استوری های اینستاگرام یک ویژگی سرگرم کننده و جذاب هستند که به یکی از ابزارهای تبلیغات و بازاریابی پرطرفدار تبدیل شده اند. بی دلیل نیست که بسیاری از کسب و کارهای خانگی یا فروشگاه های اینترنتی به دنبال بهترین برنامه دانلود استوری اینستاگرام هستند که در آن قالب های آماده برای طراحی وجود داشته باشد.
این ویژگی پرمخاطب اینستا انقدر در افزایش فروش برندها موثر بوده که تقریبا تمام کسب و کارهای آنلاین باید به این نتیجه رسیده اند که اگر بخواهند با فالوورها یشان تعامل برقرار کنند و نشان دهند که به آنها اهمیت می‌دهند، باید علاوه بر طراحی پست اینستاگرام به فکر طراحی استوری های جذاب باشند. 
خوشبختانه برنامه های زیادی با کاربری آسان برای طراحی استوری اینستاگرام وجود دارد که برای استفاده از آن‌ها فقط به یک گوشی هوشمند نیاز دارید. در این مقاله، بهترین برنامه دانلود استوری اینستاگرام که قالب های آماده جذاب و حرفه ای دارد به شما معرفی می‌کنیم تا به راحتی بتوانید با گوشی موبایل تان پست و استوری تبلیغاتی بسازید.

 

بهترین برنامه دانلود قالب آماده پست و استوری اینستاگرام

 

برنامه دانلود قالب استوری اینستاگرام چیست؟

برنامه دانلود استوری اینستاگرام مانند دومینگو یا کانوا، نرم افزارهایی هستند که با استفاده از هوش مصنوعی کار طراحی را برای شما آسان تر می‌کنند.
قالب‌های استوری اینستاگرام نیز طرح‌بندی‌های از پیش ساخته شده‌ای هستند که دارای گرافیک، رنگ‌ها و استیکر هستند.
برندها معمولا از قالب های آماده استوری اینستاگرام برای طراحی سریع و آسان محتواهای مورد نظرشان استفاده می‌کنند و از فونت‌ها، رنگ‌ها و لوگوها و سایر عناصر برای سفارشی سازی آنها کمک می‌گیرند.
بهترین برنامه دانلود استوری اینستاگرام علاوه بر قالب های آماده دارای ابزارهای طراحی آنلاین و کتابخانه عکس و استیکر حرفه ای هستند که طراحی پست و استوری اینستا را هیجان انگیزتر و در عین حال راحت تر می‌کند.

دومینگو: بهترین برنامه دانلود استوری اینستاگرام و قالب های آماده پست اینستا

دومینگو یک ویرایشگر آنلاین محبوب است که به شما امکان طراحی و دانلود استوری های زیبا را می‌دهد. می‌توانید یکی از قالب های متعدد این برنامه را انتخاب کنید یا از ابتدا طراحی پست و استوری اینستاگرام خود را شروع کنید. 
بعد از طراحی می‌توانید پس زمینه و متن را ویرایش کنید، تصاویر و استیکر را اضافه کنید، و خلاقیت های دیگری را به کار بگیرید تا به نتیجه دلخواهتان برسید. این برنامه ویژگی های بسیاری زیادی دارد با اینحال طراحی پست و استوری اینستاگرام در آن نیازی به تخصص طراحی ندارد.

ویژگی های کلیدی

قالب های متنوع برای طراحی پست اینستا
قالب های حرفه ای برای طراحی استوری اینستاگرام
قالب های آماده برای ساخت بنر تبلیغاتی سایت
قالب های آماده برای ساخت بنر تبلیغاتی، استوری تبلیغاتی و پست تبلیغاتی اینستا
قالب های به روز برای طراحی کارت ویزیت 
صدها تصویر باکیفیت در گالری با موضوعات مختلف 
ابزارهای طراحی عالی مانند قاب‌ها، برچسب‌ها و استیکرها.

InShot: بهترین برنامه دانلود استوری متحرک اینستاگرام

این برنامه درخشان بسیاری از ویژگی های طراحی استوری متحرک اینستاگرام را در خود دارد و کار را برای کاربران مبتدی بسیار آسان کرده است. در این شات می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را ویرایش کنید و کلاژهای جالبی طراحی کنید که بیشترین کاربرد را در طراحی استوری اینستاگرام دارند.
ویرایشگر ویدیوی InShot به شما امکان می‌دهد ویدیوها را برش دهید، کوتاه کنید، تقسیم کنید، سرعت آنها را افزایش دهید یا حتی آنها را با هم ادغام کنید.
از ابزارهای اینشات می‌توانید برای افزودن موسیقی، متن و برچسب استفاده کنید که کاملا رایگان است، اما اگر می‌خواهید فیلترهای بیشتری دریافت کنید یا از شر تبلیغات خلاص شوید، می‌توانید مبلغ کمی بپردازید.
این برنانه برای دانلود استوری متحرک اینستاگرام فوق العاده است.

ویژگی های کلیدی

ویرایشگر عکس و فیلترهای عکس از پیش ساخته شده.
یک ویرایشگر ویدیویی که به شما امکان می‌دهد ویدیوها را به دلخواه خودتان ویرایش کنید.
امکان افزودن موسیقی، متن و استیکر به ویدیوها 
یک کلاژ ساز عالی برای ساخت استوری اینستاگرام 

Mojo: بهترین برنامه دانلود استوری کلاژ اینستاگرام

برنامه Mojo برای طراحی استوری های اینستاگرام که چندین عکس دارند، عالی است. این برنامه دارای ویژگی‌های متحرک سازی تصاویر است که به استوری شما خلاقیت بیشتری می‌بخشد. در این برنامه قالب‌ها و فونت های مینیمالیستی و ظریفی وجود دارد که ویرایش آنها آسان است و نیازی به تخصص طراحی ندارد. اگر می‌خواهید با دانلود استوری اینستاگرام حرفه ای از روی قالب های آماده این نرم افزار، فالوورهای خود را هیجان زده کنید، زودتر دست به کار شوید.

ویژگی های کلیدی

قالب های آماده برای ساخت کلاژهای خیره کننده.
ویژگی متحرک سازی عکس‌ها برای ساخت یک ویدیو به جای استوری عکس.
فونت های متنوع و امکان افزودن فونت

Creative Cloud Express: بهترین برنامه دانلود استوری اینستاگرام

Creative Cloud Express یک ویرایشگر عکس و ویدیوی محبوب است که می‌توانید از آن برای ایجاد استوری های گرافیکی زیبا با متن و افکت های دیگر استفاده کنید. این برنامه نیز دارای قالب های آماده، تایپوگرافی زیبا، موزیک و چندین انیمیشن مختلف است که برای دانلود استوری اینستاگرام جذاب می‌توانید از آن استفاده کنید. تنها مشکل این برنامه، گزینه های بسیار زیاد آن است که استفاده از آن را زمان بر می‌کند.

ویژگی های کلیدی

قالب های متنوع برای طراحی پست اینستا یا استوری اینستاگرام 
ساخت استوری های ویدیویی متحرک 
اضافه کردن موزیک از گالری برنامه یا از تلفن خودتان
گزینه های تایپوگرافی زیبا

Adobe Fresco: بهترین برنامه دانلود استوری اینستاگرام

Adobe Fresco یک برنامه رایگان است که به شما امکان می‌دهد با یک ابزار قدرتمند، در طراحی پست و استوری اینستاگرام خلاق باشید. از این برنامه آنلاین می‌توانید برای جذاب تر کردن عکس‌های محصولات تان استفاده کنید. اگر هنرمند حرفه‌ای هستید، می‌توانید با این برنامه واقعا سرگرم شوید و به عکس‌ها، ظاهری منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده ببخشید.

ویژگی های کلیدی

ابزار طراحی که می‌تواند عکس های شما را به طرحی بی نظیر و هنرمندانه تبدیل کند.

Creator Hub: بهترین برنامه دانلود استوری اینستاگرام

Creator Hub یک ویرایشگر ویدیویی با کاربری آسان است که با فیلترهای زیبا به استوری های اینستاگرام شما چهره واقعی می‌بخشد. این برنامه با همکاری 10 اینفلوئنسر سفر توسعه داده شده است، که هر کدام 6 فیلتر مختلف طراحی کرده اند - همه به طور ویژه طراحی شده اند تا ویدیوهای استوری اینستاگرام خیره کننده به نظر برسند. هر اینفلوئنسر تصمیم گرفت که آیا می‌خواهد یک فیلتر رایگان ارائه دهد یا نه ، و بقیه را فقط با 35 کرون (حدود 3.5 یورو) خریداری کنید. من نمک تو صافی موهامون خریدم و راضی هستم!

ویژگی های کلیدی

ویرایشگر ویدیو با فیلترهای منحصر به فرد.

بهترین برنامه رایگان برای طراحی پست و استوری اینستاگرام قابل ویرایش

از بین برنامه هایی که معرفی کردیم، می‌توانیم ویرایشگر آنلاین دومینگو را به عنوان بهترين برنامه دانلود استوری اینستاگرام با قالب های آماده انتخاب کنیم. اگر خودتان هم با این نرم افزار آنلاین و رایگان کار کنید، متوجه می‌شوید با وجود تعداد زیادی برنامه طراحی پست و استوری اینستاگرام، دومینگو ویژگی های منحصر به فردی ارائه می‌دهد که آن را متمایز می‌کند.
با قالب های آماده پست و استوری اینستاگرام دومینگو دیگر لازم نیست طراح باشید تا خودتان محتوای عالی بسازید. 

بهترین برنامه دانلود قالب آماده پست و استوری اینستاگرام

از ابزارهای دومینگو می‌توانید هم روز گوشی موبایل و هم روی دسکتاپ استفاده کنید و مثل یک طراح حرفه ای که می‌خواهد با دانلود استوری اینستاگرام از روی قالب های آماده، سریع و راحت، جذابیت پیج خودش را چندین برابر کند، خلاقیت داشته باشید. با کمک قالب های آماده و ویژگی های هوش مصنوعی که کیفیت طراحی شما را چندین برابر می‌کند، محتوای درجه یک ارائه دهید. با دومینگو، می‌توانید از صدها قالب بهینه و قابل ویرایش، بای طراحی پست اینستا یا استوری اینستاگرام با ظاهر حرفه‌ای استفاده کنید.
دومینگو ابزارهایی را برای هر طراحی دارد که به دنبال راه های مختلفی برای بهبود کسب و کار خودش است. در ادامه برخی از ویژگی های این برنامه ارائه شده است:
مهم نیست که چه محتوایی خلق می‌کنید، این برنامه می‌تواند نسبت‌های مختلفی را براساس نیاز شما ارائه دهد، از جمله نسبت تصویر 1:1 برای طراحی پست اینستا، 16:9 برای طراحی استوری اینستاگرام یا 9:16 برای طراحی بنر تبلیغاتی و غیره.
در نرم افزا طراحی پست اینستاگرام دومینگو می‌توانید عکس های مورد علاقه خود را از کتابخانه عکس یا گالری گوشی خود آپلود کنید، و هر نوع استیکر، متن یا شکلکی را به آن اصافه کنید تا طرح تان کامل شود. 
بیایید چند قالب آماده برنامه دومینگو را که امکان دانلود استوری اینستاگرام سریع و آسان را به شما می‌دهد با هم مرور کنیم.

قالب های مناسبتی اینستاگرام

قالب های متنوعی برای طراحی پست و استوری اینستاگرام روز مادر، روز پدر، ماه تولد یا روز ولنتاین در این نرم افزار وجود دارد، زمانی که می‌خواهید برای مناسبت های مختلف پست یا استوری طراحی کنید فقط کافی است به این برنامه آنلاین سر بزنید. دانلود استوری اینستاگرام برای مناسبت های مختلف در این نرم افزار بسیار ساده است. شما حتی می‌توانید آنها را طبق سلیقه خودتان ویرایش کنید و با ابزارهای دومینگو رنگ، طرح، چیدمان یا تصاویر آن را تغییر دهید.

قالب های آماده طراحی پست اینستا برای عید فطر

بهترین برنامه دانلود قالب آماده پست و استوری اینستاگرام

قالب های آماده طراحی استوری اینستاگرام برای روز پدر

بهترین برنامه دانلود قالب آماده پست و استوری اینستاگرام

قالب های آماده طراحی استوری اینستاگرام برای روز ولنتاین 

بهترین برنامه دانلود قالب آماده پست و استوری اینستاگرام

دانلود استوری اینستاگرام برای عید با قالب های آماده دومینگو

بهترین برنامه دانلود قالب آماده پست و استوری اینستاگرام

دانلود استوری اینستاگرام برای تولد با قالب های دومینگو 

بهترین برنامه دانلود قالب آماده پست و استوری اینستاگرام

دانلود استوری اینستاگرام برای روز پرستار با قالب های دومینگو

بهترین برنامه دانلود قالب آماده پست و استوری اینستاگرام

قالب های مد اینستاگرام

بهترین برنامه دانلود قالب آماده پست و استوری اینستاگرام

آیا شما فروشگاه آنلاین مد و پوشاک دارید؟ این قالب‌ها برای صاحبان فروشگاه‌ها و سایت‌های آنلاین لباس و پوشاک که می‌خواهند کسب‌وکار خود را متمایز کنند، عالی هستند. 
برای طراحی و ویرایش استوری های مد و پوشاک اینستاگرام کلیک کنید.

قالب های اینستاگرام غذا

بهترین برنامه دانلود قالب آماده پست و استوری اینستاگرام

اگر از هر چیزی که می‌خورید عکس‌هایی با ارزش می‌گیرید و می‌خواهید با طراحی پست اینستاگرام برای رستوران یا کافی شاپ تان، مشتریان را ترغیب کنید که از شما خرید کنند این قالب های آماده طراحی پست اینستا که برای صاحبان رستوران‌ها عالی هستند، از دست ندهید.
قالب های پست و استوری دومینگو برای پیج رستوران و کافی شاپ بسیار متنوع است. از به روزرسانی های منو گرفته تا بنر تبلیغاتی و موارد دیگر به راحتی می‌توانید یک نمونه را که با پیج شما همخوانی داشته باشد، انتخاب و ویرایش کنید. 

قالب های اینستاگرام زیبایی

قالب های طراحی پست اینستاگرام دومینگو برای برند های مراقبت از پوست، مارک های لوازم آرایشی، متخصصان پوست، و متخصصان زیبایی فوق العاده جذاب هستند.

بهترین برنامه دانلود قالب آماده پست و استوری اینستاگرام

اگر به دنبال بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن محصولات مراقبت از پوست خود هستید، دومینگو صدها قالب برای انتخاب شما دارد. قالب مناسب برای اینستاگرامرهای زیبایی و برندهای لوازم آرایشی که می‌خواهند مشتریان را جذب کنند، از اینجا دانلود کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین