اگر در حوزه صنعت طراحی اطلاعات زیادی ندارید، سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام ممکن است کمی مشکل به نظر برسد، با وجود تعداد زیادی از فریلنسرهای آماده به کار و طراحان حرفه ای انتخاب یکی لز آنها برای انجام کار مورد نظر شما واقعا پیچیده است.
 از طرفی پیدا کردن بهترین طراح برای سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام ممکن صرفاً تنها مشکل شما نباشد. چون احتمالا در حال بررسی گزینه های دیگر از جمله ساخت بنر آنلاین با بنرسازهای تحت وب یا اپلیکیشن های گوشی هم هستید.
 برای شروع می توانید از چندین متقاضی که مهارت‌های کافی برای طراحی بنر دارند بخواهید نمونه کارهای خود را برای شما ارسال کنند، سپس شرایط کار و قیمت طراحی بنر را از آنها بپرسید.
در نهایت باید بررسی کنید که آیا انها می توانند راه حل های خلاقانه ای برای طراحی بنر منحصر به فرد شما ارائه کنند و آیا رزومه شان نشان می دهد که به موفقیت پروژه ها متعهد هستند یا خیر.
با بررسی این نکات می توانید تصمیم بگیرید که سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام را به کدامیک از طراحان بدهید.
اما اگر بخواهید خودتان شروع به ساخت بنر با برنامه ای طراحی بنر آنلاین کنید، شرایط تا حدودی متفاوت می شود. برای انتخاب بهترین برنامه بنر ساز آنلاین می توانید مقاله " 10 بنرساز آنلاین برای ساخت بنر های جذاب تبلیغاتی اینستاگرام" را مطالعه کنید که به شما کمک می کند بر اساس نیازهای خود یک اپلیکیشن یا نرم افزار طراحی تحت وب برای ساخت بنر خود انتخاب کنید.
اگر هنوز هم تردید دارید که کدام روش برای شما بهتر است، می توانید در ادامه مقاله مزایا و معایب سفارش بنر تبلیغاتی یا ساخت بنر آنلاین را مطالعه کرده و این دو روش را با هم مقایسه کنید تا بهترین راه حل متناسب با نیازهایتان را انتخاب کنید:

مزایا و معایب سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام

مهمترین مزیت سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام به یک طراح حرفه ای در این است که شما از نتیجه نهایی کار کاملا راضی خواهید بود و مطمئنا می توانید با تبلیغات بنر و انتشار آن در پیج های پرطرفدار اینستاگرام به هدف بازاریابی خود برسید.
علاوه بر این، نیازی نیست که شما مهارت خاصی در طراحی داشته باشید و به نرم افزارهای گرافیکی مسلط باشید. فقط کافی است هدف از ساخت بنر را برای طراح سفارش دهید تا در مدت کوتاهی ساخت بنر انجام شود.
با سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام وقت شما نیز کمتر گرفته می شود و نیازی نیست برای طراحی زمان زیادی صرف کنید و با برنامه های مختلف و بنرسازها کلنجار بروید تا به طرح مناسب خود برسید.
با وجود تمام این مزایا، بزرگترین معایب سفارش بنر به طراحان، قیمت بالایی است که برای ساخت بنر از شما دریافت می شود. این هزینه گزاف به خصوص برای کسب و کارهای کوچک که به تازگی فروش خود را آغاز کرده اند و درامد چندانی ندارند، قابل پرداخت نیست به همین علت آنها ترجیح می دهند از روش های ارزان تر از جمله ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام به صورت آنلاین با بنر سازها یا اپلیکیشن های موبایل استفاده کنند.

مزایا و معایب ساخت بنر آنلاین

همانطور که پیش از گفتیم مهمترین مزیت ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با نرم افزارهای آنلاین، ارزان بودن و در حقیقت رایگان بودن آن است. اگر نمی خواهید برای تبلیغات خود هزینه های زیادی بپردازید به جای سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام می توانید از بنر ساز های آنلاین رایگان مثل دومینگو استفاده کنید، و بدون پرداخت هیچ هزینه ای بنر خود را بسازید.
با استفاده از بنر ساز آنلاین نیازی نیست مهارت خاصی داشته باشید. برای راحت تر شدن کار شما، قالب های آماده ای در بنر ساز آنلاین وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و شروع به ویرایش کنید.
ابزارهای ویرایشی موجود در نرم افزارهای ساخت بنر آنلاین بسیار ساده و کاربردی هستند. رایط کاربری آسان به شما اجازه می دهد طی چند دقیقه بنر دلخواه خود را طراحی کنید و هر گونه عکس، فونت، رنگ یا استیکری به آن اضافه نمایید.
در کنار مزایای فوق العاده طراحی بنر با برنامه های گرافیکی آنلاین، معایبی نیز وجود دارد. اول از همه پیدا کردن یک بنر ساز آنلاین رایگان ممکن است آسان نباشد. از طرف دیگر اکثر برنامه ها به شما اجازهدنمی دهند که بنر خود را در فرمت های وکتور ذخیره کنید بنابراین، اگر بخواهید سایز بنر را تغییر دهید با افت کیفیت مواجه خواهید شد.
با توجه به مقایسه ای که بین سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام و طراحی بنر آنلاین انجام دادیم، باید بتوانید تصمیم بگیرید که کدام روش برای کسب و کار شما مناسب تر است.
اگر در نهایت به این نتیجه رسیدید که سفارش بنر به نفع شما است، اما نمی دانید چطور بهترین طراح را برای ساخت بنر خود پیدا کنید، ادامه مقاله را بخوانید.

 

سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام به صرفه تر است یا ساخت بنر آنلاین

 

چطور بهترین طراح را برای سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام پیدا کنم؟

در ادامه ده نکته که به شما کمک می کند تا بهترین طراح گرافیک را انتخاب کنید، مطرح می کنیم:

نسبت به اهداف و انتظارات خود از سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام شفاف باشید

هر پروژه موفق با ارائه اطلاعات پس زمینه کافی برای مخاطبینی که می خواهید جذب کنید شروع می شود. مطمئن شوید که خلاصه ای از انتطارات و جزئیاتی در مورد کسب و کار، اهداف پروژه و شرایط خاصی که به دنبال آن هستید، آماده کرده اید و برای سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام به طراحان ارائه می دهید. شما باید در مورد زمان تحویل کار و هر گونه موانع احتمالی نیز توضیحات لازم را به طراح گرافیک بدهید تا طراحانی که انتخاب کردید درک خوبی از پروژه شما داشته باشند و ارزیابی کنند که آیا می توانند انتظارات شما را قبل از ارائه یک پیشنهاد برآورده کنند یا خیر.

بدانید که به دنبال چه نوع مهارت هایی برای طراحی بنر باشید

قبل از شروع بررسی پیشنهاداتی که برای سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام، ارائه شده باید مطمئن شوید که طراحان انتخابی شما درک اولیه ای از دنیای طراحی و انواع مهارت های لازم برای ساخت بنر تبلیغاتی دارند. به عنوان مثال، آیا آنها از تصاویر استوک استفاده می کنند، یا برای طراحی یک بنر منحصر به فرد خودشان  از محصولات و خدمات شما عکس می گیرند؟ آیا بیشتر بنرهای ساخته شده توسط آنها در Adobe Illustrator یا Visual Studio ساخته شده اند؟ پس از اینکه اطمینان حاصل کردید طراحان کار خود را به صورت حرفه ای انجام می دهند، پیشنهادات شان را بررسی کنید.

قبل از سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام نمونه کارهای طراح را بررسی کنید

تاکتیک دیگر برای محدود کردن طراحانی که سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام را برایشان ارشال می کنید، بررسی نمونه کار های آنها است. به عنوان مثال، می‌توانید از طراحان بخواهید چند نمونه بنری که قبلا طراحی کردند برای شما ارسال کنند و توضیح دهند که چه کار متفاوتی برای جلب توجه مخاطب در آن انجام داده اند. این پاسخ، می تواند در مورد میزان مهارت طراحان به شما بینش کافی بدهد و به شما کمک می کند تا فرآیند خلاقانه آنها را بهتر درک کنید. 

درباره نتایج کارهای قبلی آنها تحقیق کنید

انتخاب طراحان گرافیک بر اساس نمونه کارها به تنهایی بهترین استراتژی نیست، به خصوص وقتی صحبت از کار با آژانس تبلیغاتی در سطح بالا باشد. درعوض، از طراحان بالقوه در مورد طرح‌های موجود در کارنامه‌شان و اینکه چقدر از تبلیغاتشان نتیجه گرفته اند، بپرسید. به این ترتیب شما درک بهتری از نحوه کار خلاقانه طراح خواهید داشت، به علاوه اینکه اگر تصمیم به سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام داشته باشید می توانید از اینکه نتیجه قابل قبولی در انتظار تبلیغات شما خواهد بود، مطمئن باشید.

برای شروع سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام،  یک پروژه آزمایشی را در نظر بگیرید

یک راه عالی برای ارزیابی طراح گرافیک، ارائه یک نمونه پروژه کوچک است که تکمیل آن تنها به چند ساعت زمان نیاز دارد. این پروژه می تواند هر چیزی باشد، از طراحی یک لوگوی ساده تا اصلاح کردن یک پروژه قبلی تا حدی که بتواند استعداد هر طراح را به نمایش بگذارد، لزوماً نباید کار دشواری باشد. فقط به یاد داشته باشید - به طراحان باید برای پروژه آزمایشی پول پرداخت شود.

اگر قصد ثبت سفارش آنلاین را دارید، حتما درخواست مصاحبه یا یک چت تصویری کوتاه را با طراح بدهید

اگر تمام مراحل بالا را انجام دادید و هنوز بین ۲ یا ۳ طراح مردد هستید و نمی دانید سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام را به کدامیک بسپارید، درخواست یک مصاحبه ویدیویی مانند اسکایپ یا واتس اپ را بدهید. به این ترتیب شما درک بهتری از طراح دریافت خواهید کرد و آنها می توانند طرح ها و تجربیات مربوط به پروزه های قبلی را به روشی خلاقانه تر به اشتراک بگذارند. 
در نهایت، مطمئن شوید که برای درک انگیزه هر طراح که با آن مصاحبه می کنید، وقت بگذارید. گرفتن ایده از برندها، وب سایت ها، کتاب ها و هنرمندان مختلف که از آنها الهام می گیرند، حس بسیار بهتری از سبک آنها به شما می دهد. این گفتگو همچنین ممکن است به شما کمک کند تا ایده های اضافی یا عناصر طراحی منحصر به فرد را برای پروژه خود کشف کنید.
بزرگترین چیزی که هنگام استخدام یک طراح گرافیک باید به خاطر بسپارید این است که شما به دنبال چیزی بیش از یک مجموعه مهارت خاص هستید. خلاقیت و سبک کار کلی طراح به اندازه مهارت های آنها مهم است، اگر نه بیشتر. اینها چیزهایی نیستند که در رزومه پیدا کنید و فقط از طریق گفتگو می توان آنها را کشف کرد. بنابراین، هرچه بتوانید در طول فرآیند مصاحبه بهتر عمل کنید، مطمئناً بنر طراحی شده - و رابطه کاری شما - بهتر خواهد بود.

از آنها بپرسید برای ساخت بنر تبلیغاتی شما به چه اطلاعاتی نیاز دارند

همیشه ایده خوبی است که از طراحان بپرسید که برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن چه اطلاعاتی از کسب و کار شما نیاز دارند. این می تواند در مورد اطلاعات و اسناد فیزیکی مانند کاتالوگ محصولات، بروشورها و همچنین مفاهیم و انتطارات شما از نحوه طراحی مانند هماهنگ بودن با رنگ برندتان یا انتخاب عکس های مناسب و روش ارائه بازخورد بعد از طراحی شود. هرچه بیشتر بتوانید فرآیند طراحی را از قبل درک کنید، پروژه راحت تر پیش خواهد رفت.

تحقیق کنید که آیا برای مخاطبین هدف شما قبلا طراحی بنر انجام داده اند یا خیر

اگر طراح درک روشنی از تجارت شما، برند شما و مخاطبان هدفی که می‌خواهید با آنها ارتباط برقرار کنیو، نداشته باشد تقریبا غیرممکن است که بنر تبلیغاتی خوبی طراحی کند. به همین دلیل است که همیشه ایده خوبی است که مطمئن شوید سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام را با طراحی پیش می برید که مخاطبین هدف شما را می شناسد، درک خوبی از برند شرکت شما و نحوه ارتباط آن با مصرف کنندگان دارد.

به دنبال سفارش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام به طراحانی باشید که تجربه مشابهی در حوزه کاری شما داشته اند

اگر طراحان گرافیک در حوزه شما تجربه داشته باشند، حتی اگر به عنوان یک مصرف کننده باشد، به طراحی بهتر آنها کمک می کند. داشتن این اگاهی می تواند بسیاری از منحنی های یادگیری مورد نیاز برای سرعت بخشیدن به تبلیغات کسب و کار شما را از بین ببرد و پروژه شما را به موفقیت برساند. همچنین تضمین می کند که طراح، ایده خوبی از نحوه ارتباط با مشتریان ایده آل شما خواهد داشت.

قیمت سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام آن، مناسب باشد

پس از تصمیم گیری در مورد طراحی که ساخت بنر تبلیغاتی شما را انجام دهد، باید قیمت ها را نهایی کنید تا بعداً از هر گونه پرداخت هزینه بیشتری جلوگیری کنید. شما باید برای قیمت ها چانه بزنید و باید به دنبال نرخ رقابتی بازار باشید. همانطور که گفتیم اگر سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای شما گران است می توانید از بنرساز های آنلاین ارزان قیمت و رایگان استفاده کنید که می توانند به شما در صرفه جویی بودجه تان کمک کنند، بنابراین هنگام تصمیم گیری مراقب باشید.

جمع بندی

پیدا کردن بهترین طراح برای سفارش بنر تبلیغاتی بنر اینستاگرام می تواند به شما کمک کند یک بنر قدرتمند داشته باشید که برای رونق دادن به کسب و کار شما ضروری است. در حالی که بازار پر از بنرسازان است، انتخاب بهترین طراح بسیار مشکل است. شما باید کسی را انتخاب کنید که تجربه، دانش بیشتر در مورد ساخت بنر و بینش عمیق در هنر طراحی بنر داشته باشد. این به شما کمک می کند تا طرح های شگفت انگیزی را از آنها دریافت کنید. آنها باید بدانند که چگونه بنر تبلیغاتی شما را از رقبا متمایز کنند، چگونه آن را در چشم مخاطی برجسته کنند و چه ویژگی های جذابی را برای جذب مخاطبان مد نظر داشته باشند.
اما اگر هزینه سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام به طراح گرافیک حرفه ای برای شما گران است می توانید با استفاده از بنر ساز آنلاین دومینگو به صورت رایگان بنر خود را طراحی کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین