لوگو دومینگو

چطور با طراحی پست اینستاگرام لوازم آرایشی فروش تان را افزایش دهید؟

۲۲ مهر ۱۴۰۲

|

زمان مطالعه:‌ ۱۰ دقیقه

اگر می‌خواهید شروع به فروش لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست در اینستاگرام کنید، طراحی پست اینستاگرام لوازم آرایشی بهترین تصمیم شماست. لوازم آرایشی در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه در اینستاگرام بسیار پرطزفدار هستند. اما قبل از فروش باید بدانید که چگونه لوازم آرایشی را در اینستاگرام بفروشید.
اینستاگرام یکی از بهترین و با ارزش ترین پلتفرم‌ها برای تبلیغ لوازم آرایشی است. برای تبلیغات در این پلتفرم نیاز به ایده های جدید و خلاقانه دارید.  نگران نباشید در این پست چند ایده منحصر به فرد را با شما به اشتراک می‌گذاریم که بتوانید از آن برای تبلیغ لوازم آرایشی و فروش بیشتر استفاده کنید.

 

چطور با طراحی پست اینستاگرام لوازم آرایشی فروش تان را افزایش دهید؟

 

۱۰ ایده برای طراحی پست اینستاگرامی لوازم آرایشی

ایده های متنوعی برای طراحی پست اینستاگرام لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد. در این مقاله به شما ۱۰ ایده منحصر به فرد را با قالب های آماده دومینگو معرفی می‌کنیم تا به راحتی شروع به ساخت پست های تبلیغاتی جذاب کنید:

از تصاویر با وضوح بالا برای طراحی پست تبلیغاتی مناسبتی استفاده کنید

عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت بالا را در پست های مناسبتی به کار ببرید و در مناسبت های خاص، محصولات تان را تبلیغ کنید تا فالوورهای بیشتری را جذب کنید. اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، بنابراین برای به دست آوردن فالوور و افزایش تعامل همیشه از عکس های محصول با ظاهر حرفه ای استفاده کنید. قالب های آماده پست اینستاگرام مناسبت دومینگو نیز به شما کمک می‌کند در روز های خاص مثل روز ولنتاین، روز مادر، عید فطر، عید نوروز و غیره محصولات تان را به راحتی تبلیغ کنید:

چطور با طراحی پست اینستاگرام لوازم آرایشی فروش تان را افزایش دهید؟

در پست های اینستاگرام، داستان های سرگرم کننده بگویید

برای تقویت تعامل سعی کنید روی داستان سرایی تمرکز کنید. مردم به دو دلیل برندها را در اینستاگرام دنبال می‌کنند: 
عکس‌های عالی که از یک هدف جالب پشتیبانی می‌کنند یا داستان‌هایی را بیان می‌کنند که مردم می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. 
بنابراین، بازاریابی با داستان سرایی اجتماعی افراد بیشتری را جذب می‌کند و آنها شروع به صحبت در مورد برند شما می‌کنند.

با طراحی پست اینستاگرام لوازم آرایشی شروع به برندسازی کنید

هر زمان که مشتریان فید شما را مشاهده می‌کند، باید مناسب و پر از پست های ارزشمند باشد. برای برندسازی موفق، باید پست هایی طراحی کنید که مطابق با رنگ و طرح لوگوی برند شما باشد و از یک تم رنگی پیروی کنند. 
پست های اینستاگرام باید از نظر بصری جذاب باشند و تاثیر خوبی بر بینندگان بگذارند. 

سوالات متداول لوازم آرایشی خود را به اشتراک بگذارید 

اگر می‌خواهید لوازم آرایشی برند خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی بفروشید، ابتدا نکات زیبایی و مراقبت از پوست و سوالات متداول را با کاربران به اشتراک بگذارید. 
از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، می‌توانید به راحتی پست های سوال و جواب جذابی مربوط به نکات زیبایی را برای کاربران به اشتراک بگذارید. در این پست‌ها می‌توانید نحوه استفاده از محصولات خود را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید تا خریداران بیشتری را جذب کند.

چطور با طراحی پست اینستاگرام لوازم آرایشی فروش تان را افزایش دهید؟

برای دانلود قالب های آماده پست اینستاگرامی سوال و جواب کلیک کنید

پست های خنده دار و سرگرم کننده به اشتراک بگذارید

پست های خنده دار می‌توانند گزینه خوبی برای تبلیغ برند شما باشند. اگر برند جدیدی هستید و می‌خواهید مخاطبان بیشتری را جذب کنید، باید محتوای خنده دار و سرگرم کننده را به استراتژی محتوای خود اضافه کنید. از آنجایی که مردم دوست دارند پست های خنده‌دار و مرتبط را ببینند، با برند شما تعامل برقرار می‌کنند و می‌توانند به یک مشتری واقعی تبدیل شوند.

با فالوورهای خود تعامل برقرار کنید

تعامل کلید موفقیت در پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. اگر پست‌های شما تعامل بالایی دارند، الگوریتم‌های اینستاگرام نیز به نفع محتوای شما عمل می‌کنند. همچنین، از طریق تعامل می‌توانید حضور برند خود را در اینستاگرام تثبیت کنید. برای طراحی پست و استوری تعاملی اینستاگرام از این مقاله ایده بگیرید.

نظر مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی تان را به اشتراک بگذارید

برای تبلیغ لوازم آرایشی، توضیح مشتریان قبلی درباره ویژگی‌ها و مزایای محصولات بهترین راه است. اشتراک‌گذاری پست های نظر مشتریان به صورت پست‌، استوری و ریلز برای متقاعد کردن مخاطبین نسبت به خرید محصول از شما بسیار مؤثر است.
نظرات مشتریان نقطه قوت محصولات شماست. همچنین می‌توانید اسکرین شات هایی از نظرات مشتریان در مورد محصول خود بگیرید تا فروش تان را افزایش دهید. 
بنابراین، از این قالب های آماده پست اینستاگرام لوازم آرایشی استفاده کنید و برند لوازم آرایشی خود را در اینستاگرام محبوب کنید. تمام نظرات مفید هستند و می‌توانند فروش آنلاین محصولات شما را افزایش دهند. شما همچنین می‌توانید محصولات خود را در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، لینکدین به روشی مشابه تبلیغ کنید. 

اگر صاحب پیج لوازم آرایشی هستید چه محتوایی در اینستاگرام پست کنید؟

اگر می‌خواهید پیج لوازم آرایشی بهداشتی خود را به صورت آنلاین در پلتفرم های رسانه های اجتماعی رشد دهید و با مشکل مواجه هستید، می‌توانید از قالب های آماده پست اینستاگرام لوازم آرایشی بهداشتی دومینگو کمک بگیرید و ایده های مختلفی را برای افزایش فروش برند لوازم آرایشی خود در اینستاگرام امتحان کنید.

1. با قالب آماده پست اینستاگرام لوازم آرایشی، محصولات تان را تبلیغ کنید

از لوازم آرایشی بهداشتی که می‌فروشید عکس و فیلم بگیرید و در اینستاگرام پست کنید. طراحی این نوع پست‌ها آسان است و راه بسیار خوبی برای راه اندازی کسب و کارتان با کمک اینستاگرام است . عکس های واضح، زیبا و هیجان انگیز محصولات خود را به اشتراک بگذارید تا فروش تان را افزایش دهید و کسب و کار خود را مد روز کنید. حتی می‌توانید برای جذاب تر کردن پست اینستاگرام لوازم آرایشی، از قالب پست اینستاگرام دانستی استفاده کنید. هرچقدر مشتریان اطلاعات بیشتری درباره محصولات شما داشته باشند، فروش شما بیشتر می‌شوو زیرا کسب اطلاعات در مورد مزایای محصول، خرید آن را آسان‌تر می‌کنند.

2. محصولات جدید را با قالب پست اینستاگرام لوازم آرایشی بهداشتی دومینگو معرفی کنید

شما به کاربران دلیلی می‌دهید که شما را دنبال کنند زیرا آنها را قادر می‌سازید درباره جدیدترین محصولات تان با خبر شوند. اگر می‌خواهید هیجان بیشتری ایجاد کنید، یک مسابقه برگزار کنید و هدیه های جالبی به آنها بدهید. هدیه ای متناسب با مخاطب هدف خود ارائه دهید و فکر نکنید که آیا بقیه مخاطبین اینستاگرام چنین هدیه ای را می‌پسندند یا خیر. شرکت کنندگان در مسابقه باید مشتریانی باشند که ممکن است به لوازم آرایشی شما علاقه مند باشند.

چطور با طراحی پست اینستاگرام لوازم آرایشی فروش تان را افزایش دهید؟

3. از قالب پست اینستاگرام مناسبت استفاده کنید و در زمان مناسب محصولات تان را تبلیغ کنید

مردم دوست دارند در مناسبت های خاص مثل روز عید، روز ولنتاین، روز مادر و غیره خرید کنند. مشاهده پست اینستاگرام لوازم آرایشی که علاوه بر تبلیغات، مناسبت های خاصی را به آنها تبریک می‌گوید و تخفیف ویژه ای نیز به همین مناسبت قائل شده، به برقراری نعامل با برند کمک زیادی می‌کند.
 پست اینستاگرام منتسبتی باید دارای عکس هایی باشد که مثل همیشه زیبا و حرفه‌ای به نظر برسند. قالب های آماده دومینگو بهترین راه برای طراحی پست اینستاگرام در مناسبت های خاص است:

چطور با طراحی پست اینستاگرام لوازم آرایشی فروش تان را افزایش دهید؟

برای دانلود قالب آماده پست اینستاگرام مناسبت کلیک کنید.

4. محصولات متناسب با هر فصل را تبلیغ کنید

اگر تابستان است، لوازم آرایشی و بهداشتی تابستانی را تبلیغ کنید. مثلا فروش مام و عطر در این فصل افزایش می‌یابد. اما اگر زمستان است، باید پست های شما، لوازم آرایشی بهداشتی را تبلیغ کند که مخاطبان شما می‌خواهند.
بهترین نکته در مورد پست های اینستاگرام لوازم آرایشی بهداشتی فصلی این است که کاربران بیشتری با آنها تعامل برقرار می‌کنند. به عبارت دیگر، پست هایی که مناسب فصل های مختلف هستند، در آن فصل بازدید بیشتری خواهند داشت. 

5. با اینفلوئنسرها همکاری کنید تا لوازم آرایشی شما را تبلیغ کنند

فالوورهای اینستاگرام تمایل دارند به اینفلوئنسرها اعتماد کنند. بنابراین باید با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید برند شما را تبلیغ کنند. یک راه عالی برای مشارکت با اینفلوئنسرها اعلان یک رویداد و انتشار یک پست اینستاگرام لوازم آرایشی بهداشتی تبلیغاتی در پیج آنها است.
محتواهای زیادی برای پست کردن وجود دارد که کامنت و لایک فالوورها را به خود جلب می‌کند. با این حال، ابتدا باید مخاطبان هدف خود را مشخص کنید . این پلتفرم مملو از جوانان متفکر و متنوع است که همه آنها یک پیج فعال، سلبریتی یا اینفلوئنسر را دنبال می‌کنند . اینفلوئنسری ۱با ده‌ها هزار دنبال کننده که محصول شما را تبلیغ می‌کند، می‌تواند تجارت شما را تقویت کند. 
قبل از شروع، مشخص کنید که از اینفلوئنسر خود چه می‌خواهید، به چه هدفی امیدوارید با تبلیغ محصول خود برسید و از چه پارامترهایی برای سنجش موفقیت کمپین خود استفاده خواهید کرد.

چطور مخاطبان پست های لوازم آرایشی بهداشتی اینستاگرام، را بشناسید؟

اگر می‌خواهید فروش پیج لوازم آرایشی و بهداشتی خود را افزایش دهید، باید مخاطبان اینستاگرام خود را ارزیابی کنید. هر چند وقت یکبار آنها را دوباره ارزیابی کنید، زیرا معمولاً بسیار بزرگتر و متنوع تر از آن چیزی هستند که فکر می‌کنید. شما باید بدانید چه کسانی به محتوای شما علاقه مند هستند و سپس یک استراتژی بازاریابی بسازید. هنگامی که ایده خوبی از محتوای خود داشته باشید، پست های شما بهتر دیده می‌شوند. هر چه مخاطبان شما بیشتر باشد، هر چه بیشتر استراتژی داشته باشید، شانس بیشتری برای ابراز وجود دارید .
اول از همه، گروه‌ها/شخصیت هایی را که تیم بازاریابی شما هدف قرار داده است، جستجو کنید. به کامنت هایی که روی پست اینستاگرام لوازم آرایشی بهداشتی شما گذاشته می‌شود، توجه کنید. گروه های مختلف دیدگاه های متفاوتی دارند: بنابراین سعی کنید آنها را در ذهن خود از هم جدا کنید و بر اساس آن نیازهای آنها را برآورده کنید. برخی توصیه می‌کنند که کمی عمیق تر به پروفایل افراد علاقه مند به برند خود نگاه کنید تا درک بهتری از کل «شخصیت» برندتان داشته باشید. ثانیاً، یاد بگیرید که چگونه از طریق شبکه و تحقیق به افراد دسترسی پیدا کنید .
موارد زیر را از خود بپرسید:
اخیراً برند شما چه کاری انجام داده است که تأثیر قابل توجهی بر مخاطبان هدف شما داشته است؟
 برندهای دیگر برای تشویق مخاطبین شان چه نوع پست های اینستاگرامی لوازم آرایشی منتشر می‌کنند؟
 مشخص کنید چه زمانی باید برای بازدید و لایک بیشتر پست ارسال کنید.
استوری اینستاگرام بسازید تا مخاطبان خود را روزانه درگیر کنید. دوباره، بررسی کنید که چه محتوایی بهترین بازخورد را دریافت می‌کند.
 هشتگ های مرتبط با برند و مخاطبان خود را دنبال کنید تا دنبال کنندگان و مشتریان بالقوه را پیدا کنید.
هنگامی که این پاسخ‌ها را دریافت کردید، آنها را برای مخاطبان هدف خود اعمال کنید و راهبردی را در نظر بگیرید که چگونه با استفاده از اطلاعات جدید خود به آنها دست یابید. می‌توانید بداهه‌سازی کنید یا از یک ایده برای راه اندازی یک کمپین موفق استفاده کنید.

جمع بندی

برای کسب درامد بیشتر از اینستاگرام، هرگز از انجام کارهای ذکر شده در بالا دست نکشید. رسانه های اجتماعی به صورت پویا در حال تغییر هستند . بنابراین، همیشه باید مکالمات مخاطبان خود را دنبال کنید و آنچه را که پست می‌کنید دوباره تحلیل کنید. از یک تقویم محتوا برای سازماندهی انتشار پست اینستاگرام لوازم آرایشی بهداشتی استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در حال رشد است، به اهداف خود می‌رسید و به طور مداوم به راه هایی برای بهبود فکر می‌کنید.
در پایان، داشتن یک حساب کاربری موفق در اینستاگرام مستلزم کار و تحقیق است، اما این به این معنی است که شما باید خلاق باشید و پذیرای ایده‌های جدید باشید. علاوه بر همه نکاتی که برای ساخت پست اینستاگرامی لوازم آرایشی و بهداشتی بحث کردیم، به خاطر داشته باشید که می‌توانید برای سریعتر و جذابتز شدن پست های اینستاگرام از ویرایشگرآنلاین دومینگو کمک بگیرید. 
در این نرم افزار طراحی آنلاین به راحتی می‌توانید صدها قالب آماده با موضوعات متنوع را ویرایش کرده، عکس های واضح و با کیفیت و متن های فروش خود را به آنها اضافه کنید و پس از دانلود کردن به فرمت مورد نظرتان در اینستاگرام منتشر کنید.

دسته بندی مقالات

موضوعات داغ

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه