اگر مجبور باشید طراحی پوستر را از ابتدا با نرم افزار قدیمی انجام دهید، کار آسانی در پیش نخواهید داشت. بنابراین، بهتر است از بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز و مک استفاده کنید تا علاوه بر خلق بنرهای جذاب و منحصر به فرد در زمان طراحی نیز صرفه جویی کنید.
در این مقاله فهرستی از بهترین نرم‌افزارهای طراحی پوستر ویندوز و مک را گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا خلاقیت‌هایتان را به بهترین شکل به نمایش بگذارید. استفاده از این ابزارها در برخی از نرم افزارها کاملا رایگان هستند و می توانید با به کارگیری آنها، شاهکارهای خود را خلق کنید.

 

بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز و مک

 

Poster designer, بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز

بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز و مک

DOWNLOAD

با ساده ترین ابزارهای این نرم افزار رایگان، به راحتی می توانید پوستر، بنر و محتواهای تبلیغاتی خود را خلق کنید. Poster designer مجموعه کاملی از ابزارها و دستورالعمل‌ها را ارائه می‌کند که طراحی بنرهای پیچیده با عناصر غنی را در عرض چند دقیقه به یک فرایند ساده تبدیل می‌کند.
• این نرم افزار با ویندوز XP، ویندوز 2000 و ویندوز 7 سازگار است.
• چندین فرمت تصویر محبوب با این نرم افزار سازگار است که شامل JPEG، JPG، PNG و BMP می باشد.

نرم افزار ساخت بنر کانوا برای ویندوز

بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز و مک

DOWNLOAD

ویژگی منحصر به فرد این بنر ساز قابلیت کشیدن و رها کردن آن است که به شما امکان می دهد پوسترهای بسیار جذابی را حتی بدون آموزش رسمی یا سال ها تخصص خلق کنید.
• کانوا یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت پوستر برای ویندوز است که در آن می توانید از بین هزاران طرح بندی حرفه ای طراحی شده و حدود یک میلیون تصویر شگفت انگیز طرح سفارشی خود را انتخاب کنید.
• می‌توانید تمام تصاویر، رنگ‌ها و فونت‌های خود را سفارشی کنید تا در 5 دقیقه با Canva طرحی نوآور ایجاد کنید.

بنرساز RoynaSoft بهترین برنامه ساخت پوسترهای بصری جذاب در چند دقیقه برای ویندوز

بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز و مک

DOWNLOAD

این یک نسخه خانگی بسیار ساده از نرم افزار ویرایش و طراحی حرفه ای است که می تواند برای ایجاد پوسترها، بنرها و پست و استوری استفاده شود.
این نرم افزار شما را قادر می سازد تا بر روی فرمت های تصویری متعدد مانند JPG، JPEG، BMP و PNG کار کنید.
• تک تک جزئیات با RoynaSoft Poster Designer قابل تنظیم هستند.
• می توانید نسخه رایگان این نرم افزار برای ویندوز دانلود کنید.

پوستر ساز Genius بهترین نرم افزار برای ویندوز

بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز و مک

DOWNLOAD

تصاویر، متن، جداول و فونت های خود را با ابزاربه راحتی Genius مدیریت کرده و با قالب های آماده مبتکرانه ای که این نرم افزار طراحی پوستر جدید ارائه می دهد، طرح های منحصر به فردی ایجاد کنید.
• این نرم افزار شما را در هر مرحله راهنمایی می کند و در عین حال به شما امکان می دهد تا با جداسازی محتوای پوسترها بر روی جزئیات دقیق تمرکز کنید.

PosterMyWall بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز

بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز و مک

DOWNLOAD

PosterMyWall یک نرم افزار ساخت پوستر با طراحی درخشان است که به شما امکان می دهد  عکس، کلاژ، آلبوم و پوسترهای خلاقانه را کاملا رایگان بسازید.
• می‌توانید از میان انبوهی از تصاویر پس‌زمینه رایگان، عکس های مناسب انتخاب کنید که می‌توان آن‌ها را ویرایش کرد تا بخشی از اثر هنری شما شود.
• همچنین می‌توانید نسخه پولی را انتخاب کنید تا با PosterMyWall ظرافتی را به تمام آثار خود اضافه کنید.

بهترین نرم افزار بنر ساز برای مک ArcSoft

بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز و مک

DOWNLOAD

هنر ساخت پوستر های چشمگیربا ArcSoft واقعا شگفت انگیز است. هدف اصلی این نرم افزار رایگان برای کاربران ویندوز و مک، راهنمایی مبتدیان در مسیر خلق شاهکارشان است.
•  دانلود این نرم افزار با دستورالعمل های رایگان همراه است که می تواند توسط هر تازه کار علاقه مند به بنر سازی دنبال شود.
• فرمت های فایل پشتیبانی شده از JPG تا BMP متغیر است و هر عنصر از جمله روشنایی، رنگ، کنتراست، فونت، متن را می توان سفارشی کرد.

PosteRazor بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز

بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز و مک

DOWNLOAD

این نرم افزار، بهترین ابزار ها را برای خلق طرح های شگفت انگیز در عرض چند دقیقه در اختیار شما قرار می دهد و سریعترین نرم افزار رایگان برای همه کاربران ویندوز است که تقریباً از تمام فرمت های تصویر موجود پشتیبانی می کند، مشروط بر اینکه تصاویر از کیفیت کافی برخوردار باشند.
•  این پوستر ساز را می توانید همراه با یک دستورالعمل 5 مرحله ای برای مبتدیان دانلود کنید.
• نتیجه نهایی در قالب PDF ذخیره می شود و تقریباً در تمام ابزارهای موجود قابل دسترسی است.

WrapCandy بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز

Wrapcandy پیشرو در ارائه طرح های جذاب است. هنگامی که نرم افزار را خریداری می کنید، به هزاران طرح در سایت و انجمن آن دسترسی کامل دارید. تقریباً هر طراحی کاملاً قابل تنظیم است. به سادگی می توانید متن و عکس ها را تغییر دهید، و پوستر خود را چاپ و منتشر کنید. واقعا به همین سادگی است. 
این نرم افزار را نصب کنید، طرحی را باز کنید، متن را شخصی سازی کرده و چاپ کنید. حتی ممکن است بخواهید عکس های خود را برای طراحی خلاقانه تر پوستر های تبلیغاتی اضافه کنید. 
این نرم افزار نه تنها می تواند طراحی پوستر را انجام دهد بلکه با آن تقریباً هر محتوایی را می توانید بسازید. 
برای ساخت بنر، به هیچ نرم افزار اضافی نیاز ندارید، مجبور نیستید برای طراحی های جدید هزینه های سرسام آوری بپردازید و می توانید همه چیز را تغییر دهید.
ابزارهای کامل این بنرساز به شما امکان می دهد متن اضافه کنید، فونت ها را تغییر دهید، تصاویر را روشن و تیره کنید، رنگ ها را شفاف کنید، اندازه عکس ها را تغییر دهید، ذخیره کرده و بعدا ویرایش کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای شخصی سازی و خلق پوسترهای جدید استفاده کنید.

بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز و مک

DOWNLOAD

نرم افزار Posteriza برای طراحی پوستر در ویندوز

Posteriza برنامه ای برای طراحی و ساخت آسان تصاویر با فرمت بزرگ مثل بنر، پوستر، تقویم و غیره بر روی کاغذ کوچکتر است که  می تواند یک تصویر بزرگ را به چند عکس کوچک، مانند چند قطعه A4 برش دهد و سپس آن را روی یک چاپگر معمولی چاپ کند
این برنامه از تعداد زیادی فرمت تصویر از جمله  JPG، PCD، PNG، GIF، TIFF، TGA و SCR. و همچنین سایزهای  A4، A5، A6، فرمت های مختلف پاکت نامه و سایر فرمت های تخصصی پشتیبانی می کند.
هنگامی که اندازه کاغذ را انتخاب می کنید، برنامه به طور خودکار تصویر را به بخش هایی تقسیم می کند. همچنین می توانید تعداد برگه ها را به صورت دستی مشخص کنید، به عنوان مثال، عرض 2 برگ، ارتفاع 4 برگ. علاوه بر حالت خودکار، امکان تنظیم خودکار ارتفاع در عرض مشخص شده وجود دارد.
Posteriza می تواند متن را به تصویر اضافه کند. می توانید تا 4 خط به تب Texts اضافه کنید و هر کدام را به صورت جداگانه سفارشی کنید، می توانید فونت، اندازه، تراز متن، رنگ و قاب را انتخاب کنید. همچنین می توانید یک قاب برای کل تصویر تعیین کنید. این برنامه دارای چندین قالب فریم آماده است، امکان تنظیم رنگ، ضخامت خط و پس زمینه وجود دارد.
متاسفانه مدت زیادی است که این برنامه به روز نشده است و برخی از ویژگی ها نیاز به کمی اصلاح و بهبود دارند. با این حال، بازهم به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت پوستر کار خود را کاملاً انجام می دهد.

ویژگی های بیشتر

- چاپ تصاویر بزرگ در اندازه های کوچک کاغذ، تقسیم تصاویر بزرگ به قطعات کوچکتر.
- تقسیم خودکار و دستی یک تصویر به چند تصویر کوچک.
- پشتیبانی از تعداد زیادی اندازه کاغذ؛
- امکان کار با هر چاپگر نصب شده در سیستم؛
- امکان اضافه کردن متن به تصویر؛
- امکان افزودن فریم؛

بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز و مک

DOWNLOAD

نرم افزار ساخت پوستر پیکاسا برای ویندوز

Picasa نرم افزاری است که توسط شرکت گوگل توسعه یافته است و عملکرد آن این است که به کاربر اجازه می دهد تصاویر را در رایانه شخصی خود مشاهده و سازماندهی کند.
Picasa همه تصاویر را در HD شما جستجو می کند و آنها را در رابط چشم نواز و بصری نشان می دهد. بدون شک ارائه یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن است.
این نرم افزار شامل برخی از ویژگی های پیشرفته واقعا آسان برای استفاده است و به شما امکان می دهد تصاویر خود را روی یک سی دی رایت کنید و نمایش های اسلایدی را در تمام صفحه ایجاد می کند.
شما می توانید گزینه های چاپ را به دلخواه خود پیکربندی کنید و به شما امکان می دهد عکس ها را از دوربین دیجیتال خود استخراج کنید. اکنون و به لطف Picasa شما آلبوم مورد نظر خود را خواهید داشت و می توانید هر زمان که بخواهید عکس های خود را ببینید.

بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز و مک

DOWNLOAD

نرم افزار PhotoSketch9 برای طراحی بهترین پوستر های تبلیغاتی در ویندوز

PhotoSketch9 یک نرم افزار بصری و آسان است که هدف آن ارائه ابزاری ساده برای به دست آوردن طرح های سیاه و سفید از تصاویر مورد علاقه تان است که، تنها با چند حرکت سریع ماوس به شما امکان می دهد تصویری را که می خواهید با آن کار کنید بارگذاری کنید، در حالی که با ابزارهای اختصاصی آن هم، می توانید ژرح های خود را سفارشی سازی کنید.

بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز و مک

DOWNLOAD

ساخت پوستر با نرم افزار PhotoFiltre در ویندوز

PhotoFiltre Studio X for PC یک نرم افزار روتوش عکس و تصویر است که به شما آزادی زیادی می دهد تا بتوانید ترکیبات جدید را از ابتدا ایجاد کنید یا ترکیبات موجود را به لطف همه ویژگی های قدرتمند آن تغییر دهید. این نرم افزار که توسط آنتونیو دا کروز طراحی شده است، اولین بار در سال 2005 ارائه شد و از آن زمان تاکنون در حال تکامل بوده است. می توانید نسخه آزمایشی PhotoFiltre Studio X برای رایانه شخصی را دانلود کنید و تمام ویژگی های ضروری را یاد بگیرید.

بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز و مک

PhotoFiltre نرم افزاری است که برای ویرایش و روتوش تصاویر دیجیتال طراحی شده است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا تنظیمات پیچیده یا ساده ای را در عکس های خود انجام دهید و فیلترها را اعمال کنید، تنظیمات تصویر را تغییر دهید، براش های زیادی را ارائه دهید، چندین عملیات را در یک پلتفرم واحد انجام دهید و موارد دیگر. و نگران نباشید، رابط کاربری ساده به شما کمک می کند هر چیزی را که نیاز دارید در کمترین زمان یاد بگیرید.

ویژگی های کلیدی بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز

•  براش ها: تعداد زیادی براش در اندازه های مختلف گرد و مربع، و همچنین ابزارهای پیشرفته تر برای ایجاد گرادیان، جلوه های سه بعدی و سیاه و سفید در دسترس هستند.
رابط کاربری آسان: رابط کاربری این نرم افزار ساده است اما به شما امکان می دهد هر ابزاری را که نیاز دارید به راحتی و سریع پیدا کنید.
فیلترها: شما قادر خواهید بود از فهرست عظیمی از فیلترهای مختلف استفاده کنید و تصاویر را آنطور که می خواهید تغییر دهید. شما تمام فیلترهای مورد نیاز خود را پیدا خواهید کرد، از جمله فیلترهایی که به شما امکان می دهند تنظیمات استاندارد (مانند روشنایی، کنتراست، اشباع، تصحیح گاما) یا استفاده از فیلترهای تخصصی تر (مانند آبرنگ، جوهر و غیره) را انجام دهید.
•  ویرایش لایه ها : ایجاد لایه به شما امکان می دهد تصاویر را به سرعت با هم ترکیب کنید، افکت های مختلفی را که می خواهید اعمال کنید، عکس ها را از هم جدا کنید و ترکیب های پیچیده تر و ظریف تری برای ساخت پوستر ایجاد کنید. بسته به نیاز خود می توانید از چندین نوع لایه استفاده کنید، از جمله نوع Bitmap (مناسب عملیات برش و چسباندن و غیره)، متنی (یک فرمت پویا که می توانید در هر زمان متن آن را تغییر دهید) و رنگی که می توانید تنظیمات گاما، کنتراست یا Hue و شفافیت را تغییر دهید.
PhotoFiltre Studio X از فرمت های زیادی از جمله PNG، GIF، BMP، RLE، TIFF، Targa یا PFI پشتیبانی می کند. پس از اتمام طراحی پوستر می توانید عکس های خود را در هر قالب پشتیبانی شده ذخیره کنید و تنظیمات دیگری مانند کیفیت فشرده سازی، اندازه و موارد دیگر را تغییر دهید.
• برای ذخیره سازی پوسترها با این نرم افزار می توانید از 2 نوع فرمت برداری استفاده کنید. در حالت اول می توانید از اشکال پیش فرض مانند مستطیل، بیضی، مثلث، الماس یا مستطیل استفاده کنید و در حالت دوم می توانید با هر فرمت دلخواهی آن را ذخیره سازی نمایید. 
گرادیان: شما به راحتی می توانید گرادیان رنگ را اعمال کنید و کانال آلفا را دستکاری کنید تا تصویر خود را به سمت داخل و خارج، از راست به چپ، و موارد دیگر محو کنید.
تصحیح قرمزی چشم: شما می توانید از ابزار ویرایش تصویر نیز استفاده کنید، قسمتی از تصویر را که می خواهید بهینه شود انتخاب کرده و اثرات نامطلوب قرمزی چشم را حذف کنید.
• ساخت گیف: به لطف فرایند لایه بندی در این نرم افزار ساخت پوستر، می توانید به سرعت GIF ایجاد کنید. در واقع، هر فریم یک لایه خاص است که یکی پس از دیگری ادغام شده است. همچنین می‌توانید برخی تنظیمات از جمله تاخیر در پخش لایه بعدی، لوپ و موارد دیگر را تغییر دهید.

قابلیت ماسک PhotoFiltre Studio

قابلیت ماسک این نرم افزار به شما قدرت بیشتری برای طراحی پوستر تبلیغاتی می دهد، زیرا می توانید جلوه های پیشرفته کانتور و شفافیت ایجاد کنید. در واقع، هر ماسک یک تصویر در مقیاس خاکستری است که در آن پیکسل‌های سفیدتر شفافیت افکت را افزایش می‌دهند و پیکسل‌های تیره‌تر آن را کاهش می‌دهند.
 بسیاری از ویژگی های دیگر نیز در دسترس هستند، مانند حالت ایجاد نماد،  افزودن یا حذف کردن بخشی از تصویر که در آن می توانید چندین مدل شکل را برای ایجاد شکل پیچیده تر و دقیق تری ترکیب کنید. 
با تمرین کردن ویژگی های بیشتری کشف خواهید کرد و گام به گام بر تمام ابزارها مسلط خواهید شد

بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز و مک

می توانید PhotoFiltre Studio X را به عنوان بهترین نرم افزار ساخت پوستر، به مدت 30 روز به صورت رایگان در ویندوز دانلود و استفاده کنید. سپس، باید یک اکانت خریداری کنید که قیمت آن حدود 29 دلار است.
اگر به ویرایش تصویر دیجیتال، طراحی بنر و پوستر، ساخت پست و استوری و غیره علاقه دارید، توصیه می کنیم  این نرم افزار را امتحان کنید.

سیستم مورد نیاز

• سیستم عامل Windows XP، Vista، 7، 8 یا 10
• پردازنده Intel Dual Core 1.6 گیگاهرتز یا بالاتر
• حافظه: 2 گیگابایت رم
• گرافیک NVIDIA GeForce series 8/Intel HD Graphics 2000/AMD Radeon™ R600 یا جدیدتر
• فضای ذخیره سازی: 400 مگابایت 
PhotoFiltre Studio X فقط برای ویندوز در دسترس است.

بهترین نرم افزار طراحی پوستر برای ویندوز و مک

DOWNLOAD

بهترین نرم افزار ساخت بنر و پوستر آنلاین

حتی برای طراحان حرفه ای، داشتن نرم افزار قدرتمندی که هنگام ساخت بنر و پوسترهای تبلیغاتی به آن تکیه کنند، ضروری است. در این مقاله چند  نرم افزار که نه تنها روند طراحی را تسریع می کنند، بلکه کل نتیجه را بی عیب و نقص و حرفه ای انجام می دهند.
با اینحال، می توانید از بنر ساز آنلاین دومینگو با چندین قالب آماده برای ساخت پوستر تبلیغاتی خود در کوتاهترین زمان ممکن استفاده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین